BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 12:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Fryderyk napisał(a):
Jaki przyrost frank miał po czipie w 4.4 V8? mały. A cieszy się jak dziecko.

Temat jest "JAK podnieść", a nie "CZY jest sens podnieść".

Każdy zawsze mówi, eee nie ma sensu, a potem jak już ktoś coś takiego zrobi i opieprza choćby o jeden model wyższy, to już jest ooo brawo udało Ci się.

Niech chłopak wie, jakiego przyrostu się może spodziewać, co można zrobić, a czy to zrobi to już jego własna decyzja.

Za 1500zł spokojnie może wsadzić wkładkę i nawet samego czipa zmajstrować, który da osiągi na poziomie 318i.


Masz racje, w sumie najlepiej bedzie gdy sie autor zastanowi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Fryderyk napisał(a):
Jaki przyrost frank miał po czipie w 4.4 V8? mały. A cieszy się jak dziecko.

.


+20 PS i +37 Nm na rolkach :D

od 5000 obr ponad 300 ps na gorącym dolocie, zgrzanym po wczesniejszych pomiarach.


ciesze sie faktycznie az infantylnie :P


wracajac do tematu - popieram wszelkie modyfikacje- to wrecz obowiazek kazdego fana motoryzacji. Jak ktos dochodzi do zakupu Veyrona, to pierwsze o czym powinien pomyslec, to jak byc szybszym od innych posiadaczy tego auta. Na tym to polega.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Ostatnio edytowano 30 maja 2009, 23:50 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
A ja bym sie rozejrzal (skoro nie chcesz swapa) za jakims uzywanym zestawem do turbo;)

Pare dni temu widziałem chyba na allegro koleżka jakiś sprzedawał komplecik, i cena z montażem u niego w domciu to chyba bylo cos kolo 1900zl.

Obiecywał przyrosty na poziomie 30-40 koniów no i ten dziwny psssss zaworu upustowego

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:50 
Frank napisał(a):
+20 PS i +37 Nm na rolkach :D


i tak jakiś pajtek zawsze powie "ooo nie ma sensu, swapuj na s62, co to, niecale 7% przyrostu :dobani: "


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Fryderyk napisał(a):
i tak jakiś pajtek zawsze powie "ooo nie ma sensu, swapuj na s62, co to, niecale 7% przyrostu :dobani: "


a po swapie na S62 - " łeeee, szkoda ,ze nie S85. Co takie S62 moze pokazać w trasie przeciwko E39 zeswapowanym na S85 ? "

:ok:

a propos tematu :P -

program do E36 316 daje coma circa ok 10 PS i 12 Nm. Zawsze to cos.

pozdrawiam

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 23:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Najlepiej jednak kupić najtłustszą z tłustszych pizzę i jeszcze dołożyć ser, mięso. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
jiGsaw napisał(a):
Najlepiej jednak kupić najtłustszą z tłustszych pizzę i jeszcze dołożyć ser


a co to za biedna wyjsciowa pizza,ze nawet bez sera ? :rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:08 
Frank napisał(a):
a co to za biedna wyjsciowa pizza,ze nawet bez sera ? :rotfl:


w każdej ori pizzie jest ser, jeśli jest dodatkowy ser, lub jakiś inny, np. feta itd. to wyjdzie po VINie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Fryderyk napisał(a):
w każdej ori pizzie jest ser, jeśli jest dodatkowy ser, lub jakiś inny, np. feta itd. to wyjdzie po VINie.
:15:

no a ile sera bedzie na takiej pizzy po programie ?

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15790
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No tak, ale lepiej jak ilość sera bazowa jest duża. Wtedy nawet gdy zabraknie w lodówce na dokładkę to mamy sytość, a zawsze można jeszcze dopchać :D

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 660
jiGsaw napisał(a):
Najlepiej jednak kupić najtłustszą z tłustszych pizzę i jeszcze dołożyć ser, mięso. ;)

Albo najgęstsze tosty ser mięso wcisnąć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:19 
Frank napisał(a):
no a ile sera bedzie na takiej pizzy po programie ?


+40gramów i +150 kcal, tak mniej więcej, więcej info na www.regelin-pizza.de


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Fryderyk napisał(a):
tak mniej więcej, więcej info na www.regelin-pizza.de
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 13:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Frank napisał(a):
wracajac do tematu - popieram wszelkie modyfikacje- to wrecz obowiazek kazdego fana motoryzacji. Jak ktos dochodzi do zakupu Veyrona, to pierwsze o czym powinien pomyslec, to jak byc szybszym od innych posiadaczy tego auta. Na tym to polega.


oglądanie wielu projektów, czytanie wielu postów na różnych forach, rozmowy z wieloma ludźmi i stan mojego portfela uświadomiły mi jedno. Lepiej pieniądze inwestować w nauke jazdy, jeździć jak najwięcej żeby zrobić użytek z mocy wyjściowej. Oczywiście jeżeli ktoś potrzebuje auta do jazdy na wprost albo ma worek pieniędzy to modyfikacje są jak najbardziej wskazane. Ale pamiętajmy, że moc to nie wszystko...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 13:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
no rozumiem bo masz 2.8 i 210KM:)dla niektórych jak i dla mnie liczba wrecz zawrotna.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 15:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
reza, yyy 200, musze zrobić małą korektę w profilu :P Oczywiście z czasem człowiekowi brakuje mocy i mi również. Ale nie zamierzam modyfikować silnika, bo wiem że dodatkowe konie w N/A, szczególnie w BMW to rzecz bardzo kosztowna. Ale żeby nie było podziwiam Twój projekt o czym zresztą pisałem i wszelkie przeróbki n/a w silnikach, które można zastąpić mocniejszym odpowiednikiem. Po prostu na ten temat patrze z ekonomicznego i praktycznego punktu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 16:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
masz racje.tylko musimy sobie postawic pytanie do czego ma nam to auto słuzyc?jak juz sobie odpowiemy to mozemy działac w odpowiednim kierunku.jedni kupuja alu za 4000zł lub zakładają sekwencje(gaz) inni audio za pare klocków,jeszcze inni swapuja a renegaci rzezbia w M40 :rotfl:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 16:13 
buncol napisał(a):
Ale pamiętajmy, że moc to nie wszystko...


tak, moc to nie wszystko, sama frajda z przeróbek, które cokolwiek mogą dać :)

Idąc takim tokiem myślenia- po co chodzić na ryby? sprzęt wędkarski kosztuje wieeele pieniędzy, a koszt złapanych ryb? nigdy się nie zwróci. można pójść do rybnego i w 5. minut mamy reklamówkę ryb. ale radość... bezcenna z obcowania z naturą itd. :) zależy, co kto lubi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 23:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Fryderyk, oczywiscie ale za bardzo spłycasz, motoryzacja jest bardziej skomplikowana :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 08:44 
Na rybach można iść na płotki, lub na merliny, tak samo w motoryzacji bawić się 1.6, lub robić potwora na 1000PS :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL