BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 09:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 19:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie wiem co wy tam za super okazy macie ale wczoraj byłem przy pomiarze 3.0 anglika po lekkim dzwonie (zbita jedna lampa i wgięta maska). Generalnie auto jak auto, M3 z 1994 roku ze słabym wyposażeniem i ~210tyś km przebiegu. Wyszło 286HP DIN - dokładnie tyle co katalog.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 22:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
TomekB napisał(a):
Nie wiem co wy tam za super okazy macie ale wczoraj byłem przy pomiarze 3.0 anglika po lekkim dzwonie (zbita jedna lampa i wgięta maska). Generalnie auto jak auto, M3 z 1994 roku ze słabym wyposażeniem i ~210tyś km przebiegu. Wyszło 286HP DIN - dokładnie tyle co katalog.


:D jutro/pojutrze powinienem wrzucić wykres.
A poniżej przedstawiam wspomniane wyżej m3, czyli mój nowy nabytek - dawcę gadżetów do przyszłego 344i touring
Autko wyrwaliśmy od fachowców w sprowadzaniu angoli w Łapach.
120km patrolem to nieduża odległość, a na 33" śnieg niestraszny, więc polecieliśmy z lawetką, co sił w turbodieslu

Podziękowania należą się Markowi za dzielne powożenie Patrolem i skuteczne targowanie na mrozie oraz wyżej cytowanemu Tomkowi za dotrzymanie towarzystwa i pomoc w oględzinach cacuszka.


Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek


Mimo, że to mało legalne, to przejechaliśmy się trochę tym autkiem i szczerze powiem, że aż szkoda to rozbierać. Co prawda nieco "pustak" w środku, ale jeździ fajniutko.
Pierwszy raz powoziłem e36 m3 :D

Z auta potrzebuję głównie mostu, zawieszenia i hamulców.
Ponadto wykorzystamy bak, pompę paliwa, zegary i trochę "dupereli", które poginęły z kombiaczka przez kilka ostatnich lat.
Połakomię się też pewnie na foteliki, po ich wcześniejszym obszyciu czarną skórą :hyhy:

Mam nadzieję, że projekt v8 ruszy teraz mocniej i w przyszłym tygodniu będę mógł pokazać zdjęcia z konkretnych prac nad misą:)

BTW jak ktoś ma chęć na jakieś gadżety z m3, to zapraszam na priv, chętnie się podzielę:)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 16:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
qqiz, TomekB, gdzie wy hamujecie swoje autka? w augustowie jest hamownia ? ile to u wasz kosztuje? bo W białym fajna hamownia jest na polbudzie ale niestey tylko dla wybrancow;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 17:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tak, jest na ulicy Szkolnej warsztat majacy hamownie. Koszt to 150zl.
Sprzet to MAHA LPS-3000 czyli chyba to samo co na polibudzie.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 20:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
qqiz z tego co wiem to pompa paliwa we wszystkich e36 łącznie z M3 jest taka sama



jakaś strona o V8 w e36
http://v8.webkitchen.net/index.html

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 20:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
powerbmw napisał(a):
qqiz z tego co wiem to pompa paliwa we wszystkich e36 łącznie z M3 jest taka sama


W benzyniakach a tu dawcą nadwozia jest diesel stąd konieczność zmiany całego układu :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 20:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
aaaaachaaa to diesel...

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 23:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
a jednak można E36 V8 by puz

Obrazek

pozdrawiam i nadal czekam na wykres :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 00:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
no ładnie to wyglada! puz co to za V8 ?? 3,0 czy 3,5??

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 01:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
groocha napisał(a):
no ładnie to wyglada! puz co to za V8 ?? 3,0 czy 3,5??


kto by wstawial taki maly silnik? wklada sie 4.0, 4.4 albo 5.0 jesli chodzi o V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 14:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
puz, Jak rozwiazana zostala sprawa misy? wiecej fotek porosimy :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
No no
Motor ładnie nisko siedzi

Auto już jeździ?

Pochwal się większą ilością fotek i rozwiązaniem problemu misy. Dziś mój touring wrócił na warsztat i zaczyna się konkretna robota, więc wskazówki będą bardzo pomocne:)

No i wklejam w końcu wykres z hamowania m3 - dawcy gadżetów dla kombiaka. Niestety dostałem go wg DIN, więc jest ciut wyżej, w ISO wychodziło chyba 286 równo
Tak czy siak wyraźnie widać, że wbrew niektórym opiniom trzyma moc jak trzeba

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
zle mnie zrozumieles kolego!!! Nie chodzi o wykres S50B30 bo mam takich kilka doskonale wiem ze trzymaja serie a czesto maja jakis + chcialbym zobaczyc wykres tych wspomnianych tu wczesniej fantazyjnych 319 Ps Zajmuje sie profesjonalnie swapami od kilku lat i smieszy mnie wybujała wyobraznia. Co do zdjeć pojawią się napewno ale proszę wybaczyć nie dziele sie swoja wiedzą. Zapraszam natomiast do mojego warsztatu

Obrazek

pozdrawiam puz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 18:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
Wykres wkleiłem a propos tej wypowiedzi:

aily napisał(a):
na hamowni zadna m3 nie trzyma fabrycznej mocy .



A to e36 z v8 już jeździ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 23:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
jeszcze nie mysle, ze w przyszlym tygodniu testy

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 11:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Starachowice
PUZ pochwal się jak rozwiązałeś problem pompy i miski. Konkurencji ci od tego nie przybędzie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 18:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
Ja też prosiłem już wcześniej, ale kolega chyba woli traktować forum jako nośnik reklamy, a nie platformę bezinteresownej wymiany wiedzy ;) :

puz napisał(a):
Zajmuje sie profesjonalnie swapami od kilku lat i smieszy mnie wybujała wyobraznia. Co do zdjeć pojawią się napewno ale proszę wybaczyć nie dziele sie swoja wiedzą. Zapraszam natomiast do mojego warsztatu


Tak sobie myślałem, że jak moja w końcu będzie gotowa to się pochwalę rozwiązaniami i fotkami, ale teraz jak czytam ostatnie posty, to nie wiem czy mi mechanik nie zabroni albo nie każe płacić z tytułu praw autorskich :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 00:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
Kolego jestem ciekaw czym sie zajmujesz? Ksiegowego, lekarza, notariusza, prosisz o darmowe porady, auto na hamowni za darmo sprawdzili? Twoj mechnik pracuje charytatywnie? Kiedy w końcu zmieni sie mentalność ludzi i zaczną doceniac cieżką prace, godziny spedzone w kanale tysiace PLN wydane na testy i próby, tony części nie wykorzystanych, zmarnowanych itp? To moja praca!!! Pokazałem ze można i moim zdaniem wystarczy. problem w tym że nasladowców i pseudo swaperow jest pełno jesli chcesz miec profesjonalny swap zapraszam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 14:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
puz napisał(a):
Kolego jestem ciekaw czym sie zajmujesz? Ksiegowego, lekarza, notariusza, prosisz o darmowe porady, auto na hamowni za darmo sprawdzili? Twoj mechnik pracuje charytatywnie? Kiedy w końcu zmieni sie mentalność ludzi i zaczną doceniac cieżką prace, godziny spedzone w kanale tysiace PLN wydane na testy i próby, tony części nie wykorzystanych, zmarnowanych itp? To moja praca!!! Pokazałem ze można i moim zdaniem wystarczy. problem w tym że nasladowców i pseudo swaperow jest pełno jesli chcesz miec profesjonalny swap zapraszam


luzz

Nie wiem czy zauważyleś takie coś ---> ;)

To po pierwsze.
Nie odbieram nikomu prawa do zachowania swojej wiedzy dla siebie. Jasna sprawa.

Tylko tak się zaśmiałem, bo na forum ludzie z reguły bezinteresownie innym pomagają.
Masz tu pewnie mechaników, którzy Ci doradzą. Masz przynajmniej jednego zawodowego prawnika, który też zawsze pomaga. Nie wszyscy na prośbę o pomoc wklejają swoją wizytówkę.
IMHO lepsze rezultaty marketingowe przynosi z reguły postawa chętnej pomocy niż barykadowanie się komercją, ale oczywiście każdy sam wybiera formę swego marketingu :)

Masz rzecz jasna prawo do ochrony swej wiedzy przed, jak to określiłeś, pseudoswaperami.

Ja mam nadzieję móc jak najszybciej pochwalić się efektami pracy mojego mechanika i mam nadzieję, że nie zabroni mi wklejania tu fotek :)

No i czekam niecierpliwie na Twoje relacje z pierwszych jazd e36 V8, moje pewnie tak szybko nie wyjedzie:/

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Starachowice
Dokładnie puzz nie zasłaniaj się tym ze sam do wszystkiego doszedłeś niewierze ze każdy jeden swap przeprowadziłeś sam od początku do końca nie pytając o jakieś aspekty danego projektu na tym czy innym forum. Z resztą taka jest idea takich portali by sobie pomagać a nie chwalić się. Każdy wie ze da się ten silnik do e36 wrzucić wiec nie pisz ze chciałeś pokazać ze się da, bo o ile mi wiadomo bracia Jagieło już dawno stworzyli takiego compacta, a jeśli chcesz się tylko reklamować to lepiej wypuść aukcje swapa na allegro, bo my tu będziemy sobie pomagali. A jeśli rzeczywiście jesteś taki dobry to znajdzie się tez miejsce dla ciebie ale nie w tym wątku, a w dziale polecane warsztaty o ile klubowicze potwierdza twoja solidność którą się tak zachwalasz. Wiec proponuje albo zmień nastawienie do świata albo zostaw ten watek nam pseudo swaperom jak nas określiłeś - damy sobie bez ciebie rade :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL