BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 01:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 30 stycznia 2014, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 32
Lokalizacja: Piotkrków Trybunalski
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25TU
Garaż: Podziemny !!!
e36 m44 : nie działa ogrzewanie
U mnie termostat trzyma się tylko na jednym bolcu jak myślicie może mieć to zły wpływ na otwarcie termostatu ?
Dodam że wszystkie rury się grzeją.
Nie działa mi również wskaźnik temperatury może to mieć jakiś wpływ na ogrzewanie ?
Dzisiaj uszczelniłem obie uszczelki w chłodnicy i nie cieknie :)
Wcześniej chłodnica sama się zapowietrzała ciekawe jak teraz przekonam się za kilka dni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 31 stycznia 2014, 14:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
w mojej e39 m52b20 w garażu zauważyłem plame pod samochodem, nie jeździłem ostatnimi czasy, tylko przepalałem samochód, wczoraj przypatrzyłem się temu, na pewno jest to płyn chłodniczy, z tego co widać nie chodzi o zbiorniczek wyrównawczy, przewody nie ciekną nigdzie, za to na obudowie termostatu biały osad, poczekałem aż samochód nagrzeje sie, 92 stopnie i pojawił się wyciek właśnie na obudowie termostatu przy głowicy. Jak naprawiać ? wymiana uszczelki obudowy, nowa obudowa, czy jakiś sylikon na wysoką temp? temp silnika dobra 92-94 stopnie, ogrzewanie działa, proszę o rade,

kolejne pytanie: wymiana pompy, czy wymieniać jeśli nic nie dzieje sie, nie wiem czy kiedykolwiek była wymieniana, tykać czy zostawić, samochód z 96 roku, w stówy na liczniku :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 6 marca 2014, 10:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 513
Lokalizacja: kraina dziurawych dróg
Moje BMW: w213
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=113249
Witam, pomimo tego ze temat ukladu chlodzenia znam juz od podszewki potrzebuje drobnej porady.
Zmienialem ostatnio plyn chlodniczy. Zlalem go z chlodnicy,wezy i bloku.Wszystko sobie powoli kapalo, dodatkowo do wszystkich odpowietrznikow, zbiorniczka wyr. i jego przelewu podlaczalem sprezarke i pod cisnieniem wydmuchiwalem resztki plynu, calosc trwala ok 10h-dlatego ze chcialem miec pewnosc ze zleje wszystko. Plyn zalewalem z podniesionym lewym kolem do gory a takze z wyciagnietym jak najwyzej zbiorniczkiem+ procedura odpowietrzania. O dziwo weszlo tylko 8l plynu. Brakuje przeciez 25% :szok: !! Na zimnym silniku plyn jest do polowy zbiorniczka a po odpaleniu auta bez korka i osiagnieciu pionu stan mam taki:
Obrazek
Obrazek
Jest ok czy dolewac po kropelce i liczyc na odpowietrzenie przez przelew? Nie chce tez przelac zeby nie wywalilo plynu, no ale brakuje kilku ladnych litrow...

_________________
viewtopic.php?f=6&t=113249


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 7 marca 2014, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 11
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: e46 320D 136km
Kod silnika: N47
Wita, mam nietypowy problem, szukam i szukam i nic znaleźć nie mogę konkretnego na swoją usterkę..
Mianowicie wymieniałem ostatnio dwa termostaty, dwa zepsute, silnik się długo grzał nie osiągał temperatury więc trzeba było je wymienić, oraz odpowietrzyć układ co i tez było wykonane..
Mój problem to wskaźnik temperatury, nie chce stanąć w pionie, silnik nagrzewa się dosyć szybko oraz ogrzewanie działa poprawnie na teście 7.0 temperatura 90C - 95C a wskaźnik jak zaczarowany stoi w miejscu powyżej drugiej kreski, co może być przyczyną, ze wskaźnik nie pokazuje pionu ?
Z góry dzięki za odpowiedz.
http://zapodaj.net/34bffefc2c2a2.jpg.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 8 marca 2014, 10:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 241
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47
zacznij od aktywacji testu nr 21 w ukrytych funkcjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 8 marca 2014, 17:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 11
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: e46 320D 136km
Kod silnika: N47
Jezeli chodzi o reset wszystkich ustawień OBC test nr 21 wykonałem, również test 2 i wskaznik normalnie dochodzi do konca, wiec awarje zegarów wylkuczam...
Co to może być ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 54
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e36 compact
Kod silnika: M44B19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1714242
Czy możliwe jest aby elektrozawór zablokował obieg płynu do nagrzewnicy i w efekcie niemożność prawidłowego odpowietrzenia układu?

Bo mam taki problem w bmw e36 M44b19

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 09:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 156
Tak z innej beczki, nie chcę zaśmiecać forum zakładaniem nowego tematu, dlatego zapytam w tym wątku: jak poprawnie odpowietrzyć układ chłodzenia w silniku E46 330i M54?

Szukałem w internecie i każdy piszę co innego. Jedni odpalają silnik, drudzy włączają zapłon.


Wypowiedzi ludzi z for dyskusyjnych, każdy co innego piszę i czego się tu trzymać?
Cytuj:

100% sprawdzona metoda na zmiane plynu w M52TU i M54

1. Wlaczasz zaplon
2. Ogrzewanie na maksa, a wiatrak na mala predkosc co by sie niepotrzebnie nie krecil
3. Odkrecasz maly odpowietrznik na rurze idacej od termostatu do zbiorniczka wyrownawczego
4. POWOLI zalewasz caly uklad. Chodzi o to zeby powietrze ucieklo skad ma uciec, dlatego warto sie nie spieszyc i lac powoli
5. Po pewnym czasie z odpowietrznika zacznie lac sie plyn juz bez powietrza - zakrecamy odpowietrznik
6. Dolewamy plynu pod korek i zakrecamy korek
7. Odpalamy autko - niech chwile pochodzi ale ktorko zeby sie nie zagrzalo. Jednoczesnie mozna odkrecic na moment odpowietrznik i sprawdzic czy nie uchodzi powietrze
8. Na drugi dzien na zimnym aucie sprawdzamy poziom plynu i jak cos to dolac

U mnie po takich krokach chlodzenie hula jak trzeba




Odpalasz auto
Ustawiasz ogrzewanie na max
Nawiew na min lub ciut więcej
Uzupełniasz płyn na max w zbiorniczku wyrównawczym. (max - nie oznacza pod korek lecz do poziomu max wg. skali)
Zakręcasz zbiorniczek
Popuszczasz odpowietrznik ok 2 obr śrubką przy zbiorniczku wyrównawczym
Idziesz do auta trzymaj obr ok 3500 - 4000obr przez powiedzmy 10sek.
Wracasz i sprawdzasz ilość płynu w zbiorniczku w razie potrzeby dolewasz.
Zakręcasz i znów trzymasz go na obr i tak do momentu aż zacznie ciągle lecieć gorące powietrze z nawiewu.
Wtedy zakręcasz odpowietrznik i po sprawie.


ja odpowietrzalem tak:

- wlacz silnik na wolnych obrotach
- daj na maksa ogrzewanie
- odkrec korek od chlodnicy
- odkrec korek odpowietrzajacy (obok tego przy chlodnicy, maly, plastikowy)
- powoli wlej plyn do momentu az zacznie uciekac korkiem odpowietrzajacym
- wkrec plastikowa srubke i dokrec z wyczuciem
- dolej jeszcze troche plynu, az wyskoczy miernik na zewnatrz
- zakrec korek od chlodnicy

i zawsze bylo ok


nic prostszego
spuszczasz stary plyn
nastepnie nalewasz nowy , odkręcasz śrubę odpowietrzająca przy korku chlodnicy
po ukazaniu sie plynu korku odpowietrzającym zakrecasz go i uruchamiasz silnik
zostawiacjac go na biegu jalowym (korek od chlodnicy odkrecony , ogrzewanie na max)
w miare nagrzewania silnik samoistnie sie odpowietrza w miedzy czasie dolewasz plynu jak wskanik poziomu opadnie na dno
po ok 15 minutach (termostat sie otworzy ) dolewasz plyn wg wskazan plywaka zakrecasz korek i 4000 obr/min przez ok 30 sek
wylanczasz silnik ostrożnie odkrecasz korek sprawdzasz stan ewentualnie dolewasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 30 czerwca 2014, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e39 touring
Witam mam pytanie i prosilbym o jakies konkretne rady. Posiadam Bmw E39 540i m62b44. Wydaje mi sie ze mam za duze cisnienie w ukladzie chlodniczym temperatura silnika 107-108 stopni po wlaczeniu na maxa ogrzewania spada do 100 czasami 105 stopni wczesniej tak nie mialem chociaz wiadomo ze spada dlatego ze cale cieplo oddaje do srodka. Nastepna rzecza jest to gdy tylko wcisne gaz troche mocniej temperatura ze 107 spada od razu na 104 i tak jest za kazdym razem i nie mowie tu o jezdzie w trasie bo wtedy to trzyma nizsza temperature kolejna jak dla mnie dziwna rzecza jest to ze na dworze mamy np temperature 15 stopni to w samochodzie pokazuje mi 30 i cos czesto mi zalacza wisko a swiezo wymienione na orginalne Behr czy duze cisnienie powoduje wlasnie cos takiego?. Wezę nie sa az takie twarde. Na cieplym silniku po odkreceniu korka wywala tez plyn. Czy to kwestia zle odpowietrzonego ukladu czy moze za duze cisnienie w nim panuje ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 30 lipca 2014, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Suchedniów
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43
Witam jestem nowy na tym forum zalozylem kiedys nowy temat to mi usuneli i przeczytalem pare postow na ten temat i nie znalazlem na moja bolaczke odpowiedzi wiec tak mam problem z e46 318i a mianowicie z ukladem chlodzenia wyrzuca mi plyn.Wymienilem pierwsze co to termostat
na nowy pozniej chlodnica urzywka bo moja miala pekniecie i lekko pocila pozniej wymienilem korek wlewu na nowy no i tyle z wymian przyczyna nie zniknela.Uklad chyba odpowietrzylem wlsnie chyba bo nie da sie dokladnie odpowietrzyc jak podczas odpoweitrzania woda wali w gore dodam ze odpowietrzalem na zimnym silniku i z instrukcja robertbmw i wlasnie najwazniejsze i najdziwniejsze moim zdaniem przed odpowietrzaniem waz gorny twardy i goracy ze nie da sie dotknac a po niby pokreslam niby odpwoetrzeniu waz miekki a zarazem lekko twardy ale da sie zcisnac i wciaz bardzo goracy.Co do przelewu tego w zbiorniku to roznie z nim jest dzis jak odpowietrzalem to czasami zanikal czasami wogole nie bylo(z tego co wiem to wlasnie tak odpowietrza sie uklad jak pisal robertbmw) pozniej sie unormowal i zaczelo wylewac oczywiscie wode zakrecilem korek i tak jak pislalem waz troche twardy i bardzo goracy.Wiatrak jest sprawny chlodnica od gory goraca coraz nizej to znaczy od polowy gdzies w dol zimniejsza termostat chyba puszcza bo dolny waz jest cieply dodam jeszcze auto moim zdaniem szybko sie nagrzewa to znaczy wskazowka w pionie jest po jakis 10min a termostat puszcza dopiero po jakis 40min na biegu jalowym.Troche chaotycznie to opisalem moze ktos zrozumie i poradzi cos :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 17 września 2014, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Panowie próbuje dojsc do ladu z moim ukladem chlodzenia, generalnie wyglada na odpowietrzony, jednak na wolnych obrotach nie ma przelewu dopiero powyzej chyba 2tys pojawia sie strumień, ogrzewanie jest. Dodam ze wymienialem pompe wody rok temu, czy mozliwe ze jest uszkodzona? Rury nagrzewaja sie, termostat sie otwiera. Problemem genralnie jest grzanie sie silnika na wiekszych prędkościach, nie mam wiskozy tylko przerobiony uklad na elektryczny wentylator, który ma dobra moc i zalacza sie i chodzi jednak silnik sie nagrzewa powyzej 100st przy predkosciach powyzej 100km/h.jakies podpowiedzi czy pompa jest wadliwa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 18 września 2014, 13:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 133
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 70&start=0
Mi w m54b30 ogrzewanie działało dopiero od 2,5 tys obrotów i tez nie było strumienia, wymieniłem termostat, pompę wody, sprawdziłem elektrozawor, nagrzewnice i dalej nic... Okazało się że w zbiorniku wyrównawczym na dnie były odłamki plastiku i tłumiły obieg... Wymieniłem zbiornik na nowy i wszystko działa jak należy ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 19 września 2014, 07:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Chlodnice termostat, pompa jest nowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 19 września 2014, 07:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Ogrzewanie dziala na jałowym ale strumienia brak dopiero powyzej 2 tys


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 19 września 2014, 11:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 133
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 70&start=0
Ciężko powiedzieć możliwe ze masz coś zatkane, sprawdzić zbiornik i przewody nie zaszkodzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 12 października 2014, 13:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Suchedniów
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43
Czy powodem zapowietrzania się układu może być uwięziona miarka w zbiorniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 14 października 2014, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e39
Witam, pomocy bo już całkiem zdurniałem, e39 silnik 2.0 benzyna nowa chłodnica, viskoza, korek od chłodnicy, termostat na chłodnym silniku jest w miare ok , strumyk minimalnie sie przelewa , jak zwiększę obroty to nawet tak solidnie, ale w miarę nagrzewania zaczynaja się cuda, płyn zaczyna rosnąć, chłodnica nagrzewa się najpierw od góry , z czasem cała , zanim termostat puści zaczyna się podnosic poziom,czasem wywala płyn , jak juz otworzy termostat i nagrzeje sie dolna rura do chłodnicy nie można się dotknąć a plyn zachowuje sie jakby się gotował , ogrzewanie działa, wskazówka w pionie. Zrobiłem kilka testów na obecność co2 w układzie takim niebieskim płynem , bąbelki powietrza przechodzą przez płyn ale kolor się nie zmienia (zmienia się za to po zetknięciu z wodą, ale pisało żeby tego unikać) , węże nie są jakieś szczególnie twarde, po wyłączeniu silnika jak już zacznie wywalać płyn , poziom w zbiorniczku potrafi opaść do zera i tak za kązdym razem. Mam drugą taką sama z takim samym silnikiem, mogę odpowietrzać sposobem z pierwszego postu ile razy chce i nie ma problemu z tą nie mogę sobie poradzić. Niepokoi mnie strasznie wysoka temperatura chłodnicy i górnego węża w trakcie gdy dolny jest nadal zimny. Jak się dolny nagrzeje to do chłodnicy nie idzie się dotknąć? I dlaczego rośnie płyn dopiero na gorącym? Coś zatkane? niewydolna pompa, czy może jednak testy kłamią i uszczelka pod głowicą?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 17 października 2014, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Suchedniów
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43
Przyjacielu mam ten sam problem tylko mi już kopci na biało i ubywa dużo płynu to w moim przypadku to już chyba stawiam na uszczelkę ale nikt nie chce mi pomóż na forum :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 1 listopada 2014, 02:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
dargonid napisał(a):
Witam, pomocy bo już całkiem zdurniałem, e39 silnik 2.0 benzyna nowa chłodnica, viskoza, korek od chłodnicy, termostat na chłodnym silniku jest w miare ok , strumyk minimalnie sie przelewa , jak zwiększę obroty to nawet tak solidnie, ale w miarę nagrzewania zaczynaja się cuda, płyn zaczyna rosnąć, chłodnica nagrzewa się najpierw od góry , z czasem cała , zanim termostat puści zaczyna się podnosic poziom,czasem wywala płyn , jak juz otworzy termostat i nagrzeje sie dolna rura do chłodnicy nie można się dotknąć a plyn zachowuje sie jakby się gotował , ogrzewanie działa, wskazówka w pionie. Zrobiłem kilka testów na obecność co2 w układzie takim niebieskim płynem , bąbelki powietrza przechodzą przez płyn ale kolor się nie zmienia (zmienia się za to po zetknięciu z wodą, ale pisało żeby tego unikać) , węże nie są jakieś szczególnie twarde, po wyłączeniu silnika jak już zacznie wywalać płyn , poziom w zbiorniczku potrafi opaść do zera i tak za kązdym razem. Mam drugą taką sama z takim samym silnikiem, mogę odpowietrzać sposobem z pierwszego postu ile razy chce i nie ma problemu z tą nie mogę sobie poradzić. Niepokoi mnie strasznie wysoka temperatura chłodnicy i górnego węża w trakcie gdy dolny jest nadal zimny. Jak się dolny nagrzeje to do chłodnicy nie idzie się dotknąć? I dlaczego rośnie płyn dopiero na gorącym? Coś zatkane? niewydolna pompa, czy może jednak testy kłamią i uszczelka pod głowicą?



Dla pewności wymień termostat.
Ja proponuję odpowietrzanie silnika poprzez zalewanie układu na wyłączonym silniku i włączonym ogrzewaniu.
Masz podłączone LPG? Jak tak to proponuje sprawdzenie podłączenia reduktora, zdarzają się przypadki że gaziarze cudaki wpinają się z parownikiem gdzie popadnie aby był ciepły co nie jest dobre dla silnika, widziałem przypadek gdzie reduktor był podpięty w nagrzewnice co kolidowało z ogrzewaniem a na dodatek powrót zamieniony był z zasilaniem:) Parownik musi być wpięty równolegle.
Zmierz albo niech ktoś Ci zmierzy ciśnienie na cylindrach.
W moim wypadku test CO2 nic nie wykazał a okazało się że głowica jest pęknięta.
Robiło ciśnienie i wywalało płyn.
I w układzie ciśnieniowym w żadnym wypadku nie wykonywać żadnych operacji na otwartym zbiorniczku wyrównawczym.
I nie sugeruj się wskazówką w pionie BMW ma bardzo przydatną ukrytą w zegarach funkcję sprawdzania temp, musisz poszukać w necie jak to odpalić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Układ Chłodzenia - usterki i porady
PostNapisane: 12 listopada 2014, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Witam, mam pytanie, bo nie wiem czy tak powinno być, czy nie. Mam e36 2.8 M52 układ zalany nowym płynem chłodniczym, wymieniony termostat i visco. Układ jest odpowietrzony a w środku grzanie jest bardzo dobre. I gdy jadę pod górkę, albo gdy postoję chwilę w korku powiedzmy ok 4 min albo jak jadę ponad 120km/h to temperatura się podnosi jest mniej więcej w pozycji 1/4 między połową kreski a tą przed ostatnią. Odpuszcze gaz jadę na samym biegu to temperatura spada i potem znów się trochę podnosi, w momencie gdy dodaje gazu. Do 90km/h jest w miare ok tylko czasami się podniesie troszkę ponad połowę. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL