BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 22:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 09:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Niedawno znalazłem i wykonałem u siebie tą modyfikację i efekty są wyśmienite.

Instrukcja odnosi sie do nowych modeli 330i i 335i.

Modele serii E46 także maja jeden tłumik zamykany klapka, więc jeśli ktoś ma chwile to może sprawdzić i potwierdzić czy także zadziała.

Cała modyfikacja polega na odpieciu przewodu od silniczka w bagażniku. Silniczek owy steruje klapka znajdującą sie w jednym z wydechow.

Klapka ta oryginalnie zamknieta jest po odpaleniu auta oraz podczas normalnej jazdy z obrotami 2000-3500, czyli najczesciej uzywanymi.
Powyzej tych obrotów klapka otwiera się automatycznie i wtedy nie będzie juz różnicy.

Po modyfikacji klapka zostaje otwarta na stale, dzieki czemu podczas jazdy na tych obrotach oraz po odpaleniu nasz tlumik wydaje taki dzwiek jaki powinien zawsze - rewelacyjny:)

Nareszcie slychac ze jedzie mocny 6-cio cylindrowy silnik.
Ja jeżdże juz jakis tydzien i różnica jest naprawde slyszalna i powoduje usmiech na twarzy:)

Zero kosztow, 15 sekund i mamy sportowy tłumik...

Zdjęcia zapozyczone z innego forum:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Powodzenia

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 15:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 60
Moje BMW: E46 330xi
Kod silnika: M54B30
Modyfikacja ok, ale po co tak naprawde jest ta klapka. Warto by bylo cos o tym napisac, czy taka modyfikacja wplynie pozytywnie na prace calego ukladu wydechowego (pomijajac dzwiekowe doznania) czy tez negatywnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 16:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
juz odpowiadam

klapka ta jest tam tylko i wylacznie z powodu wlasnie tego dzwieku.
podczs odpalania a takze jazdy stala predkoscia klapka sie zamyka i powoduje mniejszy halas wydobywajacy sie z tlumika.

po otwarciu obu wydechow dzwiek jest nizszy i bardziej slyszalny podczas normalnej jazdy.
cala operacja zajmuje 15 sekund.
polecam sprobowac i samemu zdecydowac czy warto.

dodam ze mldyfikacje ta wymyslono juz dawno temu.
mam kontakt z uzytkownikami ktorzy jezdza z nia od 2006 roku.
bez najmniejszych problemow.


pozdr

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 16:54 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
neo61 napisał(a):
Instrukcja odnosi sie do nowych modeli 330i i 335i.


Powiedziałbym, że do 335i/335d, bo to one mają taki wydech. 330i na podwójną końcowkę, ale tylko z lewej strony.

Dziwne,że nie wyskoczył błąd. Jest temat na forum, że ktoś miał źle zamkniętą klapkę wlewu paliwa i był problem.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 17:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
renoraines napisał(a):
neo61 napisał(a):
Instrukcja odnosi sie do nowych modeli 330i i 335i.


Powiedziałbym, że do 335i/335d, bo to one mają taki wydech. 330i na podwójną końcowkę, ale tylko z lewej strony.

Dziwne,że nie wyskoczył błąd. Jest temat na forum, że ktoś miał źle zamkniętą klapkę wlewu paliwa i był problem.


Tu niestety sie mylisz.
330i ma dwie rury z jednej strony - to fakt. ale w jednej z nich jest dokladnie taka sama klapka jak w 335i.

jezeli chodzi o E46 to na 100 procent taka sama klapka jest w 330ci tyle ze nie wiem czy sterowanie jest w tym samym miejscu.

Jezeli chodzi o blad to na pewno nie wyskakuje, co jest kolejnym dowodem na to ze sluzy ona tylko ustawieniom akustycznym i nic nie da sie zepsuc.

Ludzie ktorzy mieli auto na gwarancji mowili ze nawet serwis tego nie wykrywal podczas obslugi.

pozdrawiam

dla upewnienia sie o slusznosci moich slow prponuje zajrzec w wydech pierwszej lepszej 330i

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 21:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
Jestem ciekawy czy to działa w E46 jutro zobacze i napisze czy jest jakaś różnica ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 21:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Sparco napisał(a):
Jestem ciekawy czy to działa w E46 jutro zobacze i napisze czy jest jakaś różnica ;)


Jeżeli chodzi o E46 to działa na 100%

Jedyny problem w tym,że nie wiem czy ta wtyczka do odłączenia jest w tym samym miejscu.

Jest jeszcze jeden sposób na ta modyfikacje polegający na mechanicznym zablokowaniu tej klapki.
Nazywa sie Golf Tee Mod - mozna znaleść na google.

Wykonuje sie go także w Golfie r32, ostatnio czytałem na forum Audi R8 , że tam jest dokladnie ta sama klapka i tam też to robia:)

Tyle ze w E92 udalo sie to wykonac nie wchodząc pod auto:)

Jezeli chodzi o E46 330Ci to dziala w 100% .
Zrob to z samego rana i odpal auto na zimnym - różnica niebo a ziema - mega bass z rurki:)

Podczas jazdy wrzuc sobie 3ke i jedz z obrotami 2500 okolo - dzwiek masakra- cos pieknego i za darmo i w 15 sekund:)

Moj sąsiad mieszkający po drugiej stronie ulicy ma E46 330Ci z 2001 roku i ma ta modyfikacje od 3 lat - bez problemow i z jakim efektem:)

My car sounds like a Weapon now...

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 21:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Tutaj jeden z wielu postów jak to zrobic w E46 gdybys nie znalazl wtyczki.

Pozdr

http://www.1addicts.com/forums/showthre ... b&t=213042

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
Posiadam sportowy końcowy tłumik wiec jak jest ta wtyczka i odłącze ją to wtedy jak mówisz powinna byc naprawde słyszalna różnica :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Sparco napisał(a):
Posiadam sportowy końcowy tłumik wiec jak jest ta wtyczka i odłącze ją to wtedy jak mówisz powinna byc naprawde słyszalna różnica :P


Siema

Widze ze masz model 328ci a nie 330ci.

Obawiam sie ze mozesz nie miec tej klapki.
Najlatwiej zajrzec w obie rury i zobaczysz czy ja masz od razu.

Za chwile poszukam. Moze znajde czy powinno byc.

Pozdr

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 1 czerwca 2010, 23:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Tutaj jest link do zdjecia jak to wyglada w 330Ci E46 i 330i E92 przy otwartej klapce w prawym tlumiku :

http://i68.photobucket.com/albums/i32/n ... xhaust.jpg

nie wiem niestety czy jest to takze w 328Ci.

Pozdr

edited: Potwierdzam. E46 328Ci powinien miec taki sam zawor w tlumiku jak nastepca 330Ci.

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 15:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
W E46 sterowanie jest podcisnieniowe, a nie elektryczne.

Klapka nie sluzy jedynie do zmniejszenia glosnosci, BMW umiescilo ja tam aby poprawic dynamike w dolnym zakresie obrotow (oczywiscie nie dotyczy to 335i).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 15:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
taka klapka była już w e36

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 15:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Vermilion napisał(a):
W E46 sterowanie jest podcisnieniowe, a nie elektryczne.

Klapka nie sluzy jedynie do zmniejszenia glosnosci, BMW umiescilo ja tam aby poprawic dynamike w dolnym zakresie obrotow (oczywiscie nie dotyczy to 335i).


W e92 klapka jest sterowana takze podcisnieniem a nie elektrycznie. Silniczek ma oczywiscie podpiecie ale otwiera klapke cisnieniem powietrza.

Poprawienie dynamiki w dolnych obrotach??
Skad to wziales kolego??

Powiedz mi w jaki sposob zatkany tlumik poprawia dynamike. ??

Te klapki sa tylko w najmocniejszych modelach 330ci 330i 335i R32 audi R8 itd.
Do czego tym autom poprawienie dynamiki przy takich mocach??

Przeczytalem milion postow na ten temat na stronach amerykanskich i angielskich.
Modyfikacje wykonywane na autach starych i nowych od kilku lat. Nie widzialem nikogo kto by narzekal na spadek mocy. Mowie oczywiscie o e46 i E90 razem.

Zamiescilem info bo uznalem ze moze sie przydac. Tym bardziej ze mod trwa 15 sekund i kazdy sam moze sprobowac. Jak cos nie tak zakladasz spowrotem i po klopocie.

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 16:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
neo61 napisał(a):
Poprawienie dynamiki w dolnych obrotach??
Skad to wziales kolego??


Nie ma sie co napinac, BMW dosyc dobrze projektuje swoje uklady wydechowe, jest w nich uzytych wiele trickow, ktore wykorzystuja takze duze firmy produkujace sportowe uklady wydechowe. Zawor motylkowy umieszczony w ten sposob w jaki umieszcza go BMW pozwala na regulacje podcisnienia panujacego w wydechu ;) Jasne mozna oczywiscie zaprojektowac zupelnie inny, ciekawszy uklad wydechowy, ktory nie bedzie potrzebowal tego elementu.

neo61 napisał(a):
Powiedz mi w jaki sposob zatkany tlumik poprawia dynamike. ??


Polecam lekture http://www.kawiforums.com/how-tos-faqs/ ... valve.html Silnik motocyklowy jest jeszcze lepszym przykladem niz samochodowy, bo jest wolnossacy i zaprojektowany tak, aby moc byla uzyskiwana przy wysokich obrotach. Takze kazdy spadek momentu na niskich obrotach jest bardzo odczuwalny.

neo61 napisał(a):
Te klapki sa tylko w najmocniejszych modelach 330ci 330i 335i R32 audi R8 itd.
Do czego tym autom poprawienie dynamiki przy takich mocach??

Przeczytalem milion postow na ten temat na stronach amerykanskich i angielskich.
Modyfikacje wykonywane na autach starych i nowych od kilku lat. Nie widzialem nikogo kto by narzekal na spadek mocy. Mowie oczywiscie o e46 i E90 razem.


Wiesz calosc przypomina mi troche to viewtopic.php?f=2&t=74739 , co prawda masz racje, cala operacja jest odwracalna, ale glosniejszy wydech nie przeklada sie automatycznie na lepsze osiagi :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 17:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Vermilion napisał(a):
Nie ma sie co napinac, BMW dosyc dobrze projektuje swoje uklady wydechowe, jest w nich uzytych wiele trickow, ktore wykorzystuja takze duze firmy produkujace sportowe uklady wydechowe. Zawor motylkowy umieszczony w ten sposob w jaki umieszcza go BMW pozwala na regulacje podcisnienia panujacego w wydechu Jasne mozna oczywiscie zaprojektowac zupelnie inny, ciekawszy uklad wydechowy, ktory nie bedzie potrzebowal tego elementu.


Witam

Po pierwsze pełen relaks :)
Nikt sie nie napina.
Vermilion napisał(a):
Polecam lekture http://www.kawiforums.com/how-tos-faqs/ ... valve.html Silnik motocyklowy jest jeszcze lepszym przykladem niz samochodowy, bo jest wolnossacy i zaprojektowany tak, aby moc byla uzyskiwana przy wysokich obrotach. Takze kazdy spadek momentu na niskich obrotach jest bardzo odczuwalny


Niestety nie zgadzam sie z Tobą w tej kwestii. Przykład motocykla nie jest lepszym przykładem, Silnik wolnossący to zupełnie inna bajka.

Vermilion napisał(a):
Wiesz calosc przypomina mi troche to viewtopic.php?f=2&t=74739 , co prawda masz racje, cala operacja jest odwracalna, ale glosniejszy wydech nie przeklada sie automatycznie na lepsze osiagi


I tu się zgadzam. Głosniejszy wydech nie przekłada sie na lepsze osiagi. I z tego co widzę , to nie pisałem nigdzie ,że tak jest.

Na zakończenie dodam, że cała ta modyfikacja jest dobrowolna. Jezli ktos nie chce, niech nie robi.

Moim zamiarem nie bylo rozpoczynanie dyskusji na temat Butterfly Valve w naszych tlumikach, tylko podzielenie się instrukcja.

Jeżeli faktycznie byloby tak,że jest utrata mocy na niskich obrotach to dotyczyłoby to wszystkich modeli z tymi Valvami.
W moim aucie nie zauważylem żadnej różnicy w mocy czy momencie obrotowym na niskich ani na wysokich obrotach. Jedyna różnica to dzwiek , który jest super.

Zapraszam na forum Audi R8, gdzie wykonują taką samą modyfikcaje, i jakoś nikt nie pisze, że stracił moc, moment obrotowy, albo że nagle auto sie zaczęło psuć.

Dla znających angielski zapraszam do lektury na forum E90post

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=80661

Wątek rozpoczety w 2007 , ostatni post z 9 maja 2010, także kilka opini można przeczytac.
A przedewszystkim ludzie którzy wykonali modyfikacje w 2007 wypowiedzieliby sie negatywnie do 2010 , gdyby cos było nie tak.

Pozdrawiam w pełnym spokoju, relaksu samopoczuciu, z mojego pięknego i slonecznego ogrodu w Bath UK

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 18:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 60
Moje BMW: E46 330xi
Kod silnika: M54B30
Jak czytalem te fora to nikt nie zrobil dla porownania wykresow momentu na hamowni przed i po modyfikacji. To by dalo najjasniejszy obraz tego czy jest tak samo czy moze jest gorzej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 18:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
MarcinGD napisał(a):
Jak czytalem te fora to nikt nie zrobil dla porownania wykresow momentu na hamowni przed i po modyfikacji. To by dalo najjasniejszy obraz tego czy jest tak samo czy moze jest gorzej.


Masz rację , ale gdyby była jakakolwiek różnica wyczuwalna przez uzytkowników, to nie wydaje ci sie ,że ktoś by wykonał te testy??

Polecam lekturę:

http://autorepair.about.com/library/faqs/bl104d.htm

Na niskich obrotach zamkniete,żeby redukować hałas - tylko redukować hałas...

Powyżej 2500 otwiera sie , koniec redukcji hałasu i max performance.

Jednym słowem - Jeżeli jest cały czas otwarty, mamy max performance i super halas!!:):):)

Nawet jezli trace kilka koni na niskich obrotów, co nie jest wyczuwalne podczas normalnej jazdy, to wynagradza mi to super dzwiek tłumika:)

Przeciez my nie jezdzimy naszymi Beemerami na torze tylko po ulicach, wiec co z tego gdybysmy naprawde stracili 5 koni??

Prawda jest taka, ze po kilku latach nasze auta i tak traca moc , ktora jest podawana przez producenta, ale podczas rozmowy z kimkolwiek i tak twierdzimy ,że mamy tyle co fabryka dała - nie jest tak??

I nikt nie robi testów po zakupie ,żeby wiedziec ile ma dokladnie...

Myślę, że wystarczy z mojej strony.

Serdecznie zapraszam do spróbowania - naprawde warto!!!!

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 3 czerwca 2010, 02:53 
neo61, kolego, a może filmik jakiś masz z dźwiękiem? Przejrzałem temat i nie widzę :P

powiedz też jeszcze jedną rzecz, czy tak jak wynika, że napisałeś- powyżej 3500obr. się otwiera tak?

Przypadkiem nie od obciążenia silnika i położenia przepustnicy?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E92] 330i, 335i Stałe otwarcie drugiego tłumika
PostNapisane: 3 czerwca 2010, 04:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Fryderyk napisał(a):
neo61, kolego, a może filmik jakiś masz z dźwiękiem? Przejrzałem temat i nie widzę :P

powiedz też jeszcze jedną rzecz, czy tak jak wynika, że napisałeś- powyżej 3500obr. się otwiera tak?

Przypadkiem nie od obciążenia silnika i położenia przepustnicy?


Witam

jezeli chodzi o filmik... Zapraszam na youtube. Wpisz Golf Tee mod i dalej co chcesz : bmw, r32 , itd. Jest tego full.

Jezeli chodzi o drugie zdanie to niestety nie zrozumialem co masz na mysli??
Powyzej 3000 otwiera sie i tyle. Od czego to zalezy nie wiem. Wiem tylko ze u mnie powyzej 3500 obrotow przestaje ryczec tlumik a zaczyna silnik. Bylo tak wczesniej jak i teraz. Tyle ze teraz slychac tlumik o wiele bardziej do 3000 czyli podczas normalnej jazdy.

Pozdr

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL