BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 02:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323 ILE PALI PB JAK JEST NA SEKWENCJI
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 17:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
Mam pytanie ile silnik 2.5l na sekwencji może teraz spalać benzyny. U mnie teraz spala 10l pb na 450km, a latem 10l pb na 1000km. Tęperature przełańczania mam ustawiono na 20 stopni.


Ostatnio edytowano 10 marca 2009, 15:33 przez marek5, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Jest to normalne zachowanie silnika. Nie jest to zbyt duże spalanie PB. Jest teraz zima i niskie temperatury a więc wiadomo, że silnik dużo wolniej niż latem się nagrzewa.

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 20:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
to tylko i wyłącznie zależy od tego jak często jeżdzisz w krótkie trasy. jak silnik zimny to oczywiste, że będzie jechał na benzynie. ja mam chyba podobne spalanie. spalania bp nie licze na km. tylko tak jak mi się zapala rezerwa to tankuje.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 23:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
mi pali ok 1L pb na 100 km i mam ustawioną temp 45 stopni i w mrozy przełancza sie po niespełna kilometrze.

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 00:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
mam ustawiona sekwencje ON na cos ponad 20' i w zime-temp ujemna cos okolo 5' -wyglada to tak : z rana samochod do przelaczenia sie na gaz potrzebuje okolo 2 km jazdy na 1/2 biegu w zakresie obrotow 3,4 tys (wys adekwatna do uzyskania szybkiej temp),odstawie pod uczelnie samochod, wyjde po 2,3 godzinach i cala zabawa od poczatku :) wiec ubytek Pb wcale nie moze Cie dziwic kolego tymbardziej ze w poczatkowym rozruchu auto bierze nieco wiecej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 23:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
cub3 napisał(a):
mam ustawiona sekwencje ON na cos ponad 20' i w zime-temp ujemna cos okolo 5' -wyglada to tak : z rana samochod do przelaczenia sie na gaz potrzebuje okolo 2 km jazdy na 1/2 biegu w zakresie obrotow 3,4 tys



jak masz zimny silnik to ja odradzam takie wysokie obroty silnika. już lepiej niech postoi auto przed odjazdem na jałowym biegu odpalone i się nagrzeje do przełączenia na gaz, jak już tak bardzo zależy ci na jak najszybszym przełączeniu. szkoda silnika.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 23:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: 328i
Kod silnika: M52B28
z tego co mi wiadomo to zadne z waszych wyjsc nie jest dobre. Auto nie powino sie nagrzewac na postoju (dluzej sie nagrzewa niz w czasie jazdy czyli pracuje w temp ktora nie wplywa dobrze na silnik) ani przez jazde na wysokich obrotach(zbyt szybka zmiana tem tez negatywnie wplywa). Najlepiej porostu spokojnie jechac. Ale tak naprawde gdzie jest ten złoty środek to chyba nikt do końca nie wie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 19:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 305
Lokalizacja: katowice
jednym z takich srodkow bylo by webasto sterowane z pilota jak alarm 5 minut przed wyjsciem wlaczyc i woda w silniku ciepla a male webasto znacznie mniej spali i chroni silinik bo nie chodzi zimny i przy okazji silnik prawie odrazu po odpaleniu bylby na lpg ale webasto to dodatkowe koszty

http://allegro.pl/item576323989_webasto ... nzyna.html

o naprzyklad takie koszty niewielkie ale jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL