BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] compact. Oslona na miske olejowa
PostNapisane: 20 listopada 2007, 17:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
w trosce o miske olejowa wlasnie zmajstrowalem i zamontowalem sobie oslone, jakby ktos chcial u siebie w compakcie zamontowac cos takiego to ponizej macie rysuneczek i zdjecia mojej plyty pod silnik z wymiarami, w 318ti wygladalo to tak, nie wiem jak w innych modelach ale mysle ze jest podobnie :
Obrazek
na czerwono sa otwory i odleglosci pomiedzy nimi

material : blacha 3mm (mysle ze spokojnie wystarczy, mialem tez przygotowane 4mm ale ciezko jest to profilowac i nawiercac )
montaz : z przodu wykorzystalem otwory montazowe plastikowej oslony silnika a z tylu do belki stabilizatora dospawalem 2 nakretki przez ktore przepuscilem sruby, trzyma naprawde mocno
! nalezy wygiac troche krawedzie do gory zeby plyta nie miala mozliwosci o cos zahaczyc !
foty :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

teraz jest pelna ochrona , paski, rolki itd przed woda i brudem oslania plastik, a miske chroni blacha

pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Ostatnio edytowano 21 listopada 2007, 13:56 przez wojju, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 19:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
:super: mi się podoba. Może kiedyś mi się zechce takie coś zrobić to na pewno skorzystam :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 20:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Super bede musial takie cus do siebie wysmerfowac.Dzieki :super:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 11:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
spider, jak bedziesz robil ;) to ja ci pomoge w pracach ;) bno tez chce cos takiego do siebie ;)


wojju, a czy dalo by rada pokazac fotki tych przyspawanych nakretek ??

czy robiles to z blachy aluminiowej czy stalowej ?

Dawno nie bylem pod swoim compaktem, ale ja chyba nie mam otworow montazowych z przodu..... cos nie pamietam zeby takie cos tam bylo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 12:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Osłona dobra zecz ale zalecałbym jeszcze miedzy miske a osłone wsadzic gumę 5-10mm , w E28 2 RAZY ROZBIŁEM MISKE a jak skonstruowałem osłone z blachy i pretów z nierdzewki i wsadziłem gume to potem nawet na krawęzniki wjeżdzałem i mimo dochodzacego z pod auta chałasów byłem spokojny o miske :D
Ja miałem z przodu wywiniete do góry prety fi 15 mm które tworzyły swego rodzaju ślizg i były przyspawane do poprzecznego profila który był przykrecony do podłuznic a jednoczesnie miska była dobrze chłodzona. ;)

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 13:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
z ta guma dobry pomysl, tez tak zrobie :ok:

przemek_byd, sprobuje sie wczolgac pod auto i zrobic zdjecia tych nakretek ale mam aparat tylko w telefonie wiec nie wiem czy cos z tego wyjdzie
oslona jest ze zwyklej blachy, nie jest bardzo ciezka a twardosc ma wystarczajaca,
z przodu na 99% powinienes miec otwory na oslone, jak kupowalem ta plastikowa oslone to pytalem czy napewno da sie zamontowac to mowil kolo ze kazdy compact ma fabrycznie te otwory, zaraz przed miska masz taka belke z duza iloscia otworow i w dwoch otworach powinny byc spinki w ktore wkreca sie sruby

pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 13:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
wojju, to ty masz palstikowa oslone i do niej przykrecona metalowa oslone wlasnej roboty?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 14:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
na tych samych otworach mam przykrecony tyl tej plastikowej i przod tej metalowej

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2008, 22:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
mam juz plan w glowie, ale musze na kanale sprawdzic co i jak ;)


Ostatnio edytowano 22 grudnia 2013, 13:45 przez przemek_byd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2008, 15:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
ja zaczynam to dzisiaj wieczorkiem robić, zrobie potem fotki i podeśle jak wygląda na sucho i jak na samochodzie. pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 23:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
i jak fotki, ob ja sie nie zabralem jeszcze za to, tzn plan jest, ale czasu brak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2008, 21:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
A czy taka "wasza" osłona z compacta (chodzi o te wymiary co podał wojju) będą pasować do innnych wersji? :] bo muszę ostro pomyśleć o takiej osłonie ... :zakrecony:

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 14:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
zmierz sobie odleglosc pomiedzy drazkiem stabilizatora za miska a ta belka z przodu auta przed miska, najlepiej do takich otworow ze spinkami w ktore sie montuje oslone plastikowa, wtedy ci powiem ile jest u mnie, ale mysle ze wymiary beda te same, a jesli nawet nie to latwo sobie mozna to wymierzyc na kanale, zmierz od tych spinek do drazka ile jest, dodaj sobie z 8cm i masz dlugosc blachy na oslone, ja nie mam jakichs zdolnosci mechanicznych specjalnych, mechanikiem ani spawaczem nie jestem, lubie tylko pogrzebac cos od czasu do czasu a wymodzilem to sam :] wiec raczej kazdy jest w stanie to sobie wymierzyc i zrobic, wazne jest tylko zeby zaginac te krawedzie oslony zeby nie mogla haczyc no i dobrze wspawac nakretki, wtopic je troszke w drazek, pozdro


a i po przejechaniu zimy dodalbym jedna rzezc do istrukcji wykonania takiej oslony, pomalowac jakims hameritem albo innych wynalazkiem zeby nie rdzewialo, bo moja juz nie wyglada tak ladnie jak na zdjeciach z poczatku tego tematu

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2008, 00:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
...


Ostatnio edytowano 22 grudnia 2013, 13:45 przez przemek_byd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 17:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
a ja miałem chytać się tego na wiosne ale jakoś nie było czasu ale w końcu trzebabyło, ja zrobiłem to wg. schematu by wojuu z tym że ja zrobiłem z rajdowej płyty aluminiowej 6mm tej utwardzanej, w płycie nawierciłem stożki żeby śruby się schowały i jestem mega zadowolony z mojej roboty :D nie zdążyłem zrobić zdjęć ale teraz znowu będę autko na podnośnik stawiał to zrobie, w przyszły piątek mam nadzieje wrzuce fotki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
nareszcie miałem chęci i zrobiłęm fote :D

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 20:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
pieknei ci to wyszlo ;)


Ostatnio edytowano 22 grudnia 2013, 13:45 przez przemek_byd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Nie są mocno schowane, wystają ok 1cm, nie miałem takich długich śrub ze stożkową główką, w sklepach też ciężko dłuższe dostać no i kolega który startuje w rajdach, Szeja, może to nazwisko wam coś powie :P powiedział, że najlepiej zrobić tak jak mają u siebie w 206RC, przed główką śruby naspawać taką jakby zaporę skośną, no a że ja akurat mam sportowy kolektorek do założenia to płytkę będę ściągać, wiozę to odrazu do obspawania i będzie gites :)


Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 08:58 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
racesupport, no ładnie to wyszło, teraz można jeździć po polskich drogach

gdzie można dostać taką płytę alu utwardzaną?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 10:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
ja zamówiłem u kolegi w zakładzie który zajmuje się produkcją narzędzi i maszyn budowlanych Kubala, 300zł mnie kosztowała ale bez marży bo to mój dobry kumpel, miałem kawałek 1m x 1m a zostało z niej pasek o szer 20cm x 1m także jest troche większa niż projekt autora postu :)

http://www.kubala.com.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL