BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 11:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Pytanie o lekkie modyfikacje silnika 2.8
PostNapisane: 9 lutego 2008, 13:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: PuÂławy/Warszawa
Jako, ze jestem tu nowy to sie Witam! :)
i odrazu pytam, co zrobic by osiagnac conajmniej 210PS i podniesc troche moment (zakladamy, ze auto ma moc seryjna). Na wiosne planuje zakup sportowego kolektora wydechowego, co jeszcze mozna do tego dolozyc? Macie jakies doswiadczenia, rady?
Dzieki za wszelkia pomoc :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 17:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
czips + kompletny wydech i spokojnie masz 210HP


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 07:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 107
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B28
kolektor ssący od M50+sportowy kolektor wydechowy+reduktor ciśnienia paliwa 3,8 bar+remap powinno dać coś w przedziale 220-230KM.

_________________
zobacz już nie moją :( E36 328
viewtopic.php?p=207496#207496

Było E36 328
Jest E30 325 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 09:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
cedro23 napisał(a):
reduktor ciśnienia paliwa 3,8 bar

sorki ze sie czepiam ale chyba chodzi o regulator cisnienia paliwa?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 12:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
cedro23 napisał(a):
kolektor ssący od M50+sportowy kolektor wydechowy+reduktor ciśnienia paliwa 3,8 bar+remap powinno dać coś w przedziale 220-230KM.


Chyba ten od m50 nie podejdzie bo mamy do czynienia z e46,bardziej od m54 mi sie zdaje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 14:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
Chyba ten od m50 nie podejdzie bo mamy do czynienia z e46,bardziej od m54 mi sie zdaje

Chodzi dokladnie o ten kolektor od M50. Silnik 2.8 byl jeden i mial oznaczenie M52b28 i byl montowany zarowno w E36 jak i E46, a nawet E39.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 16:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
mongooes napisał(a):
Cytuj:
Chyba ten od m50 nie podejdzie bo mamy do czynienia z e46,bardziej od m54 mi sie zdaje

Chodzi dokladnie o ten kolektor od M50. Silnik 2.8 byl jeden i mial oznaczenie M52b28 i byl montowany zarowno w E36 jak i E46, a nawet E39.


Wszystko się zgadza tylko w e46 masz podwójny vanos a w e36 pojedyńczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
ma byc kolektor od m50 i przepustnica od m50 (chyba)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 23:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: PuÂławy/Warszawa
A czy ktos z Was juz taka przerobke z kolektorem robil? duzo to zabawy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, 18:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
mongooes napisał(a):
Cytuj:
Chyba ten od m50 nie podejdzie bo mamy do czynienia z e46,bardziej od m54 mi sie zdaje

Chodzi dokladnie o ten kolektor od M50. Silnik 2.8 byl jeden i mial oznaczenie M52b28 i byl montowany zarowno w E36 jak i E46, a nawet E39.


W E46 byl juz M54 b28 na podwojnym Vanosie!!!

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, 20:14 
Enzo napisał(a):
W E46 byl juz M54 b28 na podwojnym Vanosie!!!

Nigdy nie było M54b28 :!: Zapewne chodzi Ci o M52TUB28. M54 były: M54B22, M54B25 oraz M54B30.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL