BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 czerwca 2024, 03:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 23 stycznia 2016, 15:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Haha przebieg 400 tys jest zaskoczeniem? Przecież to zupełna norma. Kto w Niemczech sprzeda nieuszkodzony samochód z przebiegiem 150 tys? Wystarczy trochę pomyśleć :mur: aa turbiny, amory i dwumasy padaja przy 200 tys :P
W domu mam sprintera cdi co ma pół miliona a dwumas, turbo i wtryski ori.
Kiedyś z wujkiem oglądaliśmy merca w212 350cdi z 2012r i miał 420 tys a wyglądał dużo lepiej niż większość obecnych tu na forum 150 tysiecznikow.
535d super wybór :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 23 stycznia 2016, 16:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Ładniucha :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 23 stycznia 2016, 16:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
dar00 napisał(a):
Dla mnie przebieg tez jak najbardziej normalny. Popatrzcie sie na wnetrze tej beemki, spojrzcie na swoje. Popatrzcie na licznik tego egzemplarza, popatrzcie na swoj licznik z przebiegiem 199tys i wyciagnijcie wnioski :)
Czesto lepiej jest kupic autp z duzo wiekszym przebiem ale juz po wielu wymianach niz dajmy na to te oryginalne 250tys w ktorym zaraz beda do roboty wtryski, dwumasa itd. Ten samochod wiele napraw bedzie mial juz za soba sila rzeczy skoro jezdzi nadal.

Dokladnie Jak piszesz Moze z 20% aut ma ori przebieg a wiekszosc ponad 300 z tych rocznikow

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 23 stycznia 2016, 18:22 
Yazda napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
Matko boska 430 tyś ,ja bym oddał auto na twoim miejscu jak miałeś tylko taką możliwość.


tak jak nieudolnie poskładane e92 :rotfl:



:ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 23 stycznia 2016, 19:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1842
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E60/E60
Garaż: Jest 525D:

Jest 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140951

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=150648

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=140952

Było 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127470

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103604
Bardzo ładny kasztan :hyhy: plus za silnik :) Kolorek bardzo ładny :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 23 stycznia 2016, 19:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Moje BMW: E61
Kod silnika: m57t2d30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170296
Myślę, że wielu z nas ma fury z podobnymi przelotami, o ile nie większymi, tylko każdy się łudzi swoim 180k na blacie :rotfl: Bardzo ładny egzemplarz i silnik :) No i widzę, że Wrocław :hyhy:

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 26 stycznia 2016, 23:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Yazda napisał(a):
Typowy przebieg diesla ;)

lukasbmw napisał(a):
Matko boska 430 tyś ,ja bym oddał auto na twoim miejscu jak miałeś tylko taką możliwość.


tak jak nieudolnie poskładane e92 :rotfl:


rybik napisał(a):
Yazda napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
Matko boska 430 tyś ,ja bym oddał auto na twoim miejscu jak miałeś tylko taką możliwość.


tak jak nieudolnie poskładane e92 :rotfl:



:ok:


Z tym że ja wiedziałem co kupiłem i wiedziałem też co sprzedaje.
Także :wstyd:

Chmielu napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
Matko boska 430 tyś ,ja bym oddał auto na twoim miejscu jak miałeś tylko taką możliwość.
I właśnie przez Takich użytkowników co nie chcą kupować z takim przebiegiem handlarze kręcą liczniki

Sorry ale dla mnie przebieg jest normalny rocznie wychodzi ponad 40 tys Km

W audi S6 miałem przebieg 240tys który był ORYGINALNY !! no ale bez gazu .. i spalanie ok 18l na 100 nikogo nie dziwiło ..


dar00 napisz jeszcze raz ;)


Ani bym nie kupił jak by miała 430 ani jak by miała 200 tyś i by się to okazało przy sprawdzaniu.
Bo bądzmy szczerzy auta się sprawdza przed kupnem a nie po kupnie kiedy już jest za póżno.
Przynajmniej ja wychodzę z takiego założenia.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 28 stycznia 2016, 12:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Bardzo fajne auto w fajnym stanie!

Przepraszam za małe OT, ale strasznie irytują mnie masowe wpisy typu "a ile miał mieć, jak nie 400?" itp.. Owszem, jeśli auto jest tanie to musi być gdzieś haczyk. Ja wiem, że kręcenie przebiegów jest nagminne, ale nie popadajmy w paranoję, że każde e60 musi mieć już ponad 400k i nie ma innych egzemplarzy. Nie każdy kupuje diesla, żeby tłuc kilometry - niektórzy po prostu lubią te silniki. Nie mówiąc o tym, że mówimy o 11 letnim aucie. A mało kto w Niemczech robi takim wiekowym autem duże przebiegi roczne. Wiadomo, że jest masa e60 z przelotem 150 na blacie a 500 w realu, ale nie przesadzajmy - są też takie z prawdziwym 150. Tyle tylko, że nie kosztują 40k PLN.

Podam Wam przykład od siebie z domu:

Mieliśmy od nowości Audi A6 C6 3.0 TDI. 2008 rok. W 2012 roku sprzedaliśmy z przebiegiem 58k km. Ostatnio spotkałem aktualnego właściciela (nie zmienił blach), auto ma przebieg 120k km. Auto prędzej czy później trafi do sprzedaży i co wtedy powiecie? Że kręcone, że musi mieć 300k, bo innych nie ma?

Mój tata aktualnie jeździ e60 535d z 2008 roku, w zeszłym roku wskoczyło magiczne 100k na blacie.

Takie auta są, tylko po prostu nie kosztują "średniej allegrowej". A przez takie gadanie jak niektórych powyżej, później nie jest łatwo sprzedać auto z niskim przebiegiem, skoro ludzie podejrzewają nawet, że prywatny właściciel jeździ od nowości przed każdym przeglądem ASO na korektę licznika. A potem uczciwi ludzie bujają się ze sprzedażą auta 3 miesiące (tyle sprzedawałem A6 z przebiegiem 58k), bo nikt nie chce uwierzyć w to, że można robić dieslem wyższej klasy 10-15k rocznie.

pavell91 napisał(a):
Haha przebieg 400 tys jest zaskoczeniem? Przecież to zupełna norma. Kto w Niemczech sprzeda nieuszkodzony samochód z przebiegiem 150 tys? Wystarczy trochę pomyśleć :mur: aa turbiny, amory i dwumasy padaja przy 200 tys :P
[...]


Ktoś, komu znudził się samochód i np. chce się przesiąść na F10.

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 28 stycznia 2016, 16:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 3
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
Słuchajcie, ludzie od x-lat zwracają uwagę na jak najniższy przebieg, i to w każdym aucie :D Ojciec na początku lat 90-tych sprzedawał Malucha z oryginalnym przebiegiem, powiedzmy, 80tys. (nie pamiętam prawdziwej liczby), to ludzie oglądający auto twierdzili, że na bank licznik był kręcony. Po dłuższym czasie takiej zabawy faktycznie ojciec pojechał do znajomego mechanika, zmniejszył przebieg o 30tys. i po 2 dniach sprzedał autko ;) Niestety taka polska mentalność, że dla większości kupujących głównym argumentem "za" jest jak najniższy przebieg, a sprzedawcy jak wiadomo dostosowują się do potrzeb klientów...

A samochód naprawdę zacny, bezawaryjności życzę :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 28 stycznia 2016, 20:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
pawel934 napisał(a):
Przepraszam za małe OT, ale strasznie irytują mnie masowe wpisy typu "a ile miał mieć, jak nie 400?" itp.. Owszem, jeśli auto jest tanie to musi być gdzieś haczyk. Ja wiem, że kręcenie przebiegów jest nagminne, ale nie popadajmy w paranoję, że każde e60 musi mieć już ponad 400k i nie ma innych egzemplarzy. Nie każdy kupuje diesla, żeby tłuc kilometry - niektórzy po prostu lubią te silniki. Nie mówiąc o tym, że mówimy o 11 letnim aucie. A mało kto w Niemczech robi takim wiekowym autem duże przebiegi roczne. Wiadomo, że jest masa e60 z przelotem 150 na blacie a 500 w realu, ale nie przesadzajmy - są też takie z prawdziwym 150. Tyle tylko, że nie kosztują 40k PLN.
Zgadza się tylko tutaj co piszesz to są przypadki jednostkowe gdzie auta kosztują ponad średnią cene rynkową
Po 2 ktoś chce diesla bo mało jeździ i podoba mu się silnik jest może 5,5 % użytkowników

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 28 stycznia 2016, 22:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Chmielu, dokładnie :ok: trzeba dodać jeszcze, że w większości takich przypadków albo auto zostaje w rodzinie albo zostaje kupione przez znajomych, sąsiadów itp.
pawel934 napisał(a):
Ktoś, komu znudził się samochód i np. chce się przesiąść na F10.
hmm ktoś kupił nowe 535d za 300 tyś, zrobił 100 tyś km i sprzedaje za mniej niż 1/3 ceny bo mu się znudziło i chce kupić f10? Raczej nie jest to przykład reprezentatywny :) choć nie twierdzę że takich aut nie ma

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 29 stycznia 2016, 20:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Kolejna bemka z mocnym dieslem i NORMALNYM przebiegiem dla takiej fury i znow sie zaczyna...
Za BMW graty :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 29 stycznia 2016, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: W trakcie szukania
Jak udało Ci się dowiedzieć o tym ,że ten przebieg był cofnięty ?
Na mnie wrażenie zrobił głownie środek auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chmielu -->> e60 535d Variable Twin Turbo.. OPIS... ufff
PostNapisane: 30 stycznia 2016, 17:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
kosa474 napisał(a):
Na mnie wrażenie zrobił głownie środek auta.
Również byłem w szoku ... i dlatego przebieg okazał się dla mnie realny ...


Dowiedziałem się przez forum 5er tam jest kolega który rozkodowuje Historię serwisową ASO a że praktycznie do końca było serwisowane w ASO przebieg był zapisywany ... .. podałem Vin a on odpisał żebym bardziej się przyjrzał autu ... ale było już za późno bo auto stało u mnie pod domem ;)

Auto od nowości w Polsce kupione w De po 3 miesiącach było przerejestrowane na PL, obecnie jestem 3cim właścicielem od nowości

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL