BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 13:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 16 sierpnia 2010, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
heko napisał(a):
..eeetam...u mnie taniej ...nawet z chipsem :P


chetnie, bede szukal podobnej uslugi niedlugo jesli dobrze, ale za daleko nam do siebie :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 16 sierpnia 2010, 22:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 528
Lokalizacja: Łódzkie
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Miałem okazje kierować e60 530d w automacie po chipie właściciel twierdził że ma 300 koni pewnie troche dodał znając zycie. Ale jak wcisłem gaz do końca to z 80 nie wiadomo kiedy 180 się zrobiło, przyspieszenie to miazga. Jak wsiadłem w swoje 2.8 to uznałem że to lipa i nie jedzie :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 17 sierpnia 2010, 09:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23108
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Teraz musisz wsiąść w coś słabszego żebyś stwierdził po przesiadce że Twoje jedzie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 17 sierpnia 2010, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: www.lobo-technik.pl
Moje BMW: www.lobo-technik.pl
Co do wcześniejszego postu nie odpowiedziałem to było 535 e60 i siadło.

Ale nic dzisiaj braliśmy się z kumplem audi a4 2003 rok bi turbo ok 200 koni
I przysiadł już na starcie masa mniejsza i trochę mniej koni ale to benzyna i trochę ma więcej obrotów do kręcenia.
Przy 180 został jakieś 15 metrów.

Co do
Cytuj:
właściciel twierdził że ma 300 koni
to już jakiś desperat.
Powiem tak heko doradził zmienić olej i zmieniłem na ok 20 tysiaków.
Był szok 8 litrów prawie weszło, wcześniej miałem BSI więc miałem gdzieś koszta.

Powiedzcie czy na 20000 0,6 litra dolewki to dużo czy normalka.
Bo jak zobaczę że bierze oil to wracam do serii.

Jeszcze dodam coś od siebie
Ktoś tam pisze
Cytuj:
Poprawny pomiar momentu obrotowego, nie ważne czy dla M47TU/TU2 czy M57TU/TU2 powinien trwać przynajmniej 25-30 sekund rozpędzania.

I nie ważne czy to obciążeniówka, inercja czy dynomet.
Kilkunastosekundowe pomiary, to tylko dywagacje na temat realności wyniku.

Mi z hamowni wyszło 3200 max moment
A z jazdy przy 2300-2500 już kreci ostro, wiadomo, że na hamowni rolkowej nie ma szans sprawdzić 3 litrowy silnik.
Wykres jest dla klienta, a klient płaci więc ma mieć efekt.

Co ja mogę jako laik doradzić jak robicie w e60 chipsa i jest automat to po chipie będzie mniej palił i zauważycie że skrzynia inaczej przełącza biegi. Jak przed chipem jechałem to trzymał na ok 2000 i po chwili przełączał na wyższy bieg a teraz jak nie duszę to zmienia do 1200 obr na wyższy.
I spalanie 8,9
Łeba Murowana 3 godziny i 12 minut - 308 km

Powiedzcie mi jak ludzie jeżdżą że im 3 litrowy silnik pali 6,7 czy 7 litrów, to jakieś muły czy co ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 17 sierpnia 2010, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
hehe mi wychodzi średnio 8,5 litra :) Ja też tak dolewam oleju :zawstydzony:

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 10:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Witam
pan_prezes_skora napisał(a):
a to cale nieuzywanie emulatorow ktorym chwala sie "demontarzysci"? o co kaman?


To działa jak te emulatory maty do siedzenia czy poduszki w miejsce wystrzelonej.

Odłącza się czujnik ciśnienia spalin i czujnik temperatury spalin i podłącza zamiast nich pudełeczko ....szumnie zwane emulatorem z rezystorem w środku..

Po co ?

Ano po tao aby komputer " widział " ciśnienie spalin i ich temperaturę. Na poziomie zapisanym w programie jako stan DPF -nie zapchany. NIE MA POTRZEBY PRZEPALANIA.

Na czymś trzeba zarabiać ......

tylko szkoda ze DPF dalej sie zapycha:) i uszkodzenia Emulatorów występują częściej niż zgaga w żołądku:D

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 10:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Witam
pan_prezes_skora napisał(a):
dalej- dlaczego usuniecie dpf tyle kosztuje?


Akurat w BMW płaci się za niewiedzę.

Wywalasz wsad i jeździsz, nic nie robiąc. Nic się nie będzie działo.

oczwiście ze tak tylko szkoda jak dojdzie po niewiedzy do procedury wypalania i wtedy może być bardzo sylwestrowo:)

heko napisał(a):
..eeetam...u mnie taniej ...nawet z chipsem :P

Najlepiej róbmy to w gratisie do diagnostyki autka to będzie najlepsze wyjście!

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: ___
Kod silnika: ___
jacbosz napisał(a):
Mi z hamowni wyszło 3200 max moment
A z jazdy przy 2300-2500 już kreci ostro, wiadomo, że na hamowni rolkowej nie ma szans sprawdzić 3 litrowy silnik.
Wykres jest dla klienta, a klient płaci więc ma mieć efekt.


nie ma najmniejszego problemu
wszystko kwestią sprzętu Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: www.lobo-technik.pl
Moje BMW: www.lobo-technik.pl
Kurcze Pleszew to kawał
Droga na Katowice to masakra
Ale szacun dla sprzętu
Ja bym spróbował początek krzywej polepszyć bo trochę słabo drze oponę

Najpierw w Geco porozmawiam
Z Murowanej to rzut beretem.

Ale stronka fajna ale brak wykresów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 22:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
Adrian ADT napisał(a):
ROGER-NYSA napisał(a):
Wywalasz wsad i jeździsz, nic nie robiąc. Nic się nie będzie działo.

oczwiście ze tak tylko szkoda jak dojdzie po niewiedzy do procedury wypalania i wtedy może być bardzo sylwestrowo:)
[


wiec jak rozwiazac problem dpf- u?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 23:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
pan_prezes_skora napisał(a):
Adrian ADT napisał(a):
ROGER-NYSA napisał(a):
Wywalasz wsad i jeździsz, nic nie robiąc. Nic się nie będzie działo.

oczwiście ze tak tylko szkoda jak dojdzie po niewiedzy do procedury wypalania i wtedy może być bardzo sylwestrowo:)
[


wiec jak rozwiazac problem dpf- u?

...wywalić :P

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
heko napisał(a):
...wywalić :P

a jak to uczynic, zeby nie bylo "sylwestrowo"?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 23:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
...normalnie...programowo :cool:

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
heko napisał(a):
...normalnie...programowo :cool:


aaa... w koncu dostalem odpowiedz, ale czy to musi tyle kosztowac? dlaczego tyle wolaja?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 23:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
pan_prezes_skora napisał(a):
heko napisał(a):
...normalnie...programowo :cool:


aaa... w koncu dostalem odpowiedz, ale czy to musi tyle kosztowac? dlaczego tyle wolaja?

..bo do grzebania w ECU potrzebne jest sporo drogiego sprzętu...i doświadczenie...poza tym wycięcie samego filtra w BMW też jest pracochłonne :cisza:
...poza tym w pakiecie z chipsem wcale nie jest tak "drogo"...

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 19 sierpnia 2010, 08:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

pan_prezes_skora napisał(a):
a jak to uczynic, zeby nie bylo "sylwestrowo"?


Panowie... ja rozumiem, swój rynek trzeba chronić ,bo z czegoś trzeba żyć.
Jak najbardziej jestem za tym aby katy i dpfy wycinać w warsztatach które mają doświadczenie. Zrobią to lepiej i szybciej .
Przy dpf więcej pracy niż przy "chipsie" i to jest dodatkiem do programu ? Który i tak jest tani .

Heko macie zajefajną promocję.
Dajecie to czego nie daje konkurencja , taka Niemiecka polityka " Obniżamy ceny poniżej opłacalności , dajemy mniejsze niż konkurencja ,walimy promocjami i reklamą........ wykończymy wszystkich w okolicy a jak padną ........ zrobimy swoje :rotfl: :rotfl: "

Zresztą nie interesuje mnie agresywna polityka rynkowa w Waszej branży.

Ale o jakich efektach sylwestrowych gadacie ?
Opowiadajcie klientowi w warsztacie jak już będzie, o tych fajerwerkach i płomieniach z wydechu jak w " dragsterze"
Najlepiej jeszcze pokazać zdjęcia właśnie tak będzie się działo. To psychologicznie dobrze działa.

Moim zdaniem nakręcacie koniunkturę.... Będzie się działo to ,będzie eis działo tamto.

Facet spłonie żywcem, wydech w jego aucie rozgrzeje się do czerwoności a na koniec aby wystraszony nie spierdzielił , ecu odpali napinacze i dociągnie do fotela.

Snujecie teorię.... spoko.

Tylko przy okazji na publicznym forum wprowadzacie ludzi w błąd. To jak oszustwo celem uzyskania korzyści majątkowej.

Odszczekam te słowa jak mi powiecie coś o tych fajerwerkach..

Jesteśmy na forum BMW i rozmawiamy o DPF w BMW .

Na ten moment mamy tu trzy firmy tuningowe ADT , heko, , goodhope,

Widzieliście te fajerwerki ? Komp doleje paliwa i przestawi istotnie kąt wtrysku.

Jakie efekty sylwestrowe jaki dym ? :przestraszony: :przestraszony: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Grzebiecie w mapach , to widzicie jak się zmieniają parametry pracy silnika z aktywowanym przepalaniem. Kiedy ono się aktywuje ale zanim to nastąpi jakie warunki powinny być spełnione.

Nie wstyd wam ? Ja bym tak nie mógł.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 19 sierpnia 2010, 10:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Hmmm Roger ma trochę racji ale jedna sprawa odnośnie DPF ja bym to wyczyścił albo wyciął.

Historia z mojego serwisu boscha gdzie robią mi auta i pracuje tam 2 miłośników BMW ( 530d E-60 i 530d E-39 ) ostatnio mieli gościa z DPF, który tak sobie paliwa dolewał, że oleju było na koniec na miarce ponad 2cm ponad stan max a to nie jest zdrowe bo spora część tego paliwa trafia do miski.

Także fajerwerków nie będzie ale straty mogą być.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 19 sierpnia 2010, 11:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Zdzira 850I, ...
Zdzira 850I napisał(a):
Także fajerwerków nie będzie ale straty mogą być.


Generalnie to słyszałem o tych przypadkach że e60 przelewało strasznie paliwem i to przeciekało przez pierścienie w dół silnika.
Moim zdaniem taki stan rzeczy jest bardzo niebezpieczny dla silnika. Olej w silniku jest rozrządzany przez ON i traci swoje właściwości ,ponadto zbyt wysoki stan może spowodować wycieki na poziomie uszczelniaczy. Podobno były jakieś akcje serwisowe (jak toś się skapnął) i aktualizowali soft za free.

Każdy świadomy użytkownik pozbędzie się tego kłopotu , jednym z sposobów jest fizyczne wywalenie samego filtra tudzież jego wytłuczenie młotkiem po wcześniejszym rozcięciu.

Przepalanie włącza się w określonych warunkach , jeśli wszystko w aucie jest sprawne -sytuacja ta ma bardzo rzadko miejsce.
Problem w tymże diagności w ASO w większości mają ograniczoną wiedzę. Nie rozumieją efektu przyczynowo skutkowego.
A zmiana (aktualizacja oprogramowania nie powoduje często żadnych zmian).

Problem leży zawsze w czujnikach .... tylko kto "serwisantów" nuczy właściwie diagnozować i odpowiednio interpretować dane wypluwane przez komputer.
Większość ogranicza się do podpięcia skanera i odczytania błędów. Kto kontroluje parametry pracy podczas jazdy przede wszystkim pod obciążeniem?

Miłośnik ,to nie zawsze super mózg i ekstra mechanik .
Po wyciągnięciu DPF-A u tego gościa pewnie okazało by się że ten nie jest zatkany a komp mimo wszystko zawsze gdy zostały stworzone warunki do przepalania aktywował tą czynność. Aktywował zbyt często więc ON się zbierał.


Powracając do Chip tuningu i dpf w samochodzie . Po co filtr tam jest wiemy. Stoi na straży norm emisji trujących substancji. Do tego proces spalania mieszanki jest precyzyjnie wyważony w seryjnym programie.
Obawiam się że po "programie zwiększającym moment i moc" spaliny wydalane przez taki silnik nie spełniają normy przypisanej danej jednostce.

Stanowisko.. ale mam program i mam DPF i katalizator to okłamywanie samych siebie. Jest jest chip nie ma normy.

Mogę pójść o zakład . I oficjalnie to udowodnić moja e46 320d 150ps czy to zrobiona na 170 czy na 200 ps nie spełnia swojej normy eu4.Nniemal 200ps i ponad 400Nm nie bierze się znikąd.

W aucie po programie zawsze będzie więcej dymu no chyba że zrobimy EKO nie ruszając paliwa i zwiększymy tylko ciśnienie w kolektorze.

I tak z dwojga złego albo dym -i cząstki stałe. Albo bezdymnie i tlenki azotu.


Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 19 sierpnia 2010, 13:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Widzieliście te fajerwerki ? Komp doleje paliwa i przestawi istotnie kąt wtrysku.

Jakie efekty sylwestrowe jaki dym ? :przestraszony: :przestraszony: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Grzebiecie w mapach , to widzicie jak się zmieniają parametry pracy silnika z aktywowanym przepalaniem. Kiedy ono się aktywuje ale zanim to nastąpi jakie warunki powinny być spełnione.


Układ sterujący ECU wie, że DPF wymaga wypalenia (regeneracji) głownie na podstawie różnicy ciśnień przed i za filtrem... Pod uwagę są brane jeszcze sygnały przepływomierza i czujnika temperatury w DPF... Na tej podstawie wyliczany jest stopień nasycenia (zapełnienia). Podczas pracy DPF na jego aktywnej powierzchni osadza się nie tylko sadza, ale też olej silnikowy obecny w spalinach.
Proces regeneracji DPF przebiega w skrócie tak:
Sterownik silnika ECU przymyka zawór EGR zmienia ciśnienie doładowania opóźnia kat wtryskiwanego paliwa do cylindra podnosi dawkę paliwa co powoduje przybywanie oleju(paliwo ścieka po ściankach tłoka do miski olejowej jeżeli proces regeneracji nie przebiega właściwie) więc olej ma gorszą konsystencję a zarazem właściwości trzeba go wymieniać częściej. Podczas wypalania filtra temperatura spalin po zwiększonej dawce paliwa która częściowo spala się w cylindrach wzrasta 200-250*C następnie spaliny zawierające mnóstwo niedopalonych węglowodorów (HC), tlenku węgla (CO) i tlenku azotu (NO) trafiają do przez turbinę do wydechu, gdzie wszystko to zostaje dopalone – HC spalają się do wody i dwutlenku węgla (CO2), CO utlenia się do do CO2, a NO do wielo-tlenkow azotu (NOx). Powstaje zysk energetyczny i temperatura sięga 500-600*C a nawet 900*C przy zapchanym DPF co powoduje spłynięcie filtra;) Powstają czyste dla ekologów spaliny, tu zaczyna spalanie sadzy (katalizowane przez tlenki glinu i ceru) czerpie tlen zewsząd – resztkę obecną w spalinach (choć nie zużywa całej), redukuje CO2 do CO, a NOx do NO – jednym słowem to co najbliżej zawiera tlen zostaje go pozbawione. I właśnie po to na ceramicznej powierzchni filtrującej DPF osadzone są związki platyny – katalizują one ponowne utlenienie CO do CO2 i NO do NOx proces ten zachodzi głównie na końcu DPF, gdzie zawartość platyny jest największa. Cały proces wypalania bilansowa jest egzoenergetyczny i jeszcze podnosi temperaturę gazów o kolejne 50*C. Więc uruchomienie przepalania podczas jazdy w aucie z wyrzuconym tylko manualnie DPF nie jest bezpiecznym zjawiskiem ;( co potwierdza Twoja wypowiedz poniżej zacytowana;)
ROGER-NYSA napisał(a):
Generalnie to słyszałem o tych przypadkach że e60 przelewało strasznie paliwem i to przeciekało przez pierścienie w dół silnika.
Moim zdaniem taki stan rzeczy jest bardzo niebezpieczny dla silnika. Olej w silniku jest rozrządzany przez ON i traci swoje właściwości ,ponadto zbyt wysoki stan może spowodować wycieki na poziomie uszczelniaczy. Podobno były jakieś akcje serwisowe (jak toś się skapnął) i aktualizowali soft za free.

Każdy świadomy użytkownik pozbędzie się tego kłopotu , jednym z sposobów jest fizyczne wywalenie samego filtra tudzież jego wytłuczenie młotkiem po wcześniejszym rozcięciu.

Przepalanie włącza się w określonych warunkach , jeśli wszystko w aucie jest sprawne -sytuacja ta ma bardzo rzadko miejsce.

Owszem muszą być spełnione :
Silnik pracuje
Obliczone nasycenie- informacja do wypalania
Temperatura chłodziwa 70*C
Temperatura oleju 70*C
Sprawność systemu elektrycznego (brak uszkodzeń elektrycznych zapisanych dla filtra DPF)
Przekroczono zdefiniowany próg prędkości pojazdu

Należy pamiętać iż po usunięciu mechanicznym filtra DPF należy wyłączyć jego obsługę w sterowniku silnika ECU, w przeciwnym razie komputer będzie odczytywał-domagał sygnały z czujnika różnicowego czy temperatury spalin za DPF a one nie będą się zgadzały nie zostaną otrzymane zgodne z mapami zapisanymi w programie wiec przejdzie w tryb awaryjny.
myślę ze jasno i wyraźnie:)

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 D aut - wykres
PostNapisane: 19 sierpnia 2010, 14:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
ROGER-NYSA napisał(a):
Ale o jakich efektach sylwestrowych gadacie ?
Opowiadajcie klientowi w warsztacie jak już będzie, o tych fajerwerkach i płomieniach z wydechu jak w " dragsterze"
Najlepiej jeszcze pokazać zdjęcia właśnie tak będzie się działo. To psychologicznie dobrze działa.

Moim zdaniem nakręcacie koniunkturę.... Będzie się działo to ,będzie eis działo tamto.

Facet spłonie żywcem, wydech w jego aucie rozgrzeje się do czerwoności a na koniec aby wystraszony nie spierdzielił , ecu odpali napinacze i dociągnie do fotela.

Snujecie teorię.... spoko.
Tylko przy okazji na publicznym forum wprowadzacie ludzi w błąd. To jak oszustwo celem uzyskania korzyści majątkowej.

Odszczekam te słowa jak mi powiecie coś o tych fajerwerkach..

Jesteśmy na forum BMW i rozmawiamy o DPF w BMW .


...chyba pojechałeś po bandzie :niepewny:
...czy ja coś pisałem na temat "fajerwerków"???
...miałem strzelić mały wykładzik w temacie...ale Adrian mnie wyręczył :ok: ....o jakim oszustwie piszesz...uważasz że zrobienie chipsa za 1000...1100zł....ewentualnie programowe usunięcie DPF ze sterownika w tejże cenie....albo pakietowo za 1500zł.w komplecie jedno przy drugim to jakieś oszustwo??? :cenzura:
...kup sobie hamownię..interfejsy..programatory itd.....spróbuj nabrać doświadczenia..albo zakup sobie oprogramowanie do takich modyfikacji i zobaczmy co będziesz mówił :hyhy:...lata są potrzebne do tego aby to się zwróciło, a w między czasie wszystko się zmieni...i dalej będziesz musiał inwestować...każda z wymienionych rzeczy to koszt rzędu 15...20stu i więcej tysięcy złotych...o hamowni nie wspomnę bo to już okrągła sumka :przestraszony:
...zanim coś palniesz pomyśl chwilkę..bo akurat trafiłeś mój słaby punkt...jeszcze długo będę z długów wychodził, a takie teksty mnie po prostu doprowadzają do szewskiej pasji... :mad:

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL