BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 03:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
No i już odwrotu chyba nie ma - we wtorek przyjdą zwrotnice z m3, a w poniedziałek mam się kontaktować z gościem w sprawie zacisków, tarcz i klocków. Gdy o tym myśle to :rotfl: a jak chwilę później patrze na portfel to :przestraszony:
Ale co tam, będę chyba jedyny w okolicy z takim zestawem w e30 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 12:34 
:super: Trzymam kciuki! :) A i jeszcze polecam mialem u siebie do tych hamulcow przewody w stalowym oplocie :ok: Tez bardzo duzo daja zwlaszcza jak juz sie bardzo rozgrzeja hamulce, pedal jest ciagle taki sam. Nie ma masla ktore wejdzie Ci wpodloge. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Wezmę to pod uwagę, tylko jak przewody dobrać? Z przodu hamulce m3, z tyłu jak mi się uda to zaadoptuje m3, a jak nie to seria z e30 325i. No i ręczny hydraulik. W przewodach w oplocie normalnie da się pozmieniać końcówki bez większych problemów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 07:48 
Wiesz co ja mialem przewody zalozone jeszcze przed hamulcami z M3. I po zmianie zaciskow przewody podeszly bez problemu bez zadnych zmian. Koncowki sa w takim razie w obrebie E36 uniwersalne dla calej gamy razem z M. :) Nie wiem jak wyglada to w E30 ale mozliwe ze tez bedzie pasowalo do tego tylu z e30 325i. ;) Nie wydaje mi sie zeby BMW tak sobie utrudnilo zycie i inne gwinty robilo na kazdym zacisku.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 08:00 
Pare minut w garazu i wiem jeszcze cos. Do tych zaciskow z E46 M3 o ktorych Ci pisalem na priv tez pasuje przewod z taka koncowka ( stary gumowy z E36 jeszcze mam ). :ok:
To w jakims tam stopniu potwierdza ze raczej wszystkie gwinty na zaciskach sa takie same. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 09:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Ta wiedza ułatwia już nieco sprawe :) Dzisiaj kupuje silnik, muszę znaleźć jeszcze skrzynie, co jest najtrudniejszą chyba sprawą w tym przypadku bo 90% to automaty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 14:40 
R6? V8? :D A zreszta pewnie dowiemy sie wszyscy w odpowiednim czasie. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 06:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
V8 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 18:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Silnik już od 2 dni w garażu :super: Tylko bez skrzyni na razie :suchy:
Bimmerkuba11 jak rozróżnić zwrotnice i piasty z m3 od zwykłych e36? Są one oznaczone gdzieś znaczkiem ///M? Przyszły mi dzisiaj 2 komplety, jeden 328, a drugi (podobno) ///M. Różnica między nimi nieznaczna, a nigdzie żadne nie są oznaczone odpowiednio. Jeżeli pokazałbym Ci zdjęcia dałbyś radę zidentyfikować dla mnie te części?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 09:24 
No daj zdjecia tylko niech leza obok siebie. Pierwsza wizualna roznica jest ten "talerz metalowy" w M3 jest duuuuzo wiekszy. :) Porownam to z moimi zdjeciami i cos wymyslimy. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 09:25 
p.s na zwrotnicach nie ma znaczkow ///M i pamietam tez ich namietnie tam szukalem :)... ;) Na zaciskach sa. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 17:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Podobno z jedna ze zwrotnic jest z 3.0 ///M:

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Ta z różowym napisem jest z 328, ale ta druga czy aby na pewno z M3?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 11:04 
Kurde. Wiesz co wydaje mi sie ze to jest wlasnie z M. Roznica pamietam u mnie byla w tej metalowej oslonie wygladajacej jak talerz i w "odsadzeniu" piasty. Tutaj ze zdjecia tez sie wydaje jak by byl wiekszy ten talerz. I na 2 zdjeciu ta po lewej stronie zwrotnica wyglada jak z M bo tez wyglada jak by piasta byla kilka mm dalej. ( dokladnie roznica powinna wynosic z tego co pamietam 6mm. ).
Najprosciej jak masz juz zaciski i tarcze bedzie przed montazem zalozyc tarcze na jedna i druga zwrotnice i probowac przykrecic do tego jarzmo z zaciskiem i klockami. Do M musi podejsc a do zwrotnicy innej nie zmiesci sie klocek. :)

Przykro mi ale z ja mam zdjecia juz tylko po przykreceniu zaciskow i tarcz wiec samych zwrotnic na "sucho" nie ma fot. :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Jaka jest granica zużycia tarcz hamulcowych z m3? Nowe mają 28mm, a do jakiej grubości można je eksploatować?

EDIT: Już znalazłem dane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 19:37 
tj do jakiej. bo sam jest em ciekaw :zawstydzony:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 06:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
26mm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
No to mam już komplet ///M. Zwrotnice, zaciski, klocki oraz tarcze turbo groove :super:
Na tył wjeżdża na razie standard z e36 compact, ale już leży również komplet z 330d na tył. Jak się uda, to z czasem spróbuje to jakoś zaszczepić do siebie. Jak przywiozę aparat do domu, to zrobię zdjęcia porównujące M3 do 328.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 21:49 
Powodzenia! :super: Tylko uwazal bym z turbo groove od EBC. Mialem te tarcze jeszcze z seryjnymi zaciskami 28mm na 22mm i bardzo szybko sie zwichrowaly. I nie bylem jedyna osoba ktora w mojej ekipie marudzila z powodu tch tarcz. Podobno trzeba je jeszcze uwazniej "docierac" niz inne. Jak bedziesz juz jezdzil to pochwal sie doznaniami jak uklad dziala! :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 00:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Nie wiem czy zdążę, bo prawdopodobnie za 3 tygodnie wyjeżdżam, a nie wiem na jak długo. Tarcze i tak zamierzam kupić inne, bo tym już niewiele życia zostało ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 00:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Edit: Przypadkiem wysłałem 2 takie same posty.


Ostatnio edytowano 23 sierpnia 2009, 00:02 przez warrior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL