BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 22:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 19:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa
czym albo jak sciagneliscie wkoncu te "X" w e39 ?.. bo juz trace cierpliwosc :D

_________________
Obrazek - Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 78
Lokalizacja: cieszyn/skoczĂłw
_roGal_ napisał(a):
czym albo jak sciagneliscie wkoncu te "X" w e39 ?.. bo juz trace cierpliwosc

ja poprostu włożyłem z jednej strony w szczelinę obudowy zegarów dwa płaskie śrubokręty,troszkę odgiąłem na zewnątrz tak aby spowodować naprężenie na tych + a potem szczypcami lekko zacząłem skręcać te krzyżaki i po kolei puszczały,jak puszczą z jednej strony to trzeba coś włożyć w szczelinę po śrubokrętach żeby zatrzaski nie wskoczyły ponownie jak będzie się rozkręcać z drugiej strony,na końcu trzeba skręcić ten krzyżak na środku
i jeszcze jedna rzecz odnośnie ramek,Dido sprzedaje te ramki na allegro taniej niż na swojej stronie,ja płaciłem 65 zeta z przesyłką...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 23:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa
sprawa wyglada tak, wyjalem je, X'y nastawilem, ciagne w gore i nie chce zejsc... czy cos oprocz tych"X"ow i dwoch koncowek odprzedniej strony (do kompa i do resetowania przebiegu) trzyma to zeby sie nie oddzielilo ?..

_________________
Obrazek - Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2008, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 78
Lokalizacja: cieszyn/skoczĂłw
są zatrzaski z obydwu stron w szczelinach,tak jak napisalem trzeba włozyć coś płaskiego najlepiej śrubokręt w szczeliny między dwoma częściami obudowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 12:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 188
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: A4
Kod silnika: AVV
Witam panowie.
Koniecznie trzeba zdejmowac kierownice żeby wyjąc licznik w E36??

Może ktoś wyjoł licznik bez odkręcania kierownicy??

_________________
Zobacz moje byłe QP!

Zobacz moje A4!

Obrazek
BMW - Siła Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 22:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 299
Lokalizacja: Opolskie
Witam
ja wczoraj montowalem takie ramki do e46 wszystko ładnie i pieknie ale podczas rozbierania palcami ruszylem wskazówke od obrotomierza ale od razu nastawiłem ją na O, ale po podlaczeniu pod kostki spadla ponizej 0, teraz nie wiem czy rozbierac 3 raz to wszystko i znowu ustawic na 0 czy od razu wskazówke wyciągnąć i przestawic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2008, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
cezark napisał(a):
na końcu trzeba skręcić ten krzyżak na środku

W tym problem,że ja mam zabudowany tył licznika jeszcze jakimś ustrojstwem i nie ma dostępu do tego + na środku
[img][img]http://images33.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/432/626ed793d59a09e0m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images50.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/44/871ad9cf15db3d47m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images28.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/309/d072ff2e0efc8588m.jpg[/img][/img]

_________________
ALBERTO Z BIELSKA-BIAÂŁEJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [e39] 523i M52, Alu ramki na zegary
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 21:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E39 523i
Kod silnika: M52B25TU
Też chce sobie zamontować do mojej e39 98r. i
mam trzy pytania odnośnie montażu ramek:

1) czy koniecznie trzeba zdjąć kleme z akumulatora, robił to ktoś bez zdejmowania?

2) jak myślicie, lepiej matowe ramki czy na wysoki połysk - które będą się lepiej prezentować, w modelach po lifcie montowali chyba matowe no i nie wiem co lepsze?

3) jak najlepiej poradzić sobie z tymi + przy rozkładaniu bo tak straszycie, że nie wiem czy sam sobie poradzę, czy przy składaniu licznika same wskakują na tzw. zatrzask czy jeszcze trzeba użyć jakieś magicznej techniki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 21:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
witam
wiecie może jak założyć te ringi w compakcie e 36 ?????????????????????? :znudzony:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 17:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
Kucharz napisał(a):
nie Tomku, u mnie na 100% nie było ruszane, a plomb żadnych też nie było

Tomek, zakładaj też takie coś :)

Moim zdaniem największy bład BMW, że nie montowało tego seryjnie.

A te ' + " to faktycznie wynalazek :)


u mnie plomba była. na samym czubku długa nalepa z wyblakłym numerem i jakąś pieczątką która nachodzi na licznik i nalepe. niestety musiałem ją przeciąć

ale najlepsza bomba to po złożeniu przebieg spadł o jakieś 2000km.
nie odpinałem klemy ani nic z tych rzeczy.

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 17:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
Kucharz napisał(a):
nie Tomku, u mnie na 100% nie było ruszane, a plomb żadnych też nie było


u mnie plomba była, więc te 100% nie na 100%

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 13:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: WrocÂław
Powracam do tematu. Po zamontowaniu w E46 obramówek i podłączeniu licznika temperatura skoczyła do - 40 stopni,a na dodatek zaświeciła się kontrolka płynu spryskiwaczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: montaż alu ramek we wszystkich modelach bmw
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 08:38 
witam wszystkich
co do montazu alu ramek pomogeę wszystkim którzy takiej pomocy potrzebuja, puki co sa dostepne filmy z montażu na naszej www.dido.win.pl obok modeli e36,e46,e39 wstepnie przeczytałem ostatnie kilka stron i troszke abstrakcją wydaje mi sie to co piszecie , najlepsza była chyba kontrolka od spryskiwaczy , nieda sie nic zle złożyc i zle podłączyc co do pokrzywionych wskazowek i przestawianie ich to tylko wasza ostroznośc , bo tak naprawde do montażu nie trzeba tych elementow dotykac


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2009, 08:59 przez dido tuning, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E39][DIY] Montaż chromowanych obramówek zegarów
PostNapisane: 3 lutego 2010, 19:33 
Witam!
Mam problem - Wykręciłem licznik i żeby dwa razy nie rozkręcać wymieniłem 2 żarówki od wyświetlacza po zegarami bo były przepalone, ramek nie zamontowałem gdyż poległem na "+". Po złożeniu wszystkiego okazało się że nie ma podświetlenia zegarów, wyświetlacz świeci i wszystko inne oprócz zegarów też. Ma ktoś może jakieś pomysły co mogło się stać? Dodam że nie odpinałem klemy ale bezpiecznik sprawdziłem i wydaje się być ok. Pomocy!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E39][DIY] Montaż chromowanych obramówek zegarów
PostNapisane: 3 lutego 2010, 21:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2125
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E70
Garaż: Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82097
Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97493
Obecna http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146128
wszystko spoko, ale ja mam klejone.. zdejmował ktoś ten przeźroczysty plastik od czarnego na górze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39][DIY] Montaż chromowanych obramówek zegarów
PostNapisane: 26 czerwca 2010, 10:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 343
Lokalizacja: Elbląg/Bydgoszcz
Moje BMW: E39 530iA Touring
Kod silnika: M54B30
Firma Dido nawet postarała się o filmik jak dokładnie to zamontować
http://www.youtube.com/watch?v=GRvT9iRO ... annel_page

_________________
Banditer Motor Wagen


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39][DIY] Montaż chromowanych obramówek zegarów
PostNapisane: 28 czerwca 2010, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 78
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e39 540i
ja dziś ruszyłem zegary naprawiłem pixele zwyklym kawalkiem gumy ktory dociska tasme obc ,wsadzilem alu ramki w swojej e 39 nie było problemow czytając forum jax zdjac te "x" ani jak duzego ringa wstawić, a teraz nie mam podświetlenia cyber blatów,kontrolek kierunków i kontrolki długich. 3 razy rozkładalem i skladałem.... i teraz jest problem co tu zrobić??? ps. wszystko wydaje się być zlożone tak jak było.... śrubokretem zachaczyłem może cos... macie jakies pomysły przez co nie ma podswietlania licznika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39][DIY] Montaż chromowanych obramówek zegarów
PostNapisane: 2 września 2010, 10:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 130
Lokalizacja: TYCHY
Moje BMW: E39 528i2xVANOS
Kod silnika: M52 / TU
niestety opis na nic mi się zdał bo mam problem ze zdjęciem przeźroczystej osłony mam odblokowane zatrzaski w czterech punktach jak na zdjęciu i dalej nie chce zejść. Próbowałem zdjąć to na siłę ale zaczęło się dość mocno wyginać i boję się ze coś połamię. Może są jeszcze jakieś niewidoczne zatrzaski od wewnątrz?.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39][DIY] Montaż chromowanych obramówek zegarów
PostNapisane: 2 września 2010, 10:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 130
Lokalizacja: TYCHY
Moje BMW: E39 528i2xVANOS
Kod silnika: M52 / TU
Już się pokapowałem :) okazało się ze z tyłu licznika są takie plastikowe krzyże i trzeba je nieco kombinerkami przekręcić żeby weszły w otwory przeznaczone do ich kształtu.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39][DIY] Montaż chromowanych obramówek zegarów
PostNapisane: 4 września 2010, 18:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Chłopaki...
Mam zamiar zaramkować swojego klekota , ale zastanawiam się jakie ramki wybrać.
Są trzy rodzaje.
- alu mat
- alu
- i chromowane.

Macie jakieś fotko z różnicami jak która wygląda i które Waszym zdaniem najlepiej pasują ?

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL