BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 23:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] Wymiana mikrofiltrów BMW E60
PostNapisane: 7 lipca 2011, 20:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
Prosta sprawa ale postanowiłem opisac roboty może na 10 minut , a może i nawet nie :ok:

Pierwsza sprawa trzeba nabyć mikrofiltry są dwa rodzaje , zwykłe oraz z węglem aktywnym ja akurat zakupiłem z węglem aktywnym , oczywiście 2 sztuk. Nr oryginału z weglem aktywnym
64 31 9 171 858 cena w ASO około 200 zł za sztuke mi akurat udało się kupić za 36 euro za 2 sztuki na niemieckim ebayu. Można zastowsować również zamienniki.


Obrazek


1. Podnosimy maskę i naszym oczom ukazują sie dwie puszki z mikrofiltrami z prawe i lewej strony na podszybiu.

Obrazek

oraz drugi

Obrazek

2. Odpinamy zapinkę na filtrze oraz bierzemy nasadkę 12mm i bardzo lekko przekręcamy o 90 stopni ( nie przekracmy ) nakrętkę

Obrazek

Z drugiej strony robimy analogicznie tylko wypinamy kostkę z czujnika

Obrazek

3. Teraz pozostaje wyjąć górne części puszek i wyjąc stary filtr oraz założyć nowy zwróccie uwage żeby założyć filtr prawidłowo, trzeba popatrzyc na strzałke na filtrze i taki ma być przepływ powietrza

stary
Obrazek

nowy
Obrazek

Teraz pozostaje poskładać wszystko analogicznie i finito , pozostanie tylko skasować informacje w Idrivie zgodnie z instrukcją:

1.Wsiadasz do auta zamykasz drzwi
2.Zapłon na pozycje nr 2 czyli kontrolki świecą auto nieodpalone
3.Przyciskasz i trzymasz przycisk od kasowania dziennego stanu licznika aż wejdziesz do menu serwisu
4.Jak już jesteś w menu serwisu zwolnij przycisk kasowania dziennego i teraz naciskając przycisk kasowania przebiegu dziennego wybierasz zakładkę z obsługą którą chcesz wykonać
5. Po wybraniu mikrofiltrów przytrzymaj przycisk kasowania dziennego do momentu jak na wywświetlaczu pojawi sie napis RESET? wtedy puść przycisk i naciśnijszybko 2 razy przycisk kasowania dziennego (raz , dwa i trzymasz) i wszystko

Wszystko to bardzo prosta czynnośc i naprawde nie warto dawać do serwisu czy mechanika na ta operację , każdy sobie z tym poradzi
:rotfl:

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL