BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2008, 09:13 
kaamilalfa napisał(a):
dużo łatwiej jest włożyć ten silnik do e30, ale to już inna bajka ;)

skąd to wywnioskowałeś :D?

m3bawaria napisał(a):
hm miske mam zmieniac?? nie wejdzie z ta?? widzialem gdzies na allegro e30 z v8....wiem v12 tez wchodza...chce zrobic po prostu nietypowe e36a mysle ze na tych przelozeniach (is) i z tym silnikiem nie zle sobie bedzie dawala rade!! a jaka jest roznica w spalaniu 3.0 a 4.4?? nikt czegos takiego nie robil na tym forum??


Santino napisał(a):
e30 to jest pryszcz bo tam wchodzi prawie kazdy silnik, ale z tego co czytalem po forach to V8 nie wejdzie do e36 bez tej miski z tego powodu ze bedzie sie opierac o uklad kierowniczy, jak bede mial wiecej czasu to poszukam tego topicu w ktorym to wyczytalem.
roznica w spalaniu bedzie rzedu 2L max moze nawet nie, a na tym forum nikt nie wkladal V8 do e36 :znudzony:


Pewnie niezgodne z regulaminem ale na tej stronie kolesie pokazują swap 4.4 do e30 :D
http://www.akgmotorsport.com/e30v8.html

Ja na twoim miejscu szukałbym pomocy w jakiś zagranicznych klubach e36 :)


Ostatnio edytowano 4 lipca 2008, 11:21 przez Bauer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2008, 10:19 
przede wszystkim e30.de


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2008, 14:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Bauer napisał(a):
kaamilalfa napisał/a:
dużo łatwiej jest włożyć ten silnik do e30, ale to już inna bajka

skąd to wywnioskowałeś ?


mój znajomy z Siedlec zbudował i jeździ e30 v8 m60

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 12:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
latwiej wsadzic do e30?? raczej nie... juz male postepy sa :)
http://www.pistonheads.co.uk/sales/184790.htm tak bedzie wygladala :)

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 15:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
m3bawaria napisał(a):
tak bedzie wygladala :)
_________________
kolego jak zbudujsz cos takiego to ogromny szcunek dla ciebi :padam: i tzrymam kciuki :ok:
m3bawaria napisał(a):
juz male postepy sa :)
a co juz z preparowałes??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 19:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
Bauer napisał(a):
Pewnie niezgodne z regulaminem ale na tej stronie kolesie pokazują swap 4.4 do e30 :D
http://www.akgmotorsport.com/e30v8.html


zwróćcie uwage na zastowowanie poliuretanów POWERFLEX

jest to jakis sposób na podwyższenie trwalości zawieszenia, tylko cos kosztem czegoś

poliuretany nie spełniaja funkcji tłumienia drgań więn wszystko przenoszone jest na karoserie, zdarzaja sie przypadki pekania karoseri i szyb

wsadzic silnik to jeszcze nie az tak duzy problem jak zbudować dobre zawiesznie i układ hamulcowy, oczywiście wszystko jesy mozliwe o ile jest kasa :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 20:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: malopolska
GŁADKI napisał(a):
Bauer napisał(a):
Pewnie niezgodne z regulaminem ale na tej stronie kolesie pokazują swap 4.4 do e30 :D
http://www.akgmotorsport.com/e30v8.html


zwróćcie uwage na zastowowanie poliuretanów POWERFLEX

jest to jakis sposób na podwyższenie trwalości zawieszenia, tylko cos kosztem czegoś

poliuretany nie spełniaja funkcji tłumienia drgań więn wszystko przenoszone jest na karoserie, zdarzaja sie przypadki pekania karoseri i szyb

:hyhy:


Co ty czlowieku pie....... ??????

Jezdziles autem z poli albo miales chociaz element poli w rekach ????

LITOSCI !!!

Ps u znanego fachowca w cu-pom swap m60b40 do e30 kosztuje okolo 4 tys + wszystkie czesci oraz 2 miesiace czekania na auto....

_________________
v8 supercharged


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 09:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
bartpa napisał(a):
kosztuje okolo 4 tys
cena dotyczy przygotowania karoseri bez silnika czy tak??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 23:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
chlopacy to co ja chce zrobic to nic z tym co znalazlem na allegro.... mam nadzieje ze osiagne ten sam efekt choć bez 4 cylindrow http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5631481

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Z daleka
bartpa napisał(a):
Niezmiernie radosny jest ten watek, wybralem najciekawsze fragmenty:

(...)

5 chcesz to najlepiej skontaktuj sie z ogniem, mysle ze najwiecej ci powie o tej przerobce

Autorom powyzszych zlotych mysli nalezy sie cytat " koncz wasc wstydu oszczedz "

Akurat to jest najmądrzejszy cytat z całego wątku. No ale jasne, po co kontaktować sie z kimś, kto już to robił i ogarnął wiele rzeczy, przecież lepiej szukać na niemieckich stronach... Naprawde, uczyć sie od doświadczonych to żaden wstyd.

m3bawaria, Ogień na pewno wytłumaczy Ci krok po kroku co potrzebujesz wyrzeźbić, albo co możesz zrobić lepiej od niego lub sam na to wpadniesz. A co do dziury w masce - to jest auto do driftu, chłodzenie jest ważne, więc po co sie bawić w robienie garba na masce jak można przy okazji sobie poprawić przepływ powietrza :) Dlatego chcąc wsadzać V8 do E36 powinieneś sie z nim skontaktować, założe sie, że ma większą wiedzę na ten temat niż 99% ludzi na tym forum, bo sam sie na pewno naczytał i naoglądał fotek o takich SWAP-ach i przemyślał wiele opcji.

Pozdro i niech Ci V8 zabulgocze w E36 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 21:16 
temat oczyszczony z OT.

jak ktoś chce marudzić, to proszę spojrzeć w podpis :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 22:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
projekt chce przeprowadzic sam... mam juz skrzynie hihi 6 biegowa od v8 4.0 i cala elektryke... teraz jeszcze pozostaje dobor sprzegla... mam pozostac przy tym co jest czy je jakos wzmacniac?? ale wzmocnione chyba nie bedzie mi potrzebne...?? a jezeli chodzi o zawias to taki miejscowy magik przerobi go i ladnie spasuje... niektore czesci zawiasu pochodza z bmw e34.... ale skladak wyjdzie :P

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 22:28 
m3bawaria napisał(a):
mam juz skrzynie hihi 6 biegowa


:szok:

a można wiedzieć skąd i za ile?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 17:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
ta skrzynie dostalem w spadku podobno po e34 4.0 v8... kiedys taka na allegro widzialem w manualu... :hyhy:

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, 23:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
jak narazie mam komplet do bmw e36 2.0 v8 ale rowniez pokusilem sie o wydechod 2.8... ale wymiata...popytajcie kumpli na otw!!

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: JĂŞdrzejĂłw
A ja włożyłem tyle że do e 30 M62
Oto link

http://pl.youtube.com/watch?v=dJeneE_ljLQ

Jeszcze nie skończona ale pali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 22:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
pogratulowac a jka rozwiazales problem miski olejowej?? maska sie do myka czy to bedzie wersja bez maski :P

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 06:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: JĂŞdrzejĂłw
m3bawaria napisał(a):
pogratulowac a jka rozwiazales problem miski olejowej?? maska sie do myka czy to bedzie wersja bez maski :P


Maska zamyka się normalnie natomiast miska olejowa bez przeróbek silnik z E38.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 18:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
a obrotomierz dziala czy pokazuje obroty z kosmosu?? a co z wydechami?? jaki dyfer i wal zastosowales??przerabiales zawias przedni??

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2008, 13:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
brak serwa hamulcowego z tego co widziałem, kolega włożył do e30 ale 4.0 z e38 i smiga aż miło.
widzialem co robi to jest troche pracy ale sie opłaca. Jaka skrzynia 5 biegowa?? ?? Zbironiczek z boku z płynem od chłodzenia ?? wał został zapewne stary wcześniej co siedziało ?? m20b20?? A visco zostało??
Ogólnie to przy 5 biegowej skrzyni i szperza 100% to mozna ruszać normalnie z 2 puźniej 4 i 5 i odcina. cały czas.
Zależy do czego ma słuzyć taki swap bo jak do driftu to jeździ to wyśmielcie.

powiem szczeże że byłby również zainteresowany włożeniem 4l do e36.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL