BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 czerwca 2024, 15:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 22:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Kilka zdjec z niedzielnego wypadu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Intercooler nie rzuca sie za bardzo w oczy, a wrecz moge powiedziec, ze pasuje jakby wyszlo to tak z fabryki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 22:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Zajebiscie sie prezentuje :super:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 22:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jakby byla nizsza niz poprzednia 335, ale to moze dzieki wiekszym felgom i mlodszemu zawieszeniu.
Do pelni szczescia potrzeba wydechu, usuniecia dpf-a,egr-a, klapek z kolektora i zrobienia programu.
Z wygadu dyfuzor performance, felgi na czarno+lusterka, sprezyny eibach i zaciski przod zielony albo calosc na niebiesko.

Zielone zaciski wygladaja inaczej i to szalony pomysl, a niebieskie na dobrze dobrany fabryczne zestaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 19:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Kolejne plusy nowego ukladu hamulcowego

Obrazek

Do wymiany klockow nie trzeba zdejmowac zacisku!
Wystarczy wybic piny, (oznaczone zielona strzalka) aby zdjac sprezyne (oznaczona zolta strzalka) i wyjac klocki za specjalne uchwyty ( oznaczone strzalka czerwona), ktore nie dawaly mi spokoju, gdyz nie mialem pojecia po kiego grzyba tam sa.

Pozniej odwrotna procedura i klocki na miejscu. Tloczki same sie cofaja, wiec nie trzeba sie za duzo meczyc.

Tarcze jak wspominalem, sa laczone na nity z czescia aluminiowa (pojecia nie mam jak ta gora sie nazywa, moze glowa tarczy?). Do tego budowa podobna jak w tarczy dba z patentem lapa kangura :rotfl:

Tu tarcza robiona dla bmw
Obrazek

tu dba street

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 22:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Kozackie te zaciski :D

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 22:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nawet po trasie sa zimne, a tarcze tez nie sa zbyt cieple, wiec mozna reka dotknac. Co innego po jezdzie torowej, ale ja na takie zabawy nie bede diesela uzywal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ladnie sie prezentuje :super: Hamluce sa z seri E9X czy F3X ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 06:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Dobre posunięcie z hamulcami :ok:

Auto wygląda naprawdę pięknie :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 09:22 
Zaciski jak najbardziej :super:
Szkoda ,że tylne nie pasują p&p , trzeba zakupić piasty z e87 i kombinować. :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 18:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Ladnie sie prezentuje :super: Hamluce sa z seri E9X czy F3X ?


Te akurat sa od M135i albo 135i.
Pasuja do e9x, F3x oraz chyba wszystkie jedynki. Zaciski pasuja nawet do e46, ale tarcze niestety nie, bo glowa??? ma tu wysokosc 72-73mm, a w e46 52,5 chyba. Opcja to zalozenie tarczy od m3 csl, ale tez nie do konca latwy montaz i spasowanie z zaciskami lub dystans na piaste 10mm i na to tarcza.
Niestety ja bym w takie cos nie poszedl, ale sa wariaci, ktorzy to robia.

Dziwne jest to, ze te hamulce wystepuja w trzech rodzajach i trzech roznych numerach zaciskow. Te sa do wersji z mniejszym silnikiem niestety w serii F3x az do 328 oraz do 135i. Drugi rodzaj zaciskow do serii F3x, ale do silnikow 6-cio garowych i trzeci performance z tarczami 370x30 oraz 345x24 na tyl (pewny nie jestem).

Sa jeszcze hamulce z m3/m4 na tarczy przod 380x30, ale tyl nie wiem ile oraz m3/m4 tarcze ceramiczne 400x30 ??? nie do konca znam grubosc.

Zaciski zawsze sa inne, ale tez jest tak, ze maja inne kolory i wystepuja niebieskie lub siwe albo czerwone, zlote i pomaranczowe w wersji performance.

Sa tez od starej 135i e87 bodajze z tarcza 338x30 albo 338x28 oraz tyl 324x22, wiec na moja bude sobie nie poradza, bo juz bylo to testowane na innych forach. Przod szesciotloczek, a tyl dwu i podobno byla jakas lipa, bo sie tloczki grzaly z przodu dlatego zastapiono czterotloczkiem i jak widac jest lepiej.

To sa slowa ludzi z forum e90 post lub com. Nie bez powodu brembo zmienilo zaciski, wiec cos w tym jest.

Jesli chodzi o zakup, to uzywanych jest malo i do wyboru szesciotloczki lub zestawy od 135i niebieskie. Jak dla mnie ten zestaw jest dobry i naprawde hamuje lepiej niz seria. Czy lepiej niz 335, to nie wiem.
Napewno wymieniajac zestaw na performance z tarcza 370, pedal hamulca robi sie miekki, ale ten zestaw z samym przodem byl taki do momentu wymiany plynu oraz ulozeniu wszystkiego.
Hamuje dobrze od zimnego i jak depne ostro , to az lece na deske.
Jedynie starte opony nie pozwalaja na pelne wykorzystanie mozliwosci tego zestawu.
Jak wleca nowe, to wtedy sprawdze na autostradzie.

Zaraz mnie ktos oskarzy o pisanie powiesci :rotfl:

Cytuj:
Dobre posunięcie z hamulcami :ok:

Auto wygląda naprawdę pięknie :padam:


Mysle, ze kazdy kto ma tu zalozony temat na forum, dba o swoj samochod jak o swoja kobiete albo bardziej.
Ja musze uwazac, bo czasem to jest caly dzien i wtedy chyba jest zazdrosna.


Cytuj:
Zaciski jak najbardziej :super:
Szkoda ,że tylne nie pasują p&p , trzeba zakupić piasty z e87 i kombinować. :/


Dlatego zostawiam tyl seryjny, bo wystarczy. Tylko wyglad niestety nie jest do konca jak powinien. Tylu nie wymieniam, bo jest mniejszy niz seria i nie wiem czy sila hamowania sie nie wyrowna z dwutloczkiem na mniejszej tarczy.

Jesli chcesz, to mozesz poszukac zaciskow od 135i z zestawu 6-cio tloczkowego, ale ciezko osbno dostac.
Tyl z wersji performance jest wiekszy niz z tego, ktory ja mam.

Jesli ktos nie chce uzywanego, to mozna kupic nowy za ok 8.5tys-przod lub 12-14 caly zestaw. Jak dla mnie masakra, wiec uzywka mi pasuje.
Mozna poszukac samych zaciskow, tarcze nowe ori bmw lub dba w rozmiarze 340x30 i ori klocki lub zamienniki za dobra kase i tez bedzie dobrze.
Cena koncowa wyzsza, ale mamy klocki i tarcze nowe. Ja szukalem w dobrym stanie i klocki z tarczami sa prawie nowe.

Teraz tylko musze dobrac mniej wiecej kolor, aby tyl byl niebieski, bo jak na chwile obecna kazdy sie dziwnie patrzy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 19:27 
U mnie w serii jest -- przód 348 / tył 336.
Tarcze performance -- przód 370/ tył 350.
Zestaw zacisków można zakupić u gościa z Kielc , / handluje tymi gratami / 4tłoczek z przodu , 2 tłoczek z tyłu cena ok4,5. Gadałem wstępnie z Mariuszem 'czerwonym 330d" temat jest do ogarnięcia z tyłem. Można jeszcze zastosować plan B i zlecić zaadoptowanie tyłu w http://www.mickey-garage.com/ nie powinien to być dla nich żaden problem. :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Punisher napisał(a):
bo glowa???


Dzwon

Punisher napisał(a):
Dziwne jest to, ze te hamulce wystepuja w trzech rodzajach i trzech roznych numerach zaciskow.


Mowilem Ci, ze roznia sie srednica tloczkow, pomimo, ze zacisk wyglada tak samo. Zalezy to od naciskow na osie auta, z ktorego pochodza. Dlatego nie mozna bezmyslnie przekladac hamulcow pomiedzy autami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 21:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ok, dzwon, dzieki

Tylko znalezienie zestawu z wersji np 435d czy 330d jest praktycznie niemozliwe.
Nowy zestaw kosztuje 8.5tys, a mi sie nie usmiecha wydawac na sam przod takiej kwoty.
Po za tym zestaw, ktory mam jest montowany w 428i, wiec tylko troche lzejzszym samochodzie.
Dla mnie to hamuje lepiej niz seria, wiec dla mnie to krok w przod


Cytuj:
Mowilem Ci, ze roznia sie srednica tloczkow, pomimo, ze zacisk wyglada tak samo. Zalezy to od naciskow na osie auta, z ktorego pochodza. Dlatego nie mozna bezmyslnie przekladac hamulcow pomiedzy autami.


Ok, tylko jak nazwiesz zachowanie bmw, zmniejszajac hamulce z przodu w modelu, ktory mam w stosunku do 335, ktore jest 50kg lzejsze?
Jak dla mnie to dopiero bezmyslnosc, wiedzac, ze np 330d n57 jest prawie tak samo ciezkie i szybkie jak 335d.

Ja zmienilem tylko przod, a mam wrazenie jakbym caly uklad zaadoptowal. Reakcja na hamulec jest natychmiastowa i zatrzymuje sie lepiej niz w 335. Poprostu mam hamulec, kiedy go potrzebuje


Nie jestem pierwszym, ktory to zrobil, a oni jakos nie narzekali. Musialem szybko cos zrobic, a i tak okazalo sie, ze to nie hamulce.
Jestem zadowolony i to najwazniejsze


Ostatnio edytowano 12 kwietnia 2016, 21:30 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Punisher napisał(a):
Ok, tylko jak nazwiesz zachowanie bmw, zmniejszajac hamulce z przodu w modelu, ktory mam w stosunku do 335, ktore jest 50kg lzejsze?
Jak dla mnie to dopiero bezmyslnosc, wiedzac, ze np 330d n57 jest prawie tak samo ciezkie i szybkie jak 335d.

Ja zmienilem tylko przod, a mam wrazenie jakbym caly uklad zaadoptowal. Reakcja na hamulec jest natychmiastowa i zatrzymuje sie lepiej niz w 335. Poprostu mam hamulec, kiedy go potrzebuje


Nie mowie tutaj o tym co Ty zrobiles, ale np o przeszczepach hamulcow z Porsche, gdzie rozklad mas jest zupelnie inny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Juz sie balem, ze znowu cos zle zrobilem.
Przemyslalem to, co mi napisales i spedzilem tydzien przekopujac fora, zanim podjalem decyzje.
Moglem kupic z Niemiec szare zaciski z tymi samymi tarczami, ale od F34,F36 z wiekszymi tloczkami od silnikow 30d,35d. Sprzedawca nie odpowiadal i wyglad zaciskow mi sie nie podobal, a do tego wszystko bylo troche pordzewiale. Cena byla nizsza o ok 100 funtow, wiec cos za cos.
Mialy byc zaciski od bmw i sa, a z tego co sprawdzilem to m135i z auto to tez kawal budy ok 1520-1540kg, wiec nie dziwie sie, ze tak hamuja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 21 kwietnia 2016, 17:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Panowie orientuje sie ktos czy podejdzie koncowa pucha ze 135i e82 bodajze na dwie rury jak w 330?
Daloby to cos w ogole w poprawie dzwieku, bo z osiagow chyba nie. Napewno jest bardziej przelotowy niz w 325/330, ale czy mozna takie cos zapodac, czy diesel musi miec inna puche niz bena?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 14 maja 2016, 13:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Biedne 325d z wiekszym fmic oraz filtrem bmc, owinieta rura dolotu do samego coolera tasma termiczn do wydechow na 19''

Temperautra 15*C w dolocie podczas testu 31*C, podczas normalnej jazdy ok 20*C
Wychodzi ok 20 sekund z filmiku, wiec ok 27 sekund 0-200
Niee pamietam ile mial Forest w swojej 330d oraz jakie czasy maja e90/92 330d 231km lub zdrowe e46 330ci, aby porownac jak sie zbiera



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 14 maja 2016, 14:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Punisher napisał(a):
Wychodzi ok 20 sekund z filmiku, wiec ok 27 sekund 0-200
Niee pamietam ile mial Forest w swojej 330d oraz jakie czasy maja e90/92 330d 231km lub zdrowe e46 330ci, aby porownac jak sie zbiera

W mojej wychodzilo 100-200 okolo 14sek licznikowo a na aplikacji racechrono 16.6-17.5 zalezy od dnia. Z tym ze ja tam jezdzilem na 17kolach z oponami 225 przod /tyl.

330ci e46 255hp 318nm - 16s gps 100-200

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 14 maja 2016, 15:33 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Punisher napisał(a):
Niee pamietam ile mial Forest w swojej 330d oraz jakie czasy maja e90/92 330d 231km lub zdrowe e46 330ci, aby porownac jak sie zbiera





Moje byłe e46 330iT licznikowo 100-200 robiło tak ok 16.5s.



Wygląd rewelacja e92 lci w tym kolorze +styl 313.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 15 maja 2016, 00:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Normalnie wstyd :wstyd: . Wychodzi, ze jezdzi jak slimak. Potrzebny program, to wtedy bedzie roznica

Niestety tylko wyglada jak na razie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL