BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2024, 21:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 589 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 17:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
czasy naprawde świetne :cwaniak:
Co do głośności to ja bym nie wytrzymał :przestraszony:
różnica 0.2s spowodowana samym wydechem? miałeś przedtem kata wyrzuconego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 17:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Nawet dwa katy wyrzucone. Muszę jeszcze podjechać na hamownię, ciekawy jestem ile koników przybyło.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 2 nogi
Kod silnika: 2x 45
Bardzo fajny i niepozorny turas :ok: Szkoda, że 330d nie kupiłeś, jakbyś je zaczął modzić tak jak to, mogłoby być ciekawie ;D Masz jakieś plany odnośnie zwiększenia mocy? Jakieś turbo, wtryski.. :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 18:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Slim17 napisał(a):
Masz jakieś plany odnośnie zwiększenia mocy? Jakieś turbo, wtryski.. :P


Mam plany, tak jak napisałeś powyżej, no może jeszcze nitro :)

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 2 nogi
Kod silnika: 2x 45
grzeszak napisał(a):
Mam plany, tak jak napisałeś powyżej, no może jeszcze nitro :)

O to to, nitro to jest too :cwaniak:
Ile zapłaciłeś za wydech? Napisz PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
grzeszak, dobrze widziałem, że przy 130 miga Ci trakcja? AŻ tak ciągnie czy kapcie łyse?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 796
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=160023
rorafalki napisał(a):
kapcie łyse?


jedne ma nowe a drugie to Slick Profil mieszanka miękka, + lekka felga z jakiegoś BMW

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
KKrzysztof napisał(a):
rorafalki napisał(a):
kapcie łyse?


jedne ma nowe a drugie to Slick Profil mieszanka miękka, + lekka felga z jakiegoś BMW

nie mówię nie, ale na filmie widać jak "gubi" trakcję przy ok. 120-130 :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 796
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=160023
rorafalki napisał(a):
nie mówię nie, ale na filmie widać jak "gubi" trakcję przy ok. 120-130


faktycznie teraz zobaczyłem :) wcześniej nie oglądałem tego filmiku :) a jak widzę, że sie kontrola trakcji włącza przy 120 - 130 km/h to coś nie wyszło :)

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 21:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
rorafalki napisał(a):
grzeszak, dobrze widziałem, że przy 130 miga Ci trakcja? AŻ tak ciągnie czy kapcie łyse?


Kapcie są nowiutkie, trakcję gubi, bo jest moc :)
A tak na poważnie filmik kręcony nie na lotnisku, tylko na powrocie, droga kręta, jakieś delikatne wyboje (info dla policji - droga prywatna).

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 21:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
grzeszak, super czasy! :szok:
Masz skrzynie 6b czy 5b? Tez nie mam 2 katow i na pewno koncowego nie zmienialbym na RM bo bylo by po prostu zbyt glosno. Zobaczymy jak dlugo wytrzymasz z tym hehe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 22:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Dante182 napisał(a):
grzeszak, super czasy! :szok:
Masz skrzynie 6b czy 5b? Tez nie mam 2 katow i na pewno koncowego nie zmienialbym na RM bo bylo by po prostu zbyt glosno. Zobaczymy jak dlugo wytrzymasz z tym hehe :)


Mam skrzynię 5b, na razie jest progres, więc rm3 zostaje, choć jest cholernie głośno :)

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 22:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
grzeszak, ale sam koncowy nie wplywa na osiagi ;) Ja mysle zeby zalozyc jakis ori od benzyny R6 albo diesla R6 tylko ze od e9x.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 22:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
grzeszak napisał(a):
Slim17 napisał(a):
Masz jakieś plany odnośnie zwiększenia mocy? Jakieś turbo, wtryski.. :P


Mam plany, tak jak napisałeś powyżej, no może jeszcze nitro :)

nitro fajne ale to już faktycznie wtryski większe by się przydały :)
Nad jaką turbiną myślisz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 16 maja 2015, 22:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
marcin92 napisał(a):
grzeszak napisał(a):
Slim17 napisał(a):
Masz jakieś plany odnośnie zwiększenia mocy? Jakieś turbo, wtryski.. :P


Mam plany, tak jak napisałeś powyżej, no może jeszcze nitro :)

nitro fajne ale to już faktycznie wtryski większe by się przydały :)
Nad jaką turbiną myślisz?


Jak założę, to będę się chwalił.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 17 maja 2015, 07:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Gratuluję czasów, Twoje auta zadziwiająco dobrze się napędza jak na tą moc. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 17 maja 2015, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
grzeszak napisał(a):
na razie jest progres, więc rm3 zostaje, choć jest cholernie głośno


Dante182 napisał(a):
nie zmienialbym na RM bo bylo by po prostu zbyt glosno.


Jak to czytam to mam ochotę zapisać się do laryngologa... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

PS. Da się mieć cichy wydech przelotowy. To nie jest żadna filozofia ;) Aczkolwiek nie kosztuje już taka puszka 200zł tylko zdecydowanie więcej :)

marcin92 napisał(a):
różnica 0.2s spowodowana samym wydechem? miałeś przedtem kata wyrzuconego?


Setka imho to nie jest coś, do czego można się odnosić po modyfikacjach... Jest najbardziej narażona na wpływ czynników typu temperatura, podłoże, wilgotność, opony i ich stan i tak dalej...

Mając dostęp do RL , radził bym prowadzić ranking jak Waldek - jak już mierzysz 1/4 to czas setki do tego, i prędkość na końcu. Bo tu wyszło teraz, że setka lepsza o 0.2 a ćwiartka lepsza tylko o 0.1 - czyli 100-155 ( tak prognozuję prędkość na końcu ćwiary gorsza o 0.1 sek.

Dziwi mnie trochę spora różnica czasu z zawodów a czasów z RL. 0,4 sek to dużo w sumie.

Jak chcesz oceniać progres po takich modyfikacjach to zdecydowanie mierz sobie 100-200 bo tam łatwiej o powtarzalność zwłaszcza przy tej mocy i masz wtedy pogląd na postępy ;) Aczkolwiek 1/4 też jest ważna, po pokazuje Twoje umiejętności ruszenia i zmiany biegów - kto jeździł porobionym dieslem wie, że pierwsze 3 biegi są dla masochistów :D


Nitro piękna sprawa. Tylko od razu rób full komplet - z kocykiem i presostartem. Bez tego szanse na powtażalność przejazdów totalnie maleją... Kiedyś o tym myślałem, ale to jest fajne jak ktoś się rzadko gania, na dłuższą mete pilnowanie stanu butli, ciśnienia trochę irytuje - do tego te koszty tankowania... No nie przekonało mnie to, a miałem okazję pojeździć dyszlem z tym. Miałem ochotę na chwilę sobie to wrzucić bo znajomy co tym handluje chciał mi pożyczyć, ale jakoś się bałem... Za głupi na takie rzeczy jestem :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 17 maja 2015, 10:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
deejeys napisał(a):
Setka imho to nie jest coś, do czego można się odnosić po modyfikacjach... Jest najbardziej narażona na wpływ czynników typu temperatura, podłoże, wilgotność, opony i ich stan i tak dalej...

Mając dostęp do RL , radził bym prowadzić ranking jak Waldek - jak już mierzysz 1/4 to czas setki do tego, i prędkość na końcu. Bo tu wyszło teraz, że setka lepsza o 0.2 a ćwiartka lepsza tylko o 0.1 - czyli 100-155 ( tak prognozuję prędkość na końcu ćwiary gorsza o 0.1 sek.


Podałem najlepsze czasy na setkę i ćwiartkę. Przy 14.4 na ćwiartkę setka wyszła dwa razy 6,3 i raz 6,2. Pewnie wszystko zależało od szybkości zmiany biegu. No i RL na pewno obarczony jest błędem 0,1 sek., więc stąd te różnice.

deejeys napisał(a):
Dziwi mnie trochę spora różnica czasu z zawodów a czasów z RL. 0,4 sek to dużo w sumie.


Na zawodach miałem tylko 3 przejazdy, każdy w odstępie 1,5 godziny, nie miałem nawet możliwości dobrze rozgrzać opon. Kto był na zawodach ten potwierdzi, że czasy ogólnie nie były zadowalające. Chociaż tak na to patrząc, to 13 letnie kombi z dyszlem 2.0 na 3 przejazdy 2 razy złamało 15 sekund na ćwiarę :) i to na profesjonalnej aparaturze pomiarowej. To chyba nie jest zły wynik?

deejeys napisał(a):
Jak chcesz oceniać progres po takich modyfikacjach to zdecydowanie mierz sobie 100-200 bo tam łatwiej o powtarzalność zwłaszcza przy tej mocy i masz wtedy pogląd na postępy ;) Aczkolwiek 1/4 też jest ważna, po pokazuje Twoje umiejętności ruszenia i zmiany biegów - kto jeździł porobionym dieslem wie, że pierwsze 3 biegi są dla masochistów :D


Jak na razie dobrym czasem 100 - 200 nie mogę się pochwalić. Na początku miałem problem z szybką zmianą biegów, ale już się nauczyłem, co pokazuje powtarzalność wyników. Nawet najsłabsze i spalone starty zawsze są poniżej 7 sekund, a to już jest dobry wynik.

deejeys napisał(a):
Nitro piękna sprawa. Tylko od razu rób full komplet - z kocykiem i presostartem. Bez tego szanse na powtażalność przejazdów totalnie maleją... Kiedyś o tym myślałem, ale to jest fajne jak ktoś się rzadko gania, na dłuższą mete pilnowanie stanu butli, ciśnienia trochę irytuje - do tego te koszty tankowania... No nie przekonało mnie to, a miałem okazję pojeździć dyszlem z tym. Miałem ochotę na chwilę sobie to wrzucić bo znajomy co tym handluje chciał mi pożyczyć, ale jakoś się bałem... Za głupi na takie rzeczy jestem :D


Właśnie na zawodach rozmawiałem z Gościem, który tym handluje i zna Ciebie :) Mówił, że o tym myślałeś, ale jakoś tak wyszło, że się nie zdecydowałeś :) No nic, będę musiał sam przetrzeć szlaki z nitro w 320d.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Ostatnio edytowano 17 maja 2015, 10:09 przez grzeszak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 17 maja 2015, 10:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
deejeys, dlatego zaznaczylem ze nie kupil bym RMa :P Zreszta kazdy ma inne upodobania :) Jeden woli jak go slychac z kilometra a drugi chce byc cichy. Znajdzie sie jeszcze taka osoba ktora chciala by miec kompromis.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 17 maja 2015, 10:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Dante182 napisał(a):
deejeys, dlatego zaznaczylem ze nie kupil bym RMa :P Zreszta kazdy ma inne upodobania :) Jeden woli jak go slychac z kilometra a drugi chce byc cichy. Znajdzie sie jeszcze taka osoba ktora chciala by miec kompromis.


Da się na RMie być cichym, nie wolno tylko przekraczać 2000 - 2500 obrotów. Jeżeli ktoś tak umie jeździć, to jest to tłumik dla niego stworzony.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 589 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL