BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 12:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 11:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
wtf? o co chodzi do kogo ta odpowiedz? koledzy przesylam link jak gosc uporal sie z miska http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 11:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Do Ciebie ruszkos, przecież się Twojego posta czytać nie da.
A o tej misce było już to pisane i były podawane linki do tego projektu. Problem w tym że to jest sucha miska i wymaga większych nakładów niż przeniesienie oryginalnej pompy.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 11:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
no widzisz nie zauwazylem w tym poscie w takim czy innym razie moje propozycja co do miski jest nadal aktualna ja za 2 tyg dostane w rozliczeniu za swapa silnik m62tu i pokombinuje bez zadnych przerobek miski i lap z tym stalowym wozkiem i serwotronikiem od e39 lub e38 mam ich kilka tak ze porobie przymiarki i mysle ze to bedzie najprostsza opcja tylko czasu za bardzo nie mam na to. pozdrawiam ruszkos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
oj Ruszkos!!! Jednak szukanie w internecie nie jest tak proste :hyhy: . Zanim po raz kolejny sie ośmieszysz to sprawdz jak zbudowany jest uklad smarowania w e39 M5

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
gryzie gryzie oj widze nie moze kolega krzys przezyc :) jak ty po nas zaczoles handlowac czesciami to ani ja ani kajne jakos nie plakalismy i nie gotowalo sie w nas,a uwazasz ze czym sie osmieszylem twoim zdaniem?, nie przeczytaniem calego tematu i nie zauwazeniem ze ktos juz wkleil link? a pozatym co ma wspolnego uklad smarowania w m5 do miski w m60 czy m62 jak dostane w przeciagu 2-3 miesiec m5 w e39 to pokaze ci swapik w e36 a nie masowke ktora odwala pol polski w e30tkach w tym przypadku nie widze jakiego kolwiek powodu do dumy:) bo sam ci przesylalem schemat swapa do e30 jakis rok temu jak bys nie zapomnial kiedy ja szperalem zeby zamontowac m62 w cabrio ale odpuscilem z braku czasu na rzecz m3 ale co to za swap w e30 polska zalana jest owymi swapami pokaz nam pierwszy cos nowego krzys v8 w e36 bez spawalniczego chaosu pod maska ktory widzimy w kilku egzemplarzach wykonanych przez niemcow czy ruskow do tej pory nikt tego ladnie nie wykonal nie biorac pod uwage kompletu alpiny a m5 w e36 jeszcze nie widzialem nawet w internecie a pozatym nie jest to forum do polemizowania i docinania sobie w tym temacie wszystko rozchodzi sie o wykonanie miski pod e36 pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 16:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
co do m5 e39 to Ogien ma w coupe e36 taki silnik z tego co widzialem...

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
a masz moze jakis link ja nie widzialem jeszcze takiego cuda w e30 widzialem ale w e36 nigdy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 18:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
http://www.driftingo.pl/Page/exeConcret ... -DEMON,,74

tutaj masz ruszkos
Ogien m5 w e36 coupe 400km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 18:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
juz znalazłem namiar na ognia dzwoniłem do niego ,włożył silnik przed wózek z maglem i wystaje przez maskę no ja spróbuje zrobić to normalnie zeby maska sie zamknela i zeby nic nie bylo widać jak zacznę montować to wkleje kilka fotek ale jak na zlość nie można dostac teraz żadnego m5 nie dawno bylo z UK za 23tys pożałowałem 3 tys powiedziałem sobie ze wiecej jak 20cia nie dam i teraz pluje sobie w brodę do zlotu bmw chce zdażyć ale musi byc m5 do kupienia a tak poza tym moje m3 3,2 silnik z kompletnym osprzetem jest do sprzedania nowych elementow bylo niedawno zakupione za 6tys z serwisu bmw z foty po rabatach zeby to jakos chodzilo na 3 silniki ktore mialem zaden nie mial powyzej 270km teraz ma 319km (nowe ma sprzegło elektro zawory i zawor cisnieniowy vanosa,filtr paliwa,swiece,przeplywke,regulator cisnienia paliwa itd) mozna to wlozyc w co ktokolwiek chce u mnie na miejscu w toruniu moj numer 505561779


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 19:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
a masz moze jakis link do opisu jego pierwszego projektu V8 w e36 ? chodzi mi o tego sedana z dziura w masce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 21:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
rdk napisał(a):
a masz moze jakis link do opisu jego pierwszego projektu V8 w e36 ? chodzi mi o tego sedana z dziura w masce


E36 V8 sedan ognia

http://www.driftingo.pl/Page/exeConcret ... crator,,29


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 14:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
renoraines napisał(a):
V8 w E36 to bardziej prestizowe osiagniecie :ok: niż duży przyrost mocy 192KM-218 KM, co sie zauważalnie poprawi to moment 250Nm-290Nm. Z technicznego punktu widzenia łatwiej byłoby wstawić m52b28 (193KM/280Nm).


M50b25 to dobry silnik sam taki mam i teraz bym zalowal jakbym kupil 2.8
Ja swoim m50b25 objade wszystkie zdrowe seryjne 2.8 a wiele rzeczy nie zmienialem a do tego mam odporny silnik.Tyle ze ja już seri nie mam ;)

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 17:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ben_sage, co masz za mody?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 17:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
no wlasnie co masz za mody?? bo kumpel m m50 ma barany od mki i program no i wyszlo mu 206KM i 265Nm
a ja mam 2.8 196KM i 261Nm i go robie juz na jedynce...

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 17:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
też jestem ciekawy co tam pozmieniałeś bo piszesz ze niedużo. w moim przypadku (też m50b25) sam program wydusił 214KM i 260Nm. Mierzyłem przyspieszenie na gtechu i 6,3s mi wychodziło. ciekawy jestem jak mi by poszło ze zdrową 2.8 bo nie miałem okazji się łapac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
panowie ja mialem 2,8 i po planowani delikatnym glowicy wyszło 212km i 296nm ale nie piszcie takich glupot ze 2,5 wciagnie 2,8 bo 2,3 wciaga kazde 2,5 zobaczcie swoje wykresy z hamowni i zobaczcie przy jakich obrotach macie jaki moment 2,3 ma o tysiac obrotow nizej ten moment co 2,5 czyli np przy 2tys obrotow 2,3 ma 160nm a 2,5 ma to przy trzech(podaje przykladowo) tak ze 2,5 dostaje w dupe na kazdym biegu od 2,3 a wy piszecie jakies bzdury ze moze wciagniecie 2,8 dla przykladu kolega dzikus pewnie znany na forum mial 4,0 i odrazu po zjechaniu z hamowni 328 ktory ma 7,2 do setki i wyszło 193km bral sie swoja 740 ktora ma katalogowo 6,5s do setki i to byla farsa nie wyscig 2,8 wygladalo jak by stalo w miejscu tak ze nie piszcie ze 2,5 ma 6,3 do setki dla przykladu ja mam cabrio m3 3,2 i bralem sie z tym samym 740 i czy z rolki czy z miejsca dostawalem za kazdym razem w dupe a m3 bylo uszkodzone i mialo 263km zmiezone na hamowni i 313nm moje m3 wazylo ze mna i z kumplem 1760kg a 740 jakies 1880 i bez jaj teraz w stylu to jeszcze zalezy od kierowcy itd bo wyscigow bylo kilka i nikt z wymienionych tu osob nie byl laikiem proponuje sie zmiezyc teraz na zlocie w toruniu z jakims dobrym 323 bo na zlocie ma byc 1/4 mili bmw w tym roku ps nie chce nikogo urazic niech nikt tego zle nie odbierze pozdrawiam ruszkos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 23:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
ruszkos napisał(a):
tak ze nie piszcie ze 2,5 ma 6,3 do setki

wiem dobrze, że 2,8 ma duzo wiecej momentu i dostepny od niższych obrotów i dlatego seryjne 2,5 nie ma szans w takim starciu.
w moim przypadku przy 1700 obr mam juz 210Nm a potem tylko rosną.
W sobote całe popołudnie spędziłem na zabawie z g-techem i wychodziło mi własnie 6,3 od 0 do 60mph czyli 96,5km/h. na 10 startów 5 było w okolicach 6,3. pozostale 5 to były spalone starty,
Mnie i dwóch kumpli z którymi sie mierzyliśmy też to zaskoczyło ale taki wynik miałem.
Kumpel w e30 4,0 V8 miał 5,5-5,6 bo miał dużo większe problemy z trakcją

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, 12:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... C_ID=13023 może sie komuś przyda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 01:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Ja tam nie musze nic udowadniać ani opowiadać narazie szybszej 2.8 nie spotkalem , ale pewnie też takie są nie mniej jednak ja bym "2.5 bez vanosa" nie zamienil na 2.8 z vanosem.
Narazie nic specjalnego nie zrobilem ale pewnie coś kolega w serwisie pomoże mi i w maju po urodzinach nagram filmik :hyhy: :wstyd:

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 08:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Czyli panu już dziękujemy :wstyd:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 326 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL