BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 08:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2,5l sekwencja, warto ??
PostNapisane: 18 maja 2009, 23:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
witam mam e36 2.5l w vanosie z przebiegiem 235tys. chce zainstalowac gaz sekwencje,bylem w serwise i mowili ze silnik w dobrym stanie,ale tez slyszalem od znajomych ze nie warto juz wkladac gazu do samochodu z takim przebiegiem CO MAM robic pomozcie bo benzyna mnie wykonczy hahahah tym barzdiej ze do wakacji ma byc kolo 5zl


Ostatnio edytowano 19 maja 2009, 08:20 przez duzygalu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 00:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
sprzedac i kupic audi b4 1.9 td


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 05:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
kolega ci glupia rade podaje -jesli to mozna rada nazwac -zaloz i bedziesz zadowolony- nie widze by przebieg byl przeciw wskazaniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 10:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
harnas621, ma rację przebieg nie jest wykładnią co do montażu instalacji LPG.
Ważne jest w jakiej kondycji jest silnik i jego elektronika.
Jedyne co proponuje zrobić przed gazem przy tym przebiegu, to wymiana wszelkiego typu uszczelnień gumowych głowicy silnika. Ten przebieg spowodował iż gumowe elementy typu uszczelniacze zaworów, uszczelka gniazd świec itp. poprostu zrobiły się jak plastik. W niedługim czasie autko może przez to popijać olej, a potem zaczną się wywody, że to przez gaz, bo wcześniej było w porządku.
A co do rady kolegi, to wydaje mi się qrax taki żarcik rzucił ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
dzis juz zakladam gaz wiec raczej nie zdaze wymienic uszczelek itp.... mam pytanko czy po zalozeniu gazu moge od razu wyminic olej i filtry? i co do tych uszczelek czy moge je tez juz po zalozeniu gazu powymieniac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 14:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
LPG to tylko alternatywne źródło zasilania, silnik serwisujesz normalnie jak byś gazu nie miał. Czyli oleje, filtry, świece itp wymieniasz normalnie (chociaż świece akurat można co 15 tyś km.)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 442
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 ---> e39
Kod silnika: M42B18---> m52b25
235tys. - jeśli to jest oryginalny przebieg to wcale nie taki duży.

_________________
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 13:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
duzygalu napisał(a):
czy po zalozeniu gazu moge od razu wyminic olej i filtry?


TAK ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
najlepiej do tego świece :ok: :ok:

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 11:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
duzygalu napisał(a):
witam mam e36 2.5l w vanosie z przebiegiem 235tys. chce zainstalowac gaz sekwencje,bylem w serwise i mowili ze silnik w dobrym stanie,ale tez slyszalem od znajomych ze nie warto juz wkladac gazu do samochodu z takim przebiegiem


230 tys to może jest duży przebieg dla jakiegoś koreańskiego shitu albo fiata, ale nie dla BMW. Jeśli silnik był regularnie serwisowany, nie bierze oleju i ogólnie jest w dobrej kondycji to nie widzę problemu żeby założyć LPG.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 15:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 327
Lokalizacja: Przasnysz / Gdańsk
Moje BMW: było E36 jest E46
Kod silnika: M52B28TU
Zakladaj LPG niemasz sie nawet czym martwic. No jedynie kosztem instalacji ale na to nie zaluj kasy bo nawet jak zalozysz taniej o 600zl to pozniej i tak dolozysz te 600 + 200-300 za robote. Wiec lepiej doplacic 600 niz pozniej 900 zl i zostac z niesmakiem do LPG ze tyle wydales. Ja niestety nie znalem sie co jest dobre i jak ma byc i po do edukowaniu sie sam sobie poprawilem. A wystarczylo by gazownik partacz powiedzial mi jasno Panie montujemy tanio czy dobrze ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 08:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
jak masz zamiar jeszcze nim trochę pojeździć to zakładaj, jeśli szykujesz w najbliższym czasie wymianę pojazdu to wtedy gra nie warta świeczki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 08:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: lipno
Moje BMW: e34 touring
Kod silnika: m50b25
moja bunia ma przebieg dwa razy większy założyłem sekwencje i śmiga bez problemu już20 tyś km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 09:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
nie łam się niczym BMW z LPG radzi sobie bardzo dobrze. Mam trzeci wóz tej marki zagazowany i wszystkie jeżdżą i robią tysiąc za tysiącem kilometrów a dużo mniej od twojej nie mają :ok: A i jeszcze przyjemność z jazdy paradoksalnie rośnie jak koszt kilometra o połowę tańszy ;)

powodzenia
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 13:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Ja przy takim samym przebiegu założyłem teraz jest 298 tys.Koszta do tej pory to filtry co 10 tys.Nowa parownica i rozdzielacz gazu po 200 zł każde za racji że to mistral.Bolączką akurat u mnie są drogie wtryskiwacze po 200 zł sztuka.Na skutek polskiego gazu przestają być szczelne i przepuszczają gaz do kolektora ssącego.trzy już wymieniłem no i teraz czas na resztę.Niestety instalacja ta nie pozwala na montaż innych wtrysków.
Do Ciebie to poleciłbym polskiego staga wtryskiwacze magic jet po 60 zł sztuka,reduktor zavoli zeta s albo EG 200,scorpion st.Plus sensowny montaż i będzie ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 13:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Ja przy takim samym przebiegu założyłem teraz jest 298 tys.Koszta do tej pory to filtry co 10 tys.Nowa parownica i rozdzielacz gazu po 200 zł każde za racji że to mistral.Bolączką akurat u mnie są drogie wtryskiwacze po 200 zł sztuka.Na skutek polskiego gazu przestają być szczelne i przepuszczają gaz do kolektora ssącego.trzy już wymieniłem no i teraz czas na resztę.Niestety instalacja ta nie pozwala na montaż innych wtrysków.
Do Ciebie to poleciłbym polskiego staga wtryskiwacze magic jet po 60 zł sztuka,reduktor zavoli zeta s albo EG 200,scorpion st.Plus sensowny montaż i będzie ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 13:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
A najlepiej posiedz na forum lpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Otwock
warto zakładać gaz do 325i bo szybko się zwróci :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL