BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 18:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Starachowice
Faktycznie dobrych fot silnika alpiny jest jak na lekarstwo. Może już widziałeś ale podsyłam zdjęcia alpiny z rozbebeszonym silnikiem Obrazek Obrazek może będą pomocne. Alpina żeby zrobić sobie jeszcze parę centymetrów na silnik wywaliła serwo pneumatyczne i wstawiła hydrauliczne takie jak idzie w serii 8. Niestety pytałem posiadaczy ósemek i mówią że jest to raczej zawodny układ i używki się raczej nie sprawdzają a tak zwana "bomba" (zbiornik oleju) nowa kosztuje w serwisie coś około tysiąc złotych. Co się zaś tyczy ASC to poza komputerem będzie ci potrzebna pompa ASC i tak w serii w e36 szła taka : http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-34_0382/ ale alpina wraz z zmianą silnika dała pompę od piątki, widać ją w lewym dolnym rogu Obrazek. Czujniki są chyba identyczne ale skoro nie masz ASC to próbował bym wstawić kompa i pompę z piątki - alpina miała na pewno jakiś powód za takim rozwiązaniem, bo gdybyś już miał jak ja na przykład to pewnie próbował bym podpiąć silnik do obecnego systemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Starachowice
No i jak tam kolego qqiz praca idzie? Sobota spędzona garażu, czy to raczej czas odpoczynku? Jeśli masz jakieś inne foty to wrzuć na forum, po liczbie odwiedzin tego wątku wnioskuję że jest spore zainteresowanie tym tematem. Wszyscy byli by ci bardzo wdzięczni gdybyś sformował swoje spostrzeżenia o przeróbce poparte tak rzadką i zarazem tak cenna praktyką. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 21:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Mam nadzieje że mnie Filip nie zlinczuje ale wrzucam fotke jak to wygląda odnośnie magla.
Obrazek

Sobota po części w garażu ale spędzona na hamowaniu mojego 323i i Filipa 328i. Natomiast pan złotarączka od swapowania obecnie czas poświęca na dodmuchanie jakiegoś opla do większych mocy ;) Ze swojej strony dodam że pięknie wygląda takie rozebrane E36 z V8 między kielichami :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 23:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
teraz tak sie zastanawiam czy duzym problemem byloby wlozyc silnik m62b44 do e34 ale to juz nowy temat...a wlasnie czekamy na nowe fotki z realizacj projektu

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 23:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
m3bawaria napisał(a):
m62b44 do e34
przeciez takie sa normlanie -tzn fabryczne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 00:06 
Elwis328 napisał(a):
m3bawaria napisał/a:
m62b44 do e34
przeciez takie sa normlanie -tzn fabryczne


niee.

w e34 nigdy nie było fabrycznie M62B44, tylko M60B40 :cisza:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 00:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
Elwis328 napisał(a):
m3bawaria napisał(a):
m62b44 do e34
przeciez takie sa normlanie -tzn fabryczne


nie

sa za to m60b40 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 00:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
fakt powiem nie zauważyłem myslałem poprostu o v8 4.0 a nie o oznaczeniach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
m3bawaria napisał(a):
teraz tak sie zastanawiam czy duzym problemem byloby wlozyc silnik m62b44 do e34 ale to juz nowy temat...a wlasnie czekamy na nowe fotki z realizacj projektu

zagadaj do usera bartpa, on ma w swoim e34 M62

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 18:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
w e34 jest o wiele latwiej bo mozna kupic e34 z silnikiem m60b30 z manualem i wlozyc do niego silnik m60 lub m62 4.0 lub 4.4... w e36 tak latwo nie jest bo trzeba walczyc z ta miska i pompa oleju...hm a gdyby tak do e34 zapodac silnik 5.0 lub 5.4 v12?? tylko od czego by tu manual pasowal hm?? ma ktos jakis pomysl?? moze warto by bylo taki temat zalozyc?? :hyhy:

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
do V12 to tylko manual z 850CSi.powodzenia w szukaniu :rotfl: ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 23:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
trollu, nie przesadzaj http://moto.allegro.pl/item525259295_si ... 2_750.html

fakt to sam silnik....


Ostatnio edytowano 7 lutego 2009, 01:57 przez Elwis328, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 23:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Gdzie w tym ogłoszeniu widzisz skrzynię manualną do V12?
Poza tym nie róbcie OT w temacie wkładania V8 do E36.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 01:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
wiec pytam moze warto zalozyc nowy temat fakt faktem w tym linku nie ma skrzyni

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 09:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Elwis328 napisał(a):
trollu, nie przesadzaj http://moto.allegro.pl/item525259295_si ... 2_750.html

fakt to sam silnik....

750i a 850CSi to nie to samo ;)
EOT

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 10:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
trollu napisał(a):
do V12 to tylko manual z 850CSi

W 850i występowały też manualne skrzynie jako opcja i nie potrzebne było do tego CSi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 13:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
valdorane napisał(a):
trollu napisał(a):
do V12 to tylko manual z 850CSi

W 850i występowały też manualne skrzynie jako opcja i nie potrzebne było do tego CSi.

wiem tylko że to też niestety jednostki.wg moich informacji 850i z manualem powstało niecałe 3000 sztuk.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
witam koledzy nazywam sie ruszkos kilku z was na tym forum z pewnoscia mnie zna lub cos odemnie nabylo np koledzy z pily prawie kazdy ma cos w swoim e36 bez pośrednio od mnie lub przez znanego im posrednika ktory na wszystkim musi przyciac :) kujon wie okim mowie ja proponuje zrzutkę na miski mam link gdzies do takiego swapa gosc zrobil z deski forme miski i zaniosl ja wraz ze stara do dobrego spawacza proponuje zrzucic sie na 2 miski lub 3 jedna do twojego auta jedna lub 2 dla mnie ja mam znajomego ktory spawa tigiem pieknie to robi jezeli nie masz nikogo na miejscu to przeslij mi odrysowana miske orginalna i zrobiony projekt z drewna (po wyslaniu ci fotek jak zrobil to ten gosc bedziesz wiedzial o co mi chodzi) a ja zlece koledze zrobienia miski bo podobno trzeba zrobic nowa a nie przerobic stara poniewaz ciezkie jest spawnie tego aluminium ktory wystepuje w orginale ja sie zajmuje swapami i przydadza mi sie te miski tym bardzeij ze wiele osob chce włozyc do e36 motor 4,4 narazie bez problemowo wszyscy wkladaja do e30 ja osobiscie handluje czesciami do bmw i mialem kilka tych silnikow 4,4 m62 i za kazdym razem odkladalem sobie na bok jeden do swojego cabrio e36 ale nigdy nie mialem czasu pobawic sie w przymiarki za kazdym razem jak mam e36 wywala kaste na zlom mowiac sobie nastepnym razem chca zostawic sobie przod do przymiarem ktore ty wlasnie robisz ostatecznie kupilem kilka m3 e36 i z kilku wybralem najlepsze elementy i włozylem wszystko w swoje e36 cabrio otrzymujac piekne m3 e36 ktore jako jedne z nielicznych ma 319KM po wydaniu ponad 6tys w serwisie na 3 motory zaden nie mial wiecej jak 270KM ale mialem m5 e39 link do wyscigu pieknie mi chodzilo http://www.youtube.com/watch?v=sIDGST2TuG0 ktore niedawno sprzedalem i to m3 juz dla mnie nie jedzie chce teraz włozyc motor z m5 do e36 cabrio i bede potrzebowal tej miski myslalem nad przerobieniem zawieszenia z m5 i zaadaptowaniu do e36 nie jest to wcale takie trudne jakmozna myslec jezeli ktos ma pieniadze i checi chetnie sie podejme takiego swapa v8 do e36 ale jak narazie skupmy sie na misce i jej wykonaniu jutro poszukam tej strony i wkleje ja na forum napisz co ty na moja propozycje pozdrawiam ruszkos z torunia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
witam koledzy nazywam sie ruszkos kilku z was na tym forum z pewnoscia mnie zna lub cos odemnie nabylo np koledzy z pily prawie kazdy ma cos w swoim e36 bez pośrednio od mnie lub przez znanego im posrednika ktory na wszystkim musi przyciac :) kujon wie okim mowie ja proponuje zrzutkę na miski mam link gdzies do takiego swapa gosc zrobil z deski forme miski i zaniosl ja wraz ze stara do dobrego spawacza proponuje zrzucic sie na 2 miski lub 3 jedna do twojego auta jedna lub 2 dla mnie ja mam znajomego ktory spawa tigiem pieknie to robi jezeli nie masz nikogo na miejscu to przeslij mi odrysowana miske orginalna i zrobiony projekt z drewna (po wyslaniu ci fotek jak zrobil to ten gosc bedziesz wiedzial o co mi chodzi) a ja zlece koledze zrobienia miski bo podobno trzeba zrobic nowa a nie przerobic stara poniewaz ciezkie jest spawnie tego aluminium ktory wystepuje w orginale ja sie zajmuje swapami i przydadza mi sie te miski tym bardzeij ze wiele osob chce włozyc do e36 motor 4,4 narazie bez problemowo wszyscy wkladaja do e30 ja osobiscie handluje czesciami do bmw i mialem kilka tych silnikow 4,4 m62 i za kazdym razem odkladalem sobie na bok jeden do swojego cabrio e36 ale nigdy nie mialem czasu pobawic sie w przymiarki za kazdym razem jak mam e36 wywala kaste na zlom mowiac sobie nastepnym razem chca zostawic sobie przod do przymiarem ktore ty wlasnie robisz ostatecznie kupilem kilka m3 e36 i z kilku wybralem najlepsze elementy i włozylem wszystko w swoje e36 cabrio otrzymujac piekne m3 e36 ktore jako jedne z nielicznych ma 319KM po wydaniu ponad 6tys w serwisie na 3 motory zaden nie mial wiecej jak 270KM ale mialem m5 e39 link do wyscigu pieknie mi chodzilo http://www.youtube.com/watch?v=sIDGST2TuG0 ktore niedawno sprzedalem i to m3 juz dla mnie nie jedzie chce teraz włozyc motor z m5 do e36 cabrio i bede potrzebowal tej miski myslalem nad przerobieniem zawieszenia z m5 i zaadaptowaniu do e36 nie jest to wcale takie trudne jakmozna myslec jezeli ktos ma pieniadze i checi chetnie sie podejme takiego swapa v8 do e36 ale jak narazie skupmy sie na misce i jej wykonaniu jutro poszukam tej strony i wkleje ja na forum napisz co ty na moja propozycje pozdrawiam ruszkos z torunia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 10:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
WTF? Co to za bełkot? Używaj znaków interpunkcyjnych bo się tego czytać nie da.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL