BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 03:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] przekladka silnika z 3.5 na co najlatwiej
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 18:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam wszystkich ,nie wiem czy odpowiedni dzial .Jak w temacie jaki silnik wstawic najlatwiej bez wiekszych przerobek zamiast 3,5 w e34 bo niestety ulegl dzis zniszczeniu .No chyba ,ze ktos ma 3,5 najchetniej goly bez osprzetu pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
najlepiej inne M30B35 bo na M60B40 to byłaby kupa przeróbek a mocnejszych R6 zabarzdo nie ma do roku 2000 kiedy wszedł M54B30 a ten byłoby ciężko włożyć bo to całkiem inny silnik

Włóż zdrowe 3,5 i bedzie git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 19:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
m30b35 czyli ten co byl lub m54b30 (najmniej przerobek mechanicznych)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 21:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
dzieki chlopaki zaraz klikam pomogl bo na takie odp czekalem a myslalem ,ze wiekszosc bedzie mi podpowiadalo zrobic swapa na 4,4 lub M (co nie byloby glupim pomyslem ale niestety nie w tym momencie z powodow finansowych)no to jakby ktos mial zdrowe 3,5 to chetnie odkupie pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 00:16 
M30B35 - taki jak był, ale chyba moim zdaniem lepiej poszukać tego po 88 roku, który był nieco mocniejszy :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 11:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Najlepiej poszukać wersję do 88 bez kata miała ciut większy stopień sprężania i 220KM i 315Nm przy tych samych prędkościach obrotowych do tego komp od tego silnik wywalasz katy jak je masz i pasuje ale o taki silnik ciężko :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 11:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Zdzira 850I napisał(a):
Najlepiej poszukać wersję do 88 bez kata miała ciut większy stopień sprężania i 220KM i 315Nm przy tych samych prędkościach obrotowych do tego komp od tego silnik wywalasz katy jak je masz i pasuje ale o taki silnik ciężko :(


Praktycznie nie dokupienia. Oczywiście w dobrym stanie bo złom na kg nie problem nabyć. Zakładaj ten silnik co był.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 13:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
jeszcze raz dzieki ale zmiana planow bo najprawdopodobniej tylko uszczelka pod glowica a nie peknieta glowica itp :hurra: no i bede robil ten co mam ,najgorzej jak po wymianie uszczelki i splanowaniu glowicy okaze sie jednak ,ze jest peknieta wtedy sie :cenzura:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 13:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
aha a jak juz bedzie mechanik mial sciagnieta glowice idzie ja jakos sprawdzic czy jest cala ?zeby nie robic dwa razy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 16:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam mam okazje kupic silnik m30 b30 od 7 w automacie co bym musial ewentualnie zmienic? z gory dzieki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 17:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie kastruj sobie auta będzie odczuwalnie słabsze :)

A jakby coi to komp i wiazka inne reszta zostaje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 17:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
w sumie masz racje ale nie ma za bardzo 3,5 a ten mam na miejscu z przebiegiem ok 200 tys i po automacie tak ze nie powinien byc dojechany i za chyba dobre pieniadze bo 1000 zl i jeszcze nie handlowalem ;) ale dzieki za podpowiedz zarazx klikam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 22:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
A mimo wszytsko nie lepiej twój reanimować za 1500-2000zł zrobisz kapitalę od góry do dołu i masz cacy a tamten też już ma ze 20 lat nieważne jaka skrzynia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 11:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
ogolnie jest tak poszla uszczelka pod glowica a silnik jest zdrowy nie bierze oleju nic w nim nie puka chodzi rowno ,gniazda zaworow byly niedawno robione (przekazal mi tak poprzedni wlasciciel) tylko jest ten problem ,ze za sama wymiane uszczelki z planowaniem itd wyjdzie okolo 1 tys no moze troche mniej ale nie mam pewnosci ,ze bedzie ok jesli nawet przy zdjetej glowicy okaze sie ,ze jest peknieta to najtansza znalazlem za ok 500 zl (juz jej nie ma) i juz wychodzi grubo ponad 1 tys i dalej nie mam pewnosci bo moze byc pekniety blok i dlatego wolalbym chyba kupic caly silnik a ,ze nie ma takich nigdzie (jeden za 2900) to mysle nad kupnem tego 3,0 bo wyjdzie tez ponad klocka ale mam pewnosc ,ze bedzie ok a te pare konikow chyba az mnie tak nie martwi wytne kata ,jakis stozek i moze czip i bedzie podobnie .W sumie to juz sam nie wiem co mam robic :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 13:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Może najpierw rozbierz swój motor gdzies u znajomego dowiesz się co trzeba z nim zrobić i wtedy podejmiejsz decyzję pamiętaj że ten motor co kupisz też ma już sowje nakulane:)
A uszczelka pod głowice to 200zł więc skąd ci sie wziął tysiąc 800zł za planowanie ?? To chyba w ASO :rotfl: :rotfl: Wyślij mi tą głowice poczta ja Ci ją splanuje za 50zł na zakładzie na magnesówce :) nie puierwszy raz znajomy by to robił :) A licz tak dasz 1000zł za inny motor do teog komp wiązka przepływomierz może być inny do tego dojdzie koszt wymiany motoru trzeba po niego jechac i skończy się na 2 klockach za tyle to masz w M30 zrobione pierścienie panewki głowicę i łańcuch rozrządu i zostaje ze 2-3 stówek na robiczne a najlepiej zrób sam z pomocą znajomego mechanik :) I zobaczysz że wróci prawqdziwe 211KM bo jak kupisz podjechane 3,0 top będzie miało ich ze 170-180 czyli dużomniej a stożek tu ci dużo nie da


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 14:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
ok w poniedzialek mam odstawic autko do mechanika niech najpierw rozbierze i wtedy bede myslal co robic bo i tak nie usmiecha mu sie przekladac 3,0 na 3,5 tymbardziej ,ze te 3,0 to angol i mowil ,ze z wiazka moga byc problemy i chyba jednak bede robil swoj najwyzej bede szukal gdzies glowicy od 3,5 jak moja okaze sie peknieta bo blok chyba nie pekl? co o tym myslisz? jeszcze raz dzieki no i szampanskiej zabawy pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
blok nie wpoinien chyba że masakrycznie go przegrzałeś prędziej głwoica się wygięła :(
Trzeba to posprwadzać i jak będzie dobra głowica zakładajs woją rób remont i ciesz ise powrotem do opełenj mocy i najlepiej wywal gaz jak masz mieszalnik bo on ci rozpieprzy motor do reszty :( Daj znać co będzie jak ściągniesz głowiczkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 14:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Kpl.uszczelek do m30koszt 250zł,do tego sprawdzenie szczelności i planowanie 30zł test szczelości 50zł planowanie,proponuje zobaczyć jak prowadnice zaworowe bo jak silnik ma już na jechane to one tez do zmiany,koszt całkowity zrobienia głowicy 350-400zł z docieraniem zaworów,do tego dobrze wyciągnąć tłoki ogladnąc jak wyglądają pierścienie ,gdyby co wymienić 50-60zł na jeden cylinder

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 14:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam ok zgadzam sie ze taki koszt ale gdybym robil to sam i mial o tym pojecie ,a tak niestety najtanszy mechanik chce 300 zl czyli juz jest ok 700 zl plus plyn ,olej no i u mnie troche wiecej za planowanie ze sprawdzeniem bo w Grudziadzu chyba nikt mi nie sprawdzi szczelnosci >no chyba ,ze ktos mi napisze krok po kroku jak to zrobic zeby na bank bylo dobrze jakie narzedzia sa potrzebne (oczywiscie poza podstawowymi kluczami typu 17 )i czy moge sobie nie poradzic dodam ,ze w innym aucie (e30)skrzynie ,i sprzeglo sam sobie wymienilem :rotfl: ale uszczelke boje sie zaczac pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 15:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Szczelność to podstawa,co do wymiany jeśli nigdy nie robiłeś to możesz mieć problem,potrzebny na pewno jest klucz dynamometryczny,i zwykłe nasadki,ale i tak lepiej jest zrobić swój silnik niż kupować używkę,a i drugie 3.0 wogóle nie jeździ

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL