BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 maja 2024, 20:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 667 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 19 maja 2016, 06:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Pięknie się prezentuje :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 17:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Panowie wydaje mi sie, że mam do wymiany tuleje dyfra albo tylnego wózka bo przy wbijaniu biegu albo jak jade na wstecznym wciskam hamulec mam głuche puknięcie może ktoś mi podpowiedzieć ktore tuleje moga byc do wymiany ?
Podpora wału i łącznik elastyczny wymienilem i troche sie poprawilo ale nadal slychac puknięcie :zalamany:
Super gdyby ktos napisal mi ktore to numery tulei bo tyle ich jest, że nie mam pojecia ktore należalo by wymienic

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 10:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Nie wiem czy pisalem ze auto juz nie ma Jb4 ale w to miejsce jest MHD Flasher bardzo prosta instalacja i auto jest wyraznie mocnejsze i o wiele plynniejsze niz na jb4 czuc ze mapy sa bardzej dopracowane.
Dzis przyjechal mi FMIC z FMIC.PL wykonanie bardzo fajne jak za te cene dopiero w przyszlym tygodniu montaz bo mechanik nie ma czasu a w sobote u nas jest dynoday chcialem zmierzyć na MHD stage 2 DP+FMIC :rozpacz:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podobno pasuje P&P zobaczymy co powie mi mechanik ale wizualnie wygląda prawie to samo co OEM.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 10:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Saper1008, nie próżnujesz :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 15:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Vapor napisał(a):
tez miałem z FMIC tyle że w 335d to zdecydowanie nie pasował P&P tylko skonczylo się na spawaniu i cięciu
ale podobno zakładali do 335i i tam lepiej to pasowało zdecydowanie
fajnie jakbyś zrobił jakiś pomiar mocy na najmocniejszej mapie i pomiary 100-200 100-250
dałoby rade :) ? oczywiście jak zmontujesz cooler
też myślę o 335i tyle że N55 bo N54 bywa kapryśne- prawda to z Twojego punktu widzenia ;) ?

Mam zamiar zrobic wszystkie pomiary po montażu IC i zmianie mapy N54 bywa kapryśne ale jak sobie wszystko porobisz tak jak ja to auto idealne, które auto sie nie psuje i jest bezobsługowe ? Ja mialem SUzuki Samuraia 85 rok tam rzeczywiście nic sie nie dzialo ... jak dbasz tak masz tanie nie jest napewno ale warto bo potencjał jest :hyhy:
N55 nie bedzie wcale mniej kapryśne ale jak masz kase to widomo lepiej brać nowszy motor z mniejszym przebiegiem.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 16:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
N55 bedzie slabsze od N54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 18:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Co powiecie o B58? Nowa jednostka montowana w 340i i 440i, ktora ma rozrzad od szyby, bo n55 chyba jescze normalnie od strony chlodnicy?


Ostatnio edytowano 16 czerwca 2016, 18:26 przez Punisher, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 18:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Zamówiłem jeszcze chargepipe metalowy bo teraz na MHD jest 18-19 PSI myśle ze kwestia czasu i ori rura pęknie, mialem z przodu dokladke przy 150 poleciala w powietrze i rozerwala sie w strzępy :rotfl: Zamówilem carbonowe splittery takie jak performance bede mial za 2-3 tyg myślę :hyhy:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 18:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Co do coolera, to dalbys rade sam zlozyc, tylko troche ciecia bedzie plastiku. Sruby na uchwytach sa idealnie zrobione. Rada ode mnie to odkrec wiatrak i zdejmij z zatrzaskow, a bedziesz mial latwiej wlozyc od dolu cooler. Pozniej wiatrak na miejsce, podpinasz kostke, przykrecasz, podlaczasz pod kompa, kasujesz bledy, jakie wyskocza po zdjeciu wiatraka i wszystko dziala jak nalezy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 18:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Punisher napisał(a):
Co do coolera, to dalbys rade sam zlozyc, tylko troche ciecia bedzie plastiku. Sruby na uchwytach sa idealnie zrobione. Rada ode mnie to odkrec wiatrak i zdejmij z zatrzaskow, a bedziesz mial latwiej wlozyc od dolu cooler. Pozniej wiatrak na miejsce, podpinasz kostke, przykrecasz, podlaczasz pod kompa, kasujesz bledy, jakie wyskocza po zdjeciu wiatraka i wszystko dziala jak nalezy.

Ja sam tego nie bede robil braciuka nie ma w Polsce bo byśmy to założyli mam zaprzyjaznionego mechanika to mi to wsadzi po weekendzie :)

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja robilem sam, to pozniej 5 razy poprawialem, bo cisnienie spieprzalo, ale jest meczarnia z tym. Wagner duzo latwiej zalozyc, ale cena 3 razy wyzsza. Nie bez powodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Fajnie wyglada ten IC. Szkoda ze duzo roboty zeby go zalozyc ale za ta cene warto. Tez planuje taki zakupic

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 20:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Najgorzej przy turbo, bo musi byc na dwoch obejmach, inaczej bedzie wylatac. :rotfl:
Do tego jeszcze dodatkowa dalem, aby trzymalo sie kupy i na dole przy coolerze dwie. Strona dolotu jest za miekka i rozszerza sie gdy cisniemy gaz, przez co tracimy czas na napelnienie. W 335d dalbym rury silikonowe na przemian z alu od coolera, az do rury alu przy przepustnicy. Reakcja na gaz bedzie lepsza. Ja tak zrobilem i czuje, ze minimalnie lepiej sie zbiera. To samo robi wagner w coolerze evo, bo performance to tylko cooler
http://www.wagner-tuning.com/Intercoole ... _p_10.html.
Silikony duzo sztywniejsze i zawsze to jakis maly przyrost w stosunku do ori rynsztunku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 20:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Saper1008 napisał(a):
Zamówiłem jeszcze chargepipe metalowy


Przezorny zawsze ubezpieczony :ok: pamietaj ze diverter valves tez nie zaszkodzi wymienic na metalowe


Saper1008 napisał(a):
auto juz nie ma Jb4 ale w to miejsce jest MHD Flasher bardzo prosta instalacja i auto jest wyraznie mocnejsze


Saper1008 napisał(a):
teraz na MHD jest 18-19 PSI


Dziwne to jest co piszesz jb4 jest w stanie "pompowac" duzo wieksze cisnienie niz 19psi. MAP sensor moze zczytac poprawne wartosci do 22 czyli pompowanie powyzej 20 raczej nie ma sensu chyba ze po wymianie sensora. Moim zdanie doladowanie 20 plus w aucie do jazdy na codzien moze szybko wykonczyc seryjne turbiny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 21:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
FMIC :ok:

No ciekaw jestem ile będzie jak poskladasz wszystko w całość.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 22:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Na paliwie 98 Jb4 pompuje jakos 16-17 psi max mowie tu o mapie 5 bo na mapie 7 pompuje okolo 18 nie pamietam juz ale do tego trzeba miec paliwo 102 oktany tak czy siak MHD to lepsze i tansze rozwiazanie niz JB4 jestem bardziej zadowolony i auto jest plynniejsze przyspiesza rownomiernie na jb4 bylo jeb**ęcie jak w dieslu
Punisher napisał(a):
Najgorzej przy turbo, bo musi byc na dwoch obejmach, inaczej bedzie wylatac. :rotfl:
Do tego jeszcze dodatkowa dalem, aby trzymalo sie kupy i na dole przy coolerze dwie. Strona dolotu jest za miekka i rozszerza sie gdy cisniemy gaz, przez co tracimy czas na napelnienie. W 335d dalbym rury silikonowe na przemian z alu od coolera, az do rury alu przy przepustnicy. Reakcja na gaz bedzie lepsza. Ja tak zrobilem i czuje, ze minimalnie lepiej sie zbiera. To samo robi wagner w coolerze evo, bo performance to tylko cooler
http://www.wagner-tuning.com/Intercoole ... _p_10.html.
Silikony duzo sztywniejsze i zawsze to jakis maly przyrost w stosunku do ori rynsztunku.

Podobno w dieslu jest ciężej to założyć z tego co widzialem to żeby pasowalo tak jak ORI IC od 335i trzeba przyciąć delikatnie wlot i wylot ale FMIC.PL twierdzą, że pasuje P&P jakoś to chłopaki poskładają do Uaza wsadzili niedawno silnik 1.8 IS wiec z tym też sobie poradzą :D

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 17 czerwca 2016, 06:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Saper1008, ten IC pasuje bez problemu, trzeba tylko kawałek osłony dociąć ;)

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 17 czerwca 2016, 06:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
slavio napisał(a):
Saper1008, ten IC pasuje bez problemu, trzeba tylko kawałek osłony dociąć ;)

Jakies dodatkowe opaski kolanka cos jest potrzebne ?

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 17 czerwca 2016, 16:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Vapor napisał(a):
Saper u mnie jak montowali to trzeba było pomarańczową rurę od intercoolera (za którą zapłaciłem kiedyś wcześniej 920zł :mur: ) rozciąć tak żeby obejma która znajduje się na końcu tej piepszonej rurki dalej była oryginalna bo tylko na tej oryginalnej obejmie ta rura się będzie trzymać na turbinie. A z drugiej strony trzeba było rurę z IC lekko uciąć pod kątem żeby ukierunkować to w stronę turbiny i dospawać tam 6cm rurę i wtedy na tym zamontować drugą końcówkę pomarańczowej rury. Trochę rzeźby było ale bez przesady- z 4h to trwało a do tego w 335i ponoć jest dużo prościej niż w dieslu.
Na pewno w 335d to co daje FMIC nie jest P&P bo te silikonowe 2 rurki i obejmy co oni wysyłają to można sobie na ścianie powiesić a nie zamontować tak żeby to się trzymało. Jakby zamontowali to na tym co wysyła FMIC to raz że ledwo co to pasowało a dwa rękami to się dawało ściągnąć a co dopiero jak się ta w buta i ciśnienie to od razu wypchnie i po zabawie


Ja zalozylem z silikoenm, a mialem w planach tak samo z rozcieciem. Da sie tylko potrzebne sa dwie obejmy, ktorymi mozna lape polamac-t bolt clamp. Ja mam na dwie takie i dodatkowo wokol turbo i obejm mam jeszcze jedna, aby nie wypadalo od cisnienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 --> E92 335i JB4 SETUP 2016
PostNapisane: 17 czerwca 2016, 17:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Mialo byc koniec modów ... [cenzura] to jest jak nałóg :rotfl:
Cooler wjedzie na pokład w następnym tygodniu wraz z Charge Pipem, zastanawiam sie też czy nie konczy mi sie sprzęgło bo miałem wrażenie jak bym miał uślizg ostatnio podczas wyprzedzania ale wiem, że delikatnie dwumasa może puszczać wiec może jeszcze nie.


SPLITTERY CARBONOWE

Obrazek


CHARGE PIPE

Obrazek


I KONCÓWKI AKRAP STAJL :hyhy: Ultera zwracam bo gówno jakich mało farba schodzi końcówki są nierówne jak sie dobrze przyjrzy :dobani:

Obrazek
Obrazek

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 667 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL