BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 03:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Moje BMW: 320i
Kod silnika: M50B20
witam. mam do Was takie pytanie, czy przepływomierz ma wplyw na strzelanie gazem? pytam dlatego, ze mam uszkodzony przeplywomierz i auto mi strzela gazem, wczesniej nie wiem jak bylo poniewaz niedawno kupilem to auto. nie ma sekwencji oczywiscie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 23:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
sylwek9173 napisał(a):
nie ma sekwencji oczywiscie.


To bardzo źle. Dlatego też strzela gazem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 00:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Zazwyczaj powodem są świece lub kable WN. W przypadku M50 nie ma kabli, ale są fajki i cewki, a te pierwsze lubią robić przebicia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 00:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
instalacja gazowa do wymiany + świece + fajki + ew cewki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Moje BMW: 320i
Kod silnika: M50B20
Nikodem, dzieki, pocieszyles mnie :D swiece juz wymienilem ale ostatnio sprawdzilem i przeplywka jest padnieta, przynajmniej tak mysle po wizualnym porownaniu mojej i kolegi. Dlatego pytam czy wymiana przeplywki i regulacja gazu mi pomoze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 18:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Może ale nie musi. Przy czym niektórzy gazownicy, którzy cenią sobie własny czas, nie pochylą się nawet nad regulacją, jeśli strzela a Ty nie zmieniłeś kabli i świec - w tym wypadku fajek. W skrajnym wypadku trzeba będzie jeszcze cewki sprawdzać - jak ostatnio sprawdzałem ceny, to około 100 PLN... za sztukę! ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
A tak sam z siebie się nagle uszkodził przepływomierz ???
Powiedz mi, czy mikser od gazu masz założony za przepływką (czyli pomiedzy gumą i przepływką) czy może przed i LPG leci przez przepływkę (takie rzeczy też już widziałem :przestraszony: )

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 20:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Nie dam rady czytać o kolejnym drucie II gen w silniku z wtryskiem wielopunktowym i próbie reanimacji tego od dupy strony.

Przyczyną wystrzałów jest gaz II generacji, jak i prawdopodobnie uszkodzenia przepływomierza również.
Usuwa się przyczynę problemu a nie rzeźbi.

sylwek9173 napisał(a):
Dlatego pytam czy wymiana przeplywki i regulacja gazu mi pomoze.

Nie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Moje BMW: 320i
Kod silnika: M50B20
odpowiadam na pytania: Świece wymienilem, mikser jest za przepływką, a czy przeplywka byla uszkodzona to nie wiem ale podejrzewam ze była ponieważ w drodze do domu, po zakupie duzo benzyny mi spalila. Teraz zreszta mi tez pali o wiele za duzo i troche zmulona jest ogolnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 21:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Kyokushin:
Wiem, że 2gen to nie jest super instalacja, ale jeździ na niej naprawdę dużo samochodów i zdecydowana większość nie ma z nią problemów. Jeździła kumpla Fiesta, jeździła moja E30 i jeździła Vectra A mojej dziewczyny. Bez problemu jeździ też kumpla Nexia oraz Astra G znajomego.
Poza tym zakładanie sekwencji do E36 w średnim stanie (bo egzemplarz kolekcjonerski raczej to nie jest) mija się z głównym jej celem - ekonomią. Jak gość już ma E36 z 2gen, to musiałby być niepoczytalny aby zmieniać na sekwencję. Jedyny wyjątek jest wtedy, gdy auto jest w naprawdę dobrym stanie i właściciel zamierza nim jeździć przez kilka kolejnych lat.
Dlatego nie stresuj się tak, bo to nie ma sensu. ;]

sylwek9173:
Sprawdź fajki, bo zapewne nie są pierwszej młodości. Zaryzykuję także stwierdzenie, że nieszczelny dolot może być powodem wystrzałów, czyli tradycyjnie ta gruba gumowa rura w kształcie litery L - zapewne jest pęknięta przy metalowej opasce uciskowej, która mocuje ją do obudowy filtra powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 21:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
To bardziej sonda była by tego przyczyną.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
Kyokushin napisał(a):
Nie dam rady czytać o kolejnym drucie II gen w silniku z wtryskiem wielopunktowym i próbie reanimacji tego od dupy strony.

Przyczyną wystrzałów jest gaz II generacji, jak i prawdopodobnie uszkodzenia przepływomierza również.
Usuwa się przyczynę problemu a nie rzeźbi.
Ciekawe, bo Ja miałem dwie E36 co jedna strzelała ze dwa razy na 100km, a druga tylko przy odpale jak zgasiłem ją na gazie, ale później gasiłem na benzynie i już strzałów nie było wcale. A nie tak dawno miałem accorda 2.0 95r też z taką instalacją i darła jak zła, i ani razu przez 500km które nią zrobiłem to nie strzeliła, nawet na zimnym silniku

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Ostatnio edytowano 14 grudnia 2010, 22:09 przez Kusy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 22:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
ULLISSES napisał(a):
Wiem, że 2gen to nie jest super instalacja, ale jeździ na niej naprawdę dużo samochodów i zdecydowana większość nie ma z nią problemów. Jeździła kumpla Fiesta, jeździła moja E30 i jeździła Vectra A mojej dziewczyny. Bez problemu jeździ też kumpla Nexia oraz Astra G znajomego.
Poza tym zakładanie sekwencji do E36 w średnim stanie (bo egzemplarz kolekcjonerski raczej to nie jest) mija się z głównym jej celem - ekonomią. Jak gość już ma E36 z 2gen, to musiałby być niepoczytalny aby zmieniać na sekwencję. Jedyny wyjątek jest wtedy, gdy auto jest w naprawdę dobrym stanie i właściciel zamierza nim jeździć przez kilka kolejnych lat.
Dlatego nie stresuj się tak, bo to nie ma sensu. ;]


A ja znam gościa który rope do benzyniaka leje bo tańsza i też mówi że auto jeździ, miesza sobie. :D A co, jemu, nie pojedzie?
(oczywiście żart..)

jest też taki co aż 150 m20 mu leci :D

Auto z II generacją nie jeździ bez problemów. II generacja w tym aucie jest problemem.
Jak ktoś twierdzi, że II gen w aucie MPI jest ok, to powinien zająć się zbieraniem znaczków :)

II gen w MPI to tak jak kwadraty zamiast kół w wozie. Możesz też pchać zamiast jechać, albo włożyć gumofilce w lato i też pójdziesz. Z wybitą szybą też można jeździć.
II gen w MPI to użycie czegoś, niezgodnei z przeznaczeniem tego, do MPI jest sekwencja, II gen może służyć do gaźnikowców.
Nie istnieje opcja mpi+II gen. Jak ktoś to zrobił, to poprostu ma druta który się jedynie telepie, bo od OK jest daleko, a jak ktoś nie jest w stanie wyczuć, bynajmniej nie subtelnej różnicy, to równie dobrze może gacie zdjać, też dziwnego wzroku przechodniów nie zauważy :)

II gen w MPI (po raz trziec), to jest usterka i nic poza tym :ok:

kusy6 napisał(a):
Ciekawe, bo Ja miałem dwie E36 co jedna strzelała ze dwa razy na 100km, a druga tylko przy odpale jak zgasiłem ją na gazie, ale później gasiłem na benzynie i już strzałów nie było wcale. A nie tak dawno miałem accorda 2.0 95r też z taką instalacją i darła jak zła, i ani razu przez 500km które nią zrobiłem to nie strzeliła, nawet na zimnym silniku


Nie no, bardzo fajnie ziooommm.
kusy6 napisał(a):
i darła jak zła,


O kur..na debiut ROKU :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Nie rób tego prosze więcej, bo zakrztusiłem się i mam przez Ciebie łzy w oczach :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

:mur:
Strzelanie, to jest już w ogóle jakiś ekstrem... ja nie wiem, rozumiem że jak juz byle nie strzela i drze jak zła to jest ok :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
ULLISSES napisał(a):
Jak gość już ma E36 z 2gen, to musiałby być niepoczytalny aby zmieniać na sekwencję. Jedyny wyjątek jest wtedy, gdy auto jest w naprawdę dobrym stanie i właściciel zamierza nim jeździć przez kilka kolejnych lat.

Dokładnie, tym bardziej ze kupiliśmy ją za 1400zł bez OC i dwoma elementami w innym kolorze i wgnieconą maską :super: Celem jest doprowadzenie do stanu używalności i żeby trochę pojeździć w miare ekonomicznie a nie jak teraz że spalanie gazu przy oszczędnej jeździe wynosi 25l po mieście :rotfl:
Kyokushin napisał(a):
II gen w MPI to użycie czegoś, niezgodnei z przeznaczeniem tego, do MPI jest sekwencja, II gen może służyć do gaźnikowców.
Nie istnieje opcja mpi+II gen. Jak ktoś to zrobił, to poprostu ma druta który się jedynie telepie, bo od OK jest daleko, a jak ktoś nie jest w stanie wyczuć, bynajmniej nie subtelnej różnicy, to równie dobrze może gacie zdjać, też dziwnego wzroku przechodniów nie zauważy
Wiemy o tym że jest to drut, ale w wielu E36 jest taki drut, nawet chyba w połowie i ludzie z tym jeżdżą i lepiej jeździć z tym tylko żeby w miare normalnie chodziło i strzeliło raz na 50 czy 100km (a nie jak teraz że raz na 2km) niż na benzynie. Bo zmiana na sekwencje nie wchodzi w grę, bo cena instalacji gazowej przewyższyła by cenę zakupu samochodu dwa razy

Kyokushin napisał(a):
kusy6 napisał(a):
i darła jak zła,


O kur..na debiut ROKU
Nie rób tego prosze więcej, bo zakrztusiłem się i mam przez Ciebie łzy w oczach
Mowie tylko to czego sam doświadczyłem

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Ostatnio edytowano 14 grudnia 2010, 22:16 przez Kusy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 22:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Stary, ale to nie znaczy że to jest dopuszczalne. To jest drut i tyle. To tak jak z przebitym kołem nie jeździsz tak samo i to się albo wywala albo wymienia na sekwencję.

Rozumiem że jak kupisz auto z przebitą oponą, to też jej nie zmieniasz, bo poco, można co jakiś czas dopompować a na feldze to też drze jak zła.

Gość się pyta co jest przyczyną strzałów - właśnie to, II gen w tym aucie to niekalibrowalny syf, który strzałami rozwala przepływomierz.
Taka przepływka po strzale już najczęściej nie daje dobrych wskazań i na benzynie auto się też chrzani.

kusy6 napisał(a):
Mowie tylko to czego sam doświadczyłem

Zatem przyjmij wyrazy współczucia.
Też miałem II gen, a dawno temu i I gen.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
Kyokushin napisał(a):
Stary, ale to nie znaczy że to jest dopuszczalne. To jest drut i tyle. To tak jak z przebitym kołem nie jeździsz tak samo i to się albo wywala albo wymienia na sekwencję.

Rozumiem że jak kupisz auto z przebitą oponą, to też jej nie zmieniasz, bo poco, można co jakiś czas dopompować a na feldze to też drze jak zła.
Ja to rozumiem, ale w tym przypadku sie nie opłaca wymieniać na sekwencje jak już wyżej napisałem. A "darła jak zła" miałem na myśli ze nie było czuć różnicy w gaz/benzyna

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 22:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
kusy6 napisał(a):
A "darła jak zła" miałem na myśli ze nie było różnicy w gaz/benzyna


No to wiedz że była.
Bo wsadzenie miksera w dolot to jak wsadzenie skarpety w usta i próba złapania oddechu.
I na benzynie i na lpg był tak samo wykastrowany z powodu zwężenia w dolocie.

Tutaj nie ma 'nie opłaca się'. Auto które strzela, ma jakieś chore akcje, jest po prostu uszkodzonym, niesprawnym samochodem.
Tak samo jak naprawiasz wybitą szybę, dziurawą oponę, tak samo napraawia się to. Tyle że tu naprawa polega na usunięciu II gen (w sensie wywalenie miksera i jazda na pb) lub upgrade do sekwencji.
Ja wiem że to kosztuje, ale wszystko kosztuje, taki lajf.
I tu nie ma znaczenia czy E36 czy E92, po prostu, II gen w tych silnikach to jest defekt.

Gość zmieni przeplywkę, ale dalej będzie muł, znowu mu strzeli i znowu będzie to samo. Przepływkę kupi załózmy używke, da 150-200, 1 strzał i znowu 150-200.
To tak jak jeździć na flaku i dziwić się że znowu się felga pokrzywiła.
Nie piszę żeby się czepiać, tylko żeby uświadomić, że nie można lepić, bo to później bokiem wychodzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 18:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Moje BMW: 320i
Kod silnika: M50B20
To nie jest auto za 20 tys zl, wiec nie wymagam zeby mialo 500KM, palilo 10 l gazu po miescie przy butowaniu itd. jak wspomnial kusy6, auto kupilem za 1400 plus opłaty i chce tylko zeby palilo tyle co ma palic, czyli max 15l po miescie bez butowania i w zimie, i tak z 12l na trasie przy oszczedniej jezdzie, i chodzila w miare normalnie, co napewno jest do osiągniecia przy instalacji II gen. nie pisz ze do 20 letniego auta, w stanie srednim mam zakladac sekwencje bo jest MPI.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 18:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
sylwek9173 napisał(a):
nie pisz ze do 20 letniego auta, w stanie srednim mam zakladac sekwencje bo jest MPI.


Tak samo jak jeździsz na napompowanych kołach a nie flakach, tak samo II gen tu nie pasuje.
Na flakach tez się potoczy, tak jak i na II gen, która jest bezpośrednią przyczyną Twoich problemów, niestety ale taka jest prawda.
I nie wazne czy auto ma 20 lat, czy 5 lat czy jest nowe, w oponach powietrze masz... tak samo tu.

i to że ma 20 lat nie oznacza że ma być drutem czy paździerzem przez jakieś dziwne patenty.

Odłącz mikser, zresetuj DME (odłącz akku na 15 min, zewrzyj klemy), nie wiem w jakim stanie jest twoja przepływka... jak rozwalona, to jak kupisz drugą, to na II gen znowu będzie cie czekał wydatek na kolejną.

Spróbuj powyższego najpierw bez zmiany przepływki... zobacz jak na Pb będzie chodzić, w każdym razie, obawiam się że jedyne sensowne i najtańsze co możesz zrobić to odlączyć II gen z tego auta bo tylko koszty będziesz miał...
Tak samo jakbyś do baku nalał przez pomyłkę ropy... to też byś nie jeździł a spuścił, tak samo II gen, nie jest przeznaczona do twojego auta.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czy padnięty przepływomierz ma wpływ na strzały LPG?
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Moje BMW: 320i
Kod silnika: M50B20
przeplywka jest rozwalona (te druciki w srodku sa urwane) a na benzynie nie jest bardzo zmulona ale troszke jest. dzieki za rady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL