BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 01:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Sportowy wydech,filtry powietrza itp..
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 17:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
Witam ..

otoz dzis z takim pytaniem do was się zwracam .. co wy na to wszystko napisane wyzej ? jakie są wasze odczucia kiedy kupujecie samochod.. czy po prostu sami montujecie.. i e.w jakie dobre ''sprzety '' byscie polecili ?

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 21:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Sportowy wydech! Fajna sprawa jeżeli nigdy nie miałeś takiego. Jeżeli delikatnie mruczy to ok ale taki ryczący z allegro itd.. zmęczy cię po paru miesiącach i wypali się po jakimś roku, dwóch. Osobiście polecam seryjny tłumik i ładną końcówkę a jak chcesz żeby wydobywał się jakiś dzwięk to końcówka z dyfuzorem.

Filtr powietrza: stożek, pamiętaj że potrzebuje on cały czas świeżego powietrza więc trzeba zrobić jakieś doprowadzenie. I raczej stożek tylko jeżeli jeździsz na benzynie.

Świece typu NGK lub podobne ale tu muszą ci pomóc bardziej doświadczeni :) koledzy z forum, ponieważ BMW mam od jednego dnia :D

Magnetyzery i inne cuda z allegro odpuść sobie.

Aha i nie licz po tych zabiegach na więcej mocy, lesze osiągi, mniejsze spalanie i inne mity.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2007, 19:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
wydech fajna sprawa ... ale zeby to brzamiło i zeby silnik na tym nie stracił to musi sie tym zając ktoś kto sie na tym zna ...

koncówki z dyfuzorem czy bez to tylko efekt wizualny ... "i tak marny" moim zdaniem końcówki błyszczace duze małę widoczne zbedne .. jeśli nie brzmi to łądnie rasowo to mozna sobie podarować ...
czyli ... mam wydech ktory brzmi niesamowicie i zadne auto nie moze z tym sie równać ... normalny drag :rotfl: a końcówka z tyłu ... prawie jak seria...

co do filtra... podaj powod dlaczego nie mozna go stosować razem z gazem bo troche to bezsensu ... wyprowadzanie stożka w silniku wolnossącym nie da dobrego efektu ... fakt .. bedzie łapał zimniejsze powietrze ale co z tego skoro zmienisz średnicei dlugość i tym samym pojemnośc dolotu która jak mniemam jest ściśle ustalona...
takze lepiej wpakować sportową wkładke filtra niz bawic sie w stożki ...

ja u siebie mam stozek tylko dlatego ze praktycznie nie mam dolotu i jest nałozony bezpośrednio na przepływke :rotfl: :rotfl: :hyhy:

dolot bede robił napewno i raczej w oparciu seryjną puche... ;]

świece ...najprostsze jednoelektrodowe ngk to najlepsze rozwiązania podaruj sobie inne to wszystko śmietnik ..bmw jest bardzo wrazliwe na zapłon ... a to sie sprawdza...

jeśli zakładasz taki temat ... tzn ze im mniej zmienisz sam bez czyjegoś udziału tym mniej stracisz na mocy i momencie...

allegro to banda naciągaczy ... z wyjątkami... trzeba dobrze wiedziec co się kupuje...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: tlumik dedykowany
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 10:17 
a co sadzicie o tlumiku dedykowanym?? bo chce sobie zamowic taki na allegro podobno jest wporzadku bo dobiera glos do twojego modelu samochodu. no i nie wiem co zrobic. moze znacie kogos kto sie zajmuje seryjnym zakladaniem to dajcie namiary.pozdro


Góra
  
 
 Tytuł: Re: tlumik dedykowany
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 14:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
maniek22 napisał(a):
a co sadzicie o tlumiku dedykowanym??


tak, ale znanej i dobrej firmy (np. Supersprint), jeśli nie masz kasy to zastanów się dwa razy, w ostateczności możesz zakupić tańszą alternatywę (Uletr), ale jak coś to się szykuj na coś konkretnego, potem zawsze możesz dokupić kolejne "klocki" do "wydechowej układanki", np. kolektor rurowy, środkowy tłumik z metalowym katalizatorem.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 20:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
tłumiki dedykowane posiadają atesty i montujesz je na zasadzie plug&play ... dobre rozwiązanie dla kogos kto nie ma czasu bawić sie z ludzmi ktorzy na stacjach diagnostycznych podbijają przeglądy ...

tłumik/układ dedykowany dobry kosztuje góre kasy... przykłądem bedzie supersprint ...
tłumik dedykowany tani tzw. znajdujący sie u nas po 24h od klikniecia kup teraz na allegro... to tak w sumie seryjny wydech... gorzej czasem lepiej brzmiący... z ozdobną końcówką ktora najbardziej rozni go od wydechu seryjnego...niestety najcześciej gorszej jakości w porównaniu do seryjnego ...


takze jak juz coś kupujesz to kupuj to raz a dobrze ...
moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem jest pozbierać troche kasy ..pojechać do niemców kupić układ cały dedykowany załozyć i miec spokoj na lata... najczesciej jakością przebijają te sprzedawane w polsce... zwykle wyglądają lepiej przez dłuzszy czas...

bawienie sie w wymieniane samego koncowego tlumika na coś nie wyprobowanego jest raczej nie na miejscu ...



poszedłem troche inną drogą i polozyłem od kolektorów całośc z nierdzewki ..dzwiek nie samowity ... stracił troche momentu na niskich ale powyzej 4tys obr w porownaniu do serii znacznie lepiej gania ;] ogolnie jestem zadowolony ... jak zmienie islnik to pewnie wykorzystam go torche lepiej ...
no i zrobiony jest ze sporym zapasem i myślą o instalacji turbo ;]

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL