BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 02:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 12:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
:) ale włożysz 400koni i bedzie to samo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 12:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
luk325 napisał(a):
magiel na oryginalnym miejscu

Możesz pokazać, jak to wygląda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 14:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
ruszkos napisał(a):
:) ale włożysz 400koni i bedzie to samo :)

Wiem. Widziałem Twoją aukcję ;)

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 14:43 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23104
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Gruuubo :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 15:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Idźcie na całość :] Czekamy na e36 z N74B60 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
do n74 nie wymyslili jeszcze sprezyn na przod do e36:) s85 mysle ze to max w e36 jak z s62 gwinty mam najtwardsze i sprezyny skrecilem na maxa a on i tak jest mieki tzn ten skok 3cmetrowy ktory pozostał :rotfl: a na oryginale z m3 co prawda nie usiadl ani troche ale byl strasznie miękki a na sprezynach od m5 ktore okazalo sie ze tez pasuja stoi za wysoko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 23:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Po co spręzyny? Na kołki go :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 09:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Ile kosztuje teraz taki swap m62b44 na gotowo do e36?-oczywiście manual 6 lub 5b

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
u mnie 15 www.rcarpower.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 29 maja 2011, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: 540i i 740i 328 cab
Witam.
Jak widze dosc stary post odwiedzam ale jesli ktos moze podsunac pare madrych mysli to zapraszam.
Jaka chlodnica najlepiej podchodzi do swapa v8 w e36 i czy ktos probowal wsadzic skrzynie automat od 740 i
Zaczynam swojego swapa e36 cabrio a dawca jest e38 740 m62 b44


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 5 listopada 2011, 11:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: 540i i 740i 328 cab
luk325, jaka chlodnica zostala zastosowana do tego swapa?
Mat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 27 marca 2012, 13:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: e36 325 TDS
jak mozna zrobic taka maske co nachodzi na swiatla jak na zdjeciach u kolegi w v8?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 27 marca 2012, 16:36 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23104
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Tu przyspawać tam przyspawać szpachlą poprawić i będzie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 27 marca 2012, 17:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
Punisher e36, kupujesz maske od e46 (poliftowej), montujesz i po sprawie :ok:

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 27 marca 2012, 20:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Takich rzeczy w BMW sie nie robi :kwasny:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 27 marca 2012, 22:46 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23104
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
frrider napisał(a):
Takich rzeczy w BMW sie nie robi :kwasny:


frrider jak się uprze to nie przetłumaczysz :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 2 kwietnia 2012, 09:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: e36 325 TDS
widzialem to u znajomego w bumie i jednak nie zorbie tego mojej
frrider jednak ma racje nie szpeci sie bmw ;)

zamowilem lampy z żółtymi ringami i bedzie dobrze ;)
dzieki za udzielanych rad

pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 2 kwietnia 2012, 12:23 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23104
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Noo troszkę zszedłeś na ziemię :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap v8 do e36
PostNapisane: 2 kwietnia 2012, 15:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: e36 325 TDS
troszke?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 31 marca 2013, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Tomek napisał(a):
volpek napisał(a):
Wracając do pompy oleju to widziałem gdzieś polski projekt na seryjnej pompie gdzie została ona przerzucona na tył silnika za pomocą wałka, niestety projekt gdzieś zniknął w gąszczu bredni na temat swap'a na v8.


http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... t&p=612743


Rozkmicilem troche ten temat.
Ogolnie to dosc trudno jest zadowolic dwa łancuchy na raz. Nawet 0.5mm roznicy w dystansie ma juz znaczenie w napieciu.

Obrazek

I tak.
Przedni lancuch pochodzi to 11411716989 (46 ogniw) od napedu pompy M10
Tylny lancuch mozna zapodac od Mazdy 323 silnik 1,5 BA z rozrzadu (38 ogniw) ale ja kupilem spinke do lancucha rozrzadu Merola i przerobilem lancuch z mojego M60
Kola zebate 11412247304 od napedu pompy oleju M57.
Łożyska kulkowe 15/35/11 kryte.
Reszta to custom.
Obudowa alu tu jeszcze w wersji proto bo jak pisalem trudno napiac lancuchy i mam na razie wszystko w CAD gotowe do realizacji.
Oczywiscie sama obudowa i walek sa zaprojektowane i wykonane zgodnie ze sztuką - uwzglednilem wszystkie tolerancje, pasowania, wspolosiowosci itp.
Istnieje mozliwosc napinania lancucha przedniego poprzez dokladanie podkladek pod obudowe alu a potem tylnego za pomoca oryginalnej regulacji pompy.
Magistrala na razie w CAD. Profil 30/15/2 (troche trudno kupic i w zasadzie sprzedaja go w sztangach 6m) inny nie podejdzie bo jest bardzo ciasno.

Pare fot:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Okazalo sie, ze podzialka podpor walu jest inna z przodu i z tylu silnika z powodu panewki osiowej. Z tylu jest wiecej o 4mm tak wiec trzeba bylo zmotac przejsciowke.

Obrazek

Oprocz magistrali brakuje tu jeszcze dwoch plaskownikow, podtrzymujacych dodatkowo obudowe.

Podsumowujac to wychodzi na to, ze to dosc droga impreza. Najbardziej kosztowne jest wykonanie obudowy alu oraz walka. Oczywiscie chodzi o wykonanie profi z utrzymaniem zadanych przeze mnie tolerancji. Ale nie wyobrazam sobie odpuszczania tego bo wprawdzeie obciazenia nieduze ale predkosci obrotowe dosc znaczne.

Nie wiem czy doprowadze to do konca bo dla mojej zmoty wystarczy pompa i miska z X5 (obie czesci sa niedokupienia jako używki - wiec pompa nowa a miska custom).
Byc moze to kogos natchnie.

_________________
Pozdr. Michal

www.szarbia.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL