BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 10:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318 is - gaz
PostNapisane: 21 września 2009, 19:28 
Witam
Mam pytanie . Chce kupić e 36 1.8 is z 1998r compakt tylko ma zalozony gaz juz 3 rok. chcialem bez gazu i nie wiem czy go kupic , doradzcie mi cos


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 19:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Rada: Nie kupuj :rotfl:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 56
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: m50b20
Jak chcesz bez gazu to kup bez taniej powinien Cię wynieść nawet :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 20:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: kamionna
Jak sekwencja(porzadnie zalozona) to ja bym bral.Jak zwykla instalka to raczej nie warto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 06:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
tomasz82 napisał(a):
Jak sekwencja(porzadnie zalozona) to ja bym bral.Jak zwykla instalka to raczej nie warto.


:ok:

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 06:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 149
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Moje BMW: E36 316i
Kod silnika: M43
Ja mam w swoim sekwencję i sobie chwalę :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 14:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
matsci napisał(a):
Jak chcesz bez gazu to kup bez taniej powinien Cię wynieść nawet :P


właśnie na odwrót.... BMW z gazem są tańsze niż bez gazu.. W końcu gaz w BMW to niejako usterka techniczna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 149
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Moje BMW: E36 316i
Kod silnika: M43
nidhhog napisał(a):
BMW z gazem są tańsze niż bez gazu.

Z tym to bym się nie zgodził.Popatrz na przypadkowe oferty sprzedaży na Allegro i na pewno zobaczysz ze jednak z gazem są zawsze troszkę droższe niż bez :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 21:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
na alegro co niekture to i DĘBOWE TŁOKI MAJA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 67
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e39 sedan, e36 coupe
Kod silnika: M62TUB44, M52B28
Garaż: PITEC Power - auta na gaz
Dębowe są mocne. Widziałem w reklamie ;)

Co do tematu:
1. Jeśli jest coś innego niż wtrysk ( sekwencyjny, ciągłego też lepiej unikać ) - olej
2. Jeśli jest coś innego niż AC STAG, Prins VSI, Elpigaz Elisa lub Stella, Landi Renzo Omegas, coś ze sterownikiem AEB na wtryskiwaczach Matrix, w ostateczności BRC - olej
3. Jeśli będzie wykazał niedomagania w pracy silnika - na wszelki wypadek olej
4. Jeśli cena bedzie znacząco wyższa z tytułu napędu LPG - olej i kup bez gazu i załóż dobrą instalację u dobrego gazownika.

Wykonaj następujący test - weź stoper i zrób pomiar przyspieszenia na benzynie i na gazie, np. od 40 do 140 kph na trzecim biegu, jeśli wynik pomiaru na gazie będzie odbiegał o więcej niż powiedzmy 5% - poszukaj innego auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: hehe
PostNapisane: 6 października 2009, 10:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: fz
moim zdaniem zaloz najtansza instalacje, is ma kolektor aluminiowy wiec bedziesz mial dobre osiagi i male spalanie. Wszystko malym kosztem. Tylko idz do fachowca a nie do amatora.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 11:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Cytuj:
moim zdaniem zaloz najtansza instalacje, is ma kolektor aluminiowy wiec bedziesz mial dobre osiagi i male spalanie. Wszystko malym kosztem.


Stary nie doradzaj komuś źle.
Mały koszt, małe spalanie i dobre osiągi istnieją tylko tam gdzie smoki, księżniczki, latające dywany, czyli w bajkach.

Najtańsza instalacja I i II gen to strzał w kolano.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: hehe
PostNapisane: 6 października 2009, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 67
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e39 sedan, e36 coupe
Kod silnika: M62TUB44, M52B28
Garaż: PITEC Power - auta na gaz
m3e30 napisał(a):
moim zdaniem zaloz najtansza instalacje, is ma kolektor aluminiowy wiec bedziesz mial dobre osiagi i male spalanie. Wszystko malym kosztem....


Kolego, w jaki sposób kolektor aluminiowy powoduje dobre osiągi i małe spalanie?

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że oprócz aluminiowego kolektora, silnik ten posiada również przepływomierz, w razie strzału podatny na zniszczenie?

W przypadku silnika z wielopunktowym wtryskiem benzyny założenie miksera to UPOŚLEDZENIE motoru.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Ja mam instalacje 2 generacji, jeżdżę już na niej 2 lata... Nic w niej nie wymieniałem oprócz filierka... U mnie nie ma różnicy pomiędzy LPG a PB przynajmniej takie mam odczucie...
Dobrze dobrana oraz zamontowana instalacja 2 generacji nie porównywuje sie do 1 generacji...

chętnie mogę odstąpić jazdę próbna każdemu kto poświeci sie do mnie podjechać ;)
Kazda e36 2.0 z którymi sie sprawdzałem :P zostawała z tyłu, wiec ja tam kocham swoje LPG :ok:


I ta różnica pod dystrybutorem... $$$ ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
COUPE napisał(a):
przynajmniej takie mam odczucie...


Tak. Bo zwężka w dolocie kastruje również jazdę na Pb.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Kyokushin napisał(a):
Tak. Bo zwężka w dolocie kastruje również jazdę na Pb.


To jest fakt, ale skoro bez większych problemów objeżdżam 2.0 to jednak coś to znaczy... tak?

Tylko nie pisz ze ta 2.0 była zakatowana, bo to nie była jest jedna...
A przełożenie dyfra mam oryginalne 3.45 ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 16:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
COUPE napisał(a):
To jest fakt, ale skoro bez większych problemów objeżdżam 2.0 to jednak coś to znaczy... tak?

Tylko nie pisz ze ta 2.0 była zakatowana, bo to nie była jest jedna...


To może było ich więcej. Może kierownicy byli drętwi. Może też mieli II generacje :hyhy:
Nie wiem :) :) Wszystko jest możliwe przecież.

Z tego co piszesz, to twój IS na II generacji ma więcej mocy niż na benzynie nówka z fabryki :)
Wyjmij zwężkę i sobie pojeździj i porób pomiary bez.
Tylko nie pisz że nic sie nie zmieniło, bo fizyce zaprzeczysz :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 17:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Kyokushin napisał(a):
COUPE napisał(a):
To jest fakt, ale skoro bez większych problemów objeżdżam 2.0 to jednak coś to znaczy... tak?

Tylko nie pisz ze ta 2.0 była zakatowana, bo to nie była jest jedna...


To może było ich więcej. Może kierownicy byli drętwi. Może też mieli II generacje :hyhy:
Nie wiem :) :) Wszystko jest możliwe przecież.

Z tego co piszesz, to twój IS na II generacji ma więcej mocy niż na benzynie nówka z fabryki :)
Wyjmij zwężkę i sobie pojeździj i porób pomiary bez.
Tylko nie pisz że nic sie nie zmieniło, bo fizyce zaprzeczysz :)


Nie chce mi sie robić takich eksperymentów, ponieważ auto sie nie zachowuje na zamulone, brejdak ma 2.0 w sedanie na sekwencji, znajomy ma 2.0 w coupe bez gazu, żaden nie daje rady, ja już na 2 biegu od nich odchodze :P

Nie raz sie próbowałem z 2.0 i niestety zawsze byłem na przodzie, czasami dalej czasami bliżej ale jako 1wszy :hyhy:



Kyokushin napisał(a):
Z tego co piszesz, to twój IS na II generacji ma więcej mocy niż na benzynie nówka z fabryki :)

Tego to nie napisałem :] Ale po tym co w silniku remontowałem..., to wiem czym teraz jeżdżę... ;)

Po za tym instalacja która posiadam kosztowała 2800 wiec do najgorszych nie należy :P

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 07:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
COUPE napisał(a):
Nie chce mi sie robić takich eksperymentów, ponieważ auto sie nie zachowuje na zamulone,


No właśnie, testy i porównania są podstawą do wnioskowania ;)
Mówisz że nie zachowuje się jak przymulone, ale nie wiesz czy nie jest przymulone, bo nie robiłeś testów bez zwężki ;)


COUPE napisał(a):
Po za tym instalacja która posiadam kosztowała 2800 wiec do najgorszych nie należy :P

Nie ważne ile dałeś, ważne za co :) Ja dałem 3k za sekwencję do R6, bo tyle to kosztuje :)
To że zapłaciłeś za dużo (II gen nie ważna jaka to koszt do 1800), nie znaczy że stało się to lepsze.

II generacja w silnikach MPI to kastracja, pomijając zwężkę w dolocie, dawkowanie paliwa nie jest takie jakie powinno być.
Popatrz jak działa ECU, poprostu II generacja je ogłupia i nie ma prawa to działać tak jak na Pb bez zwężki :)

COUPE napisał(a):
Ale po tym co w silniku remontowałem..., to wiem czym teraz jeżdżę...


Masz widocznie 'zdrowy' silnik a tamte 2.0 nie są zdrowe.
Wyjmij zwężkę, to trwa 5 minut, pojeździj sobie, co Ci szkodzi - zobaczysz że nie będziesz chciał jej już zakładać (tym bardziej, jak piszesz masz silnik wyremontowany) ;) Ja tak miałem, co prawda w M40, ty masz M42 to jeszcze bardziej powinno się to uwydatnić.

Różnica będzie w przedziale od 4000 do 6000 obr :) a od 1500 żwawsza reakcja.
Polecam sprawdzić.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 października 2009, 08:04 przez Kyokushin, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 23:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
właśnie na odwrót.... BMW z gazem są tańsze niż bez gazu.. W końcu gaz w BMW to niejako usterka techniczna.[/quote]

Widże że juz w drugim poście sie przywalasz do gazu w autach!!! pewnie jak masz E30 w czterech garach to mimo malego spalania jeździsz pewnie do kościola albo na jakie BP ją podtankować jedynie i coś się spróbować zakręcić na mokrym bez szpery paląc jedno koło:) , tacy to sobie nogą mówić że gaz bmw to porażka jak nawet nie mają na jego założenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL