BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wzmocnione sprzęgło do 135i N54 manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 12:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 135i
Kod silnika: N54
Drodzy forumowicze, po wgraniu mapy MHD stage 2+ (zmierzone 431 KM i 645 Nm) seryjne sprzęgło się poddało.... :rozpacz:
Szukam jakiejś wzmocnionej alternatywy, która da radę przy dalszych modach - w planach jakieś 550+ KM. Słyszałem, że FTWL robi dobre sprzęgła.
Główne kryteria na jakich mi zależy to:
- możliwie miękki pedał sprzęgła (problemy z kolanem),
- możliwość płynnego załączania sprzęgła, nie 0-1,
- bezawaryjność, sprawdzone rozwiązanie, brak konieczności modyfikowania samochodu

Co możecie polecić?
Czy przejście na jedną masę z kołem zamachowym ma jakieś odczuwalne minusy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wzmocnione sprzęgło do 135i N54 manual
PostNapisane: 12 kwietnia 2019, 18:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Hmmm ponoc docisk z n54b30 + tarcza kevlar potafi znosić 500KM. Przynajmniej taki zestaw kupilem od FTWL ale jeszcze nie przetestowalem. Może docisk i tarcze masz już słabą.
Może wartało by zrobić przegląd i odświeżenie. Nowy docisk + tarcza kevlar np 8090 + przeszlifowanie zamachu.

Z mocniejszych sprzegieł nie masz wyboru jezeli chodzi o kulturę pracy.
Jednomas = bardziej agresywna praca przez brak tlumika drgań no chyba że tarcze custom że sprezynkani zrobisz
Mocniejszy docisk hmmm może jeszcze docisk sachs performance.
Dwutarcz by wytrzymał sporo ale mnie denerwuje ten stukot przekładki.
Wzmocniony docisk zaś za dużo siły do użycia aby wcisnąć sprzęgło chyba że dodatkowe słoneczko będzie miało co drugi ząb wycięty.

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wzmocnione sprzęgło do 135i N54 manual
PostNapisane: 13 kwietnia 2019, 07:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 677
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Sachs Performance mam przetestowany na 700+ Nm w benzynie i 850Nm w Dieselu, działa świetnie ale pedał będzie twardy, tego nie unikniesz.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL