BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 17:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] układ wydechowy od e36 2,5
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 15:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: Radom
Witam

Mam pytanko czy da rade a jesli da to co trzeba zrobic aby podmienic układ wydechowy od 325 do 320?

Czy wymienia się sam końcowy układ czy wszystko??

Wiem ze jest to możliwe poniewaz uzytkownik Wojtek-e36 ma wydech od 325 tylko nie wiem co trzeba wymienic

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 11:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
tak

zapytaj Dodena on cos takiego uskutecznił u siebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 48
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Moje BMW: e38 728i '95
Kod silnika: M52B28
podpinam sie pod pytanie. I najlepiej by bylo gdyby ktos napisal w tym watku co trzeba przelozyc z 325.
Pozdrawiam. :35: :35:

_________________
The most powerful letters in the world... B M W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 20:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
do katalizatora wydech jest podwójny, dopiero za katalizatorem schodzi sie w jedna rure

patent jest taki:

kupujesz wydech od 325/328 od puszek ogniowych do konca

wycinasz kata

w jego miejsce wspawujesz puszke z podwójna strumiennicą

dalej przyspawujesz reszte od 325/328


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2008, 08:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: Radom
zamiast strumiennicy wole wmontowac tłumi srodkowy od 325

ale ja zrobie inaczej kupie sportowy kolektor koszt 800zł ale mysle ze warto i wtedy od kolektora idą dwie rurki pod samochod i na kazdą z nich zamontuje tłumik srodkowy zamiast katalizatora ( bedzie o wiele ciszej od strumiennicy) i na koniec tłumik koncowy od 325

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2008, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
Ty masz M52 kolego??

i dlatego masz wydech na jednej rurce :P

w M50 do kata szly 2 a z kata wychodzila jedna i tu jest roznica


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 17:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
GŁADKI napisał(a):
w M50 do kata szly 2 a z kata wychodzila jedna i tu jest roznica

ja mam M52 i mam do kata 2 rurki :hyhy: ( tak jak mowisz za katem juz tylko 1)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 19:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
rdk napisał(a):
GŁADKI napisał(a):
w M50 do kata szly 2 a z kata wychodzila jedna i tu jest roznica

ja mam M52 i mam do kata 2 rurki :hyhy: ( tak jak mowisz za katem juz tylko 1)


masz 320 czy 323?

z tego mi wiadomo:

w 328 jest caly podwójny

w 323 podwójny do kata

w 320 pojedyńczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 19:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
GŁADKI napisał(a):
masz 320 czy 323?

z tego mi wiadomo:

w 328 jest caly podwójny

w 323 podwójny do kata

w 320 pojedyńczy

mam 2,0l i mam podwójny do kata( kolega ma taki sam motor i tez ma podwójny)
auto jest z 95 r kolegi z 96


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 19:48 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
kurde moze ja nie zrozumialem :/ u mnie z kolektora do kata ida 2 rury, ale przed katem schodza sie w jedna :/ , kolektor wydechowy sklada sie z 2 czesci kazda po 3 rury te 3 rury lacza sie w jedna i tak oto 2 rury ida w strone kata dopiero przed samym katem łączą sie w jedna rure


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 20:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
GŁADKI napisał(a):
Ty masz M52 kolego??

i dlatego masz wydech na jednej rurce :P

w M50 do kata szly 2 a z kata wychodzila jedna i tu jest roznica



nie jestem w 100% pewny,ale ja w M50 chyba mam od poczatku do konca dwururke,ale sprawdze dokładnie jutro.


EDIT: sprawdzone.M50B25 91r.-od poczatku do konca dwururka

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 21:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
maku325i napisał(a):
GŁADKI napisał(a):
Ty masz M52 kolego??

i dlatego masz wydech na jednej rurce :P

w M50 do kata szly 2 a z kata wychodzila jedna i tu jest roznica



nie jestem w 100% pewny,ale ja w M50 chyba mam od poczatku do konca dwururke,ale sprawdze dokładnie jutro.


EDIT: sprawdzone.M50B25 91r.-od poczatku do konca dwururka


w 325 to seria ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 08:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
GŁADKI napisał(a):
maku325i napisał(a):
GŁADKI napisał(a):
Ty masz M52 kolego??

i dlatego masz wydech na jednej rurce :P

w M50 do kata szly 2 a z kata wychodzila jedna i tu jest roznica



nie jestem w 100% pewny,ale ja w M50 chyba mam od poczatku do konca dwururke,ale sprawdze dokładnie jutro.


EDIT: sprawdzone.M50B25 91r.-od poczatku do konca dwururka


w 325 to seria ;)



no tak ,ale pojawiła sie teoria ze w M50 za katem jest jedna rurka,oblamy mity :rotfl:
Obrazek
Obrazek

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 08:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
mowa byla o 320


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 09:24 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
maku325i napisał(a):
no tak ,ale pojawiła sie teoria ze w M50 za katem jest jedna rurka,oblamy mity

mowimy o 2,0 M52 :hyhy: w 2,5 oczywiscie ze 2 rorka do konca dlatego ten temat :hyhy: chodzi o to zeby wpasoawac 2 rurke w320 do konca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 22:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
rdk napisał(a):
maku325i napisał(a):
no tak ,ale pojawiła sie teoria ze w M50 za katem jest jedna rurka,oblamy mity

mowimy o 2,0 M52 :hyhy: w 2,5 oczywiscie ze 2 rorka do konca dlatego ten temat :hyhy: chodzi o to zeby wpasoawac 2 rurke w320 do konca


wpadnij, jest spawarka, skombijujemy tłumik, 3 godz i masz dwururke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, 08:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
GŁADKI napisał(a):
wpadnij, jest spawarka, skombijujemy tłumik, 3 godz i masz dwururke ;)
haha troszke daleko;/ ale nie ma takiej potrzeby bo to nie ja przybieram sie do wstawienia dwururki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, 15:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
maku325i napisał(a):
GŁADKI napisał(a):
maku325i napisał(a):
GŁADKI napisał(a):
Ty masz M52 kolego??

i dlatego masz wydech na jednej rurce :P

w M50 do kata szly 2 a z kata wychodzila jedna i tu jest roznica



nie jestem w 100% pewny,ale ja w M50 chyba mam od poczatku do konca dwururke,ale sprawdze dokładnie jutro.


EDIT: sprawdzone.M50B25 91r.-od poczatku do konca dwururka


w 325 to seria ;)



no tak ,ale pojawiła sie teoria ze w M50 za katem jest jedna rurka,oblamy mity :rotfl:


Żaden mit, tylko że nie "za" katem tylko "przed". W M50B25 jest tak 6-2-1-2.
6 garów, 3 do 1 rury 3 do drugiej, obie łączą się przed katem w miejscu gdzie jest sonda lambda w 1 rurę, zaraz za sondą rozdzielają się z powrotem na 2 rury.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 08:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Cytuj:
zaraz za sondą rozdzielają się z powrotem na 2 rury.

a w 2,0 M52 nietesty tego nie ma, jest jedna rura do konca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2008, 13:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ³ódŸ
mam pytanko czy uzyskał bym ten charakterystyczny dzwiek M3 gdybym wsadził wydech od M3 do 320is????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL