BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 02:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] podniesienie KM i NM (325)
PostNapisane: 3 listopada 2008, 22:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
Witam
aktualnie posiadam bmw z 170 KM i chcialbym sie dowiedziec czy da rade podniesc moc do ok. ~200-210 KM

czy da sie uzyskac taka moc kupujac i montujac takie rzeczy :

1. KOLEKTOR WYDECHOWY
http://moto.allegro.pl/item468049241_sp ... _323i.html


2. UKŁAD DOLOTOWY AOMA
http://moto.allegro.pl/item469763236_do ... w_e46.html


3. SPORTOWY FILTR POWIETRZA SIMONA
http://moto.allegro.pl/item470767377_fi ... z3_m3.html


4. CHIP TUNING
http://moto.allegro.pl/item465756448_ch ... ojazd.html (jeden z drozszych czipow)

http://moto.allegro.pl/item457761361_ch ... ynowe.html (duzo tanszy)


5. TŁUMIK, np. ULTER
http://moto.allegro.pl/item466584133_bm ... _nowy.html


6. STRUMIENICA
http://moto.allegro.pl/item467553589_st ... cedes.html


koszt calkowity ok ~2000++


Oplaca sie takie cos czy i tak sie nie osiagnie mocy zblizonej do 200KM czyli o 30+ wiecej niz seryjne auto.

Od czego zaczac, w jakiej kolenosci postepowac?

Czy sa jakies inne sposoby podnieniesia mocy (oprocz uturbienia)?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 15:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
po czipie to bym sie przyrostow nie spodziewał, co innego w dieslu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 18:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
strumienice,ultera i stozek sobie odpus.wkładka sportowa lub airbox(bmc,apollo,simota),chip w wolnosacym jest wstanie zwiekszyc moc o około 8% a indywidualny o około 12%.wydech kocowy dedykowany renomowanej firmy dajacy gwarancje przyrostu(eisenmann,supersprint,sebring itd.).baran z kwasówki na pewno tez cos da,tylko nie wiem jak to wyglada przy tych pro racing i ta technix.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 18:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Z tych rzeczy ktore wymieniles warto zainwestowac w kolektor wydechowy

do tego proponuje dobry filtr, prawidlowo go zamontowac aby powietrze lapal tylko zimne z zewnatrz
http://www.allegro.pl/item471539697_bmc ... _1600.html

do tego kompletny uklad wydechowy, to musisz raczej zlecic jakiejs firmie aby wykonali

i na koniec chiptuning z hamownią, aby dobrze dostroic silnik do zmian. Przyrosty beda, a jakie to sie okaze. Nie chce nawet strzelac ale 12-15% mysle masz gwarantowane

o wydech zapytaj PUZa, on robi swapy i przygotowuje bmw do sportu wiec poleci ci kogos. Tel 502275861


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Trudna sprawa, sam kombinuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 09:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Można pokusić się o wymianę tylnego dyfra o większej numeracji, biegi będą krótsze ale będzie się lepiej zbierać na każdym biegu, ja tak zrobiłem w swojej e36 325 zmieniłem 3.15 na 3.45 było masa roboty bo wymiana duża na mała głowa ale zato urwałem 0.7sek do setki. Gdzieś tu na forum ktoś napisał że udało mu się urwać nawet 1sek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 12:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: 3city
ejjj ale czemu masz w e46 325 tylko 170 ps ? tyle miała seria ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 13:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 98
Lokalizacja: zabrze
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52
ma pewnie 2,3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: ZewszÂąd
pewnie to 323i (2.5i, 2x vanos, 170KM)
M52TuB25


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 08:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
szukasz mocy???swap zalatwi wszytstko :hyhy:

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
abrath, napewno ;-p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 08:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Moja Bunia jeździe do Chojnackiego, będzie robiona wersja "GT" + program koszt 8,5 tk przyrost mocy realny na poziomie 30Km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
wersja GT tzn co dokladnie? :) nie posiadam az tyle srodkow ale moze za jakis czas tez bym sie skusil ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 13:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Nie zapominajcie o montażu lekkiego koła zamachowego, zmianę sprzęgła docisku...
Do tego KOLEKTOR WYDECHOWY + SPORTOWY FILTR POWIETRZA (filtr bawełniany a nie papierowy!) strumienica nic nie da! dźwięk tylko! wywalenie katalizatora coś może pomóc!
i chyba to tyle...
No i proponuję lać paliwo lotnicze! to jak by nie było DAJE DUŻO :hyhy: :hyhy: :hyhy:
Chip da może jakieś 5-10% przyrostu mocy... ale bardziej coś koło 5%! bo to nie diesel...
Wydaje mi się że jakieś 20% mocy więcej da radę dołożyć wymieniając niektóre pierdółki!
Jesli tak bardzo zależy ci na mocy to przerobienie całego układu wydechowego (profesjonalnie) podniesie moc autka o 10-15% mocy!

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 14:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
a ile miej wiecej kosztuje przerobienie calego uklady wydechowego, i czy sa moze warsztaty w woj war-maz ktore sie tym zajmuja? moga byc takze okolice Gdańska poniewaz tam bywam czesto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
pixiu GT to generalnie poprawienie fabrycznych niedociagniec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 18:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
np.? :) mam spory dostep do czesci bmw po super niskich cenach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
pixiu napisał(a):
p.? :) mam spory dostep do czesci bmw po super niskich cenach ;)


Chyba sie troche nie rozumiemy. W wypadku takiego tuningu z ori czesci bmw moga sie przydac najwyzej uszczelki :D
Jacek Chojnacki to znany tuner samochodowy, w swojej ofercie ma kilka typow modyfikacji w tym GT.

Co sie z tym wiaze mozna przeczytac na jego stronie http://chojnacki.com.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
powie mi ktos czy na poczatek warto zainwestowac w takie rzeczy :
1. http://moto.allegro.pl/item471539691_bm ... k_cda.html

2. http://moto.allegro.pl/item478963209_ko ... z3_z4.html


czy lepiej od czegos innego zaczac? Jestem otwarty na propozycje ;);)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 00:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1085
Lokalizacja: Wroclaw
Moje BMW: E46 330CiA Cabrio
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91115
jesli chodzi o filtr powietrza to polecam Carbon Dynamic Airbox CDA od BMC - co prawda nie nalezy do najtanszych, ale pozwala na poprawe osiagow dzieki temu ze pobiera powietrze z zewnatrz. poza tym nie wymienia sie go na nowy tylko co okolo 25 tys km trzeba go wyczyscic specjalnym srodkiem. nie wspominajac juz o tym jak efekt daje gdy otworzysz maske ;)

_________________
Obrazek
Aktualne: E46 330CiA Cabrio
Było: E46 323Ci Coupe, E30 320i Coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL