BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 08:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, 18:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Ładnie to wszystko wygląda. Zderzak fajniejszy niż ten z ///M pakietu. Zdubluje pytanie - po co takie walce do 320d ? rozumiem, ze felga szeroka ale jednak troche węższe też da rade założyć bez większego naciągu.
Fajnie by tu wyglądały 19" stylingi 230 :)
Pozdro

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, 18:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1895
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136958
Po prostu bajka :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
pan_prezes_skora napisał(a):
rantow nie podegniesz, ewenualnie mozesz troche pomoc sklepujac je.

e90 niestety nie ma jak golf4- ostatnio ogladalem, tam to hest rewelacja, zadnych rantow na blotnikach.


To co oni robią na e90post.com, że im wchodzą felgi bez obcierki po 10J i ET poniżej 20? 'Fender rolling' to nie podginanie/rollowanie rantów?
Właśnie znajomy mi powiedział, że spróbuje gumowym młotkiem trochę zyskać ale szczerze to nie jestem przekonany do takiej operacji;)

!kuchar napisał(a):
Ładnie to wszystko wygląda. Zderzak fajniejszy niż ten z ///M pakietu. Zdubluje pytanie - po co takie walce do 320d ? rozumiem, ze felga szeroka ale jednak troche węższe też da rade założyć bez większego naciągu.
Fajnie by tu wyglądały 19" stylingi 230 :)
Pozdro


Felga ma 9,5J więc kapcie 265 raczej odpowiednie, teraz mam 245 z tyłu i sporo brakuje.
Do tego oponki okazyjnie kupione Vredestein Sessanta, przód 235/35/19 więc taki zestaw jest chyba ok ;235/265? Wąskie opony takie jak mam na zimówkach 225 nie pasują mi do bryły samochodu, chciałem żeby było szeroko.

Stylingi 230 ładnie prezentują się na E92 do E90 jakoś mi nie podchodzą..

Dzięki za pozytywne komentarze;) następna sessja już z tylnim m-pakietem, rm3 i za szerokimi kapciami;)
Może znajdę jakiegoś PRO FOTOGRAFA..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 15 sierpnia 2011, 19:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Być może opony Vredestein są dosyć "wąskie". Moja tylna felga ma 9" szerokości i mam opone 235/35, jest ok, mały naciąg ale marka opony ma także spore znaczenie bo poprzednie Continenta SC2 o tej samej szerokości wyglądały na dużo bardziej naciągnięte co mnie troche denerwowało (obecne to Pirelli P Zero Rosso i wygląda na to, ze są poprostu szersze od Conti lub jakos inaczej sie wykładają na feldze).

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 30 września 2011, 23:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 120
Lokalizacja: Wołomin (WWL)
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47N2
pomontowane już wszystko?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 25 listopada 2011, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
Wszystko już pomontowane ;) niestety zima idzie więc w miejscu 19stek są teraz zimowe 16stki, a niedługo zamierzam pozbyć się sportline'ów ponieważ na zime jest jak dla mnie za nisko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 25 listopada 2011, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
A gdzie zdjęcia? ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 25 listopada 2011, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 7
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
zaczynam się zastanawiać :) piękna

_________________
Porady prawne, usługi handlowe, sieci sprzedaży!
Pisz dogadamy się!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 EKO- SESJA str. 5
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 18:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jakieś tam fotki na szybko, pozdrawiam;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
dobrze wygląda, kolorek bardzo mi się podoba, ale co razi w oczy to te ciemne szyby! ściemnij przód i będzie :ok:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 20:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 1886
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115743
Cienciar, jak wrażenia z kombinacji sportline+seryjne amory? Sam mam jeszcze serię, rozum podpowiada prokity, ale serce sportliny :rotfl: ciekawe czy amory bardzo w dupę dostają :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 20:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Będziesz zawiedziony sportlinami że są takie wysokie a ty chcesz pro-kita wsadzać ? po co ? chyba tylko żeby stracić trochę kasy i czasu a efektu zero .... taka jest prawda dzisiaj już nie założyłbym z powrotem sportlina bo za mało obniża pomyślałbym już nad gwintem lub sprężynami H&R race -60/50

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 21:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 1886
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115743
Marks, znam twoje zdanie bo już mi odradzałeś te prokity :rotfl:
Ale zauważ, że ty miałeś te sprężyny kilka miesięcy, potem sprzedałeś auto, a człowiek który je kupił wsadził pro-kity. Nie wiesz tak naprawdę co by było jakbyś użytkował auto dłużej. Pojeżdzę rok i okaże się że amory do wymiany i znowu będzie bezsensowny wydatek, a są cholernie drogie :dobani:
Co do gwintu to też nad tym myślałem, ale wsadzać FK czy MTS do E90, nikt tego jeszcze nie ma i nie wiadomo jak to sie zachowuje. Średnia półka typu AP to już ~2500pln - czy jest sens?
Szukałem bardzo dużo po zagranicznych i niemieckich forach - ludzie kategorycznie odradzają sportliny pod seryjny amor bo je po prostu wywali po kilkunastu tysiącach km. Vogtlandy odpadają, bo udało mi się znaleźć 320i na nich i oczywiście jest tak jak myślałem - z racji lżejszego silnika przód jest jeszcze wyżej niż na pro kitach, a tył siedzi :cisza: dramat straszny :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Miał wsadzać ale nie wiem czy wsadził :) tylko dla tego że miałem dokładkę CSR która obniżyła auto o 5cm ... tylko dlatego uwierz że bez dokładki wszędzie jedziesz i nie wiem kto ci takich głupot na opowiadał że się amor wyleje nie ma szans to małe obniżenie jest ludzie jeżdżą na H&R na serii a tam jest -60/50 i tego można się bać ale nie sportlina jeżeli się już namyślił sprzedać te moje sprężyny to je kup nie pożałujesz :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 22:10 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 1886
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115743
Muszę to jeszcze dokładnie przemyśleć, pisałem z obecnym właścicielem twojej czarnuli ale tamte sprężyny są troche inne bo ja mam benzynę. Polandia to nie USA czy Niemcy - oni sobie mogą pozwolić na więcej, niestety nasze drogi są jakie są, poczekajmy na odpowiedź Cienciara, niech opisze jak tam jego wrażenia z użytkowania ;)

Może dla świętego spokoju kupie amory na przód typu B6/B8 ew. MTS żeby się nie przejmować i w razie czego wrócić do serii :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
Chciałem niebawem poruszyć ten wątek, bo sam zastanawiam się nad jakimś zawiasem do mojej E90tki. :)
Z jednej strony słyszałem, że amortyzatory bilsteina są bardzo wytrzymałe nawet w połączeniu z obniżającymi sprężynami, z drugiej strony nie są dedykowane do takich i niektórzy kategorycznie odradzają takiego kompletu.

Dosyć tanim i chyba dobrym rozwiązaniem jest komplet sprężyn sportline i amortyzatorów mpakiet (bilstein b4, sachs m-technic).. ostatnio myślę nad tym coraz poważniej.

Droższym jest zastosowanie amortyzatorów dedykowanych do sportowych sprężyn, ze sprawdzonych; np bilstein B6, B8.
Z tych niesprawdzonych i o wiele tańszych; reszta amorków sportowych z allegro np supersport, ta, monroe.. ale takie raczej nie wchodzą w gre.

Jeżeli chodzi o koszty i porównamy je np do kompletu Bilstein B4 to dochodzimy do taniego gwintu który ma przewagę nad zwykłymi amortyzatorami z powodu możliwości regulacji wysokości np FK czy MTS. Niestety każdy odradza montaż tego gwintu do E90 ponieważ jest to 'tani gwint'.

'Niższa-wyższa półka' ale sprawdzona za granicą i porównywalna do dobrych amortyzatorów to np gwint AP, FK highsport, weitec, lowtec.
Z tego co pamiętam kiedyś AP był tańszy ale i tak porównując go ze wcześniejszymi możliwościami bilans wychodzi dodatnio.

No i ostatecznie są gwinty takie jak KW, H&R, Bilstein ale jak dla mnie byłby to przerost formy nad treścią z uwagi na koszt gwintu (5tys wzwyż) jak i silnik + wartość mojego auta, chociaż kto wie może kiedyś.

Mam nadzieję, że wypowiedzą się także Ci którzy przerabiali już temat gwintowanego zawieszenia i pomogą w jakiś sposób w wyborze. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 22:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 1886
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115743
Dokładnie o to mi chodzi, czy lepiej kupić tani gwint typu FK czy dobre amory+sprezyny. Na korzyść drugiego rozwiązania na pewno przemawia komfort.

Cienciar, masz jakieś problemy u siebie? Auto dziwnie się prowadzi, czujesz że amortyzatory się kończą? Sam nie wiem co robić, myślę że tył nie jest jakimś wielkim problemem, tylko przód. -30mm z tyłu, kiedy jeżdże większość czasu sam bez bagażu nie powinno być problemem dla amortyzatorów.

Ale ten przód, wiadomo że jest bardziej narażony na doły, do tego masa silnika, kierowcy itp.
Ja chyba zrobię w końcu tak, że kupie te :cenzura: :cenzura: sportlajny ale z przodu wsadze od razu twardsze amory, używane mpakietówki, albo MTSy i niech się dzieje co chce :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 23:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=75861
Jeżdżę na nich cały czas i o dziwo zupełnie nic się nie dzieje. Ostatnio byłem na geometrii na ul. staniewickiej i wyniki pomiarów potwierdziły moje przypuszczenia. Prowadzi się idealnie, obniżyła się dokładnie tak jak chciałem, różnica pomiędzy seryjnymi jest taka, że nawet na 16stkach jest dosyć twardo;)
Moja rada bierz sportline'y :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 00:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Zróbcie tak Pacyk nie panikuje i kupuje sprężyny od Cienciara zostaje przy seryjnych amorkach bo dadzą rade (szkoda kasy na mpaki czy mts-y) wymienisz jak w najgorszym wypadku ci padną ;) a Cienciar ładuje Gwint FK Hightsporta ;) bardzo dobre są te gwinty bo też stałem przed tym dylematem i dużo czytałem no i leży już u mnie w garażu i czeka na założenie ale niestety nie do bmw tylko na razie A4 Cabrio bo takie obecnie posiadam (chwilowo) :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cienciar => E90 wersja zimowa str. 6
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 11:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 120
Lokalizacja: Wołomin (WWL)
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47N2
pacyk napisał(a):
ale wsadzać FK czy MTS do E90, nikt tego jeszcze nie ma i nie wiadomo jak to sie zachowuje.


a no właśnie jestem przykładem że ma.
choć jestem jeszcze w fazie testów.
użytkuję dopiero od miesiąca TAT, a skłoniłem się dzięki pozytywnym opiniom małego oraz na innych forach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL