BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 03:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 24 października 2014, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
MAJSU napisał(a):
Wszyscy się jarają a jak dla mnie blacharz rzeźnik a zabezpieczenie podłogi godne Astry pierwszej generacji na handel. Przy takim remoncie w E28 ja bym jednak przyłożył się bardziej do detali.

Chamsko to wygląda.


Remont w tym przypadku to za dużo powiedziane. W planach było usunięcie ew. kwiatków i zabezpieczenie spodu, żeby za prawdziwy remont móc się wziąć za kilka lat i poświęcić temu pewnie kilka lat. Czyli rozłożyć cały samochód do ostatniej śrubki i złożyć na nowo ;)

...choć wiadomo, że w miarę możliwości należałoby to zrobić maksymalnie dobrze, dlatego co do estetyki, zgadzam się. Z tego powodu obecnie demontowane są wszystkie przewody które widać na zdjęciach do czyszczenia. Podłoga zabezpieczona była ze zdjętymi mocowania przewodów, dlatego nie ma przeszkód żeby je w dowolnej chwili zdemontować bez naruszania konserwacji. Zakres roboty stety albo niestety cały czas się powiększa, choćby o to czyszczenie przewodów, które i tak były zapaćkane przez poprzednią konserwacje.

W miarę postępów apetyt rośnie i chce się więcej i lepiej niektóre rzeczy zrobić, ale nie uważam, żeby to była docelowa robota na kolejne 27 lat użytkowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 24 października 2014, 22:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
No to moim zdaniem szkoda było pieniędzy na pół środki bo patrząc to kosztowało to ile ? 1000 ? A za drugie tyle by było na tip top.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 24 października 2014, 22:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Trzeba by jeszcze określić co nazywasz półśrodkiem a co nie. To co jest robione, jest półśrodkiem ale dobrym rozwiązaniem na kilka lat. Za 1000 zl nie kupisz nawet kompletu tych przewodów, także prawdziwy tip top musi poczekac do czasu aż juz będę bogaty;) tip top to dla mnie renowacja choćby Barta czy Piekarza. Jeśli ogarniesz mi taki zakres roboty za 1000 pln na gotowo wiecej, to jutro podstawiam samochód;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 24 października 2014, 22:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Beatles napisał(a):
Trzeba by jeszcze określić co nazywasz półśrodkiem a co nie. To co jest robione, jest półśrodkiem ale dobrym rozwiązaniem na kilka lat. Za 1000 zl nie kupisz nawet kompletu tych przewodów, także prawdziwy tip top musi poczekac do czasu aż juz będę bogaty;) tip top to dla mnie renowacja choćby Barta czy Piekarza. Jeśli ogarniesz mi taki zakres roboty za 1000 pln na gotowo wiecej, to jutro podstawiam samochód;)


Na myśl o dniu kiedy do mojego E28 dotknął się blacharz Bartka ciśnienie skacze zbyt wysoko... wolę to wymazać z pamięci. To tutaj jest mega w porównaniu do zdolności tamtego ciecia. Nie wiem w jakim stanie były przewody, może wystarczyło je okleić bo nie posądzam Ciebie że kazałeś skorodowane tylko trysnąć. Samego barana i usinięcie rdzy można było ogarnąć za tego tysiaka a przewody można zmienić szybko bez zdejmowania całej reszty.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 24 października 2014, 22:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Hmm, a oglądałem Twoje byłe e28 od spodu jakiś czas temu i nie dojrzałem jakichś dramatów pod spodem. Jedynie w rogach pamiętam jakieś czerwone zabezpieczenie.

Jeśli chodzi o to co u mnie się dzieje, to najprawdopodobniej większość przewodów była wymieniana, bo nie wyglądają na 20kilku letnie, nie są skorodowane, a część z nich już oczyszczona. Czekam na kolejną porcję fot, powinno to wszystko wyglądać estetyczniej niż teraz, tym bardziej że trochę pierdół do montażu osprzętu będzie nowych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 24 października 2014, 23:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Beatles napisał(a):
Hmm, a oglądałem Twoje byłe e28 od spodu jakiś czas temu i nie dojrzałem jakichś dramatów pod spodem. Jedynie w rogach pamiętam jakieś czerwone zabezpieczenie.

Jeśli chodzi o to co u mnie się dzieje, to najprawdopodobniej większość przewodów była wymieniana, bo nie wyglądają na 20kilku letnie, nie są skorodowane, a część z nich już oczyszczona. Czekam na kolejną porcję fot, powinno to wszystko wyglądać estetyczniej niż teraz, tym bardziej że trochę pierdół do montażu osprzętu będzie nowych.


Bo pod spodem jest mega zdrowizna. Były trzy małe dziurki w progach ale zjebał to totalnie. Wrzucaj foty :ok:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 24 października 2014, 23:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Ja chociaż mam nowsze auto robiłem konserwacje kilka miesięcy. Jest ok ale moim zdaniem popełniłeś główny bład w jednym momencie:
stara konserwacje trzeba było potraktować ropą i uzyć myjki ciśnieniowej parowej, zeszło by wszystko całkowicie nawet w zakamarkach gdzie nie byłeś w stanie wyczyscic tego tradycyjnie - oszczedził byś czas i zapewne $. Nie wiem tez czy był sens traktować farba podkładową fabryczna mastyke (bitgum), wystarczyło w miejscach gdzie jest niezabezpieczony metal.. U siebie wszystkie przewody przed konserwacja oklejałem, mogłeś zrobić to samo, bo zapryskanie wszystkiego jak leci to lipa :kwasny: Ale i tak zrobiłeś to lepiej niz niejeden rzeźnik i przedłużyłeś o kolejne kilka lat żywot tej pięknej e28 :D zazdroszcze takiego klasyka !

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 26 października 2014, 10:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 527
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: m57d30n
przypadkowo trafiłem na ten temat. Robotą przy tym aucie ja się zajmuje na chwilę obecną. MAJSU, widze że jesteś bardzo wygadany i obeznany w temacie, uważasz że zabezpieczenie jest rodem z Astry ? przybliż mi moment w którym momencie ? bo jakoś nie ogarniam gdzie zrobiłem błąd..... Różnica między Tobą a mną jest jeszcze taka że ja nie opieram się na teorii i tym co przeczytałem w necie tylko na własnej wiedzy robiąc takie auta.
flex, myjki takowej nie posiadam więc tym nie robiłem, do mycia używałem ropy, zmywczy, worka szmat, myjki ciśnieniowej i chemii do smarów- na foto jest jak pisałem już na innym forum doczyszczona "WSTĘPNIE" a nie docelowo. Słuszność zapryskania całej podłogi podkładem epoksydowym Ci już tłumaczę- raz jako dobre zabezpieczenie antykorozyjne, dalej jako kolejna warstwa zabezpieczająca podłogę a na końcu już jako warstwa wiążąca konserwację końcową z podłożem. Uważam to za dobre rozwiązanie które sprawdza mi się już od dłuższego czasu.
Co do przewodów- że bym wiedział że ktoś będzie mnie próbował oczernić że robię syf to zdjał bym je już w pierwszym momencie, ale jak mówie nie było to wcześniej dogadane z właścicielem a same przewody JUŻ BYŁY umazane w starej konserwacji- tak też więc nie widziałem sensu ich zasłaniania. Na chwilę obecną po zwróceniu na ten fakt przez właściciela, owe przewody są w 2/3 już wyczyszczone z całego syfu.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 26 października 2014, 11:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
No to jest OK :) byle teraz nie uszkodzić konserwacji w miejscach montażu przewodów. Myjki parowej tez nie mam, wypożyczałem ja z wypożyczalni sprzętu bud. Koszt ok 100-150 doba. Jak dużo robisz konserwacji to powinieneś pomysleć nad takowym urządzeniem. Profile zamknięte już robiliście ?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 26 października 2014, 18:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 527
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: m57d30n
flex, powiem ci że po przemysleniu pomysł z tą myjką nie głupi jest;) będe musiał się zaopatrzyć w takie ustrojstwo hehe :)
Profili jeszcze nie pryskałem- muszę postawić auto na kołach i dopiero bede się za to brał na zewnątrz jak i w środku .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 31 października 2014, 16:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Dzisiaj dostałem kolejną porcję relacji, przeklejam więc. Dla malkontentów i estetów ; )

orzel napisał(a):
po dłuższej przerwie.... 3 foty ze składania ;)
szczerze mówiąc jak się na to patrze to się jaram hehe :D
przewody pod konserwacją jak nówki :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

niestety teraz nastąpia 2 dni przerwy w dopiero po weekendzie zapewne zaczne działać ;)
pozdro


muszę powiedzieć, że też się jaram. Tym bardziej przypominając sobie dawny wygląd podwozia i wstępny "okrojony" zakres pracy. :przestraszony:

Ze swojej strony jeszcze dorzucę trochę pudełek, które poczekają na montaż do wiosny, razem z hamulcami.

...wiadomo przecież, że części bez zdjęć pudełek na forum to tak jakby nie zmienione:
- 2x piasta przód,
- 2x łożysko tył,
- 2x poduszka amortyzatora tył.

Obrazek

trochę jeszcze do skompletowania pozostało. :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 31 października 2014, 17:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Bosko :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 31 października 2014, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
This is it :]

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 31 października 2014, 20:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
orzel napisał(a):
przypadkowo trafiłem na ten temat. Robotą przy tym aucie ja się zajmuje na chwilę obecną. MAJSU, widze że jesteś bardzo wygadany i obeznany w temacie, uważasz że zabezpieczenie jest rodem z Astry ? przybliż mi moment w którym momencie ? bo jakoś nie ogarniam gdzie zrobiłem błąd.....


Widzę to po twoim przywiązaniu do detali.

orzel napisał(a):
Różnica między Tobą a mną jest jeszcze taka że ja nie opieram się na teorii i tym co przeczytałem w necie tylko na własnej wiedzy robiąc takie auta.


Lepiej ugryź się najpierw w palec zanim zaczniesz do mnie w takim tonie pisać. Różnica jest taka że ja się uczyłem na swoich samochodach a Ty jak widać na samochodach klientów.

orzel napisał(a):
Co do przewodów- że bym wiedział że ktoś będzie mnie próbował oczernić że robię syf to zdjał bym je już w pierwszym momencie,


No ale myślałeś że może się upiecze i nikt nie zobaczy a tu ktoś do internetów zdjęcia wrzucił w mordę...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 31 października 2014, 21:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 527
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: m57d30n
Cytuj:
Lepiej ugryź się najpierw w palec zanim zaczniesz do mnie w takim tonie pisać

Na marginesie napisze jedną rzecz że nie jesteś moim kolegą ani nawet znajomym że byś mi nawet próbował mówić co mam pisać a czego nie...... przyjmuję Twoją krytykę ale zasadność jej... uśmiechnę się i pozostawię to bez komentarza.
Co do naprawy to wszystko robię zgodnie z technologią, detale są w większości ogarnięte bądź zostają do ogarnięcia przez właściciela pojazdu i nie ma rzeczy której bym z ową osobą nie konsultował. Zdjęcia wrzucam sam na innym forum po to że by właśnie było widać co i jak jest robione ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 31 października 2014, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Spiny niepotrzebne, sposób wykonania i zakres byl ustalony, a że zmiana nastąpiła tak późno, to cóż, my bad. Za to mam co chciałem i jestem zadowolony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 1 listopada 2014, 17:10 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Ja tam się na tym nie znam... ale chyba lepiej tak niż wcale ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 1 listopada 2014, 18:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Kamil_, też mi się tak wydaje, że jakby każde auto było zabezpieczone przynajmniej tak ja to, to było by super.

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 1 listopada 2014, 19:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
No całkiem schludnie to wygląda :) Działaj dalej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Beatles-->> e28 520iA
PostNapisane: 1 listopada 2014, 21:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4256
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Pięknie ten projekt wygląda :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL