BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 19:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zawieszenie gwintowane KW V3
PostNapisane: 3 września 2023, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Kraków / Koszyce
Moje BMW: e46 328i 1999
Kod silnika: M52TU B28
Witam wszystkich

Chcialbym zapytac osoby, ktore maja doswiadczenie z roznymi modyfikacjami i ktos byc moze robil rozne przerobki etc.

Mysle nad zalozeniem zawieszenie KW od dluzszego czasu. Wiadomo tanio nie jest ale podobno calkiem niezle.
Aktualnie posiadam H&R VTF czyli taki ala pseudo gwint na oryginalnych amortyzatorach.
Ze wgledu na wage auta i charakterystyke zawieszenia slabo to sie sprawdza .... o ile w trybie sport jeszcze jest niezle, tak w trybie comfort to nie bardzo sie da jezdzic z wiekszymi predkosciami po drogach o slabszej kondycji. Jesli drogi sa nowe i proste jak stol problemu nie ma, gorzej kiedy sa dziury i nierownosci. Widac ze zawieszenie mocno nie domaga.
O ile tyl jeszcze jako tako daje rade tak niestety przod dobija i kaleczy strasznie cale zawieszenie...

Ostatnio calkiem przypadkiem trafilem na osobe ktora ma do sprzedania zestaw taki dedykowany pod moje auto i z racji ze sprzedal swoje auto chce to sprzedac na zasadzie pozbycia sie. Niemniej zestaw jest niekompletny bo brak jest tylnich amortyzatorow.

I teraz tak sie zastawiam czy jest szansa na probe zamontowanie tylko przednich amorow ze sprezynami oraz cewek eliminujacych EDC?
Chcialbym pierw sprawdzic czy takie zawieszenie w pewnych ustawieniach da rade funkcjonowac i czy w pewnym sensie bedzie to panaceum na cale dotychczasowe zlo.

Moje bmw posiada adaptacyjne zawieszenie EDC oraz Nivo z tylu. Wiec czy jest szansa zalozenie tych przednich amortyzatorow ze sprezynami KW i cewek kasujacych EDC a z tylu pozostawienie amortyzatorow seryjnych tylnich adaptacyjnych z opcja albo pozostawienia podlaczonych wtyczek albo takze z opcja podlaczenia cewek eliminujacych prace EDC.

Czy ktos cos takiego robil czy nie ma szans zeby to prawidlowo zadzialalo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane KW V3
PostNapisane: 30 października 2023, 03:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Kraków / Koszyce
Moje BMW: e46 328i 1999
Kod silnika: M52TU B28
Nikt nic nie podpowiedzial, ale sam sobie poradzilem i zostawie informacje dla potomnych :)
Tak da sie tak zrobic ze przy EDC mozna wrzucic tylko przednie zawieszenie gwintowane i podlaczyc pod elektryke emulatory EDC i idzie to jakos wystroic, ze bedzie to wmiare przyzwoicie wpolpracowalo z tylnim EDC. Eletronika nie wywala bledow. Twardosc mozna dobrowolnie doregulowac wg preferencji - oczywiscie tylko przodu.

Mozna wtedy miec bezposrednie porownanie i czlowiek staje sie duzo madrzejszy i dzieki temu mozna latwiej podjac rozsadna decyzje w ktora strone najlepiej isc jesli chodzi o zawias. WIADOMO, jest to proteza, ale w ramach testow i wyciagania wnioskow jak najbardziej efektywna.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL