BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 06:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sprężyny
PostNapisane: 11 września 2008, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
Witam czy wstawienie sprężyn typu Eibach Pro System -30mm na tył będzie dosyć widoczne i poprawi jazde w zakrętach itp? oraz jakbym wstawił na przód ok -50mm to czy będzie to się ładnie zgrywać ze sobą? bo mam seryjne zamontowane teraz hm? W sumie na zime w sam raz by było hm?

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2008, 21:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
w e36 głównie z przodu jest koza i ten zestaw który podałeś na pewno znacząco porawi wygląd. pooglądaj sobie jak to wygląda już na samochodach http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=28870

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 11:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Same sprężyny poprawią wygląd bo trzymanie na zakrętach w ekstremalnych przypadkach mogą pogorszyć. Do poprawienia osiągów konieczne są też inne amortyzatory.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 11:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 481
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43
Jeżeli chcesz dać na przód -50 to warto by było od razu dać krótsze amortyzatory bo seryjne padna bardzo szybko :)

_________________
Byłe BMW 316i E36 Sedan
Byłe BMW 523i E39 Sedan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 11:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
Cytuj:
Same sprężyny poprawią wygląd bo trzymanie na zakrętach w ekstremalnych przypadkach mogą pogorszyć. Do poprawienia osiągów konieczne są też inne amortyzatory.


czyli wniosek jest taki jeżeli mam wymieniać sprężyny to razem z amorkami tak? A mam też pytanko co oznacza "zawieszenie gwintowe" ?

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 11:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 481
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43
Gwint pozwala na regulacje obniżenia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 11:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
Cytuj:
Gwint pozwala na regulacje obniżenia ;)


Właśnie tak myślałem i co Michał twoim zdaniem lepiej jest zamontować gwint ?

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 11:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 481
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43
Na pewno lepiej :) Na codzień możesz podnieść a na jak bedziesz jechał na spota albo lachony maksymalna gleba :D Ale to cie wiąże ze sporo większy wydatkiem też... :niepewny:

_________________
Byłe BMW 316i E36 Sedan
Byłe BMW 523i E39 Sedan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 12:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Dankam735i, jak chcesz obniżać to tylko przód i tył (charakterystyka spręzyn musi być taka sama), co do obnizenia na Eibach pro-kit to jest on przystosowany do pracy z seryjnymi amorkami (w galerii mojego "sreberka" na ostatnich stronach możesz zobaczyć jak wygląda po obniżeniu). Trakcja jest dużo lepsza a obniżenie wg mnie optymalne do E36

PS nie zapomnij o "pełnych" tulejach przednich wahaczy (od M3 3.2), będzie jeszcze lepiej

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 12:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Dankam735i, sa na rynku tanie gwiny do normalnej jazdy zdaja egzamin, moim zdaniem to najlepsze rozwiazanie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 13:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Do PRO-KIT to już B8 lub podobne. Napewno nie zakładałbym tego do seryjnych amortyzatorów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
ja w środę będe zakładał sprężyny eibach, to napisze jak się sprawdzają , mam amorki B6 więc problemu nie powinno być


Ostatnio edytowano 12 września 2008, 21:12 przez dentysta1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 14:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
b6 to zwykłe amory

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
esiue30 napisał(a):
b6 to zwykłe amory

b4 to zwykłe, b6 są już utwardzone, b8 zakładaja w M pakiecie do e46, do wersji x jaką posiadam ze wzgledu na większą mase samochodu standardowo zakładane są b6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
rorafalki napisał(a):
Dankam735i, jak chcesz obniżać to tylko przód i tył (charakterystyka spręzyn musi być taka sama), co do obnizenia na Eibach pro-kit to jest on przystosowany do pracy z seryjnymi amorkami (w galerii mojego "sreberka" na ostatnich stronach możesz zobaczyć jak wygląda po obniżeniu). Trakcja jest dużo lepsza a obniżenie wg mnie optymalne do E36

PS nie zapomnij o "pełnych" tulejach przednich wahaczy (od M3 3.2), będzie jeszcze lepiej


okej spoko dzięki za info i relacje foto ;) przyznam atrakcyjnie to wygląda ;)

esiue30 napisał(a):
Dankam735i, sa na rynku tanie gwiny do normalnej jazdy zdaja egzamin, moim zdaniem to najlepsze rozwiazanie


esiu a mniej więcej jakie są tego koszta? narazie i tak zrezygnuje z powodu kończącego się sezonu ;P

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL