BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 01:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 19:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Wazyles swoje e92?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
KrisC, ochłoń i nie ustawiaj mi ścigów - strasznie kozaczysz a ja tylko przedstawiłem fakty. Turbo od tc i strojenie tc. Nie chce robić gowno burzy bez sesnsownie ale skoro Marcina 135i na nie w pełni sprawnych turbinach wypluło u Was 400km , potem zrobiliście mu hybrydy on je poskładał i auto wypluło 380 to chyba kurcze jest nie tak jak być powinno, prawda ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 19:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
///david napisał(a):
KrisC, ochłoń i nie ustawiaj mi ścigów - strasznie kozaczysz a ja tylko przedstawiłem fakty. Turbo od tc i strojenie tc. Nie chce robić gowno burzy bez sesnsownie ale skoro Marcina 135i na nie w pełni sprawnych turbinach wypluło u Was 400km , potem zrobiliście mu hybrydy on je poskładał i auto wypluło 380 to chyba kurcze jest nie tak jak być powinno, prawda ??


Oczywiście że jest coś nie tak jak powinno tylko czemu insynuujesz że to coś z programem nie tak że nie jest to soft na 400KM ? Przecież hybrydowe turbiny nie dodają koni, my nie stroiliśmy tego auta na hybrydach! 3 miesiące kozaczenia odnośnie 330D i zaraz będzie bajka z fejkowym 1M które miało nie mieć nawet 360KM, może przyjmiemy kolejne zakłady że jak ogarniemy samą mechanike w tym aucie to się pojawi 4ka z przodu? Z Tomka E92 nie wyszło to trzeba bronić swoich przekonań politycznych na innym polu? Wyluzuj. MSD80/81 mamy opanowane i tylko i wyłącznie od auta zależy ile wygeneruje. Zrobiliśmy ten motor na 1.5b+ na seryjnym sterowniku i paliwie 98.


Cytuj:
Co sie okazało? auto jest sprawne nic mu nie dolega i moc deklarowana przez TC jest ok! Wsumie jestem pozytywnie zaskoczony...teraz problem jest bo przemek4net wisi mi 150zł ;P Chyba był kiedys zakład że nie wypluje 300ps hehe.


Wisi Ci chyba dwukrotność sumy bo wyszło ponad 310KM ;) Dla mnie to było naprawde żałosne, fajnie że się wyjasniło bo wyszło na to że i program jest zrobiony dobrze i moc która wyszła u nas potwierdziła się na innej hamowni, jakby dociążyć pewnie na pomiarze mocniej i miałbyś świeży filtr powietrza to wynik mógłby wyjść idealnie jak w Łodzi, ale to +/- 3%. Gdy się ścigasz spróbuj zmieniać szybko biegi na wklepanym przy 4200obr to jest naprawde ogromna różnica w osiąganych czasach.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 20:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 684
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
śmieszy mnie że pompowaliście balonik 330cd przez 3 miesiące a okazało się że wszystko jest ok i żaden nie przeprosił za pierdzielenie głupot. Za to złapaliście nowy temat jakiegoś niesprawnego N54 które nie było strojone po zmianie sprężarek i coś czuję że dalej będziecie to męczyć i znowu gadać że TC złe, że to, że tamto, a właściciel zamiast przyjechać na korektę będzie tylko narzekał.

Komu chcesz coś udowadniać i co? Albo gdzie teraz jest Przemek i jego "tu brakuje mocy"? Ludzie jak wy potrafią tylko hejtować w internecie zamiast logicznie pomyśleć o jakiejś sprawie i nie, nie spinam się, może prywatnie jesteś spoko gościem, ale nie znamy się, a obraz Twoich postów moim zdaniem pokazuje tylko jakiś prywatny uraz. Coś Cię boli i za wszelką cenę chcesz żeby otoczenie miało to samo zdanie co Ty

TTom3k, widocznie masa pojazdu i zmiany biegu (ich moment i czas trwania) wypadają na korzyść tamtego z automatem, pozostaje jedynie poćwiczyć i czytając wykres rozsądnie wybierać moment przepięcia


edit.
moje posty to moje prywatne zdanie, za firmę wypowiada się tu kto inny :)
o właśnie, JNX odpowiedział w czasie jak pisałem

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 20:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
KrisC, jnx, dlatego jak pisałem kiedyś auto musi być sprawdzone na innej hamowni bo już naprawde nie wierzyłem w ta moc bo czasy wychodził średnie auta słabsze niby jechały tak jak ja, fakt zmiana biegów do poprawy. Ale potwierdziło się to że auto odkąd wyjechało od Was do dziś jeździ tak samo dlatego wykluczałem wszelkie tematy z uszkodzonym silnikiem :) Choć mnie dalej wkurza temat seryjnego 330cd które leci jak moj :zalamany: Trzeba iśc w hybryde - co zrobić ? Odnośnie 1M sam zgłupiałem bo fakty są takie że najpierw był temat zepsutych turbin a teraz mimo hybryd auto wypluło tylko 380 na sofcie od Was, i wbrew temu co mówił KrisC, auto jeżdzi na jb4 tylko tak jak kiedyś wypada zapłon ale moc wydaje się być większa niż na sofcie, Auto ma potencjał więc jak Marcin nie wrzuci tam v8 z m3 to pewnie będzie walczył o blisko 500km :)

PS. Przypuszczam że właściciel może przyjechać na korekte jeśli powiesz co wcześniej musi zrobić żeby auto było sprawne w 200% i zadeklarujesz że będzie minimum 450km :) Tylko tez tak jak widać nie same konie na wykresie jada bo włąsnie dużo zalezy jak jest robiony program i w jakim zakresie ta moc jest ..

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 20:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
No to jak można rozmawiać o aucie w którym występują problemy z zapłonem? Zapłon to kluczowa kwestia w silnikach benzynowych. Nakręciliście się by wykreować tanią sensacje, było to dla nas troche krzywdzące. Teraz już wierzysz że mam 486KM w 535D ? ;)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jnx, nie robię taniej sensacji - ale naprawdę auto Tomka dostawało lanie od słabszych aut i to praktycznie za każdym razem a wynik 318 czy tam 320 już do czegos zobowiązuje. Stąd padły przypuszczenia , ze auto nie ma takiej mocy.
Ale jak widać sprawa się rozwiązała i wg niezależnego pomiaru ktory dziś był robiony wyszło to samo co u Was - co potwierdza tylko to , że z Tomka d@pa a nie scigant :rotfl:

Natomiast jeśli chodzi o 135i to na Waszej mapie zapłon nie wypada , auto pracuje dobrze, równo ale nie osiąga zakładanej mocy - poza tym sam wiesz jak TC turbo zrobiło tam turbiny. Nie jest to moje auto a Marcin nie jest zarejestrowany na forum wiec nie będę już więcej na ten tamat pisał. Nie mam żadnego interesu w oczernianiu Was i robieniu czarnego PR ,ba mało tego, nawet sporo moich znajomych z Tarnowa u Was stroiło auta i się mnie doradzało czy warto a ja polecałem , wiedząc że robicie bezpieczne softy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
jnx, odnośnie Twojej to chyba nigdy nie miałem watpliwości bo to Twoja autoreklama jakby nie patrzec ;) Było dużo wątpliwości , kilka osób narzekało więc jak była okazja tak jak dziś z hamować kilka aut na jednej hamowni to nawet się nie zastanawiałem, choć musisz przyznać że wynik na wykresie nie jest tak ważny jak sam przebieg wykresu , auta z mniejsza moca potrafia jechać lepiej, a niektórzy tylko patrzą na cyfry

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
TTom3k napisał(a):
KrisC, jnx, dlatego jak pisałem kiedyś auto musi być sprawdzone na innej hamowni bo już naprawde nie wierzyłem w ta moc bo czasy wychodził średnie auta słabsze niby jechały tak jak ja, fakt zmiana biegów do poprawy. Ale potwierdziło się to że auto odkąd wyjechało od Was do dziś jeździ tak samo dlatego wykluczałem wszelkie tematy z uszkodzonym silnikiem :) Choć mnie dalej wkurza temat seryjnego 330cd które leci jak moj :zalamany: Trzeba iśc w hybryde - co zrobić ? Odnośnie 1M sam zgłupiałem bo fakty są takie że najpierw był temat zepsutych turbin a teraz mimo hybryd auto wypluło tylko 380 na sofcie od Was, i wbrew temu co mówił KrisC, auto jeżdzi na jb4 tylko tak jak kiedyś wypada zapłon ale moc wydaje się być większa niż na sofcie, Auto ma potencjał więc jak Marcin nie wrzuci tam v8 z m3 to pewnie będzie walczył o blisko 500km :)

PS. Przypuszczam że właściciel może przyjechać na korekte jeśli powiesz co wcześniej musi zrobić żeby auto było sprawne w 200% i zadeklarujesz że będzie minimum 450km :) Tylko tez tak jak widać nie same konie na wykresie jada bo włąsnie dużo zalezy jak jest robiony program i w jakim zakresie ta moc jest ..

tak oczywiście program był zrobiony do granic dymienia , jedno auto pozwala na mniej inne na więcej , miałbys dowalone więcej paliwa to znowu akcja dymienie na forum , albo sprzegło się ślizga i wina softu ... jak widzisz ciężko dogodzić bo w pl są sami "experci " i każdy wie lepiej co jest z autem ile ma mocy i czy soft jest ok czy może nie ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
///david, ja to auto chyba za bardzo głaszcze :D Tak prawde mówiąc tez waga nie jest jakas niska i mimo takiej mocy nie jedzie jakoś szałowo. Apropo TC to temat był poruszany wielokrotnie i nie powiem były złe słowa odnośnie mocy z tym że zawsze było mówione że softy są bezpieczne i tak jak piszesz nie jedną osobę od Nas wysłaliśmy do TC. Ale od różnych osób z grupy VAG był teksty że słabo jadą konie od Was

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
TC-PERFORMANCE, tak jak dla mnie czy ///david, najważniejsza była prawda, niż cisnąc po TC, dlatego też to co wyszło na innej niezależnej hamowni od razu wrzuciliśmy żeby wszystko było jasne , że Wasza hamownia pokazuje prawde, jakby ktoś chciał się bawić w oczernianie kogoś to mógłbym nie wrzucac wykresu i dalej pisać że auto nie jedzie :)

Co do samego programu, fakt dymu nie ma jest bezpiecznie, z tego co pamietam mogło zostać 700nm ale Janek zbił do 650 - może dlatego żeby nie przesadzić jak piszesz z kopceniem lub sprzęgłem

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 144
Moje BMW: E60 535D+
Kod silnika: 306D5
Tomek tak czy tak droga weryfikuje wszystko. Liczy się przebieg mocy i momentu. Jestem ciekaw naszego starcia .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Jeśli faktycznie ta hamownia dobrze pokazuje to ladnie moc trzyma :ok:
Ale kojarzy mi się to z hamowniami na zlotach gdzie wyniki wychodziły z kosmosu i nie mialo to nic wspolnego z prawidlowym pomiarem ;/
Zeby wyeliminowac zmiane biegu zrobcie rolke np na 5 biegu :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 21:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
patrick, racja, naprawiaj i jedziemy :)
Dante182, był rolki z 4ki więc tylko jedna zmiana biegu i juz na samej 4 od 100-180 było widac bardzo dobrze jak auta jada, zreszta kur#a umiem zmieniac biegi :D Mozemy sprawdzic na Aplikacji na IOS ja polece i np david moim autem ;)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 22:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
jnx napisał(a):

Oczywiście że jest coś nie tak jak powinno tylko czemu insynuujesz że to coś z programem nie tak że nie jest to soft na 400KM ? Przecież hybrydowe turbiny nie dodają koni



Niestety, ale sama hybryda moze dodac mocy

BMW B58 Stage 1 Upgrade

- Custom Billet Compressor wheel
- CNC Machined
- High Speed VSR Balanced

On stock car other than an air filter and 93 octane we gained over 30whp and 20ft/lbs with no tune.
On same stock car with only an air filter, JB4, and 93 octane / meth we made 481.18whp and 437.84 ft/lbs


Kopiowane ze strony pure turbos, wiec bez modow mozna cos zyskac.
Filtr powietrza pewnie dodal z 10km wiec 20km na kolach sama turbina to jest juz ladnie

TTomek nie wiem jakim cudem tamta 330d z mniejsza moca i momentem odjezdza, skoro ma dpf i nic wiecej. Robiliscie kilka startwo i tam seryjny cooler padnie, wiec powinna dostac baty.
Zatem zostaje za wolna zmiana biegow i jak JNX napisal zbyt dlugie krecenie silnika. Zaloz short shifter i masz problem z glowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 22:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Punisher, papier przyjmie wszystko, napisać to i ja mogę, dopóki na wydechu nie blokuje i wastgate'y się nie męczą to różnicy w N54 nie ma co innego jak zmienisz całkowicie turbosprężarke a co za tym idzie kolektor wydechowy jak w przypadku single turbo. Przy 400KM turbiny seryjne pracują spokojnie. Przykładem jest ostatnie e93 335i które po zamontowaniu jeszcze większych hybryd na hamowni wygenerowało 10KM mniej niż na poprzednim setupie. Oczywiście po remapie sytuacja zmieniła się diametralnie.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 22:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Podobnie moze byc z wydechem np w 330d? Wywalilem puchy i mam tylko dpf, zatem moze miec mniej momentu i potrzebna korekta?
Czuje, ze jedzie lepiej na gorze i od dolu tylna pucha nie blokuje, ale nie ma takiego pierdykniecia jak bylo z puszkami.
Rozumiem, ze koretka poprawi sytuacje?

Co do programu to gdyby TC robilo zle, to na racelogic takie czasy by nie wychodzily, a dym na hamowni nie ma, ale na drodze nie ma opcji i zawsze pod koniec obrotow bedzie maly baczek.
Nawet benzyna pod koniec obrotow puszcza baka, wiec paliwo musi byc, aby byla moc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 22:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
W silniku turbodoładowanym im wydech ma mniej przeszkód tym lepiej. Wiec raczej nie ma opcji żeby coś osłabło. Chyba że spawacz Ci tak nasmarkał ze spaliny z wrażenia sie cofają ;)
Co do 330d... według mnie podstawową rzeczą jest nauczenie się przebiegu mocy i momentu oraz nauka szybkich zmian biegów. Jak chcesz się ścigać musisz wiedzieć z jakiego biegu zaczynać przy danej prędkości z rolki i w którym momencie zmienić ten bieg. 330d z którymi się scigales mogly miec wykres poprowadzony wczesniej tzn. wyzszą moc niż Ty w niższej partii obrotów. Co dawało mu przewagę na rolce. A później dochodzilo do tego przeciąganie z Twojej strony do za wysokich obrotów i powolna zmiana biegu no i mamy afere, że TC wali w ch z mocą ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 23:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 810
Lokalizacja: Siemiatycze
Moje BMW: E92 335D
Kod silnika: M57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156565
ale z tego co wiele osób mówiło to hamowania przewoźna nie jest miarodajna? Jak patrzeć na jej wyniki? Rozmawiałem z Arturem Dziqskiem który potwierdzał tą tezę

_________________
Nieuzgodniona reklama z administracją


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 23:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Tomek,
Przemek wyciągał Cię na hamownię i organizował zbiórkę, dał od siebie 50 zł, abyś pojawił się w Krakowie na hamowni. Bałeś się jak :mad: święconej wody :rotfl:
Hamowałeś auto wraz z Dawida autem i mamy porównanie mocy: ja daję drugie 50 zł na hamownię i Ciebie nie wyciągnę, ale z Dawidem pójdzie łatwiej.
P.S. Hamownie w V-techu przechodzą co roku homologację pomiarów.
Nikomu nic nie zarzucam. Jedyne z mojej strony jest to , że ciekawią mnie wyniki z różnych hamowni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL