kinko napisał(a):
Czuć, że moc jest minimalnie mniejsza niż na pb, a na takich podzespołach to jest niedopuszczalne.
To w ogóle niedopuszczalne. Znaczy że źle wyregulowane jest. Nie ma prawa być żadnego spadku mocy w Twoim aucie. Poszukaj na forum lpg moich postów, walczyłem jakiś czas z lpg i w końcu ustawiłem, że moc mam taką samą jak na Pb, przyspieszenie takie samo i czasy wtrysków podobne. Spalanie - benzyna ok, miasto - Wawa 13-14 (automat), lpg - 15-16. I w automacie to normalne.
Ciśnienie w goldzie może być wysokie, ja mam 1.6 bara, ale mam dysze trochę za małe - dlatego. Natomiast ważne żebyś na WOT miał czasy wtrysków LPG zbliżone do czasów wtrysku Pb na Pb a czasy wtrysków pb na lpg też zbliżone do czasów wtrysków pb na pb. Mówie o wot - czyli maksymalnym otwarciu przepustnicy na maksymalnych obciążeniach. Na niskich obciążeniach (nie obrotach, tylko obciążeniach) silnika czasy wtrysków lpg mogą być dłuższe, w niczym to wtedy nie przeszkadza.
Korekty długoterminowe nie powinny ci też jeździć, -2, +2 jest dopuszczalne i nie wpływa na moc/spalanie.
To tak z grubsza, wiem że bardziej szczegółowo to gdzieś opisywałem, ale wyżej masz to co najważniejsze.