BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 07:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Znowu dużo pali!!!!!!!!!
PostNapisane: 15 lutego 2008, 08:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Radom
Witam. Miałem walniętą sondę i moja 316-tka paliła mi średnio 14-15 litrów na 100km. Wymieniłem na nową orginalną bosha o numerze takim jaka w tym modelu. Ucieszyłem się bo wyszło mi 10 na 100km - tylko miałem falujące obroty (skok obrotów między 500 a 1000) - prawdopodobnie silniczek krokowy. Wyczyściłem, przemyłem, przedmuchałem i nic - czy to znaczy że jest walnięty , czy coś innego jest przyczyną tych falowań? Jeździłem tak ok. 3 miesięcy i teraz trach!!!!!!!!!!! Znowu 14 litrów na 100. Co to znowu może być. Dzięki za pomoc.

_________________
sitek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 09:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Za ciężka noga :D
Sonda lambda, czujnik temperatury płynu chlodzacego, przepływomierz...

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 09:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Radom
Zapomniałem dopisać jeszcze jeden problem. Nie wiem co jest przyczyną że przy 5 tys. obr. odcina mi (zapłon albo paliwo). Ten problem miałem przed wymianą sondy i po. Najgorsze to jest przy wyprzedzaniu , muszę się pilnować żeby nie przegroczyć tych obrotów , bo może być problem!!!

[ Dodano: 15 Luty 2008, 13:14 ]
Jeżeli chodzi o pierwsze pytanie to możliwe żeby znowu padła sonda, czy coś innego???????????????

_________________
sitek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: SZY 2G75
Jezeli chodzi o to, ze silnik kręci sie na 5000 rpm, to moze byc wina wałka.. Kolega tak miał, wymienił wałek, i jest oki 6700 rpm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 09:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Radom
Kucu miałeś racje. Za ciężka noga! Trochę zfolgowałem i i spalanie normalne 10.5 litra gazu na 100km, tzn. sonda musi być ok., ale jest jeszcze mulisty. I jeszcze mam taki problem: przy ruszaniu i wogóle przy pracy silnika do ok. 2,5 tys. obr. szarpie mi silnik, ale tylko na benzynie.
Mam też takie pytanie: Czy po wymiianie sondy konieczny jest reset DME komputera? Bo ja tego nie zrobiłem.
HITMAN - co do twojej podpowiedzi to może coś w tym jest. Ten problem (z tym maksymalnym 5 tys. obr) pojawił mi się z rok temu po wymianie uszczelki pod głowicą. Czy możliwe jest że magik coś pokopał przy składaniu, bo przed naprawą było wszystko ok. nawet przy walniętej uszczelce była pełna moc.
Pozdrawiam!

_________________
sitek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 11:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: SZY 2G75
Poprostu mechoptyk Ci podmienił wałek :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2008, 13:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Radom
To jest nie możliwe, bo ten mechoptyk to mój znajomy i byłem cały cas przy wymianie.
Czy możliwe żeby coś pokopał przy składaniu?

_________________
sitek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2008, 23:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
sitek napisał(a):
ale jest jeszcze mulisty. I jeszcze mam taki problem: przy ruszaniu i wogóle przy pracy silnika do ok. 2,5 tys. obr. szarpie mi silnik, ale tylko na benzynie.
Mam też takie pytanie: Czy po wymiianie sondy konieczny jest reset DME komputera? Bo ja tego nie zrobiłem.
[


mulisty na benzynie jest na zimnym cieplym?? filtr paliwa ,badz przeplywka albo za duzo jezdzisz na gazie i wtryski sie zapiekly zrob ze 100-150 km ne benzynie moze to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL