BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 06:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 08:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
ruszkos napisał(a):
juz znalazłem namiar na ognia dzwoniłem do niego ,włożył silnik przed wózek z maglem i wystaje przez maskę no ja spróbuje zrobić to normalnie zeby maska sie zamknela i zeby nic nie bylo widać jak zacznę montować to wkleje kilka fotek ale jak na zlość nie można dostac teraz żadnego m5 nie dawno bylo z UK za 23tys pożałowałem 3 tys powiedziałem sobie ze wiecej jak 20cia nie dam i teraz pluje sobie w brodę do zlotu bmw chce zdażyć ale musi byc m5 do kupienia a tak poza tym moje m3 3,2 silnik z kompletnym osprzetem jest do sprzedania nowych elementow bylo niedawno zakupione za 6tys z serwisu bmw z foty po rabatach zeby to jakos chodzilo na 3 silniki ktore mialem zaden nie mial powyzej 270km teraz ma 319km (nowe ma sprzegło elektro zawory i zawor cisnieniowy vanosa,filtr paliwa,swiece,przeplywke,regulator cisnienia paliwa itd) mozna to wlozyc w co ktokolwiek chce u mnie na miejscu w toruniu moj numer 505561779



ja chetnie zobaczyłbym wykres z hamowni na te 319 koni :]


zajmuje sie jakis czas swapowaniem S50 przewineło mi sie kilka i nie widzialem takiego wykresu no poza jednym dziwolongiem ktory nie wiedziec czemu wyplół 333 Ps i 391 Nm

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 09:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
TomekB napisał(a):
Czyli panu już dziękujemy :wstyd:


nom. Już myslałem, że coś ciekawego było zrobione :kwasny:
Takie gadanie, że moje auto lepiej idzie i wszystkie 2,8 objeżdza jakoś do mnie nie przemawia... to jest niemożliwe przecież. żebyś utrzymał się niedaleko za 323 będzie dobrze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
325i jest cienkie 2.8 napewno szybsza i nowsza i ma tez vanosa jest to auto droższe o blisko 10 tys wiec o czym mowa?Jednak nie wiem jak bardzo zywotny bylby ten motor i ile w stanie jest znieść a to chyba istotniejsze.
Nie kazdy pomysl jest na sprzedaż.Duzy sukces to wywalić wszystko co sie da wlacznie z kolem zapasowym. :cwaniak:
Wedlug mnie potencjal 2,5 jest wiekszy ale to sie okaze za jakis czas.Narazie sa plany w realizacji a konczyc bede jakos w urodziny w maju.

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: swap v8 do e36
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
puz napisał(a):
zajmuje sie jakiś czas swapowaniem S50 przewineło mi sie kilka i nie widzialem takiego wykresu no poza jednym dziwolongiem ktory nie wiedziec czemu wyplół 333 Ps i 391 Nm
no z m3 to cie puzon chyba delikatnie fantazja poniosła:) i kto tu sie osmiesza , mogles cos lepszego wymyslec nm w stosunku do koni w silniku wolno ssacym wzrastaja przewaznie prawie 2/1 a u ciebie wyszło 1do4,chyba ze ta mka turbo miala i nie zuważyłeś ,pozatym twoj kolega z jastrzębiej od hamowni mowił ze na zlocie mierzył m3jki i żadna nie miała serii co kazdy kto był na zlocie to widział te wyniki 230-260ps jedyną ktora podobno miala w jego historii serie to m3 łysego w którym wymienił cały osprzęt a i to była 3,0. Z bomblem,czy jacksonem rozmawialem i to samo mówili. Chlopacy z Radomia mierzyli m3 e36 i żadna nie miała jeszcze serii a troche ich tam mieli


Ostatnio edytowano 14 lutego 2009, 09:29 przez ruszkos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 02:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Pewnie pokatowane bo zadbane auto traci moze z max 10 koni jesli ma kilkanascie lat i byly na bierzaco wymieniane elementy.Naszczescie u mnie duzego skoku nie bylo bo zaledwie na samym chipie ze starym katem wyszlo 200.4hp

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 02:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
kazzik_yo napisał(a):
też jestem ciekawy co tam pozmieniałeś bo piszesz ze niedużo. w moim przypadku (też m50b25) sam program wydusił 214KM i 260Nm. Mierzyłem przyspieszenie na gtechu i 6,3s mi wychodziło. ciekawy jestem jak mi by poszło ze zdrową 2.8 bo nie miałem okazji się łapac.


Masz wykres z chamowni ? generalnie chip ci dal 30 koni to ostro... bo zadbane m50b25 maja srednio po 185 koni.Ja po chipie mam 200,4 hp u kogo chipa wstawiales ?
Wydaje mi sie ze tego chipa to ukradles z pentagonu :hyhy:

6.3 to moze bys mial jakbys faktycznie tego chipa mial z pentagonu.Sadze ze ubylo ci grubo ponad 140kg ale zapomniales uwzglednic.

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 02:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
był sobie swap v8 a jest ..............


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 06:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
a jest koncert zyczen

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 09:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Ben_sage napisał(a):
kazzik_yo napisał(a):
też jestem ciekawy co tam pozmieniałeś bo piszesz ze niedużo. w moim przypadku (też m50b25) sam program wydusił 214KM i 260Nm. Mierzyłem przyspieszenie na gtechu i 6,3s mi wychodziło. ciekawy jestem jak mi by poszło ze zdrową 2.8 bo nie miałem okazji się łapac.


Masz wykres z chamowni ? generalnie chip ci dal 30 koni to ostro... bo zadbane m50b25 maja srednio po 185 koni.Ja po chipie mam 200,4 hp u kogo chipa wstawiales ?
Wydaje mi sie ze tego chipa to ukradles z pentagonu :hyhy:

6.3 to moze bys mial jakbys faktycznie tego chipa mial z pentagonu.Sadze ze ubylo ci grubo ponad 140kg ale zapomniales uwzglednic.


po chipie przybyło 20km czyli 11%. jak tylko ja kupiłem miała 194km co pewnie zawdzięczam odetkanemu wydechowi. program zmieniał mi taki swapowicz z otwocka/karczewa.
To możemy sobie któregoś dnia jak będzie sucho zrobic spocika i sie zmierzymy :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 12:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
a jak je odetkał ? , seryjny wydech jest tez odetkany i bardzo dobry dosyc szeroki,jesli kacik jest swiezy a ma wtedy 192hp,pewnie cos jeszcze dlubniete a jesli nie to ciesz sie :hyhy: a ja sie z toba nie scigam :zawstydzony:

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 12:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
na hamowni zadna m3 nie trzyma fabrycznej mocy a jesli chodzi o osiagi to praktycznie wszystkie jezdza lepiej niz podaja w danych technicznych.. i to jest dziwne :kwasny: w wakacje bylem z kolega honda civic typeR na hamowni i z seryjnych 204KM zostalo 182.. dziwne bo samochod mial pol roku i nicale 20tys przebiegu do tego v-power w baku..

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 16:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2464
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
nie wiem czy to prawda że 323 bierze 325 może i tak choć osobiście ja w to nie wieże i z kim bym nie rozmawiał to karzdy mówi że m50 to jest to a 323 nie ma tego wigoru.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 16:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
jesli 323 jest w compakcie to wezmie 325 bez problemu :)

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 17:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
przepraszam temat dotyczy swapu v8 do e36!! a nie pieprzenia i teoretyzowania na temat ile to w mojej sugesti przybylo koni w bryce!!

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 18:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2464
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
m3bawaria napisał(a):
przepraszam temat dotyczy swapu v8 do e36!! a nie pieprzenia i teoretyzowania na temat ile to w mojej sugesti przybylo koni w bryce!!

racja musi być porządek i na temat :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 20:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Proponuje podpytać kolegow ze street racing bo tu raczej nie robil nikt swapow tego typu a jedyna wiedza na ten temat opiera sie na misce.Od samego początku 0 konkretow ale to bylo przewidywalne.Dlatego nastąpila ta zmiana.Jako kolega proponowalbym sugerować sie wiedzą na ten temat na innym forum bo może tu być sporo sprzecznych informacji i blędow wynikajacych z braku poprowadzonych praktyk w tym kierunku ;)

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 21:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Na obecna chwile wiekszy know-how jest wlasnie w tym temacie niz na jakimkolwiek innym polskim forum.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 13:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 1734&st=40

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 13:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Byl ten link juz podawany jako przyklad ciekawego rozwiazania. Niestety jak widac tamten projekt nie doczekal sie realizacji lub tez po prostu sluch o nim zaginal (malo prawdopodobne).

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap v8 do e36
PostNapisane: 22 lutego 2009, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
ruszkos napisał(a):
puz napisał(a):
zajmuje sie jakiś czas swapowaniem S50 przewineło mi sie kilka i nie widzialem takiego wykresu no poza jednym dziwolongiem ktory nie wiedziec czemu wyplół 333 Ps i 391 Nm
no z m3 to cie puzon chyba delikatnie fantazja poniosła:) i kto tu sie osmiesza , mogles cos lepszego wymyslec nm w stosunku do koni w silniku wolno ssacym wzrastaja przewaznie prawie 2/1 a u ciebie wyszło 1do4,chyba ze ta mka turbo miala i nie zuważyłeś ,pozatym twoj kolega z jastrzębiej od hamowni mowił ze na zlocie mierzył m3jki i żadna nie miała serii co kazdy kto był na zlocie to widział te wyniki 230-260ps jedyną ktora podobno miala w jego historii serie to m3 łysego w którym wymienił cały osprzęt a i to była 3,0. Z bomblem,czy jacksonem rozmawialem i to samo mówili. Chlopacy z Radomia mierzyli m3 e36 i żadna nie miała jeszcze serii a troche ich tam mieli



prosze czekam na Twoj wykres


Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL