BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 07:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, 13:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: z kÂątowni...
te samochody z KSR jeżdżą do tej pory i dobrze się mają.
wsadzenie silnika Diesela 3,0, to koszt ok. 11tys. PLN, ale wszystko wygląda, jakby wyszło z fabryki. pełen szacunek.
znam też jednego sympatycznego typa, który robi różne cuda z Bawarskimi Trzema Literami. ew. służę namiarami na PW.

_________________
18.11.2006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 08:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1137
Lokalizacja: Świetochłowice
Garaż: bylo e39V8 e38V12 e65V8 e60
ja proponowałbym ci sprzedac 3 a kupic moją e39 silnik 3,5litra V8......:)szukam dla siebie 7 ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 23:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: slask
czy wsadzenie 3.0d biturbo w miejsce m57 do 330d to tez podobna droga jak u autora postu.mam tu na mysli tylko ksr choc strona internetowa mowi o zawieszeniu dzialalnosci ??czy to prawda??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
w przypadku M57 można inaczej kombinować zamiast swapować mi się wydaje, większe turbo, większy intercooler, wtryski, mapa i jest już coś konkretnego

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 18:02 
evil napisał(a):
te samochody z KSR jeżdżą do tej pory i dobrze się mają.
wsadzenie silnika Diesela 3,0, to koszt ok. 11tys. PLN, ale wszystko wygląda, jakby wyszło z fabryki. pełen szacunek.
znam też jednego sympatycznego typa, który robi różne cuda z Bawarskimi Trzema Literami. ew. służę namiarami na PW.

Te 11tys. to koszt całkowity z silnikiem i całą resztą? Sam myślę o swapie i jeśli całkowity koszt wyniesie 11tys. to chyba tanio, widziałem na allegro sam silnik 3.0d za który ktoś chciał 6500pln. Choć mnie nie interesuje diesel tak na marginesie. ;) więc jak to jest z tymi kosztami?


Góra
  
 
 Tytuł: swap
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 18:57 
ja mam 316i i poważnie myśle żeby wsadzić tam jakieś v8.
Szukam właściciela czarnego compacta z silnikiem alpiny 4,6 l ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 19:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Magic e36 napisał(a):
ja mam 316i i poważnie myśle żeby wsadzić tam jakieś v8.

:zdziwko: kolega chyba nie dokońca wie co mówi....

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 20:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
Ukasz, wystarczy ze ma nick "Magic e36" to wszystko wyjaśnia :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 20:49 
elektron85 napisał(a):
Ukasz, wystarczy ze ma nick "Magic e36" to wszystko wyjaśnia :hyhy: :hyhy: :hyhy:


a co?! coś takiego nie miesci sie w Twojej rzeczywistości !?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
wiesz wszystko sie teoretycznie da tylko nie wiem czy jest sens chyba taniej by cie wyszło kupic np m3

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 21:03 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Panowie Ukasz i Elektron85
Wnoszę o pohamowanie się z ironicznymi docinkami pod adresem Użytkownika Magic e36.
Nosi się On z zamiarem i czy jest on poważny, czy też może i nie z Waszego punktu widzenia zależeć będzie od jego determinacji w osiągnięciu celu, który fakt faktem nie jest łatwy.
Zamiast insynuacji milej, widziane byłyby wyjaśnienia dlaczego uważacie, że ten zamiar jest niepoważny i co stoi na przeszkodzie do jego realizacji.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 22:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
niebęde kolejnym prześmiewcą ;]
ale nie raz jak czytam ..kusi oj kusi ;]

trzeba w końcu jasno powiedzieć włozenie silnika to jest ułamek żmudnej pracy którą trzeba włozyc w budowe takiego setupu i jakby nie patrzeć najłatwiejszą jej częsc

a panowie z ksr mowiąc 11tys zl mieli prawdpodobnie na mysli robocizne...przeróbki bez jakich kolwiek częsci ...cała operacja pewnie zmiesci sie w równowartości ładnego e36 cabrio+auto ;]

316 przekonwertowane do formatu v8 to duze nie porozumienie kosztowe ...

choć nie powiem moje 335i z fabryki wyjechało jako 1.6 ;] :P

więc mozna...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 22:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Magic e36 napisał(a):
a co?! coś takiego nie miesci sie w Twojej rzeczywistości !?

wątpie chłopcze żeby w twoje sie to mieściło.... pomijam fakt mocowania silnika i tym podobnych drobiazgów.... ale z tej 316 zostanie Ci tylko buda cała elektronika i mechanika do wymiany w takim układzie...a sory centralny zamek może zostać :rotfl: skrzynia, most, wał, zawieszenie, hamulce,podejżewam że nawet takie kolumna kierownicza może być problemem... to tak tylko na początek "w praniu" wyszło by tego jeszcze całe mnóstwo.... a i jeszcze zapomnij o tym że weźmiesz sobie wał od innego i Ci pasuje... to trzeba przerabiać ( nie tylko wału problem by dotyczył)...
Pozatym ten temat był tyle razy poruszany że kolega mógł najpier poczytać troszke...
Nie wspominam o tym że koszt takiej przeróbki to jakieś 200% wartości tego e369 ( jak nie lepiej)


Robert sory że "olałem" Twoją prośbe ale zdenerowała mnie troszke tamta wypowiedź...jęsli uwarzasz że zasłużyłem na ostrzeżenie to wał śmiało, bo zignorowałem Cię i pewnie na to zasłurzyłem ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2007, 22:33 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Zdenerwowała Cie wypowiedź Magic e36 gdyż poczuł się On sprowokowany do takiej wypowiedzi. Coś zawsze od czegoś się zaczyna i tu był tego zaczątek, którego w porę wyczułem nosem.
Nie otrzymasz ostrzeżenia , gdyz zdajesz sobie sprawę z sytuacji ale powstrzymuj nerwy na wodzy.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 08:58 
Ukasz napisał(a):
(....) pomijam fakt mocowania silnika i tym podobnych drobiazgów.... ale z tej 316 zostanie Ci tylko buda cała elektronika i mechanika do wymiany w takim układzie...a sory centralny zamek może zostać :rotfl: skrzynia, most, wał, zawieszenie, hamulce,podejżewam że nawet takie kolumna kierownicza może być problemem... to tak tylko na początek "w praniu" wyszło by tego jeszcze całe mnóstwo.... a i jeszcze zapomnij o tym że weźmiesz sobie wał od innego i Ci pasuje... to trzeba przerabiać ( nie tylko wału problem by dotyczył)...(..)


no dokładnie, tylko widzisz stary, Twoja recepta na fure to kupić e46, a moja jest inna ;)
Jest pomysł, z czasem znajdzie sie sianko i potwór zostanie ożywiony.
napisałem posta żyby dowiedzieć czegoś więcej niz wiem, a narazie czyatm opinie.
Z doswiadczenia wie, że nie ma rzeczy nie możliwych, tylko warte i niewarte zachodu :]
A jak wiadomo ludzie różnie postrzegają, dla jednego dobrze będzie kupić za 50 tys 323 z 2002 roku, a drugi bedzie ładował 4,0 v8 do e30 ( tzrymam kciuki za projekt kolegi ).

Może kolega Jaras e21 podrzuci opinie jakie słyszał swapując swoje cacko.

Nawiasem to nawet dobrze, że paru niedowiarków pisze rzeczy, które podsycają mój apetyt


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 09:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
ja swojego sam nieswapowałem ... wiem ze to zadanie przerosłoby mnie... moje kontakty... wiedze moja i moich znajomych .. nie mowiąc juz o kasie ...

kupiłem swapa dobrze zlozonego i dopracowanego ale juz w nieciekawym stanie... teraz na podstawie tego co ktoś kiedys zrobił z tym autem ja rozbieram odswiezam i składam razem z własnymi usprawnieniami ...



jeśli chcecie zoabczyc dobrze jak to jest robić swapa... pytajcie alexjeja ... i właźcie na jego strone gdzie pisał krok po kroku jak budował swoje cacko ..

i niezdziwcie sie jak przeczytacie ze w juz dobrze jezdzacym swapie trzeba wymieniac np wahacze co 5tys km ... nonstop zmieniac dyfry i walczyć z całą masą innych usterek ktore wychodzą juz w czasie jazdy gotowym sprzętem ... :|

ktos kto ma zamiar cos takiego budować i juz zaczał mysleć ze to trudne przedsiewzięcie naprawde niezdaje sobie sprawy jak wiele ma do zrobienia i ze mając wszystko co potrzeba zeby zrobic swapa musi minąc najmniej 1-1.5roku zanim to bedzie jezdziło tak jak trzeba czyli z niezawodnościa/pewnością auta seryjnego ...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
to oczym piszesz jest dla mnie powodem dla którego odrzucam wszelkie swapy, nitro czy uturbiania, bo po prostu rzadko kiedy jeździ tak jak powinno

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 09:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
moj jeździł tak jak powinien nawet na gazie ;] :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

ale na wstepie blacha do remontu silnik do remontu hamulce do zmiany .. masa masa roboty zeby to wszystko wyprostować a co dopiero grzebac od początku ...

dlatego nie wyobrazam sobie składania tego od nowa...

jak ktoś chce bawić sie w swapy... zacznijcie od fiata 126p ! ... drogo nie wyjdzie moze z 5tys zł ... jest torche problemów do rozwiązania skala trudnosci mimo to jest odrobine mniejsza... ;] i tutaj mniej jest do stracenia...

jak dobrze złozysz takie cacuszko i bedzie jezdzic poprawnie ...zabieraj sie za inne ...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 16:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Magic e36 napisał(a):
kupić za 50 tys 323 z 2002 roku
tak nawiasem mówiąc to w 2002r było 325 a nie 323 :hyhy: ;) , jeżeli naprawde weźmiesz się za swapa to życze powodzenia ;)

ps.robertbmw, :ok:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 08:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
kolega Magic e36 obejrzy sobie filmik o bmw z silnikiem hondy, link jest gdzieś na forum, przy tamtym grzebaniu, swap v8 to pewnie pestka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL