BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 21:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 240KM ? z 2.8 czy to możliwe??
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 11:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Witam!

Czy z silnika m52b28 wyciągne 240km przez:

- wymiane kolektora ssącego z m50
- ewentualny airbox dedykowany
- kompletny wydech razem z baranami (np. eltec)
- wirus

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 11:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Myśle ze taki set up powinien spokojnie wycisnac 240KM sam kolektor powinien dac ok 220KM tak wiec wirus i wydech powinien dodac te 20KM.
PS. do e30 szykujesz nowe serducho?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 11:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Santino, nie e30 jest na sprzedaż narazie szykuje cywilną brykę jeszcze nie wiem co wiem że bedzie 2.8 tylko ża za cene tych przeróbek nie wiem czy nie lepiej było by się szarpnoąć na M3 :mad:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 12:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
esiue30 napisał(a):
Santino, nie e30 jest na sprzedaż narazie szykuje cywilną brykę jeszcze nie wiem co wiem że bedzie 2.8 tylko ża za cene tych przeróbek nie wiem czy nie lepiej było by się szarpnoąć na M3 :mad:


Ja bym pozostal przy 2.8 koszta utrzymania i eksploatacji M3 beda duuuzo wieksze....

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 12:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
a ja bym sie skusil na M3 nie sa juz tak drogie, tylko bedzie klopot ze znalezieniem zdrowej sztuki. esiu i tak ma auto na codzien tak wiec nie odczuje az tak kosztow utrzymania. dobrze mowie?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 12:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Pawelos napisał(a):
Ja bym pozostal przy 2.8 koszta utrzymania i eksploatacji M3 beda duuuzo wieksze...

no to logiczne że koszta utrz. większe. w 1,6 są znikome koszta więc kierując sie tym wypadało by kupić m40 :rotfl:

Santino napisał(a):
esiu i tak ma auto na codzien tak wiec nie odczuje az tak kosztow utrzymania. dobrze mowie?

no powiedzmy że tak mam golfa diezla :hyhy:
choć kusi mnie też zwykłe m50 by za jakiś czas uturbić bo b28 uturbiać to zaduży koszt.
ale b28 jest najbardziej prawdopodobne + mody tak przynajmniej na 240km

More Power !!!!

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
esiue30 napisał(a):
choć kusi mnie też zwykłe m50 by za jakiś czas uturbić bo b28 uturbiać to zaduży koszt.
ale b28 jest najbardziej prawdopodobne + mody tak przynajmniej na 240km

Ja bym sie nie bawil w uturbianie jesli na rynku jest topowa jednostka. i mysle ze koszty przerobki na turbo plus utrzymanie beda wieksze niz zakup M i jej utrzymanie a pozatym kupujac M dostajemy w pelni przygotowane do osiagow auto. a w przerobkach np m50 trzeba sie przygotowac do wiekszych kosztow.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 12:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Santino, no zgadza się ale jaka jest frajda latać na suszarce masakra.
głośny blowoff do tego i masz takie ciarki że nie wiem.
jeżdziłem ponad 300konnym golfem 4x4 narazie jest leciuutko wysterowany bo jest na dotarciu. aha oczywiście turbo od tamtego czasu chodzi za mną turbo to jest masakra.
poza tym ja musze coś przerabiać, nigdy nie miałem seryjnej bryki. :wstyd:
tylko boje sie najgorszego że znowu nie bede miał cywilnej beemki tylko taką którą raz na jakiś czas... :znudzony: :kwasny:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 12:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
esiue30 napisał(a):
Pawelos napisał(a):
Ja bym pozostal przy 2.8 koszta utrzymania i eksploatacji M3 beda duuuzo wieksze...

no to logiczne że koszta utrz. większe. w 1,6 są znikome koszta więc kierując sie tym wypadało by kupić m40 :rotfl:


Mialem na mysli koszt serwisu auta, o spalaniu nawet nie mysle :P

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
esiue30 napisał(a):
poza tym ja musze coś przerabiać, nigdy nie miałem seryjnej bryki.
tylko boje sie najgorszego że znowu nie bede miał cywilnej beemki tylko taką którą raz na jakiś czas

No tez własnie i z tego powodu brał bym M. a kto powiedział ze nie mozna przerobic M :D

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 14:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Pawelos napisał(a):
esiue30 napisał/a:
Pawelos napisał/a:
Ja bym pozostal przy 2.8 koszta utrzymania i eksploatacji M3 beda duuuzo wieksze...

no to logiczne że koszta utrz. większe. w 1,6 są znikome koszta więc kierując sie tym wypadało by kupić m40 :rotfl:


Mialem na mysli koszt serwisu auta, o spalaniu nawet nie mysle :P


też miałem na myśli tylko serwis a spalanie w M3 jest najmniej istotne :D

Santino napisał(a):
No tez własnie i z tego powodu brał bym M. a kto powiedział ze nie mozna przerobic M :D


no wszystko się da tylko podrasować M3 to juz nie na moja kieszeń :/
mam jeszcze pół roku na wymyslenie co by tu kupić żeby robić 300metrowe bournauty bez hamulca :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 19:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
kolektor + nowe mapy powinny dać ok 210-215
zakładając, że silnik jest zdrowy

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 240KM ? z 2.8 czy to możliwe??
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: gdynia
esiue30 napisał(a):
Witam!

Czy z silnika m52b28 wyciągne 240km przez:

- wymiane kolektora ssącego z m50
- ewentualny airbox dedykowany
- kompletny wydech razem z baranami (np. eltec)
- wirus



z jakimi kosztami trzeba sie liczyc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 240KM ? z 2.8 czy to możliwe??
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 22:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
czarny85 napisał(a):
esiue30 napisał(a):
Witam!

Czy z silnika m52b28 wyciągne 240km przez:

- wymiane kolektora ssącego z m50
- ewentualny airbox dedykowany
- kompletny wydech razem z baranami (np. eltec)
- wirus



z jakimi kosztami trzeba sie liczyc?



3500-4000zl :hyhy:

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 23:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
esiue30 napisał(a):
Santino, nie e30 jest na sprzedaż narazie szykuje cywilną brykę jeszcze nie wiem co wiem że bedzie 2.8 tylko ża za cene tych przeróbek nie wiem czy nie lepiej było by się szarpnoąć na M3 :mad:


moc ta sama a koszty zakupu/eksploatacji wieksze wiec lepiej 2.8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 00:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
czarny85 napisał(a):
z jakimi kosztami trzeba sie liczyc?

Pawelos napisał(a):
3500-4000zl :hyhy:

chyba troche więcej.
mysle że w sumie z 6tyś
sam wydech pewnie 4tyś + strojenie i kolektor ssący
czyli beta z 23tyś + 6tyś mody = 29tyś więc nie wiem czy nie lepiej się szarpnąć na m3 za 32tyś co wy na to???????????????
nie licze juz kosztów expoloatacji no w m3 napewno większe ale za to w 2,8 bedzie trzeba przerobic hamulce z m3 więc na podobne wyjdzie a jednak m3 to jest klasa sama dla siebie :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 13:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
eMka nie straci też na wartości tak, jak np. 328.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 240KM ? z 2.8 czy to możliwe??
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 15:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 60
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
esiue30 napisał(a):
Witam!

Czy z silnika m52b28 wyciągne 240km przez:

- wymiane kolektora ssącego z m50
- ewentualny airbox dedykowany
- kompletny wydech razem z baranami (np. eltec)
- wirus


Powiem Ci że może być ciężko.Słyszałem że można z M52B28 zrobić coś ala M3 US (250KM) ale do tego auto musi trzymać serie.Bez wałków i obróbki głowicy chyba nie dobijesz 240KM.Remap musi być porządny.Proponuje cały kompletny wydech z M3 zamias customa w Eltecu bo czasami z ich wydechów nie ma za dużo efektów.Wydechy w BMW ciężko jest poprawić.Co do wyboru dłubanego 328vsM3 to jak już koledzy pisali powinny zadecydować koszty utrzymania oraz to że ciężko kupić dobre M3 w rozsądnych pieniądzach.Koszt tuningu B28 też nie bedzie niski bo to N/A jest a nie turbo.5-6k zł to minimum.

_________________
Obrazek
325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 15:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Lepiej kupić M. A nuż trafisz 6 w totka i sobie ją uturbisz. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 16:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
zaq1982, samym kolektorem ssącym od m50 można podobno 210 220km wycisnąc no to juz jest lux. wydechem mozna też sporo namieszać = strojenie mysle ze 240to całkiem mozliwe i bez wałków.
wydech od m3 pasuje do 2,8???
i z którego 3,0 czy 3,2??
nie bardzo wierze ze taki wydech bedzie dobry w 2,8 w końcu on jest liczony pod eMke a 2,8 troche sie różni.

valdorane napisał(a):
A nuż trafisz 6 w totka i sobie ją uturbisz. ;)

jeszcze nigdy nic nie wygrałem chyba musze sam wycharować :zalamany:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL