BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 16:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 557 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 21 maja 2016, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Dobrze już. Wystarczy o tym radiu :]

"Piejący tył" nie dawał mi spokoju : tylne b8 miałem z e39 a one mają łoże sprężyny wyżej. Teraz wpadły takie jak mają być bilstein b8 ac schnitzer , dedykowane do e38 i w pełni odnowione w mxprofi - jakość robót pierwsza klasa (b16 i bc Racing też od nich miałem) ale są skrajnie niesłowni jeśli chodzi o terminy. Na amortyzatory czekałem ponad miesiąc a miałem mieć je w ciągu tygodnia :kwasny:

Dzięki tym amorkom tył usiadł o dobre 3cm w stosunku do poprzedniego setupu. Teraz trzeba będzie do przodu kupić jamex'y -65 zamiast -45 ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I teraz ciekawostka : na początku były problemy z m54b30 : pomimo pełnego serwisu, nowej odmy etc zeżarł ponad litr oleju przez 1,5 km - mocno mnie to wkurzyło - przez myśl przeszła mi nawet wymiana pierścieni i uszczelniaczy ale poczytałem na BKP o płukance długodystansowej archoil. Włałem, zrobiłem już ponad 2 tyś km i oleju jest tyle ile było. Moja teoria jest taka , że pierścienie były oblepione olejem a płukanka to g...wno rozpuściła. Ponadto spalanie spadło : dzisiaj zatankowałem do pełna po przejechaniu 435km weszło 61 litrów :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 21 maja 2016, 21:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 484
Lokalizacja: Dwola/ Caerdydd
Moje BMW: 535i
Kod silnika: M62
Szkoda że nie wiedziałem o tej płukance kilka dni wcześniej akurat zmianiałem olej.
Poprawiłem delikatnie zdjęcia bo są jakie są :D
Obrazeke9737630f7f9 by Piotr Wolfe, on Flickr
Obrazekdf20aaa67839 by Piotr Wolfe, on Flickr
Obrazek5d19666b6b7f by Piotr Wolfe, on Flickr

_________________
I drive real fuckin’ fast, so keep up. If I get my car back any different than I gave it, Monster Joe’s gonna be disposing of two bodies.
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 21 maja 2016, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Winston Wolfe, dzięki :ok:

Szczerze, to jakoś niespecjalnie mi się chciało wierzyć w płukankę jako panaceum ale chyba jej nie doceniłem bo ewidentnie działa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 23 maja 2016, 08:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
///david napisał(a):
Winston Wolfe, dzięki :ok:

Szczerze, to jakoś niespecjalnie mi się chciało wierzyć w płukankę jako panaceum ale chyba jej nie doceniłem bo ewidentnie działa.

Ja po swapie od razu zalalem od razu engine flush od millersa, normalnie zalewasz go tyle ile oleju czyli 6l, silnik chodzi 5min i zlewasz, akurat tutaj wczesniej nie wiem czy silnik pobieral olej ale to co z niego zlecialo :szok: tak wiec na pewno cos tam wyczyscil ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 23 maja 2016, 08:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wg mnie obniżenie jest teraz optymalne, niżej bym nie schodził

Santino napisał(a):
///david napisał(a):
Winston Wolfe, dzięki :ok:

Szczerze, to jakoś niespecjalnie mi się chciało wierzyć w płukankę jako panaceum ale chyba jej nie doceniłem bo ewidentnie działa.

Ja po swapie od razu zalalem od razu engine flush od millersa, normalnie zalewasz go tyle ile oleju czyli 6l, silnik chodzi 5min i zlewasz, akurat tutaj wczesniej nie wiem czy silnik pobieral olej ale to co z niego zlecialo :szok: tak wiec na pewno cos tam wyczyscil ;)

IT Flushing ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 13:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie wiem co tam macie w swoich beemkach, ale w m5 pierwszy raz seryjne audio mnie zadowala. W e46 zwyklak byla kupa totalna w porownaniu z m5.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 21:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
jiGsaw napisał(a):
W e46 zwyklak byla kupa totalna w porownaniu z m5.

bo w m5 masz pewno jakieś lepsze audio a w e46 miales tylko podstawowe.
ja mam HK w e46 i jest gitara, a rodzice mają w e39 podstawowe naglosnienie i jest kupa.;

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 07:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Zgadza się , podstawowe granie w E39 to dramat :mur:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Wy tu gadu gadu o audio a tutaj takie cuda się u blacharza dzieją :

Obrazek

:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
u lala a cóż to kolego modzisz tak grubo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 21:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Zimny, "modzę" odrdzewianie - nie mogę patrzeć na te wykwity i purchle :wstyd:

Poliftowe e38 z krajów innych niż "ciepłe" dzielą się na takie które już są po walce z rudą albo są jeszcze przed :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 21:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
///david daj kilka dokładniejszych zdjec miejsc z korozją bo aż się wierzyć nie chce że e38 może być tak lubiana przez tą zarazę. Gdzie u Ciebie jest nawiecej wykwitów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 21:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Za rudą w tej odmianie też nie przepadam ;) powodzenia w walce :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 21:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Mastello, chłopie przecież poliftowe e38 to chyba najbardziej korodujące bmw z tamtego okresu - rdza w autach użytkowanych na codzień jest tak oczywista jak w mercedesach z tamtego okresu.
Najgorzej jest pod dolnymi listwami drzwi, na wewnętrznych rantach błotników i na tylnej klapie pod tą plastikową blendą - zwłaszcza wokół śrub rejestracji.
Ponadto pod nakładkami progów , wokół spinek które je trzymają też jest ruda. Generalnie lipa - na pierwszy rzut nawet blacharz mi mówił co ja chcę od tego auta - dopiero jak wszystko porozbierał to wyszło na moje :]

I zaznaczam : moje auto jest po jednym, jedynym od nowości właścicielu, bezwypadkowe, bezkolizyjne - żaden element blacharski nie był zmieniany, błotniki dotychczas nie odkręcane serwisowane w Aso do 03.2015 , nawet tuv jest jeszcze ważny do września tego roku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 13 czerwca 2016, 07:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
///david nie przesadzaj ;) zgodzę się z Tobą , że e38 ma kilka miejsc gdzie czasami lubi pojawic się ruda ale nie podzielam opinii jako by polifty miały większe tendencje do rdzewienia. Nigdy nie znalazłem żadnego fachowego artykułu który jasno stwierdzalby ze polifty były robione z gorszych materiałów . Moim zdaniem jest jeszcze kilka innych czynników które decydują o tym ile i gdzie jest rdzy na samochodzie . Owszem najbardziej decydującym czynnikiem jest bezkolizyjnosc ale nawet taki czynnik jak zwyczajne dbanie o o samochod tzn mycie go ma wpływ na to jak będzie on wyglądał po 15 latach .
Tak czy siak chwali Ci się to , że doprowadzasz swoje auto do perfekcji . Gdybym dysponował odpowiednimi funduszami podobnie jak Ty doszukiwalbym się pewnie wszystkich niedomagan i systematycznie je usuwał.
I ponawiam prośbę ....zrób jakieś zdjęcia ...zobaczymy na ile sprawa była poważna a na ile jesteś mega pedantem ;) ;) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 13 czerwca 2016, 10:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 842
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Mastello napisał(a):
zobaczymy na ile sprawa była poważna a na ile jesteś mega pedantem ;) ;) ;)


To nie ma nic do bycia "pedantem". Jak korozja się pojawia to sama z siebie się nie cofnie tylko będzie się dalej rozprzestrzeniać i albo to robisz póki jeszcze nie zeżarło, albo po jakimś czasie jeździsz elegancką limuzyną wysokiej klasy która jest zardzewiałym trupem...

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 13 czerwca 2016, 11:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dobrze dzialasz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 12:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Mastello, tak to mniej więcej wygląda :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

nie jestem z natury jakimś super pedantem ale nie cierpię fuszery i pokazówki - co z tego ,że te elementy nie rzucały się w oczy tak jak np piękna polerka czy detailing ale dla mnie ważniejsze jest to czego nie widać. Zawsze mam auto na tip top jeśli chodzi o mechaniczną stronę (albo staram się mieć) i dlatego też nie wyobrażam sobie jeździć autem pordzewiałym z bąblami i purchlami ale np z pięknie położoną ceramiką która robi wow na sesyjkach podpisanych "photography" :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 czerwca 2016, 13:04 przez ///david, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
+ jest to, że jak się uporasz stosunkowo wcześnie z rudą, to obędzie się bez spawania :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E38 740i m54b30
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 14:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
rorafalki, niestety w pewnym zakresie spawarka okazała się być niezastąpiona :]

Przy okazji poprawek blacharskich polakierowana zostanie maska (jest wypiaskowana od kamyczków) , przednie błotniki , wszystkie drzwi do listew, tylne błotniki na rantach z cieniowaniem i tylna klapa cała. Zastanawiam się jeszcze nad polakierowaniem listew wokół szyb na wysoki połysk zamiast tego matu, byłby prawdziwy shadow line.
Potem korekta i jakaś powłoka - może nawet ceramika :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 557 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL