BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 19:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i Compact - od czego zacząć tuningować ?
PostNapisane: 3 lutego 2008, 09:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Tak jak w temacie, mam BMW 316i z 96r, sprowadzona z niemiec, przejechane 106tyś, książka serwisowa, terminowe wymiany płynów, samochód od pierwszego właściciela, idealny stan dlatego nie chce go sprzedawać i kupować coś silniejszego, bo co z tego że kupie np 323ti jak będzie miała nakulane z 300tyś... Więc mam pytanie, nie chce robić marnego chiptuningu bo to nic nie da, tzn. z 7km może by dało ale chciałbym troszke więcej, co moge zrobić, za jakie pieniądze, co dokładnie kupić i gdzie ? Czy poprostu autko oddać do jakiejś firmy tuningującej ? Czy można zrobić jakiś prostszy zabieg ? Czekam na odpowiedź i prosze mnie z góry nie jechać a osoby które nie mają nic do powiedzenia to prosze sie niepotrzebnie nie wysilać :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 316i Compact - od czego zacząć tuningować ?
PostNapisane: 3 lutego 2008, 09:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
racesupport napisał(a):
Tak jak w temacie, mam BMW 316i z 96r, sprowadzona z niemiec, przejechane 106tyś, książka serwisowa, terminowe wymiany płynów, samochód od pierwszego właściciela, idealny stan dlatego nie chce go sprzedawać i kupować coś silniejszego, bo co z tego że kupie np 323ti jak będzie miała nakulane z 300tyś... Więc mam pytanie, nie chce robić marnego chiptuningu bo to nic nie da, tzn. z 7km może by dało ale chciałbym troszke więcej, co moge zrobić, za jakie pieniądze, co dokładnie kupić i gdzie ? Czy poprostu autko oddać do jakiejś firmy tuningującej ? Czy można zrobić jakiś prostszy zabieg ? Czekam na odpowiedź i prosze mnie z góry nie jechać a osoby które nie mają nic do powiedzenia to prosze sie niepotrzebnie nie wysilać :)


Chip by dał na maksa jakieś 3 konie ;) Jedyna opcja w twoim przypadku to swap silnika na mocjniejszy ! Tuning tego silnika się poprostu nie opłaca, no chyba że będziesz się upierał :) wtedy zostaje tylko turbina czyli jakies 10tyś zł.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Aha, rozumiem :) Jeżeli kolega wyżej ma racje to faktycznie sie to nie opłaca, no to może poprostu zainwestować małe pieniądze w lekkie mody typu wkładka K&N, może kolektor z dobrym tłumikiem ? To już z tych droższych modów ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 10:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Szkoda pieniędzy a efektu nie zauważysz. Niestety to tylko 1.6 .

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 10:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
racesupport napisał(a):
Aha, rozumiem :) Jeżeli kolega wyżej ma racje to faktycznie sie to nie opłaca, no to może poprostu zainwestować małe pieniądze w lekkie mody typu wkładka K&N, może kolektor z dobrym tłumikiem ? To już z tych droższych modów ;]


Z takim silnikiem jeżeli cię to kręci to lepiej iść w stronę tuningu stylistycznego moim zdaniem... Kup ładne felgi, obniż ją, dołóż xenony może inne lampy.

Wkładka- 140zł
Kolektor może pasuje od IS`a ?
Tłumik 1-1,5tyś

Za tyle starczy na ładne felgi i obniżenie...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 12:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Daj sobie spokoj z 1.6 tuning silnika mija sie z celem

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 316i Compact - od czego zacząć tuningować ?
PostNapisane: 3 lutego 2008, 14:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 149
Lokalizacja: Słupsk / Koczała
Moje BMW: e46 318i
racesupport napisał(a):
bo co z tego że kupie np 323ti jak będzie miała nakulane z 300tyś...

moze chcesz moja 323ti.. ma tylko 190000 '98


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 15:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no w sumie podobnej odpowiedzi sie spodziewałem, fakt 1.6 to mały silnik i mało można po nim oczekiwać. Lampy mam Sonary z czarnym środkiem, soczewka+ringi, pełno takich na allegro no i do tego chce jeszcze Xenon ale to troszke później. Troszke go pewnie obniże, włoże tą wkładke. A jeszcze mam pytanie co do magnetyzerów ? Czy w ogóle opłaca się coś takiego kupić czy to jest raczej rzecz zbędna ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2008, 15:26 
racesupport napisał(a):
A jeszcze mam pytanie co do magnetyzerów ? Czy w ogóle opłaca się coś takiego kupić czy to jest raczej rzecz zbędna ?

Zbędna ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 01:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
A ja nie bede Cie odwodzil od tuningu twojego silniczka. Zacznij od sprawdzenia go na hamowni czy zaden z kucykow nie poszedl na samopas juz, jezeli wszystko ok, poszukaj kompletnych ukladow wydechowych dedykowanych do tego silnika, kolektory, tlumiki oba, ale to naprawde dobrej firmy typu supersprint, Sebring, Zaloz dobra wkladke powietrza tylko nie stozek bo to sie mija z celem w tym przypadku, tylko np normalny filtr powietrza K&N, dobre swiece i przewody wys napiecia, magnetyzery sobie odpusc bo g***o Ci pomoga, mozesz sie rozejrzec za szpera z IS-ki 9 najlepieja taka z niskim przelozeniem (czyli lepsze przyspieszenie kosztem predkosci maxymalnej ) do tego mozesz poszukac filtra i pompy paliwa od Alpiny ( gdzies widzialem na allegro i ebay ) potem mozesz walnac jej wirusa ( chipsa ) w jakiejs dobrej firmie tuningowej na hamownie ja zagon i mysle ze ze 25-30 koni w sumie powinno przyjsc przy dobrych wiatrach, ale koszt bedze raczej spory wiec rozloz sobie to na raty :D No i tankuj tylko 98 na dobrych stacjach :super:

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 13:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Nooo, nareszcie ktoś coś fajnego napisał i do zrobienia :D Coś pokombinuje napewno, dzięki za rade, najpierw poszukam szpery i pompy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 15:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
dziqsek, ja myśle że 25-30km to mażenie hehe
stary co Ty gadasz? :rotfl:

racesupport, nic innego cie nie ratuje jak zmiana beemki na mocniejszą

aha wole 325i z przebiegiem 500tyś niz 316i z przebiegiem 100tyś.
to tak od siebie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
dziqsek napisał(a):
A ja nie bede Cie odwodzil od tuningu twojego silniczka. Zacznij od sprawdzenia go na hamowni czy zaden z kucykow nie poszedl na samopas juz, jezeli wszystko ok, poszukaj kompletnych ukladow wydechowych dedykowanych do tego silnika, kolektory, tlumiki oba, ale to naprawde dobrej firmy typu supersprint, Sebring, Zaloz dobra wkladke powietrza tylko nie stozek bo to sie mija z celem w tym przypadku, tylko np normalny filtr powietrza K&N, dobre swiece i przewody wys napiecia, magnetyzery sobie odpusc bo g***o Ci pomoga, mozesz sie rozejrzec za szpera z IS-ki 9 najlepieja taka z niskim przelozeniem (czyli lepsze przyspieszenie kosztem predkosci maxymalnej ) do tego mozesz poszukac filtra i pompy paliwa od Alpiny ( gdzies widzialem na allegro i ebay ) potem mozesz walnac jej wirusa ( chipsa ) w jakiejs dobrej firmie tuningowej na hamownie ja zagon i mysle ze ze 25-30 koni w sumie powinno przyjsc przy dobrych wiatrach, ale koszt bedze raczej spory wiec rozloz sobie to na raty :D No i tankuj tylko 98 na dobrych stacjach :super:



A jak ktoś zawsze leje 98 oktanów to nie odczuje roznicy... Za pieniadze ktore wyrzuci na te przerobki to sobie kupi wiekszy silnik, albo sprzeda auto dolozy kaske i kupi inne. Po co dłubac cos co i tak nie ma przyszlosci? Zeby miec frajde ze dłubnelo sie 1.6? Chyba lepiej miec fabryczne niewysilone 2.0 czy 2.5 (nie ma tragedii ze to swap z R4 na R6 bo chyba tylko wal jest krotszy tak?) ktorym zrobimy duuzo km niz wyżyłowane 1.6 które zdechnie po paru km ostrego traktowania... Filtr i pompra od alpiny? I chyba jeszcze przy okazji regulator cisnienia paliwa i wtryski... Co da samo wieksze cisnienie paliwa jak do tego trzeba proporcjonalnie zwiekszyc dawke powietrza? Szpera do 1.6? Chyba troche mija się z celem bo efekt bedzie raczej odwrotny do zamierzonego... Takie moje zdanie, ale moze sie nie znam.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 18:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no to nic nie kupuje :D pojeżdże ze 2 sezony i kupie z lepszym silnikiem ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 18:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
racesupport napisał(a):
no to nic nie kupuje :D

jak to nic?
poprostu jak nie masz 10tyś zł na tuning 316 to nawet sie za to nie bierz
najlepiej poprostu kupic mocniejsza baware i tyle ewentualnie wtedy uturbiać :ok:

UTURBIAć jak ja ostatnio to słowo uwielbiam :hyhy: :rotfl: :padam:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 18:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
dziqsek napisał(a):
A ja nie bede Cie odwodzil od tuningu twojego silniczka. Zacznij od sprawdzenia go na hamowni czy zaden z kucykow nie poszedl na samopas juz, jezeli wszystko ok, poszukaj kompletnych ukladow wydechowych dedykowanych do tego silnika, kolektory, tlumiki oba, ale to naprawde dobrej firmy typu supersprint, Sebring, Zaloz dobra wkladke powietrza tylko nie stozek bo to sie mija z celem w tym przypadku, tylko np normalny filtr powietrza K&N, dobre swiece i przewody wys napiecia, magnetyzery sobie odpusc bo g***o Ci pomoga, mozesz sie rozejrzec za szpera z IS-ki 9 najlepieja taka z niskim przelozeniem (czyli lepsze przyspieszenie kosztem predkosci maxymalnej ) do tego mozesz poszukac filtra i pompy paliwa od Alpiny ( gdzies widzialem na allegro i ebay ) potem mozesz walnac jej wirusa ( chipsa ) w jakiejs dobrej firmie tuningowej na hamownie ja zagon i mysle ze ze 25-30 koni w sumie powinno przyjsc przy dobrych wiatrach, ale koszt bedze raczej spory wiec rozloz sobie to na raty :D No i tankuj tylko 98 na dobrych stacjach :super:



hehehehe Dobre :super:

Za tyle co on na te mody wyda to sobie R6 wsadzi ! Pompa paliwa i filtr alpiny :rotfl: Dobre i co mocniejsza pompa ma mu dodać mocy :) ? 30% przyrost mocy w tym silniku to kosmos by był.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 20:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: Polska
kolego od E36 1,6 COMPACT takie auto jest najsłabszym modelem w sumie nadwozie mówi samo za siebie ja bym nawet nie inwestował w felgi czy glebę nie mówię o wymianę pakietowa ospojlerowania dam ci dobra rade i tego sie trzymaj beemka jest samochodem na który trzeba mieć pieniądze jak na auta z tej półki compact jest dla mnie jakaś porażką która była fanaberią beemwu ale to moje zdanie i nie chce urazić nikogo który posiada właśnie taki mogel radze ci jeżeli już kupiłeś i jesteś w miarę zadowolony kup sobie fajne radio i ciesz sie radością z jazdy beemwu nie kombinuj nic z silnikiem bo wzrośnie Ci spalanie i nic poza tym a jak sie wnerwisz juz max i będziesz chciał sprzedać to będziesz miał problem bo w takim aucie i tak się nic nie wyciśnie z silnika 1,6 a szpera ci nic nie da może tylko szybsza drogę do zakapienia silnika kiedy spodoba Ci sie parkowane na tylnim napędzie polecam ci jak zostały ci jakies pieniądze jedz do lakiernika wypoleruj auto wsadź tam jakieś radio wypierz tapicerke fotele i jedź czymprędzej sprzedać ten model i kup sobie minimum 2,0 :cwaniak: wtedy dopiero będzie ci sie podobać jazda beemwu :cwaniak: i to nie w compakcie tylko w sedanie albo QP po pierwsze ładniejsza prezencja po drugie w silniku 2,0 nie bedziesz musiał myśleć co grzebać zeby mieć o 5 km :cool: więcej bo do normalnej jazdy wystarczy :hyhy: nawet na festynie można bąka przed remizą zakręcić oczywiście najpierw trzeba nakleić naklejkę TJUNING na przednia szybę i kapciora przyjarać żeby sie panie patrzyły oczywiście jak sie na stalówkę 14" przyklei PATEXEM SUPER FIXEM kołpak 19" wtedy fajna gleba jest nie no żartowałem nie traktuj tego poważnie po prostu ogladałem przed chwila takie filmiki właśnie o takich wygłupach i mnie teraz poniosło pomyśl kolego o wymianie na inne nadwozie i mocniejszy silnik niekoniecznie 2,0 jeszcze jest 1,8 i 1,9 tak wiec można coś poświrować nie przejmuj sie przebiegami większość osób z tego forum nawet by sie nie chciał przyznać jakie ma przebiegi bo to po wymianach w niczym nie przeszkadza chyba ze świadomość :P

_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestaĂŚ! WrĂłciĂŚ na 20-stkach

____/ :niepewny: :luka: \____
___(oo==00==oo)___
___[_]...........[_]____


Panie w³adzo ma pan racje, niestety zdarzy³o mi siê przekroczyÌ prêdkoœÌ.
Zdaje sobie sprawĂŞ, Âże byÂło to bardzo nieodpowiedzialne,
Âże naraziÂłem innych uczestnikĂłw ruchu na niebezpieczeĂąstwo,
ale jechaÂłem szybko, gdyÂż lubiĂŞ zapie****** :F


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2008, 22:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hehehe Lastx sie nam rozpisał :D nie no, zrobie oczywiście tak jak piszecie wszyscy, wrzuce jakieś lepsze radio bo teraz mam marne VDO z mp3, jakiś głośniczek, wkładke K&N oczywiście nie stożek, na lato zrobie german style bo taki mi sie podoba na 16' bo na Wiślańskie drogi nie chce 17' zresztą wszystkie polskie drogi to jeden wielki shittt, lampy z przodu mam Sonary czarne Angel Eyes, do tyłu jak coś fajnego znajde to też wymienie i przy tym zostane ;] jeszcze tylko końcówke tłumika wymienie, jakieś 30min temu kupiłem chromowane ringi na zegary no i to by było na tyle :) jak będę miał autko zrobione już do końca to wrzuce fotki. Aha, Latix i jeszcze jedno, co do compact to hmmmm, ja nie moge sie dużo na temat samochodów wypowiadać bo jestem amatorem, to jest mój pierwszy samochód, wcześniej tylko motorek który mam na sprzedaż ;] compact wybrałem dlatego że chciałem małe autko o sportowym charakterze a że Golf 3 mi sie znudził bo jeździ tego miliony u nas wybrałem tą BMW, no i jeszcze to była okazja cenowa bo od kuzyna z niemiec, także pewnie i tanio od pierwszego właściciela :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 16:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: Polska
kolego powiem ci tak rozumie to ze to twoje pierwsze auto i cieszysz sie tym co masz ale inwestycja za duża inwestycja może ci sie nie zwrócić w przypadku sprzedaży dlatego tyle osób sprzedaje auta bez felg tylko na stalówkach bez radia czy zrywaja folie z szyb bo ile ludzi tyle gustów ja przed sprzedażą zawsze ściągałem sportowa kierownice nieraz mi sie zdarzało wyciągać zawieszenie bo nie wszystkim sie podoba jazda na niskim zawiasie nie kupuj zadnych końcówek tłumika bo to nic fajnego lepiej w oryginale broń boże nie kupuj lexusów do tyłu jak coś to clary biało czerwone co do germana to wiadomo fajna felga i gleba jeśli już tak chcesz zrobić jak to twoja bunia z tego zdiętka małego to prysinij zderzaki w kolorze nadwozia i progi bo widze ze nie masz lakierowanych halogeny sobie wsadź w zderzak i jesst git i zeby cie nie pokusio przyklejać naklejke ani znaczek M/// na klape bo przestane cie lubić ;)

_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestaĂŚ! WrĂłciĂŚ na 20-stkach

____/ :niepewny: :luka: \____
___(oo==00==oo)___
___[_]...........[_]____


Panie w³adzo ma pan racje, niestety zdarzy³o mi siê przekroczyÌ prêdkoœÌ.
Zdaje sobie sprawĂŞ, Âże byÂło to bardzo nieodpowiedzialne,
Âże naraziÂłem innych uczestnikĂłw ruchu na niebezpieczeĂąstwo,
ale jechaÂłem szybko, gdyÂż lubiĂŞ zapie****** :F


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
nie nie, broń Boże takich rzeczy jak znaczki M to napewno nie będę dawał, z tyłu na klapie też mam pusto, no fakt, progi trzebabędzie polakierować, lexusów nie dam do tyłu bo mi sie nie podobają, tzn. np. w 206 tak ale do BMW nie pasują ;] napewno nie zrobie nic złego, nie bójcie sie hehe :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL