BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 22:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Gliwice
witam
Podłączyłem wg instrukcji z poczatku postu, problem pojawił się przy podłączaniu 13 pinu do kabelka od zasilania stacyjki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 18:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Gliwice
tz, nie mam pojęcia który to przewód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 14:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
o ile pamietam to jest kabel fjoletowy ktory odchodzi od stacyjki...

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Gliwice
No jest fioletowy kabelek, ale czy na 100% to ten?,niechciałbym czegoś zjarac........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 11:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
wez miernik i zobacz czy jest prad jak przekrecisz stacyjke:)

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 10:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
witam, a to ja mam też pytanie, posiadam bmw compact, w nim też były małe i duże obc w "przenośni" duże oczywiście, mam i ten mały i ten duży w domu ale nie wiem jak sie do tego zabrać, mały wskazuje tylko godzine i nic więcej a duży spalanie, temp, ile zostało km na baku i takie tam pierdoły, mi by wystarczyło temp i godzina, czujnik temp podprowadzić żaden problem tylko czy pomoże mi schemat autora ? czy może już ktoś przez to przechodził ? i czy jest jakaś możliwość podłączenia spalania i ile zostało km na baku czy to już nie wchodzi za chiny w gre ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 18:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Lokalizacja: b-stok
A jak rozwiązać jak się nie miało zegarka analogowego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 12:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gliwice
Dolaczam sie do pytanie odnosnie duzego komputerka, czy da sie go jakos podlaczyc, czy moze trzeba poprowadzic jeszcze jakies czujniki i pociagnac kable?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 19:59 
kolego a mozesz powiedziec kolory tych kabli bo nie wiem a mam wszystkie kable tzn podpiete ale uciete :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 21:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 42
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36,325TD
Witam a w moim komputerku pokazuje -37C??? non-stop tak ma.co to moze byc? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 05:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: sieradz
moze byc ze czujnik temperatury masz nie podpiety,moga byc po drodze gdzies kable uszkodzone,zobacz przy termometrze czy jest dobrze kostka wcisnieta a najlepiej to wyjmij ja i wloz jeszcze raz to samo zrob z podlaczeniem do obc.ewentualnie zepsuty jest czujnik temperatury


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 06:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 639
Lokalizacja: Gniezno
Moje BMW: E39 Sedan
Kod silnika: M54B30
Koledzy mam pytanko, czy może ktoś z was zrobić fotkę ktorędy poprowadził kabel od czuknija temp do kompa. Doszedłem kabelkiem do puszki z bezpiecznikami i dalej nie wiem którędy się przebić tak ciasno tam jest i tyle kabli.
Kompa mam juz podłaczonego i przetestowanego z czujnikiem wszystko działało. Teraz tylko przebić się z komory silnika do środka.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

_________________
Zobacz moje E36 Coupe, E46 Touring, E39 Sedan
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: kuj-pom
witam wlasnie podlaczylem malego kompa ale pojawil sie problem. po ponownym przekreceniu kluczyka nie zapamietuje on godziny. czy mozecie mi napisac jaki kolor ma pin nr 15 ten od pamieci kompa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: kuj-pom
a i pytanie mniej wazne. po co sa dwa kable od sygnalu dzwiekowego? gdzie je podlaczyc i co to jest za sygnal z malego kompa? ale to juz mniej istotne dla mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 185
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e46 330d touring
Kod silnika: M57
-piszczy jak chcesz ruszyć na zaciągniętym ręcznym tzn jak ruszysz,
-piszczy po przekroczeniu prędkości zadanej wcześniej jako limit,
-piszczy jak zostawisz włączone światła bez kluczyka,
-piszczy jak przy odpalaniu termometr pokaże poniżej +3 st. i wyświetli *


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Lokalizacja: szczecin
Moje BMW: E36 316i 2000r.
Kod silnika: m43B16
Witam wszystkich uzytkownikow BMW,jestem swiezym wlascicielem swojego cacuszka 316i compacta z 2000r,czy ten komputerek jest w nim czy ewentualnie mogl bym go podlaczyc ?

z gory THX

_________________
Obrazek

Była ślicznotka :-D,a teraz tak wygląda :'( http://www.fotosik.pl/u/smoczatko/album/1177711


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 18:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
witam takie pytanie gdzie sa numery pinów ? na kompie przy pinach czy na kostce ? czy czujnik temp pasowałby ten od silnika ?

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E60 545i '04
Kod silnika: N62B44
Numery pinów są na kostce.Trzeba ją tylko rozebrac i będzie widać numery.Co do czujnika to nie wiem.Czujnik działa na zasadzie rezystora.Temp. rośnie to rezystancja rośnie,temp. spada to rezystancja też spada (albo odwrotnie).Żeby sprawdzić czy ten od silnika będzie pasował trzeba mieć miernik i ori czujnik.W tej samej temperaturze sprawdzasz rezystancje obu czujników.Jesli jest taka sama to ok jesli inna to będzie źle wskazywał temp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 14:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
tomi_lee napisał(a):
Numery pinów są na kostce.Trzeba ją tylko rozebrac i będzie widać numery.Co do czujnika to nie wiem.Czujnik działa na zasadzie rezystora.Temp. rośnie to rezystancja rośnie,temp. spada to rezystancja też spada (albo odwrotnie).Żeby sprawdzić czy ten od silnika będzie pasował trzeba mieć miernik i ori czujnik.W tej samej temperaturze sprawdzasz rezystancje obu czujników.Jesli jest taka sama to ok jesli inna to będzie źle wskazywał temp.
a jak podłaczyc bez kostki tak na przylutowanie tylko ? jak numeracja wtedy idzie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E60 545i '04
Kod silnika: N62B44
Numerację wtyczek podeślę Ci jutro.
Ja bym nie lutował,szkoda OBC.Zrobiłbym to na wtyczkach do goldpin,pasują idealnie(zdjęcia na dole).Takie jak >te< do tego jeszcze >terminale< na przewody.Kupisz to w każdym sklepie elektronicznym albo jeśli masz stary komputer PC to tam są takie złącza.Służą do połączenia płyty głównej i przycisków zasialania,reset itp.
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL