BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 02:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 28 lutego 2019, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Witam,

jestem po swapie silnika M57N2 (218km) z x3 do e46 coupe.
chcę do tego silnika wpakować wtryski z M550d. (w obu przypadkach mam wtryski piezoelektryczne) są to wtryski pracujące przy 2200barach.

czy ktoś się orientuje jak będzie wyglądać ich praca przy seryjnej pompie z M57N2 ??
Wiem że ludzie robią mody tych pomp aby uzyskać 2200bar, czy macie może kogoś wartego uwagi na taką modyfikację??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 1 marca 2019, 10:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
tak z ciekawości - trudniejszy taki swap niz na M57N ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 1 marca 2019, 10:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Jak masz motor z X3 razem z sterownikiem to łatwa sprawa. Trzeba dorobić dosłownie 3 wiązki. I oczywiście zrobić od podstaw łapy, zmienić miskę, skrzynie z większym dzwonem (nie jest to konieczne ale sprzęgło mocniejsze). Przerobić układ paliwowy xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 1 marca 2019, 19:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
nie wsadzisz tych wtrysków, a na pewno nie tak żeby pracowały poprawnie i nie zrobiły dziury w tłoku

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 1 marca 2019, 21:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
A ja widziałem takie cuda z dorobioną aluminiową pokrywą zaworów , jakie tłoki nie wiem nie pytałem i tak prawdy nikt nie powie
komputer też nie fabryczny auta terenowe wciry dostają niezłe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 2 marca 2019, 09:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
chciałbym odpisac merytorycznie ale byłoby w tym wiele informacji które nie każdy posiada, więc poprzestańmy na tym że dla przeciętnego, a nawet nieprzeciętnego użytkownika jest to operacja bezsensowna. Lepiej kupić 219ki

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 4 marca 2019, 15:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Jak mam wsadzić 219 jak seryjnie mam wtryski piezoelektryczne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 4 marca 2019, 22:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
no to nic nie kombinuj tylko modz te wtryski mają sporą wydajność


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 5 marca 2019, 06:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Do ilu mg na suw? Lub do jakiej mocy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 6 marca 2019, 23:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Tego ci nikt nie powie do jakiej mocy to nie zależy tylko od wtrysków .to są takie same jak 231 235 podaj nr wtrysku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 po SWAP'ie na M57N2 - czas na mody
PostNapisane: 7 marca 2019, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
7792721

hmm, ja to zawsze wyliczam maksymalną wydajność wtryskiwaczy z wykresów firm którym "ufam" ale dla pewności zawsze wyliczam jeszcze AFR dla danego silnik.

a tak nawiasem to kupiłem wtryski z m550d... w sobotę montaż :D

Ps: jak ktoś będzie potrzebował wtryski z małym przebiegiem (135kkm) 7 792 721 to będą na sell :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL