BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 maja 2024, 03:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 212 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] M60 Jak podnieść moc do 500-550KM ?
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 12:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7015
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Witam

Zwracam się z prośba do osób które to i owo wiedzą, a wiem że kilka tu jest o pomoc.

Mianowicie uważam, że powoli osiągnałem co sie dało z mojego M60B40 jeżeli chodzi o n/a.

I teraz z racji, że myślę co dalej i zastanawiam się nad kilkoma wariantami.

Osiągi jakie chciałbym uzyskać to około 5s do 100 i następne 8-8,5s do 200 czyli w sumie 13-14s do 200 mnie interesuje.

Z zewnątrz ma sie nic nie zmienić po za kołami i hamulcami, oraz wtedy pewnie delikatnym obniżeniem przodu.

Natomiast zastanawiam sie ile mocy potrzebuje auto o tak topornej sylwetce i masie 1850kg żeby robić takie czasy??? Wg mnie około właśnie 500-550KM.

Mody beda robione za rok max dwa a pytam teraz bo chcę wiedziec jaki budżet muszę nazbierać żeby wszystko było na tip top, oraz musze znaleźć odpowiednia osobę która zrobi to na tip top

I teraz warianty jakie widze to :

1. Uturbienie obecnego pieca z racji, że jest po kapitali to dałbym aby kute tłoki aby go delikatnie odprężyć i tu jest też pytanie turbo czy biturbo??? Ja bardziej widziałbym dwie trbiny bo wtedy lag będzie mniejszy a zalezy mi tez na tym, zeby jeździło się tym przyjemnie od dołu a nie aby jak pęknie 4-5k rpm. Tylko trzeba by przerabiać i serwo i dolotowy aby upchnąć 2 turba. Zaletą jest z tego co stdiowałem, że przy turbo mogę mieć np 2 mapy paliwowe i doładowania co mi odpowiada na codzień jakaś skromna np 0,3-0,4 bara a na latanie z 0,8-1,0 bar.

2. Wsadzenie pieca S62B50 i uturbienie jego ale obawiam się nadmiernych kosztów remotnu takiego silnika no chyba, że idzie go uturbić bez remontu do mocy 500+ ??????Na pewno S62 ma wiekszy potencjał od M60 bo kręci się wyżej i ma litr pojemności więcej także mimo, że to M to mało wysilone jednak. Bo obawiam się, że samo S62B50 mnie nie zadowoli jednak na dłuższą metę jak widzę, jak łatwo zrobic przecinak z 335d/i

3. Opcja wsadzenia czegoś z jajcami i niestety tutaj bmw nie ma nic ciekawego do zaoferowania co nie jest naświatłowodach a tego do e32 pchac nie chcę i co za tym idzie skupiam się głównie na silniku z vipera o pojemności 8,3l V10. silnik prosty jak cep trwały i myslę, że przy jego pojemności skokowej zrobienie z neigo około 550-600KM bez turba jest realne a to wtedy idealna sprawa żadnego laga i moment z dołu jak tir. Niestety troche to zrypie wizerunek klasyka jaki ma obecnie samochód :((

Po za ttymi zmianami oczywiste jest, że dojdą mocniejsze heble przód z -20-30mm twardsze amory i do tego oraz większe felgi co by na tył założyć jakieś gumy co dadzą trakcję pewnie z 255-265mm.

Czekam na wasze pomysły i propozycje, oraz jeżeli od razu znacie to i koszty.

Od razu zaznaczę, że jakies chińskie turbokity czy uzywane kompresy po mercu mnie nie bawia ma być raz a dobrze.

Iprosze potraktujcie to powaznie wiem, że pisze do przodu ale o manual też 2 lata trułem i jest także..... :]


Ostatnio edytowano 6 stycznia 2014, 16:06 przez Zdzira 850I, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 12:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
klasyk klasykiem, ale pomysł z silnikiem od vaipera fajny :super:
edit. cena silnika powala http://allegro.pl/09-dodge-viper-acr-8- ... 31254.html

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 12:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1197
Moje BMW: POLO 9N
Kod silnika: Wesołe TDI
http://www.ebay.com/itm/03-Viper-SRT-10 ... b1&vxp=mtr

Najciekawszym pomysłem jest wg mnie włożenie silnika z vipera, będzie to coś niespotykanego :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 13:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Silnik z Vipera to ideał, ale chyba wolałbym bardziej popularnego u nas LS-a... + kompresor.



Chociaż mimo wszystko dla Ciebie najtanszym rozwiązaniem i najlepszym będzie doładować M60.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 13:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Ciężki temat, jak dla mnie to szukasz sobie kłopotów. Przy takiej masie i aerodynamice jak sam zauważyłeś potrzeba strasznie dużo mocy dla takich osiągów, w lekkim e36 wystarczyłoby trochę ponad 400 co jest proste i względnie tanie, 550-600 to ciężka sprawa.
Silnik z vipera ma pierdylion niutonometrów a do e32 szerokich opon nie założysz, Pafu w Z06 miał kapcie 315 chyba i z tego co pisał jak nie rozgrzał to nie wystartował ;) Poczekam jak rozwinie się temat i napisze swoje teorię :D

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 13:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
JA bym Zdzira wlozyl silnik takijak lesio u siebie montuje 2jz-gte. To jest pancerny silnik legenda. 500hp zrobic w tym silniku to jest pikus i nie kosztuje wcale majatku. Te silniki sie robi na 1000hp i wiecej. Uwazam ze to bedzie najlepsze wyjscie. Silniki z logo M sa za bardzo klopotliwe uwazam i potrzeba bedzie worka z gotowka.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 13:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Zdzira 850I, a nie myślałeś o tym, żeby zrobić sobie po prostu zabawkę do upier**lania, a 7er zostawić w spokoju? :)

Moim zdaniem do takich mocy e32 nie będzie najlepszym rozwiązaniem, właśnie ze względu na masę, a żeby dało się to ogarnąć to pewnie jakiś kw v3, o ile występuje do tego modelu, baaardzo duże hamulce, żeby jakoś ten statek wyhamować, a to wiąże się z felgą pewnie 18" i niskim profilem -> wszystkie te modyfikacje doprowadzą do tego, że 7er straci to co najcenniejsze, czyli komfort. ( Nie mówiąc o kosztach, gdzie samo przystosowanie auta do takich mocy to +/- 15-20k pln- hamulce 5k, koła+opony 5k, zawias- sky is the limit, wspomniane kw to ok. 8k ) Edit: KW do E32 nie ma, więc nie wiem, jaki to koszt, pewnie i tak 5k pln pęknie, bo 4 z hakiem kosztuje billstein b12

Jeśli jednak jesteś zdecydowany i pogodziłeś się z utratą praktyczności i użyteczności to działaj, natomiast ja nie znam chyba żadnego projektu z zakresem zmian jakie zakładasz, który byłby równie bezproblemowy i bezawaryjny jak seryjne auto, stąd propozycja wydumki do upalania.

Ale, żeby nie było, że zniechęcam to masz link do rf -> http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 0&start=40

Na Twoim miejscu bym się tam zalogował i podpytał gości, którzy wkładają kompresory do tego silnika jakie to daje przyrosty i efekty, bo może się okazać, że to 400+ będzie bardzo ok, może nie 100% zgodne z Twoimi założeniami, ale zrobi wystarczający przeciąg i ''będzie Pan zadowolony" :D

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 13:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1197
Moje BMW: POLO 9N
Kod silnika: Wesołe TDI
Adam_94 napisał(a):
w lekkim e36 wystarczyłoby trochę ponad 400 co jest proste i względnie tanie,


Mocnych,ogołoconych e36 jest jak psów,natomiast Zdzirze zależy na pełnoprawnym samochodzie z mocnym piecem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 13:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Zdzira 850I napisał(a):
Po za ttymi zmianami oczywiste jest, że dojdą mocniejsze heble przód z -20-30mm twardsze amory i do tego oraz większe felgi co by na tył założyć jakieś gumy co dadzą trakcję pewnie z 255-265mm.


Raczej opony 285-295, inaczej bedziesz palil je w miejscu.

deejeys napisał(a):
Silnik z Vipera to ideał, ale chyba wolałbym bardziej popularnego u nas LS-a... + kompresor.


Silnik z Vipera nie ma sensu. LS jest znacznie sensowniejszy, gotowe, zbudowane przez wiele firm specjalizujacych sie w nich maja juz taka moc N/A. LS ma takze potezne zaplecze tuningowe.

forest napisał(a):
JA bym Zdzira wlozyl silnik takijak lesio u siebie montuje 2jz-gte. To jest pancerny silnik legenda.


2JZ coraz ciezej juz dzis znalezc w dobrym stanie (a dorwac pochodzacy z Supry, a nie Aristo, to spore wyzwanie), 10 lat temu taki swap mialby moze sens, chociaz i tak sadze, ze ten silnik do tej masy to srednie rozwiazanie. LS spisze sie lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 13:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
E tam LS7 to popierdolka :D Zdzira tutaj masz gotowy zestaw na 2000hp. Z masa auta nie powinno juz byc problemow przy tej mocy :P
http://www.ebay.de/itm/2JZ-GTE-Turbo-20 ... 19e15a95c5

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 14:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
mak17071 napisał(a):
Mocnych,ogołoconych e36 jest jak psów,natomiast Zdzirze zależy na pełnoprawnym samochodzie z mocnym piecem

O tak, jak psów... Codziennie kilkanaście mnie wyprzedza jak jadę do pracy :rotfl: Nikt tu nie mówi o wydmuszkach, e36 m50 turbo z pełnym wnętrzem nawet klimatyzacją będzie ważyć około 1370kg ;)

JZ'ty chyba odpadają bo raczej ma być v8. Nie głupi byłby swap s62 i kit kompresor ess na 560KM na który jest akurat promocja i kosztuje 5k usd. Łącznie około 40tyś zł z czego masz jeszcze na sprzedaż swap m60 za który z 8-9k weźmiesz. Ewentualnie swap s62 plus nitro skoro pełna moc ma być raz na rok używana.
Nie wiem czy jest sens pakować się w duże amerykańskie v8 z ogromem nm skoro już przy skromnych 400nm Zdzira ma problemy ze sprawnym ruszeniem z miejsca a s62 jednak dół ma trochę słabszy niż np taki silnik z vipera:)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 14:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Sam sobie Zdzira poniekąd odpowiedziałeś w pierwszym poście - jeśli masz silnik po remoncie tj. zdrową bazę to po co kupować nowy, w którym nie wiesz co siedzi ?
Nie kombinuj z kucizną, nie ma po co.
- odprężasz silnik uszczelkami
- z jedną turbiną będzie problem z przejściem kolektora, łatwiej dać dwie małe.
- jeśli masz ori skrzynię to na tarczy 265mm da się spokojnie zbudować zestaw który nic nie będzie ślizgał
- do tego komputer najlepiej EMU bo i tak nie masz vanosów których on nie ogarnia
Coco Jumbo i do przodu :)

Nie mogę teraz znaleźć ale na speedhuntersach był opisany Nissan S14 M60B40 biturbo właśnie na "druciarskiej" kanapce pod głowicami i miał jakoś 800koni na E85.

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 14:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7015
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
po pierwsze dzięki za odpowiedzi miło mi że się zainteresowaliście obawiałem się podejścia, że nastepny dupotrójca co nic nie zrobi :)))

Racja co do opon do silnika LS czy Viper to bliżej 295 jak 265 ale tez pamiętajcie, że e32 jest duzo cięższe jak taka vette poafu zwłaszcza dupsko ma cięższe i będzie lepiej dociskac a co do trakcji to w ogóle pierwsze co to trafi na pokład szpera jeszcze tego roku

Aczkolwiek w hamerykańcach najgorszy własnie jest ten brak trakcji natomiast przedział 100-250 takim ls czy viperem to byłaby pewnie sama przyjemność.

Zastanawia mnie też ile moge realnie wyciągnąc z mojego M60 dokładając 2 turbiny garreta jakie niestety nie wiem :( Załóżmy, że kute tłoki też będą dla odpręzenia a z tego co pamiętam to i korby i wał jest kuty w serii. Bo jeżeli z M60 szłoby by zrobić projekt 500++ to po kij grzyba wkładać cos innego???? O ile nie będzie mega lagu bo tego bym nie uniósł.

Samo w sobie S62 bez doładowania to szału nie zrobi w e32 wg mnie pojedzie ciut gorzej jak seryjne M5 e39 a mnie obchodzi pułap osiągów na poziomie M6 V10 ....

Żadnego 2jz nie chce minimum to 8 garów 6 mnie nie bawi może i jest szybsze ale ma być 8 i koniec kropka od biedy 10.

W ogóle japońskich szliferek nie chcę to ma miec także dół a nie tylko góre nie chcę jeździć w zakresie 3-5k rpm żeby byle wieśwagena wyprzedzić.

Silnik LS lub viper może po za profanacją ma straszną zaletę, że nie będzie żadnego turbo a wtedy sa największe szanse na bezawaryjność całego projektu wg mnie.

Co do praktyczności to wiadomo, że 7er straci ciut na komforcie na glebie i niższym profilu ale za rok dwa to już bedzie auto dla frajdy na długie trasy i latanie na wyścigi a nie do dymania do roboty na codzień jak teraz.

W zasadzie najbardziej myśle albo o turbo do M60 albo o jakimś hamerykańcu S62 przegrywa przez to, że nie zapewni mi mocy 500++ w rozsądnej kasie bo trzeba wtedy będzie kupić S62 wyremontowac i zaturbić a to już ciut przesada wg mnie turbo do M60 albo jakieś duże v8 n/a wyjdzie sporo taniej od S62 + kompres czy turbo.

Co do silnika z vipera to silnik o którym myslę czyli ten co ma w serii 500KM lub silnik z vetty to koszt około 30k a silnik i garty potrzebne do swapa. Do tego robocizna pewnie z 5k. I liczyłem właśnie 15-20k na resztę czyli zawias heble opony itd. Za mój silnik odzyskam pewnie z 5-6k niżej go nie opchnę jak wstawię hamerykańca to jeszcze z 4-5k za skrzynię 6ganga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 15:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Skrzynia manual do Vipera to rzadka sprawa, nie mówiąc już jakbyś chciał Tremec.
Skrzynia od Vette nie podchodzi bo wszystkie miały transaxle, musisz szukać skrzyni od np. Pontiaca GTO albo Holdenów.
Popatrz na ceny i dostępność części Vipera w Polsce, zdecydowanie lepiej wypada tutaj Chevrolet.
Co do S62 jesteś w błędzie, Marek Wartałowicz miał 650koni i to na kompresorze a nie turbo.
Jeśli jesteś pewien swojego M60 i jakości remontu to nie musisz zakuwać, to nie 4 cylindry z Hondy czy Evo tylko wielkie bydle z krakowanymi korbami i wałem, podpartym w dziewięciu miejscach.

A do kwot które podałeś dolicz 50% na nieprzewidziane wydatki ;)

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 15:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 364
Ja bym proponowal odpręzyć M60B40 głowicami i wrzucić mu kompresor, myślę że 500 to nie, ale 400-450 koni można spokojnie nadmuchać przy dobrym strojeniu, bez kucia silnika. Charekterystyka będzie podobna jak N/A, więcej niutona z dołu. LAG praktycznie nie występujący. Koszty wyjdą w miare rozsądne. W razie gdybysmy przegięli i wysadzili silnik, kupujemy drugie M60B40 za 2500zł - to i tak grosze w porównaniu z kompletnym zakuwaniem silnika, bądź swapem na V10 Vipera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 16:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Jak naprawdę chcesz turbo w m60 to włóż td04hl-16t z volvo s60 x2 i strojenie na det3. Koszty niskie a około 400KM powinieneś mieć, pojeździć trochę na takim setupie i jak wsio będzie grało to wystarczy odprężyć i podkręcić doładowanie. Akurat te turbosprężarki powinny całkiem nieźle wstawać i styknąć na 550KM :) Jeszcze kwestia czy silnik to wytrzyma, jednak strzelają w niego z nitro po 150KM i coś wytrzymuje więc bezpiecznie wystroić i myślę, że w okolicach 500KM da radę. Ale nie wiem czy taki drut jest dla ciebie akceptowalny. W m60 z czego jest blok i powłoka cylindrów?
Jak chcesz to mogę Ci podliczyć koszt gratów takiego uturbienia.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 16:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7015
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Bobby zmieniłem sorka ale myślłaem, że tez cos wniesiesz do tematu po za nazwa tematu :)

Kompresor średnio mi się widzi turbo mnie bardziej przekonuje.

Po remoncie Jackoulus mam komprechę między 13,5 a 13,7 na kazdym garze także raczej wszystko jest ok wg mnie :)

Ale kute tłoki na dłuższą metę pewnie by się zdały o ile majątku nie kosztują i można by nimi odpręzyc zamaist kombinowac z uszczelką pod głowicami

Skrzynia od vipera oryginalna jest zazwyczaj w cenie zestawu na swapa za 30k z tego co widziałem na allegro zawsze jakiś zestaw od paru miechów jest

jeżeli turbo to własnie dwie małe a nie jedna duża bo z wydechem byłby problem za to tak będzie trzeba zbudowac nowy kolektor dolotowy i dolot po lewej stronie autka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] 500-550KM jak uzsykać????
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 18:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Zdzira 850I napisał(a):
Bobby zmieniłem sorka ale myślłaem, że tez cos wniesiesz do tematu po za nazwa tematu :)


Nie znam się kompletnie na V8...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] M60 Jak podnieść moc do 500-550KM ?
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 18:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Przed swietami widzialem E65 760i na lawecie w Przezmierowie.Byl to anglik,delikatnie dostal w tylek.W cenie ubogiej E46.Pewnie jednak bylby problem ze swapem,a druga sprawa to tam jest 445KM z N/A wiec pewnie za slaby ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E32] M60 Jak podnieść moc do 500-550KM ?
PostNapisane: 6 stycznia 2014, 19:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7015
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tej ale sadzisz Bobby jak Ty się na niczym nie znasz to co dopiero ja ;)

Bawara silnik 6,0 445KM słynął z wadliwych pomp paliwa koszt 2 sztuk to jakieś 10 tysi także ja podziękuje postoję po drugie to są światłowody a tego gówna u siebie nie chcę :]

Najbardziej mnie zastanawia ile kosztją tłoki do mojego pieca widział ktoś z Was cenę może??? Bo na 2 nieduże suszarki stawiam, że 8-10k styknie nowe nie chińczyki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 212 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL