BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] PROBLEM Z ODPALANIEM-BLOS
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
witam wszystkich
mam taki problem ze swoja e36 320 a mianowicie mam blosa i ciężko mi odpala,(za każdym razem odpala na benzynie bo sama się przeżuca) rozrusznik kręci, kręci i tak troszke łapie i wtedy muszę jej wcisnąć gaz do końca i odpala(na początku nierówno pracuje) nie ma rużnicy czy jest ciepła czy zimna :( dodam że mam gaz ll generacji parownik do 250KM spalanie na poziomie 13l a do tego dobrze się wkręca na obroty.ogólnie jestem zadowolony gdyby nie to ODPALANIE :(:(:(

POMOCY KOLEDZY :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, 12:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
1. Nie powinno się odpalać auta na gazie. Odpala się na benzynie i jedzie się na niej aż samochód złapie temperaturę - przynajmniej żeby się wskazówka lekko podniosła. Parownik gazu działa dzięki układowi chłodzenia.

2. Zanim zgasisz silnik, to przełącz na benzynę i pozwól mu tak pochodzić jakieś 10-20 sekund. Ostatecznie przełącz i dodaj lekko gazu żeby wbił się na jakieś 3000rpm. Jak spadną, to zgaś.

3. Takie spalanie to mam nadzieję, że po mieście. Jeśli w trasie, to za dużo. No chyba że masz ciężką stopę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, 13:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
no nigdy jeszcze nie odpalałem na gazie, tak jak napisałem za każdym razem odppalam na benzynie.No i dokładnie przełączam na gaz jak silnik już złapie troszkę temperatury.
Spróbuje zrobić tak jak mówisz zęby przed zgaszeniem przłączyć na benzyne.
a to spalanie to nie jest w trasie raczej po mieście.
dzięki za pomoc i czekam na dalsze sugestje, i dam znać czy to pomaga :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Jezeli masz dostep do diagnostyki komputerowej to podjedz i sprawdz bledy. Obstawiam bledy wtryskiwaczy lub bledy sondy lambda. Mialem podobna operacje, kiedy przetarl sie jeden kabel od centralki gazowej. komputer samochodu wywalal blad wtryskiwaczy, przez co mial problem z odpalaniem. Objawy byly takie same jak u Ciebie. Dodam, ze mialem zainstalowany "dopalacz" gazu z kolektora, takze problem nie polegal na zalegajacym gazie.

Proponuje sprawdzic czy problem wystepuje po odpaleniu na benzynie, przejechaniu sie kawalek (nie przelaczajac na gaz) i ponownym odpaleniu.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
ok dzięki bardzo :) pojeżdżę troszke na samej benzynie i dam znać czy dalej jest ten problem.A jeśli będzie to muszę się udać gdzieś pod kompa tak jak mówisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2008, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Lulblin
co do odpalania to jesli masz blosa to jest normalne zachowanie ze niechce ci zapalac na benzynie tylko trzeba dłózej krecic gdyz ten gaz miedzy blosem a przepustnica zostaje tam oczywiscie jesli masz szczelny dolot wiec rada taka spróbuj tak jak ci kolega napisał zanim zgasisz samochód przełącz go na benzyne i tak zgasz slinik jesli odpali normalnie po takim zabiegu to sprawe masz jasna . pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 08:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Mozna tez zamontowac przelacznik ktory odcina doplyw pradu do zaworu gazowego po prostu przed zgaszeniem pstrykamy i czekamy 3 s az zgasnie sam i po problemie. Mozna to tez zrobic na przekazniku wtedy jest latwiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 08:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
Mozna tez zamontowac przelacznik ktory odcina doplyw pradu do zaworu gazowego po prostu przed zgaszeniem pstrykamy i czekamy 3 s az zgasnie sam i po problemie. Mozna to tez zrobic na przekazniku wtedy jest latwiej.

Ja mialem takie pudeleczko firmy BRC z napisem "start OK", ktore po przekreceniu kluczyka w pozycje 0 podtrzymywal zaplon do wypalenia gazu z kolektora. Dzieki temu nie mialem problemow z odpalaniem.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 08:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
No wlasnie to byloby najlepsze tylko ze teraz ciezko to kupic.
A powiedz jeszcze jak silnik zachowuje sie podczas przelaczenia z gazu na benzyne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 09:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Patryk w-wa napisał(a):
No wlasnie to byloby najlepsze tylko ze teraz ciezko to kupic.

Jak to znajde to moge oddac w Twoje rece, musialbys tylko znalezc schemat jak to podlaczyc. Sam zmienilem na sekwencje i niektore graty mi zostaly.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 09:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Jak znajdziesz to moge to odkupic sam i tak nie bede tego montowal nie chce nic popsuc podjade do jakiegos gazownika i za 50zl powinien to podlaczyc.
Znalazlem takie cos na allegro http://moto.allegro.pl/item350107786_st ... _gazu.html to tylko kilka kabelkow to faktycznie mozna samemu podlaczyc.
Widzialem tez kiedys zawor gazu ktory zaklada sie na waz miedzy parownik a blosa podobno tez pomaga ale nigdzie nie moge teraz takiego znalezc na przewody miedziane jest pelno tych zaworkow a na waz gumowy nie ma.
Chodzily mi ostatnio po glowie pomysly zmiany na sekwencje ale boje sie ze znowu beda jakies problemy to nie bedzie mial mocy to bedzie szarpal a na blosie jezdzi super ciagnie ladnie az do 6500obr i caly czas nabiera mocy problem mam tylko z tym niedopalonym gazem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2008, 07:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
witam
no nistety nawet jak jeżdzę na samej benzynie to ten problem występuje:( jak ją zgasze obojętnie czy na gazie czy na benzynie i chcę ja za chwile zapalić(po 5minutach) to odpala dobrze ale jak dłużej postoi albo po nocy to jest ten problem jak wyżej opisałem :(
umówiłem się już na kompa po majółwce.Chyba że wiecie co moge jeszcze sprawdzić???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2008, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Przyczyn moze byc kilka, komputer napewno duzo podpowie. Na szybko przychodzi mi do glowy: cos z ukladem podawania paliwa, cos nie tak z pompa paliwa, ew paliwo cofa sie do baku i potrzebuje chwili zeby doleciec do listwy wtryskowej

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2008, 10:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
no też mi się tak wydaje, a na listwie wtryskowej jest taki zaworek może on jest odpowiedzialny żeby paliwo się nie cofało???
jeśli wiesz co mogę sprawdzić samemu to pisz bo na kompa jade dopiero za ponad tydzień :(

dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
1.sprawdzałem co z tym paliwem tzn. wyjołem tylną kanape odpaliłem auto i odłączyłem pompe silnik wypalił paliwo i zgasł, podłączyłem pompę i zapaliłem auto odpala super po takim zabiegu wieć chyba pompę można wykluczyć.\
2.wyjołem cała listwę wtryskowa w celu zobaczenia czy wtryski nie leją i wszystkie ładnie rozpylają paliwo jednakowo.
3. zdjołem redulator ciśnienia paliwa który jest na listwie wtryskowej żeby zobaczyć czy trzyma dmuchałem w niego powietrzem i chyba jest dobry bo w żadną strone nie puszcza.

dodam że auto rano musi pokręcić zanim zapali i tak jakoś łapie troszke i dopiero odpala,wyjechałem z garagen zgasiłem poczekałem 5minut i odpala super za każdym razem ale jak dłużej stoji po rozgrzaniu to ma problem :( :(

nie mam pojecia co jej dolega :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 23:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
a nie jest zapowietrzony układ paliwa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 23:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
a nie jest zapowietrzony układ paliwa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 23:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
a nie jest zapowietrzony układ paliwa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2008, 07:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
wydaje mi się że raczej nie jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 06:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŚwidnica
ja mam Blosa w E30 320i silnik M20 i niewazne czy zgasze na benzynie czy na gazie - przy probie odpalenia odpala najpozniej po 2 sekundach, niewazne czy silnik zimny czy goracy czy stał 2 minuty czy 2 dni. w poprzednim aucie mialem problem z blosem tego typu ze gaz zostawał miedzy parownikiem a blosem i przy odpalaniu na benzynie silnik przez chwilkę pracował na 2 paliwach-stąd bylo szarpanie, nierowna praca itd. Ale z tego co mowisz to problem masz tylko z zasilaniem paliwowym...Jedno co mi przychodzi na myśl => zaglądałeś do przepływomierza? nie jest zabrudzony może?- tak ze brud uniemożliwia mu ruch.. i dopiero jak dasz gazu to wiekszy przeplyw powietrza go otwiera na tyle zeby silnik mial wlasciwy sklad mieszanki ... ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL