BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] DIY- Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 15 grudnia 2009, 14:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
Jeżeli kluczyk bardzo dawno nie był używany zdarza się, że pilot odmawia posłuszeństwa. Aby go przywrócić do życia należy wymienić akumulatorek. Oryginalnie jest Panasonic VL2020.
No to do roboty:
Bierzemy nożyk i rozcinamy ostrożnie żeby kluczyka nie wyfiletować ;)
Obrazek
Widok od strony przycisków
Obrazek
Widok od tyłu
Obrazek
Razem z częścią zamienną - Panasonic VL2020
Obrazek
Stary akumulator
Obrazek
Obrazek
Wlutowany nowy akumulator i tu pojawił się problem - w oryginale wyjście + i - jest pod kątem 90 stopni ja natomiast kupiłem z wyjściami w linii prostej więc została wykonana mała drutologia ;)
Obrazek
Kleimy kluczyk..... kodujemy.... i jeździmy :hyhy: :super:
Obrazek

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Ostatnio edytowano 28 października 2010, 20:06 przez Vanduch, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 2 stycznia 2010, 23:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 60
Lokalizacja: WBR
Moje BMW: E46
fajnie zrobione przyda sie :ok:


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2010, 23:26 przez VBox, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 2 stycznia 2010, 23:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
VBox, :32: :13:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 6 lutego 2010, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Londyn
Moje BMW: E91 318d
Kod silnika: N47D20A
pozwole sobie odswiezyc temat.. otoz u mnie jest nastepujacy problem:

Auto otwiera/zamyka z pilota po okolo x30 probach, przycisk centralnegona panelu srodkowym w aucie dziala bez zarzutu (otwiera i zamyka WSZYSTKIE drzwii). Wszystko wskazywalo na baterie, kupilem nowa rozebralem kluczyk i okazalo sie ze stara bateria ma napiecie 3.4 V (pod obciazeniem 3 V) i niestety nie jest to kwestia baterii. Probowalem ponowne kodowanie kluczyka wg instrukcji z forum i zadzialalo (tzn centralny sie zamknal na koniec kodowania) ale nic to nie zmienilo jesli chodzi o pilota, nadal otwiera/zamyka po 30 probach dopiero.... (z kluczyka auto otwiera sie sie bez problemu - wszystkie drzwii)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 6 lutego 2010, 16:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
bolouk napisał(a):
pozwole sobie odswiezyc temat.. otoz u mnie jest nastepujacy problem:

Auto otwiera/zamyka z pilota po okolo x30 probach, przycisk centralnegona panelu srodkowym w aucie dziala bez zarzutu (otwiera i zamyka WSZYSTKIE drzwii). Wszystko wskazywalo na baterie, kupilem nowa rozebralem kluczyk i okazalo sie ze stara bateria ma napiecie 3.4 V (pod obciazeniem 3 V) i niestety nie jest to kwestia baterii. Probowalem ponowne kodowanie kluczyka wg instrukcji z forum i zadzialalo (tzn centralny sie zamknal na koniec kodowania) ale nic to nie zmienilo jesli chodzi o pilota, nadal otwiera/zamyka po 30 probach dopiero.... (z kluczyka auto otwiera sie sie bez problemu - wszystkie drzwii)

Szczerze to mam podobnie i już nic więcej nie kminiłem z tym, jeden kluczyk mi działa, a w drugim pilot nie działa pomimo wymiany akumulatorka... :zalamany:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 10 lutego 2010, 13:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e 46 compact
Kod silnika: m54b30
koledzy czy da sie samemu wpisac kod do kluczyka tak by dzialal :( jeden z kluczykow lezal nie uzywany doladowal sie ale rozjechal kod


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 11 lutego 2010, 00:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 328i coupe
Kod silnika: M52B28
Według instrukcji czy auto daty za którą pomocą kodujemy piloty sie nie da, probowałem zakodawac swoj kluczyk bo jeden działa a drugi nie, baterie wymienione na nowe i okazuje sie ze jak zakodujemy jeden to drugi przestaje działac i na odwrót... trzeba drugi kluczyk wprowdzic do komputera najwidoczniej... jak zakoduje to Wam powiem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 11 lutego 2010, 10:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
mirov, bo je trzeba razem kodować i wtedy działają obydwa :hyhy:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 12 lutego 2010, 10:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
mirov, bo musisz zakodować je naraz, tzn. kodując drugi nie wkładasz go do stacyjki.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 24 marca 2010, 22:54 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2237
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: E46Coupe E63Coupe
Kod silnika: M54B30 M57D30TU
trzeba wlozyc do stacyjki dwa na raz !!!!!!!!!!! :super: :super: :super: :super: :super: :super:

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 6 maja 2010, 17:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 53
Posty: 16
Lokalizacja: Ateny
Moje BMW: 528i M5 pakiet
mam e39 528i z 1999r
panowie u mnie też chyba padła bateria w drugim kluczyku,
dziwne bo nawet nie chce mi odpalić auta, otwarcie zamka z poziomu kluczyka nie działa
i tu pytam czy jak padnie bateria jest możliwe by nie dało się odpalić silnika ?
po włożeniu kluczyka z dobrą baterią i ponownym włożeniu tego z rozładowaną baterią auto odpala :niepewny:
jakieś pomysły lub rady ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 24 maja 2010, 08:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 53
Posty: 16
Lokalizacja: Ateny
Moje BMW: 528i M5 pakiet
odświeżam temat :zdegustowany:
podobnie jak i u kolegów z tego tematu i u mnie padła chyba bateria , pilot nie reaguje na komendy i nawet nie chce odpalić auta
w moim BMW 528i z 1999rok jak wiadomo orginalna bateria to : VL2020
po przeszukaniu sieci niestety nie udało mi się odnależć by jakiś sklep miał na stanie baterię VL2020, trzeb czekać nawet do 2 miesięcy ,
może ktoś wie gdzie można kupić VL2020?
udało mi się wyszukać baterię bardzo podobną do orginalnej , jest to VL2320.
tu rodzi się moje pytanie :
czy jak kupię VL2320 to będzie działał poprawnie w kluczyku z e39, może ktoś z Was to testował ?
proszę o opinie i rady , tu jest link do porównania tych baterii:
http://www.batimex.pl/zdj...2020_vl2320.pdf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: problem z kluczykiem-pilot dziala ale nie odpala E39 520d
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E39
ja tez mam problem z kluczykiem przy mojej e39 520d - mianowiciwe pilot dziala ale nie moge odpalic dwoma głownymi kluczykami tylko zapasowym to wina kluczyka - ze sie niby rozkodowal czy immobilajzera???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 19:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Cytuj:
czy jak kupię VL2320 to będzie działał poprawnie w kluczyku z e39, może ktoś z Was to testował


Działał pewnie będzie ale może się nie zmieścić w obudowie. 23 - to średnica w milimetrach a 20 to wysokość w dziesiątych milimetra. Więc 2320 ma o trzy milimetry większą średnicę niż 2020.

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 28 października 2010, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: tychy
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: m57
foty nie dzialaja - ma ktos moze aby je wrzucic na nowo ?

_________________
polakieruje wszystko co sie da jak i to czego sie nie da ,,, i nawet mi to wychodzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 28 października 2010, 20:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
kiko napisał(a):
foty nie dzialaja - ma ktos moze aby je wrzucic na nowo ?

Ma i wrzucił :P :ok:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 28 października 2010, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: tychy
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: m57
podziekowoł

_________________
polakieruje wszystko co sie da jak i to czego sie nie da ,,, i nawet mi to wychodzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 29 października 2010, 12:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 63
Moje BMW: e65 730d
Kod silnika: M57N2
Jesli kogos interesuje mam nowa jedna taka baterie kupielm ja do swojego kluczyka ale jak juz ja mialem i zdecydowalem sie na rozciecie kluczyka i mialem dostep do starej okazala sie ze jest dobra, pokombinowalem i udalo sie dokodowac pilot ze stara bateria.
Ta ktora kupilem jest kompletnie nowa w oryginalnym opakowaniu tak jak ja sam ja dostalem oddam po cenie za ile kupilem. Zainteresowani jak by co niech pisza na prv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 29 października 2010, 18:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: krk
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: m47
witam. moje zdanie jest takie, nalezy uzywac 2 kluczykow naprzemian ja tak robie i zadnego problemu niemam z nietrzymaniem bateri. dodam ze robie tak od 2 lat i wszystko dziala jak nalezy...pzrd :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx][DIY] Wymiana akumulatorka w kluczyku trzyprzyciskowym.
PostNapisane: 1 listopada 2010, 09:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 437
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Moje BMW: e60 535d
Kod silnika: M57
co może być przyczyną, że pilot działa dopiero z odległości ok 3m?? kluczyk cały czas używany więc teoretycznie powinien się cały czas ładować w stacyjce....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL