BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2008, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: JĂŞdrzejĂłw
Więc tak auto jest mojego kumpla ja tylko wkładam z jego pomocą.Ogólnie to jest nieciekawie masa przeróbek patentów itd.Obrotomierz działa jest dołożony moduł do sterowania, kolektory wydechowe to też duży problem zwłaszcza lewa v-ałka (krzyżak i rozrusznik) dyfer 2,63 wał e30 sześć cylindrów sanki opuszczone w dół 2 cm. Auto do normalnej jazdy właściwie po to żeby było i że się da zrobić. Największym problemem jest elektryka bo to M62 a nie M60 EWS 3 jest bardzo rozbudowany ale koleś w Łodzi połączył.no i tyle z grubsza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2008, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: JĂŞdrzejĂłw
Na kołkach na pierwszym biegu jest około 85 km\h


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 11:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
a co z chlodzeniem?? przy jakiej predkosci odcina?? a co z hamulcami przenosiliscie cala pompe czy jakis patent??

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 11:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Panowie a ja mam pytanie jakie sa ogolene koszta takiego swapa??? Po wyglada to naprawde zacnie i napewno nie jeden z nas chciałby miec takie cos pod maska :cool:


chyba najlepiej jest kuic jakies skasowanie e38 ze zdrowym ukladem i wtedy przekladac,

naczytalismy sie na temat misy i pompy oleju ale co mam szkodzi zrobic garb na masce :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 22:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
jednym slowem w e36 mialbym wiecej do zrobienia niz w e30 z tym swapem...moze dobrze ze ja sprzedalem heh...ale na przelozeniach od isa zapeir :cenzura: jak glupia :)

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 22:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
widze panowie ze temat ucichl a tu kolejny ambitny sie znalazl na taki swapik.. :)

czekam na odpowiedz od OGNIA co mi poradzi i bede zaczynal dzialania :)

obszerna fotorelacja napewno sie znajdzie :)

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 23:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Chętnie poczytam :) Ogień poszedł po najmniejszej linii oporu i wywalił dziure w masce. Inna droga to przenoszenie pompy albo poprostu sucha micha. No i jak już się zmieści to pozostaje jeszcze problem co zrobić z serwem bo miejsca jest mało.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 23:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
sucha micha sila rzeczy by sie przydala bo jak sie domyslam Adrian_320, prosto nie zamierzasz jezdzic zbyt czesto :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 23:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
dokladnie qrax, to auto prosto to tylko na lawete bedzie wjezdzalo choc pewnie nie zawsze hehehe

wlasnie tak zastanawialem sie jak czytalem te wszystkie opinie co do tego przeniesienia sily na przod (ze bedzie silnik ponad macha) no i w sumie na jazde bardziej bokiem to bedzie dobrze :P ale kolega juz mi glowe suszy zebym mu takie cudo do ustawiania kozakow na miescie skonstrulowal i to juz gorzej bo jak seryjne 1.6 wygladac musi hehe

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 00:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
a jeszcze pytanie moze wiecie od czego lapy zastosowac?? podchodza od czegos czy spawanie?

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 13:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
PODEJŻEWAM ŻE SPAWANE I NIC INNEGO

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 00:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
najczesciej sa przerabiane mocowania od silnika z 7 e32

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 10:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Starachowice
Żeby wstawić v8 do e36 będzie ci potrzebna pompa oleju od alpiny b8, miski nie musisz kupować wystarczy ze znajdziesz spawacza od aluminium to ci taka zrobi na seryjnej nie podejdzie wystarczy przejrzeć ten wątek http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=344 tam chłopcy wstawiali do cabrio i w końcu stanęło na suchej misce olejowej można pokosić się o przesunięcie silnika do przodu ale rozkład mas się bardzo zmieni a seryjna alpina miała niemal idealny rozkład 50/50 tego nie masz nawet w seryjnych r6 potem musisz przenieść lub zastąpić innym serwo hamulca inaczej znów będziesz zmuszony przesunąć silnik do przodu w e30 przerzucają serwo w okolice lampy, a kultowa alpina zastosowała hydrauliczny system Ate stosowany w modelach 840 / 850 http://bmwfans.info/original/E31/Cou/85 ... l-34_0496/ . Wracając do pompy oleju to widziałem gdzieś polski projekt na seryjnej pompie gdzie została ona przerzucona na tył silnika za pomocą wałka, niestety projekt gdzieś zniknął w gąszczu bredni na temat swap'a na v8. Co się tyczy łap silnika to proponuje dorobić stalowe tak się robi np w e30 Obrazek Obrazek jeśli jednak nie chcesz zrezygnować z klimy to musisz spawać prawą łapę z wykorzystaniem seryjnej bo do niej przymocowany jest kompresor klimy. W e30 robią jeszcze coś takiego jak dystanse pod przednią belkę co zawsze da nam parę dodatkowych centymetrów Obrazek ja do tego pomysłu podchodzę sceptycznie wszystkie patenty z wykorzystaniem seryjnej miski wiążą się z przeniesieniem środka ciężkości na przód i beznadziejnym garbem na masce - auto poza tym ze nieestetyczne to nie jest już takie stabilne do drifów się nadaje ale na tor lepiej mieć silnik bardziej z tyłu. Osobiście myślę że polski patent z przeniesieniem pompy na wałku przez co i osadnika oleju za belkę jest niezłym pomysłem, osobą z dostępem do parku maszynowego polecam tez popróbować z przeróbkami pomp z innych modeli. Pozdrawiam wszystkich przerabiających swoje bunie na v8 jak wyjdę z długów to sam się za to biorę 4.0 286km i 400 Nm to jest coś cudownego :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 10:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
volpek napisał(a):
Wracając do pompy oleju to widziałem gdzieś polski projekt na seryjnej pompie gdzie została ona przerzucona na tył silnika za pomocą wałka, niestety projekt gdzieś zniknął w gąszczu bredni na temat swap'a na v8.


http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... t&p=612743

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Starachowice
Dokładnie o ten patent mi chodziło. Polska myśl techniczna jak najbardziej polecam tą koncepcję. Szkoda ze niema nowszych fotek z kolejnych etapów swapa jak i opisu odczuć z codziennej eksploatacji tego potworka w końcu paru właścicieli m3 może się bardzo zdziwić jak ich jakieś "seryjne 316" objedzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 15:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
dzieki volpek za niezly opis:) co do miski to wlasnie myslalem o zastosowaniu suchej miski i problem z rozmieszczeniem by zniknol :) auto ogulnie bedzie tylko do driftu to tez moze byc silnik do przodu wysuniety ale na mascie bym zrobil garb ala e46 m3 a nie wycieta dziure ;) zeby to jakos wygladalo hehe
musze poszukac tematow jak zmontowac ta sucha miske i trzeba bedzie sie zabierac za zbieranie gratow do projektu:)

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 16:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
http://moto.allegro.pl/item539167238_bm ... 3l_v8.html

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 16:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Adrian_320 napisał(a):
do miski to wlasnie myslalem o zastosowaniu suchej miski
mogl by jakis znawca przyblirzyc ten temat?

Bobby_Valentino napisał(a):
http://moto.allegro.pl/it...6_m3_3l_v8.html
taki wyglad jeszcze moze byc (nie mowie o kolorach)

czyli jak dobzre rozumiem zeby zrobi jak na linku tzreba tylko przeniesc silnik do przodu i do gory i tyle?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Starachowice
Wszystkim zainteresowanym użyciem suchej miski przy swapie na v8 odsyłam do http://edgemotorworks.com/index.php?opt ... &Itemid=42 niestety zdjęcia w większym formacie (przynajmniej u mnie) trzeba otwierać ręcznie z tej lokalizacji http://edgemotorworks.com/original/images/ swap przeprowadzony na potrzeby torowe i do tego po amerykańsku (czytaj niechlujnie) silnik zamontowany jest pod kątem ale nic nie stoi na przeszkodzie by go zamontować normalnie. Przy okazji można zwrócić uwagę na hydrauliczne serwo hamulca o którym wspominałem parę postów wyżej. Niestety sucha miska olejowa jest produktem dość drogim i pewnie dlatego stosowanym głownie w sporcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
volpek, z tego co pamiętam Edge przechyliło silnik żeby zmieścić hamulce.

Do suchej miski poza tołkiem spawacza/składacza sporą inwestycją są pompy olejowe (osuszająca i tłocząca). Gotowe komplety to okolice 1000USD.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL