BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 08:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jakie BMW żeby miało małe spalanie?
PostNapisane: 5 maja 2008, 16:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Pw-y
Witam... Przymierzam sie do zakupu BMki... konkretnie chodzi mi o e39 touring tak do 25tys. i własnie niewiem czy 525tds, 530d 523i, 520i?
a konkretnie, autkiem bede śmigał na taxi wiedz chodzi mi oto żeby jak najmniej spalało w miescie,wiem że te auta nie sa tanie w exploataci ani w serwisowaniu ale może jakieś modele konkretnie sa na to wyczulone... chciałem zasięgnąć rady specjalistów więc to chyba dobre miejsce.
które modele możecie mi polecic i prosze o argumentowanie....

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 5 maja 2008, 20:02 przez GhoustPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, 19:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
mam 530d reczna skrzynia, spalanie w trasie przy 90 120 bez głupkowania to 6 l w praktyce a ne z komputera. miasto 7 l. bez ciagniecia pow 2000 obr. jak pojade poscigac sie z łepkami to koło 10l. tylko ze dałem za nią 33tys...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, 20:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
może nie w tych pieniądzach i raczej na taxi za małe, ale znajomy ma E46 318d i pali mu średnio 5.5/100 więc oszczędniej raczej się nie da
z tego co wiem to najlepiej trudy taksówki znosi E32 (z LPG) ale trafić dobry egzemplarz tego kilkunastoletniego auta jest ogromnie ciężko
tak czy inaczej: szukaj zadbanej benzyny, załóż dobrą sekwencję i śmigaj na LPG

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, 14:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Pw-y
a jak sie ma serwisowanie tego typu autek?? pewnie serwis benzynki jest tańszy? jeżeli nie znajde żadnej 530d w dobrym stanie i za rozsądną kase to bede szukał benzynki, co do solidności tych aut to chyba niema żadnych zastrzeżeń?
są jakieś konkretne modele silników benzynowych bardziej lub mniej awaryjne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
darcyn napisał(a):
mam 530d reczna skrzynia, spalanie w trasie przy 90 120 bez głupkowania to 6 l w praktyce a ne z komputera. miasto 7 l. bez ciagniecia pow 2000 obr.

po1 jak ciagniesz tylko do 2tys(bez max mom) to cie wyprzedzaja lanosy
po2 taka jazda jest szkodliwa dal silnika
po3 7l w miescie to pali moj diesel 1,7


co do autora postu to jak to ma byc taxowa czyli auto robocze i malo palil i byc tanie w expoloatacji to nie wiem skad ci do glowy przyszedl flagowy model 530d :zdziwko:
a podchodząc calkowicie ekonomicznie do tematu to po co bmw?

_________________
Kubica teÂż jeÂździ BMW :hurra:

sprawdÂź ten adres
http://www.forum.3er.pl/
masz juÂż tam konto?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 03:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 19
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
GhoustPL napisał(a):
Witam... Przymierzam sie do zakupu BMki... konkretnie chodzi mi o e39 touring tak do 25tys. i własnie niewiem czy 525tds, 530d 523i, 520i?
a konkretnie, autkiem bede śmigał na taxi


Osobiscie smigam swoim drugim bumerem na taxi (poprzednio E-34 520 zrobilem nia na taxi 150 tys km) teraz mam E-39 523 ( LPG ) jak do taj pory zrobilem ok 7 tys km glownie po miescie i nic sie nie dzieje :hyhy: ( no w
sumie mam lacznik stabilizatora do wymiany ) i jestem b.zadowolony.Spalanie na poziomie ok 15 l gazu w miescie ( idento jak w bylej 520 ).Diesla nie bralem pod uwage ze wzgledu na ew. koszty ( turbina,wtryski ) i spalanie ok 10 l ON w miescie.Pewnie chcesz pojezdzic z 2-3 lata wiec w tych pieniadzach polecam benzynke 2.5 2.8 ( sam szukalem 2.8 ) bo 520 troche za slabe a spalanie takie same jak w 2.5 wrzuc dobra sekwencje ( do R-6 ok 3500 zeta )bedziesz zadowolony i bedzie stosunkowo tanio.Ja osobiscie zamknolem sie lacznie z LPG i innymi historiami zwiazanymi z taxi ( wiesz o co chodzi ) w podobnych pieniadzach jakie masz do wydania.Generalnie beemka fajnie sie sprawuje na taxi i jak kupisz nie wyjezdzony egzemplarz to bedziesz zadowolony a napewno bedziesz sie wyroznial wsrod tlumu VW,Mercow,itd.

Kapitan Kloss napisał(a):
a podchodząc calkowicie ekonomicznie do tematu to po co bmw?

a dlaczego nie???
porownywalne np Audi A-6 czy VW Passat w tych pieniadzach nie sa wcale tansze w utrzymaniu chocby ze wzgledu na awaryjny i drogi prz.zawias ( 8 wachaczy ) czy rozrzady na pasku (szczegolnie 2.5 TDI wymiana ok 1500 zl )a np MB 210 czy Opel Omega nie kazdemu odpowiada :D

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: ³ódzkie
tak jak koledzy piszą 528 lub 523 + dobre lpg i baja. sam śmigam 523 i jak narazie jestem zadowolony, nic sie nie dzieje. powodzonka w zakupie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 21:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Pw-y
Dzieki koledzy za rozwinięcie tematu;] Chyba jednak wybiore benzynke;]
Chce BMW e39 ponieważ chce mieć też przyjemność dla siebie,niechce żadnej Omegi ani Mondeo bo to auta bez duszy...a skoro mam w nim spedzać całe dnie to chce mieć z tego przyjemność, umnie w mieście niema żadnej bmw na taxi;] niewiem czym to jest spowodowane... same mercedesy i alhambry...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 10:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
Kapitan Kloss,

po1. nawet przy tych 2 tys nie dogoni mnie lanos
po2. nie jest szkodliwa.
po3. twoje 1.7 pali 7 bo sie nazywa opel a nie bmw. gdyby paliło mi wiecej niż 10 to już dawno nie miałbym tego auta i sam siebie nie oszukuje.

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 10:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Zainstalkę do 6cylindrów, to chyba MAKS 3tys zł :) A można założyć za 2500-2800zł i nie mówię tu o jakimś szajsie tylo STAG-u lub KME. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 15:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
i pomyśl o blosie do tej instalki...może się przydać;]

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 15:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 19
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
KotSylwester napisał(a):
Zainstalkę do 6cylindrów, to chyba MAKS 3tys zł :) A można założyć za 2500-2800zł i nie mówię tu o jakimś szajsie tylo STAG-u lub KME. :ok:


Marne szanse 2500-2800 zalozysz ale do motoru 4-cylindrowego. Do R6 powyzej 3000 tys zl ja dalem 3500 zl 2 miesiace temu ( sekw LANDIRENZO )

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 17:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Blos do wtrysku LPG? JAk działa?

Ja dałem Za KME 2800zł. Do 520i M50 24V Vanos.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 11:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
KotSylwester napisał(a):
Ja dałem Za KME 2800zł.

za KME i wtryski valteca dałem 2950 wlew tam gdzie wlew PB i butla w kole cena się nie zmieniła e36 m52b28 i polecam gazowników umieją wystrojić i zrobić to solidnie i estetycznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL