BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 04:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 21 października 2016, 14:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
z filtrami tez uwazam ze zwykle manna wystarcza .Bym juz nie wlozyl wkladki ani stozka szkoda auta dla tych 3-4hp

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 21 października 2016, 18:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Na forum byl temat gdzie ktos zmienil wydech+wagner i przybylo troche koni, ale odjelo moment. Jak dorzucil k&n to zysk 30nm nie byl maly. Wszystko wspolgra, ale te filtry bardziej sa do sportu wynelzione, a ze kase mozna zbic, to sprzedaja do ulicznych wersji.
Zapewne gdyby odlaczyc przeplywke jak TTomek napisal, to nie bedzie problemu o ile bedzie pokryta oleje, aby syf nie lecial


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 18:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Wrzuciłem dziś manna i mimo zasyfionego k&n po 1 mam wrażenie że auto gorzej sie zbiera - jakby faktycznie odjeło mu pare nmm a po 2 dzwięk się zmienił na gorsze - jest ciszej. W sobote okaże sie na hamowni czy coś się zmieniło wrzucając IC i zmianie filtru na oem

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja mialem tak samo, ale wole to niz problemy. To ze jest ciszej to n plus, bo za bardzo od dolu bylo slychac zasysanie turbo i mialem tego juz dosc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 20:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
K&N nie jest do diesla! Jak uważasz ja tam wole Pipera :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 21:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Piper sie odkleja po paru myciach. Po za tym dajmy juz spokoj z tymi filtrami, bo szkoda tematu.
TTomek daj wykres jak zrobisz program, to zobaczymy.


Jac3k Ty masz R golfa? Ile to ma w serii?
Jakis program masz zrobiony?

Bralem sie ostatnio z s3 265km, ale napewno nie byla seria, bo za szybko odjechal i pozniej bylo ciezko go dogonic.
Podejrzewam, ze mial ponad 300km i zapewne wydech bez kata, bo smierdzialo z niego jakby sie cos palilo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 21:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Punisher, kto by mył filtr warty 70-100 zł? Tyle kosztował do E46. :D Ja nie myłem tylko wymieniałem :)

Tak mam. 270 w serii ale w przyszłym sezonie robię ile się uda. Cel to 450.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jac3k. napisał(a):
Punisher, kto by mył filtr warty 70-100 zł? Tyle kosztował do E46. :D Ja nie myłem tylko wymieniałem :)

Tak mam. 270 w serii ale w przyszłym sezonie robię ile się uda. Cel to 450.


Do 335d kupowalem za 200, wiec 3 razy umylem co 4 miesiace i polecial do kosza.

U kur.. to bedzie masakra przy tej masie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 21:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Punisher, mann 107 piper 124 :P No a K&N to sami widzicie :)

Obrazek

Lekki nie jest DSG i 4x4 waży podobnie do E46 M57N - 1500 kg.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 24 października 2016, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Jac3k., źle Ci nie życzę, ale sprzedaj go i kup BMW..... :serce: :serce: :serce:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 10:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Vapor, wiem widziałem, koniec offtopa u Tomka :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 10:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
czy to K&N czy Piper - musi być nasączony. Ten pierwszy fabrycznie jest mokry, ten drugi nie, więc zanim się go zacznie używać warto go nasączyć...
Cytuj:
Dodatkowym atutem filtrów firmy PIPERCROS jest to, że są to filtry mokre, oznacza to, że medium filtracyjne jest nasączone specjalnym olejem zatrzymującym najdrobniejsze zanieczyszczenia. Filtry te są wielokrotnego użytku i można je czyścić i konserwować we własnym zakresie używając odpowiednich, dedykowanych preparatów PIPERCROSS. Prawidłowa konserwacja filtra nie ma wpływu na budowę warstwy filtracyjnej i zmniejszenie efektywności filtrowania.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 10:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
rorafalki, dostałeś kiedyś suchego Pipera? Mi zawszę przychodził nasączony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 10:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Jac3k. napisał(a):
rorafalki, dostałeś kiedyś suchego Pipera? Mi zawszę przychodził nasączony.

tak, każdy jeden był suchy, a miałem ich kilkanaście w rękach

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 12:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
To nie wiem z kąd zamawiasz ale ja od chłopaków z Silesi do M57N miałem zawsze mokre ;) Moze stare były? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 13:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jak planuje się jeździć autem dłużej to kombinowanie z takimi filtrami powoduje więcej strat niż zysku.
Wsadzić porządną serię wymieniać z każdą wymianą oleju i nie ma co kombinować chyba,że z co drugą wymianą oleju kupować nową przepływkę wtedy będzie gwarancja,że jest w pełni sprawna a kurzu z dolotu --> silnika i tak już nie odkurzymy ;) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 17:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
--==Mały==--, Chyba że ktoś usuwa przepływke całkiem , z filtra KN brakuje mi dzwięku - takiego ryku z wydechu, oczywiście teraz też jest tylko ciszej .

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 18:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
TTom3k, daj spokój z rykiem z filtra bo drutem i stożkiem zalatuje :rotfl:
ryk to będzie z mocnego silnika albo z dobrej klasy układu wydechowego.
Ja już pisałem o filtrach i tak jak --==Mały==--, twierdzę, że tylko ori lub knecht/mann bo szkoda przepływki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 19:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Wojtek, Spoko spoko, nie mówie że jedynie filtr dawał dźwięk - zasługa jest wydech MG a filtr sportowy podkrecał jedynie temat :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 21:45 
TTom3k napisał(a):
Wojtek, Spoko spoko, nie mówie że jedynie filtr dawał dźwięk - zasługa jest wydech MG a filtr sportowy podkrecał jedynie temat :)


Potwierdzam , mam końcowy z MG i po nagrzaniu przyjemnie mruczy przy ok 2000rpm. ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL