BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 10:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 24 maja 2010, 10:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e-46
witam który z tych zestawików będzie najlepszy do E-46 316 1.9 105km ?

zestaw1
Sterownik: Stag 4
Reduktor: Skorpion mini
Wtryski: Magic Jet
Butla w koło

zestaw2
Sterownik: Stag 4
Reduktor: Skorpion mini
Wtryski: Matrix hd344
Butla w koło

zestaw 3
Sterownik: Stag 300 plus
Reduktor: Skorpion mini
Wtryski: Matrix hd 344
Butla w koło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 24 maja 2010, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
zestaw 1 spokojnie wystarczy
będzie tanio a dobrze :) ważne to poprawny montaż
daj wlew pod klapkę wlewu paliwa, szkoda niszczyć i szpecić zderzak

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 24 maja 2010, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 67
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e39 sedan, e36 coupe
Kod silnika: M62TUB44, M52B28
Garaż: PITEC Power - auta na gaz
Zdecydowanie zestaw nr 3.
Po pierwsze wtryskiwacze należy dobierać jak najwyższej jakości.
Po drugie, STAG 300 plus tylko minimalnie droższy od STAG'a 4.
Po trzecie, jeśli ciąć koszty to lepiej STAG'a 200 na Matrixach niż STAG'a 4 na Magic Jet'ach.

_________________
PITEC
Autoryzowany warsztat partnerski AC S.A. - producenta układów STAG.
Dystrybucja części do instalacji autogaz.
http://www.pitec.pl
http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warszta ... skie#lista


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 27 maja 2010, 10:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e-46
wielkie dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 27 maja 2010, 22:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
gustaw6666 napisał(a):
Po trzecie, jeśli ciąć koszty to lepiej STAG'a 200 na Matrixach niż STAG'a 4 na Magic Jet'ach.


A to ciekawe :zdziwko:

Zastanawia mnie tylko jak to auto zareaguje na sterownik który ledwo EURO3 wyrobi :zdziwko:

Matrix jest tak przereklamowany, a dodatkowo przy "naszym" gazie tak drogi w eksploatacji że szkoda gadać.

Dla mnie żaden z powyższych zestawów :P

KME Diego G3 lub Stag 300 Plus
Magic Jet bądź Valtek Typ 34
Silver bądź Magic tłokowy

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 27 maja 2010, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 67
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e39 sedan, e36 coupe
Kod silnika: M62TUB44, M52B28
Garaż: PITEC Power - auta na gaz
Toudi napisał(a):
A to ciekawe :zdziwko:
Zastanawia mnie tylko jak to auto zareaguje na sterownik który ledwo EURO3 wyrobi :zdziwko:

Rozwiniesz tę myśl? Czego nie zrobi STAG 200 co zrobi 300 Plus, co jest niezbędne w takim aucie?

Toudi napisał(a):
Matrix jest tak przereklamowany, a dodatkowo przy "naszym" gazie tak drogi w eksploatacji że szkoda gadać.

Do Matrixów HD wystarczy dobry filtr fazy lotnej. A co do XJ to rzeczywiście, ręce opadają.

_________________
PITEC
Autoryzowany warsztat partnerski AC S.A. - producenta układów STAG.
Dystrybucja części do instalacji autogaz.
http://www.pitec.pl
http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warszta ... skie#lista


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 28 maja 2010, 09:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2450
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E92
Kod silnika: 2.5
Toudi, rozwiń swoją myśl :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 28 maja 2010, 20:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Cytuj:
Czego nie zrobi STAG 200 co zrobi 300 Plus, co jest niezbędne w takim aucie?


- Korekty czasu wtrysku względem temperatury gazu.
- Starsze wersje korekty czasów poszczególnych wtryskiwaczy
- Jest to urządzenie ze znacznie wolniejszym procesorem co powoduje problemy z regulacją czasu wtrysku LPG przy niskich czasach Pb
- nie skoryguje czasu wtrysku przy wzroście ciśnienia na Cut Off
- nie da się reprogramować do nowszych wersji

Za to potrafi nieco więcej niż trzy setka ;) , mianowicie:
- z powodu braku hermetyczności jest podatny na zawilgocenia
- brak ekranowania przeciw impulsom EMP (impuls elektromagnetyczny ) powoduje niewłaściwą pracę przy silnym polu cewki zapłonowej
- częstą usterką jest odczyt błędu braku wtryskiwacza, pomimo jego prawidłowej pracy i połączenia. Błąd pojawia się losowo, przy większym obciążeniu silnika (raz wyrzuci błąd wtryskiwacza 1, za chwilę 3 i tak w koło)

W przypadku montażu Staga 200 w tym aucie ECU często generuje błąd P0170, który oznacza błąd regulacji mieszanki/trim paliwa, ponieważ mieszanka nie jest ani za uboga, ani za bogata, ale regulacja odbywa się w niewłaściwym zakresie i częstotliwości :P

Co do wtryskiwaczy, ogólnie unikam listw i montuje wtryskiwacze zaraz obok benzynowych, w max odległości 5 cm.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 01:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Toudi z całym szacunkiem ale :
Stag 200 Posiada :
- Bardzo dobrą Uniwersalna Korektę Po Temp Gazu :) (zaszytą w programie)
- Korekt na poszczególne Cylindry Faktycznie w starszych wersjach nie było , ale przypominam że mówimy o Nowej Instalacji
- Nie stwierdziłem problemów ze stagiem 200 w autach które mają czasy wtrysków od 1,2 ms do 6,8ms (full grupa)
- Stag 200 ma bardzo dobra Uniwersalna Korektę po Ciśnieniu Gazu (skraca czas wtrysków jeśli ciśnienie jest większe niż nominalne oraz wydłuża jeśli ciśnie spadanie
- Stag 200 ma możliwość aktualizacji oprogramowania fakt że najnowsza wersja to 27 i zapewne nowszej już nie będzie

Jeśli chodzi o obudowę faktycznie nie jest ani hermetyczna jest po prostu Tania i plastikowa nie nadaję się do montażu pod maską , musi być albo w skrzynce z innymi lub w kabinie co może spowodować utrudnienie i komplikacje montażu instalacji

Co do zakłóceń raczej nie wypada montaż Sterownika od Gazu (jakiekolwiek pomimo ekranów zabezpieczeń itp) przy Układzie wysokiego napięcia (Moduł zapłonowy , Cewka , Przewody Zapłonowe oraz Przetwornice (np. Lamp Ksenonowych)

Jeśli chodzi o Problem Brak Wtryskiwacza (1) (2) (3) (4) problem leży we wtyczce w sterowniku wystarczy Dogiąć piny we wtyczce i będzie dobrze , przeważnie problem występuje jak sterownik "dynda się pod maską"

Kolejna Typowa Usterka (nie urojona) to padające Przekaźniki Emulacji Wtrysków Benzyny (załączające/rozłączające) - Finał nie chce chodzić na benzynie na któryś tam garnku , Następnie Pada Przekaźnik : Załączający elektrozawory Gazowe ....
Ogólnie Padają Tylko przekaźniki nie jest ich dużo a koszt zakupu nowych przekaźników naprawdę nie wielki

Jeśli Chodzi O Błąd Który napisałeś może Wynikać :
- Nie Sprawnej Mechaniki (np Wtryskiwaczy Valtek)
- Błędów Montażowych
- Błędnej Regulacji
- Błędnego Dobrania sterownika do auta np. BMW M52TU potrzebuje dość rozbudowanej korekty po Obrotach czego Sterownik Stag 200 nie posiada


Co Do Staga 200 pamiętajmy że to Stary Produkt jego raczej nie ma co porównywać z nowym KME Diego G3

Słuszne Porównanie Było by z np. KME Diego/Akme 1.00 / 1.10 / 1.20
KME wymagało dodatkowego Czujnika to kalibracji (by czytał wartość MAP)
KME Nie Posiadało Żadnych Korekt po temp Gazu (finał check enigne , pierwsze przełączenie jak gaz zimny szarpnięcie w zimę gaśnięcie itp
KME Nie Posiadało Korekt Po Ciśnieniu , Pierwsze Żadnych późniejsze tylko Wydłużające (spada ciśnienie gazu - czas wtrysku rośnie) ale nie działało to dobrze , poza tym brak korekty skracającej powodował np. Auto Z Turbiną jedziemy noga podłoga turbina dmucha nagle zmiana na 2 bieg znowu dzida odpuszczamy pedał gazu i hamujemy silnikiem dojeżdżając do świateł i przy 1300 obrotów wrzucamy luz - finał auto zgaśnie
KME nie wiedzieć czemu natomiast miało zaszytą korektę po temp Reduktora
Sterownik KME Miały masę błędów programowych np. zalewanie przez 1 cylinder gazowy silnika w momencie Gaszenia
-Sterownik Praktycznie miał tylko 5 punktów do ustawienia mapy , to troszeczkę mało

jak będę miał chwile to dokończę na temat Sterowników STAG i KME bo ostatnie Sterowniki KME znacząco się Poprawiły i mogę powiedzieć że KME w niektórych funkcjach przebija na dzień dzisiejszy elektronikę Staga

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 02:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 67
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e39 sedan, e36 coupe
Kod silnika: M62TUB44, M52B28
Garaż: PITEC Power - auta na gaz
Toudi, nie będę dublował tego co wyjaśnił Ci Nikodem, nadmienię tylko że funkcją korekcji po ciśnieniu i temperaturze sterują w "200" te same funkcje co w Plusie czy Premium.

Co do braku korekcji po obrotach - zapotrzebowanie na nią jest bardziej zależne od typu zastosowanego wtryskiwacza niż od modelu auta. Montując Matrixa, Hanę czy Valteka 34 obywamy się zupełnie znośnie bez korekcji.
Jedno pytanie do Ciebie, Toudi: jak modeluje się korekcję po obrotach w KME?


Nikodem napisał(a):
Słuszne Porównanie Było by z np. KME Diego/Akme 1.00 / 1.10 / 1.20
KME Nie Posiadało Korekt Po Ciśnieniu , Pierwsze Żadnych późniejsze tylko Wydłużające
KME nie wiedzieć czemu natomiast miało zaszytą korektę po temp Reduktora


Niezupełnie - Diego od początku miało korekcję po ciśnieniu wzorowaną na ówczesnym AEB - przebieg mniej więcej liniowy od 0,4 do 1,3 bar, punkt neutralny sztywno przy 1 bar, wydłużenie przy 0,5 bar zaledwie o 35%.
Istotą problemu była zdolność do skutecznej realizacji korekcji skracającej wyłącznie w stanach ustalonych. Przy zmianach obciążenia - dolina.

Co do korekcji po temp. reduktora - to oczywiste. Stosowany wówczas czujnik temp gazu był tak upośledzony, że poleganie na nim nie miało jakichkolwiek szans powodzenia. Czujnik ten odwzorowywał praktycznie temp. w komorze silnika a nie temp. gazu. Jedyne co można było zrobić to powierzyć to zadanie czujnikowi temp. reduktora.

_________________
PITEC
Autoryzowany warsztat partnerski AC S.A. - producenta układów STAG.
Dystrybucja części do instalacji autogaz.
http://www.pitec.pl
http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warszta ... skie#lista


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 11:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Gustaw do czego zmieżasz?? Chcesz wykazać jakąś moją niewiedzę czy niekompetencję?? Jak rozumiem jesteś dystrybutorem LPG??

Nie należę do tych którzy są odporni na wiedzę i myślą że wszystkie rozumy pozjadali.
Jak ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia, a przy tym chce się swoją wiedzą podzielić, anie chwalić, to chętnie słucham.

Bije do tej korekty KME?? Uważasz że się nie da zmieniać wartości po za narzuconymi przez KME i zapisanymi w postaci Data boxu nazwanego korekta: mała, duża itp.

Otóż wszystko jest do zrobienia ;)
Tak jak da się z kodu programu wyciąć potrzebę weryfikacji klucza w rodzinie A.E.B, tak da się korygować wartościami poprawkę na temperaturę gazu i obroty.
(Skończyłem studia informatyczne, więc wiem o czym mówię, umiem nieco grzebać w kodzie programu)
Temperaturę; korekta co kilka stopni, obroty; co kilkaset RPM.
Nie odbywa się to tak jak w przypadku AC na zasadzie mapy z A.E.B ale jest równie przydatne. Druga sprawa, nie potrzebujemy zaawansowanych korekt, kiedy po prawidłowym mapowaniu kontroler ma możliwość automatycznej adaptacji :P

I dalej jazda po KME na dodatek bez podstaw :rotfl:

Cytuj:
KME Nie Posiadało Korekt Po Ciśnieniu , Pierwsze Żadnych późniejsze tylko Wydłużające (spada ciśnienie gazu - czas wtrysku rośnie) ale nie działało to dobrze , poza tym brak korekty skracającej powodował np. Auto Z Turbiną jedziemy noga podłoga turbina dmucha nagle zmiana na 2 bieg znowu dzida odpuszczamy pedał gazu i hamujemy silnikiem dojeżdżając do świateł i przy 1300 obrotów wrzucamy luz - finał auto zgaśnie


Fajnie... tylko jak słusznie Gustaw zauważył od początku był mapsensor i korekta. A ten problem to prawdopodobnie reduktor z wątpliwą stabilnością ciśnienia.

Każdy z nas ma jakiś swój typ jeżeli chodzi o instalacje gazowe, ale nie można mieć klapek na oczach i ślepo twierdzić że produkt A to istny cud, niezawodność i wogóle, a produkt firmy B to tylko taki tam sobie układzik, jest bo jest i jak konkurencja to montuje to znaczy że to szmelc. Wmawia się klientowi że założy coś takiego do auta, to non stop będzie siedział na reklamacji.
Bzduryyyyyyyyyyyy.

Trzeba non stop śledzić rozwój rynku, nawet półroczna przerwa i człowiek nie wie na czym stoi.

Każdy sterownik ma swoje zalety i wady, podstawa to umieć dobrać odpowiedni sprzęt do danego auta, informując o wszystkim klienta. Tak aby człowiek miał pełną świadomość. A nie ściemniać że auto tylko na tym będzie jeździć i na niczym więcej.
W chwili obecnej, nie widzę najmniejszego sensu montowania Staga 200 w jego plastikowej obudowie, po to aby zarobić 100 zł. więcej na instalacji. W zakupie u dystrybutora cirka taka jest różnica między sterownikiem 200, a 300.

Ufff, normalnie się wnerwiłem :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 11:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Cytuj:
KME Nie Posiadało Korekt Po Ciśnieniu , Pierwsze Żadnych późniejsze tylko Wydłużające (spada ciśnienie gazu - czas wtrysku rośnie) ale nie działało to dobrze , poza tym brak korekty skracającej powodował np. Auto Z Turbiną jedziemy noga podłoga turbina dmucha nagle zmiana na 2 bieg znowu dzida odpuszczamy pedał gazu i hamujemy silnikiem dojeżdżając do świateł i przy 1300 obrotów wrzucamy luz - finał auto zgaśnie


Fajnie... tylko jak słusznie Gustaw zauważył od początku był mapsensor i korekta. A ten problem to prawdopodobnie reduktor z wątpliwą stabilnością ciśnienia


Faktycznie masz rację po części to problem z reduktorem bo KME Silver jest słaby ciśnieniowo i ma duże przerosty po cut offie w stosunku do konkurencji (np.Skorpion ST) ale głównym problemem gaśnięcia była po prostu za słaba korekta po ciśnieniu w "starym" KME

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 11:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Kiedy ostatnio montowałeś Silvera?? ;)

Pierwsze wersje tego reduktora to rzeczywiście masakra, ale ostatnio wiele się zmieniło,
Reduktor stabilnie utrzymuje temperaturę, a co najważniejsze nie buja ciśnieniem.

Spadek ciśnienia, z zadanego, przy obciążeniu do 0.1, natomiast wzrost o 0.2 z zadanego czyli ustawiam 1.1 jako zadane, mam spadek do 1, a wzrost do 1.3.

Największą wadą tego wynalazka jest trudność w montażu. Reduktor jest strasznie nie ustawny. Trzeba zdrowo się na pocić żeby go gdzieś upchnąć :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 12:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Silvera montowałem w Tym Roku nie jednego
rzadko go montuje bo :

Jest Słaby Ciśnieniowo - Klęka przy autach powyżej 150 koni (nie akceptowalny dla mnie spadek ciśnienia)
Kolanka Wody z tworzywa Sztucznego - Niby teraz są te nowe szare , ale ja jakoś nie mam przekonania

a przeważnie Trafiają mi się auta o większej Mocy więc nie montuje ich zbyt często
za to na plus tego reduktora mogę dodać

Bardzo Dobra Termikę Reduktora (grzanie gazu)

aczkolwiek wole reduktor magic III jest znacznie lepszy ciśnieniowo oraz termicznie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 14:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Cytuj:
przeważnie Trafiają mi się auta o większej Mocy

Patrz to tak jak mi ;)
Też nie montujesz gazu do Fiatów 126P :rotfl: ??

Ale tak na serio 150 koni to Silver spokojnie obrobi i ze stabilnym ciśnieniem.

Nie jestem jakimś wielbicielem tych reduktorów, ale jak mam zamontować Tomasetto Alaskę to 100% wole Silvera.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 29 maja 2010, 17:48 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
511201, opcja szukaj się kłania, np 21.05.2010 temat [e46] Instalacja jaka -gdzie ?

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e-46
Jestem już po zainstalowaniu LPG i wybrałem tą 3 opcje i mam pytanie czy spalanie 9,5 l gazu w trasie jest normalne , kiedy benzyny spalał 6,7l ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 23:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 476
Lokalizacja: WWE & WJ
Moje BMW: E34
Kod silnika: m51b25+Chip
Nie... ktoś Ci lipnie założył instalke ... zreszta nie posłuchałeś rady Speca Toudiego to masz za swoje :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 24 czerwca 2010, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e-46
Wiec na jakim poziomie powinno być spalanie? i co jest żle założone, czy wyregulowane?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wybór instalacji do 316i
PostNapisane: 24 czerwca 2010, 20:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 476
Lokalizacja: WWE & WJ
Moje BMW: E34
Kod silnika: m51b25+Chip
spalanie powinno byc góra 1L wieksze niz na PB a co jest żle założone i jak ktoś to wyregulował to juz na forum nikt Ci nie pomoże... Musisz ogarnąc dobrego gazownika w swoim regionie i niech ci to ogarnie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL