BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 09:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder --> E46 Touring 330D
PostNapisane: 15 marca 2021, 20:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Dzieki ;) Kto ma insta ten wie szybciej :D

Wybralem hamownie ProfiTurbo, w sumie chyba jedna z bardziej wiarygodnych we wro.

Obrazek

Wiem ze mocno w peak i niezbyt dlugo utrzymuje, ale pamietajmy, ze to turbina ktora byla przygotowywana pod wczesniejszy silnik M57, a nie M57N. Zrobiony tylko wirnik ssacy na seryjnej osce, dlatego trzeba uwazac...

~400KM / 849Nm
Obrazek

Spodziewalem sie ze bedzie 350 / 700, wiec jest mile zaskoczenie ;)

Poza hamowaniem to wyrzucilem dzis dyfuzory z koncowek tlumika, od razu wg mnie lepiej wyglada, srednica wizualnie i faktycznie teraz sporo wieksza

Obrazek

Oraz nowa gumka map sensora, bo mialem podejrzenie, ze tam ucieka boost ;) widac ze stara mocno juz zmaltretowana

Obrazek

Chwile pojezdze i pomysle co dalej, przydaloby sie ogarnac lepsza turbine. Nie zeby isc w wieksze moce, ale zeby wygladzic wykresy i pociagnac dluzej. A przy okazji moze wiecej mocy :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 15 marca 2021, 21:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Genialnie :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 15 marca 2021, 22:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
No to rób turbo u luka i tyle :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 16 marca 2021, 09:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1495
Ja pier... Auto o masie podobnej do mojego z tym, że z mocą na koło, a nie na oś. :szok:
Graty wyniku, jak z trakcją? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 16 marca 2021, 10:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
400pisiorów w e46 to nie przelewki... musi gnieść ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 21 marca 2021, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 78
Moje BMW: 530dA E60/Z4 E85
Kod silnika: M57N2/M54B30
Jest ogień, musi robić robotę na drodze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 22 marca 2021, 16:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Z trakcja jest srednio, ale to sie poprawi jakimis oponkami w niedlugim czasie.
Liczylem na wynik 350/700 i ten by mnie zadowolil, a wyszlo 400/850 i na drugi dzien pojechalem po nowa baze GT2260V... Rozumie ktos cos z tego? :rotfl: :rotfl:
O GTB myslalem, rozmawialem z lukiem i w ogole z wieloma osobami przez ostatni tydzien. Jak Luk ogarnie kolektory wydechowe gotowe pod montaz GTB wtedy pewnie sie przesiade ;) A na ten czas zostaje GT ze wzgledu na mniej inwazyjny montaz.

Dzisiaj zawiozlem GT do TurboExpert, ma powstac cos wiekszego, mam nadzieje ze bedzie gotowa pod koniec tygodnia ;) Wydech bedzie wymagal przerobek bo ma byc dupka na vband 3"
Obrazek

Pozostaje czekac :D
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 22 marca 2021, 16:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Broder napisał(a):
Rozumie ktos cos z tego?

jasne
Obrazek
:rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 23 marca 2021, 10:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2220
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
ja nie jestem ani kapkę zdziwony. Pamiętam twoje auta jeszcze z e46forum. Obojętne co byś kupił po pewnym czasie auto przstało się nadawać na daily ze względu na super stan, mody, unikatowość czy moc :D

jak brałeś diesla to wiedziałem, że prędzej czy później też będzie na tyle grubo, że będziesz szukał do klepania km po dziurach czegoś innego :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 23 marca 2021, 11:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8253
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Takie podejście to tylko chwalić :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 23 marca 2021, 11:16 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2086
Broder napisał(a):
a wyszlo 400/850

Piękne wartości :zawstydzony:

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 23 marca 2021, 13:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Potężna motorownia, pewnie nie da się oderwać od fotela przy przyspieszaniu :szok:
Kolega widzę z moich okolic, można by się zgadać przy lepszej pogodzie na pośmiganie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 23 marca 2021, 13:58 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1459
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
galazkam3, ludzie z wrocka i okolic planują się spotkać tej niedzieli ;) Broder, też czasami bywa

Data: 28 marzec 2021 NIEDZIELA!!

Uwaga zmiana Godziny !!!

Miejsce Magnolia Park parking obok Ronda

Godzina 15.00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 23 marca 2021, 14:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Niedziele zazwyczaj spędzam z rodziną, ale może zrobi się wyjątek, zobaczymy ;)
tak czy siak dzięki za info :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 23 marca 2021, 15:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
kai napisał(a):
ja nie jestem ani kapkę zdziwony. Pamiętam twoje auta jeszcze z e46forum. Obojętne co byś kupił po pewnym czasie auto przstało się nadawać na daily ze względu na super stan, mody, unikatowość czy moc :D

a tam, stan wizualny u mnie jest slaby w kazdym aucie :rotfl: Ale jesli chodzi o motorownie czy ogolny stan mechaniczny to staram sie wszystko robic na biezaco, nawet czasem z wyprzedzeniem.

W niedziele mam w planie pojawic sie na Magnolii ;)

A wczoraj wywalilo mi rure od intercoolera do kolektora... Rzezbilem kolektor ssacy i rozkrecalem opaski FMIC, niestety opinie o nich kraza, ze sa jednorazowe... co chyba sie potwierdzilo. Przy probie ODkrecania urwala sie szpilka :wstyd: Pierdola, a auto uziemione, bo akurat tego rozmiaru nie mam. Juz zamowione kilka sztuk na zapas ;)
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 26 marca 2021, 18:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Dzis odebralem nowa hybryde od TX Performance
Baza jak wczesniej GT2260V, niestety nie wiem jakie rozmiary wirnikow, ale max co sie dalo roztoczyc muszle ;) Wszystko na grubym wałku, a tyl muszli przespawany na 3" vband :super:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z montazem troche zejdzie (jak zawsze) bo musze wykminic cos z wydechem. Obecnie DP jest 2,5" a trzeba przejsc na 3" no i wypadaloby
nie robic juz zwezek do reszty ukladu tylko pociagnac te 3"... tak wiec czeka mnie spawanko i jeszcze troche wydatkow.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 26 marca 2021, 19:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Jest kawał bydlęcia :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 28 marca 2021, 14:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: 320d
330cd
207 GTI
Kiedys na ich stronie widzialem jak wlozyli kukli do GT22. Cos mowili na ten temat ? Osobiscie kupilem jakis czas temu GTD2060, bede przerabial na podcisnienie. Seria GTD na kulkach robi robote :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 28 marca 2021, 16:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Jak wpadam do "Mariana" to jest tyle tematow ze i tak czasu zawsze do przegadania brakuje ;) Generalnie co sobie zarzyczysz to zrobi, kulki nie problem, mi tez wspominal o GTB na kulkach, ale to juz inny pulap cenowy nawet po rabatach ;)
Jedno co moge powiedziec to to, ze chyba malo jest turbiniarzy jak on, podaje realne wartosci mocy jakie mozna uzyskac na danej turbinie, a nawet zanizone.
Sam sie dziwil jak na jego poprzedniej turbinie dobilem tej mocy, bo przygotowywal ja pod m57 i wg niego miala miec wydajnosc max 320KM.

Ogolnie moc u mnie to jeszcze inny temat, nawet wlasciciel hamowni twierdzi, ze przy tym setupie moc wyszla nadzwyczaj duza, a do tego jego rolki i tak zanizaja wyniki. Wiec mysle, ze 4 z przodu realnie jest ;)

Plan jest taki zeby nowe turbo wsadzic i przetestowac bez ruszania softu. Zobaczymy co rolki pokaza.

Z innych tematow to kiedys chyba juz sie chwalilem ta zdobycza, ale w koncu ja odswierzylem i poskladalem do kupy - galka AC Schnitzer manualna z lcd, pokazujaca aktualny bieg. Sama galka dosc lekka w serii (ok 100g), dowazylem ja olowiem z ciezarkow z felg :D teraz super sie ja trzyma i biegi powinny lepiej wchodzic. Na dniach montaz
Obrazek

Mam jeszcze jednego ACS'a, no ale umowmy sie, jest po prostu slaby wizualnie ;) mysle tez czy pakowac reszta gadzetow ACS'a :chytry:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder --> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 8 kwietnia 2021, 09:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Galka shnitzera niestety nie przypasowala mi, dlatego zalozylem carbon M performance z czerwonej e46 :D
Teraz bedzie torche zdjec i narzekania.
Zamowilem z FMIC wiekszy intercooler o rdzeniu 600x400, na peirwszy rzut oka wszystko ok, ale z frontu zauwazylem niedorobke w postaci roznego odstepu lamelek w kilku rzedach rdzenia. Mysle sobie ok, raczej to nie ma wplywu na nic, chociaz skoro reklamuja sie ze sa tacy super to czemu wysylaja jakis odpad jakosciowy? Tym bardziej ze podswiadomosc mowi ze skoro placisz drozej, to jakosc na pewno jest lepsza... no tak. Wszystko zalezy od marketingu jak sie okazuje
Stary turboworks vs nowy fmic
Obrazek

Rdzen na zewnatrz FMIC
Obrazek

Nastepnie przed montazem na szybko zgladnalem do srodka i lekki szok. Przeciez FMIC reklamuje sie jako nowego typu geste rdzenie, a ten turboworks wyglada jakos lepiej...
Na stronie FMIC czytamy
Cytuj:
W przeciwieństwie do podobnych intercoolerów sprzedawanych w internecie, wszystkie sprzedawane przez nas chłodnice posiadają nowy, dużo wydajniejszy rdzeń drugiego typu! Stary rdzeń widoczny po prawej stronie miał bardzo rzadlko ułożone żeberka, do tego tylko w jednym rzędzie (patrząc przez wlot było widać wylot), co skutkowało słabym chłodzeniem - przelatujące nim powietrze nie oddawało całego ciepła.

Obrazek

Macie popcorn? :D
Zamowilem wiec intercooler z turboworksa o takim samym rdzeniu zeby porownanie mialo sens i bylo miarodajne

Obrazek

Jak widac bez niedorobek na lamelkach

Obrazek

I finalne porownanie - tak rezentuje sie rdzen FMIC
Obrazek

A tak Turboworks
Obrazek

FMIC ewidentnie robi z klienta debila, reklamuje swoje rdzenie jako nowego typu, a chyba przespali moment kiedy to konkurencja ich wyprzedzila. Fakt jest taki ze widac drugi rzad lamelek w srodku rdzenia, ale ewidentnie jest tam ich mniej niz w turboworksie.
Na rdzeniu FMIC dodatkowo odnotowalem spadek o 0,2bar doladowania w peaku, byc moze jest to wina zbyt slabej obecnej turbiny, to sie wyjasni na dniach jak sie pogoda polepszy.
Nie wystawiam oceny co do chlodzenia, bo tego zwyczajnie nie sprawdzalem i byc moze sie okaze, ze ten rzadki FMIC jest faktycznie pod tym wzgledem lepszy, ale sam fakt przedstawiania nieprawdziwych zdjec na stronie produktu wiele swiadczy o firmie.

To tyle z porownan :D Przy okazji - sprzedam intercooler FMIC :D
Dodatkowo zamowilem taki sam jak mam obecnie tlumik srodkowy Turboworks, ale juz pod nowa turbine do wydechu 3" wejscie i 2x2,5" wyjscie
Obrazek

oraz acze elastyczne wydechu i vbanda 3" z fmic
Obrazek

Finalnie po intercoolerze tak to sie prezentuje - zderzaku kratka wypelniona coolerem w calosci tak jak chcialem ;)
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL