BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 maja 2024, 04:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is / ti rozwiercony na 2.1litra
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 22:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
witam


Wiem ze HARTGE mialo w swojej ofercie cos takiego, gdzie z 1.8 robili 2.1 lub 2.3 litra.


Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 6 stycznia 2014, 11:02 przez przemek_byd, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 22:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
jedna przeróbka pociąga za sobą nastepną,dopiero wtedy bedzie to działac tak jak powinno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 11:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
dlatego chce sie dowiedziec co jest potrzebne i co wchodzi w sklad kitu do przerobki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 19:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
napewno korbowody nie wytrzymają

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 20:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Poszukać tego silnika na Ebay-u. W 2006r albo w 2007r. widziałem na ebay NOWY taki silnik, a raczej kompletny blok :hyhy: chyba 2500zł chcieli.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 21:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Moim zdaniem nie ma to sensu. Efekt będzie taki sam jak po swapie na 2.5, a myślę, że koszta zbliżone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2174
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27899
Cytuj:
Efekt będzie taki sam jak po swapie na 2.5, a myślę, że koszta zbliżone.

No ale za swapem z r4 na r6 (który jest cięższy) powinny pójść inne przeróbki... zawias, hamulce...no i przełożenia inne... Tak mi się wydaje... ;)

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 00:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
No tak, a czy przy zmianie ze 140 na 170 KM nie będzie potrzebna ingerencja w skrzynie biegów, most, zawieszenie i hamulce?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 00:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2174
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27899
No nie wiem jak reszta ale przynajmniej zawiecha powinna styknąć ;)

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 14:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
prosciej kupic taki silnik,


Ostatnio edytowano 6 stycznia 2014, 11:03 przez przemek_byd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 16:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Sorki za OT,ale powerbmw ten filmik z kermitem jest super :rotfl: :rotfl:
Przemek no jak tam ja juz z 10 razy bylem w bydzi,czemu tak rzadko na forum zagladasz?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 16:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
z tego co wiem to firmy tuningowe zwiększają pojemność tuningowanych silników poprzez wydłużenie skoku tłoka, czyli wymianę wału korbowego i samych korbowodów, rzadziej poprzez rozwiercanie średnicy cylindra, bo często nie ma tam takich zapasów

po drugie myślę, że sam powiedzmy kit który powiększy Ci pojemność silnika i tak nie wystarczy, bo by ją skutecznie wykorzystać z pewnością byłaby potrzebna optymalizacja napełniania i oprózniania cylindrów, no i zmiany w elektronice

ale to tylko gdybania amatora

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 17:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
spider, bo wyjechalem do niemiec, a teraz jestem na swietach i sylwku tylko i wracam do pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 21:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
po wymianie z r4 na r6 trzeba chyba jeszcze zmienić skrzynie biegow, wał... w koncu mamy dluzszy silnik... poza tym jest on cięższy, co moze nam sie odbic na prowadzeniu auta..

No i kolega na poczatku tematu pisal ze nie interesuja go odpowiedzi na temat swapu na 2,5 tylko chce dlubac swoj silnik.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 22:00 
przemek_byd napisał(a):
zawieche mam schnitzera

z przodu tarcze brembo max
z tylu standardowe tarcze ;)

wiec auto przygotowane na wieksza moc ;)


właśnie nie :)

poukręcasz pół osie, wał... nie ma lekko!!

valdorane napisał(a):
Moim zdaniem nie ma to sensu. Efekt będzie taki sam jak po swapie na 2.5, a myślę, że koszta zbliżone.


Ma sens. Wciekłe M44 dyma M50 buahahha :) poza tym, jeśli wierzyć danym, to osiągi porównywalne z M52B28, a pojemność znacznie mniejsza. Kozak :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2007, 11:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
..::CZARNY::.., no to zmiana dyfra i polosi na te z 323TI i po klopocie ;)


do teog ubezpieczenie tansze bo to przeciez IS i ma 1.8 a nie 2,5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2007, 12:25 
jeszcze wał


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 05:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M42B18
hm, a jak cylindry? są tuleje w naszych silnikach wymienne? bo powiem szczerze że może tulejowanie jest zrobione i wieksze tłoki zapakowane, kiedyś rzeźbiłem w swoim fiacie zapakowałem szersze tuleje i wieksze tłoki, poprawa nastąpiła, ale to takie moje wrażenie, co do poprawy. tutaj może jest ten sam myk, trzeba by było popatrzećw opisie jaka jest średnnica tłoka skok itp w is 1,8 a jakie wymiary są w 2,1 zmodyfikowanym i problem sam się wyjaśni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 13:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
nooo sam nie wiem wlasnie czy to tuleje czy tylko tloki korby i wal sa inne...


Ostatnio edytowano 6 stycznia 2014, 11:04 przez przemek_byd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 15:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Sory ze odgrzewam kotleta , ale interesuje mnie czy ktos dziala w tym temacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL